Recenze
Škoda Fabia 1,2 HTP 44kW, Classic
Technické info
Přezdívka auta Zelený DRAK Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:4500 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 108 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16.5 maximální rychlost [km/h]: 155 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 315 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
V první řadě musim napsat, že se tu nebudu moc rozepisovat :), jelikož o technice a podobných věcech je tu recenzí dost, tak bych se nerad po někom opičil. Jen se rád podělím o zkušenosti s ostatními koho to zajímá..
Vybral jsem si tuto fábii a těšil se, že řádně vyzkouším to, na co su tu tak nadává a čím pohrdá většina diskutujících v automobilových diskuzích. Hned po přebrání auta od prodejce jsem byl dost překvapen. První věc byla kufr.. Asi 5x po sobě jsem zavřel a otevřel páté dveře a nevěřil jsem s jakou lehkostí a potichu se ty dveře docvaknou. Tomu říkám slícování:).. No je to detail, ale hned u mě fábka stoupla.
Nadstandardní výbava: (moc toho není :-D)
- CLASSIC PLUS - CLIMATIC - klimatizace s automatickou regulací , Centrální zamykání (SAFE systém)
- černé boční ochranné lišty
- Radiopříprava se 4 reproduktory
- Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné)
První cesta:
Takže pln očekávání, jak auto "nepojede", jsem vyrazil po městě. Další překvapení.. To auto jede. A dokonce uplně normálně jako jakékoli jiné. Po pár desítkách kilometrů jsem si říkal, že už chápu proč je tolik lidí co si HTP koupí. Potřebují se přepravit bez nějakého masírování vlastního ega. Překvapilo mě jak je auto "akusticky" komfortní a to až do nějakých 120km/h, což dost lidem stačí.
Poznatek po prvních 500km:
S autem se dá v pohodě jezdit i mimo město. Nění to na žádný závody, ale pokud má člověk něco v hlavě a naučí si připravovat situaci, tak se s tim dá nejen předjíždět ale i jet svižně a na okrskách za sebou nechávat ostatní co jezdí okolo 110km/h, aniž by se nějak znatelně zvedla spotřeba.
4000km:
Kombinovaná spotřeba pod 6,5 při normální jízdě (netvořim žádnou brzdu provozu). Vše funguje jak má.
Silné stránky
- akusticky kultivované auto
- motor je v pohodě pro člověka, který se potřebuje normálně přepravovat
- celková kvalita auta
- design - mě se dokonce po FL a v téhle barvě líbí:)
- místo na zadních sedačkách pro hlavu (to často nenabídne ani auto o třídu výše)
Slabé stránky
- tady v ČR je to auto a motor na které se tu rádo plive..
- auto (motorizace) není vhodná na dálniční jízdu
- není vhodná pro "maséry" :-D
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Bez poruch..
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Dobré.
Novinky v recenzi
Už není moje
Tomuto autu jsem již dal sbohem :) Však se ještě potkáme... :-D
Spotřeba
Cesta do Krkonoš 400km se potřebou 5,6 l/100km. (mimo město okolo 110km/h)
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2006) Majitel: Hitachi
Přidáno: 18.3.2007 27510 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2009) Majitel: McGyver2
Přidáno: 6.7.2009 16410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2011) Majitel: Jirka90
Přidáno: 31.1.2011 15010 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2007) Majitel: parkoviště
Přidáno: 28.8.2008 1169 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2003) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.4.2008 419 Majitel 9.89 Uživatelé