Recenze
Technické info
Přezdívka auta rendlík Rok výroby 1988 Koupeno ojeté najeto [km]:450 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1721 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 127 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "xsanda".
auto jsem koupil před 3,5 rokama jako bouraný. ale nijak moc. jen lehce předek. koupil jsem ho jako uplnýho žebráka ale to se už změnilo
Silné stránky
prostornost, měkký podvozek, pohodlný, velký kufr, tichý chod, tipická frnacouzská limuzína
Slabé stránky
koroze rámu motoru je u 1,7 nemoc. ale už je zase na pár let vyřešena. teď mě pěkně ničí karburátor. Ale už ani nemam chuť se v něm hrabat
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
opravuji si sám. ale v celku se dá říct že většinu poruch jsem si zavinil sám špatnym používánim nebo odkládánim výměny dílů (poloosy) kuli finanční situaci. mluvim o poloose která mi vybouchala segrovku z převodovky (z diferenciálu) takže jsem měnil převodovku. dále výměna motoru. když jsem zajížděl na rampu že udělám rozvody tak mi praskl rozvoďák. rok po koupy a uvedení auta do provozu schopného stavu mi ho táta naboural. od té doby haubna a pravý přední blatník v jiné barvě. brzo bude také vyřešeno. ostatní jsou už jenom drobosti které jsou nutné dělat na každym autě
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
soukromá osoba takže žádný
další
elektrony z clioI baccara, interiér a el. okna z vyšší výbavy tuším 2,2 TXE. ještě je potřeba zapojit centrál, otáčkoměr, dát víko kufru z turba a auto stříknout do jednotné barvy
Novinky v recenzi
tak karbec přetěsněn. jede dobře a v levý zatáčce už nechcípá- jen nedrží otáčky. chuligán
tak jsem sundal karbec a musim ho přetěsnit. na brusce mi to nevzali takže tam zkusim narvat kilo těsnění aby to trošku těsnilo ty vrtulový dosedací plochy a snad to zase bude jezdit:-)
tak už mi začal lést krkem. nemužu proti němu sice říct křivého slova. ale kromě koroze, která naštěstí ještě neni úplně hrozná mi neustále dělá problémy karburátor. Člověk kterej to umí seštělovat a přivést do funkčního stavu bydlí až v Ústí a jinej karbec je k nesehnání. takže jsem se začal poohléžet po něčem jiném a zjistil jsem že nemužu žít bez A4 Quattro takže kdyby jste o nějakym věděli budu moc rád. jinak žádná z chystaných úprav už asi neproběhne protože mě už přešla chuť. Ještě se s nim chvilku budu kuckat do práce a pak pujdu asi do audi. i když jsem chtěl safrnana phase2 ale audi potřebuju:-D
shnilej rám motoru opraven. sláva to mě trápilo dlouho
Přidat názorDiskuse: Renault R21 L481
- zimáky 11.11.2007 18:40
- 10b 17.09.2007 21:25 PeT-a (RSKa)
- Re: Re: Re: co 27.07.2007 01:40
- Re: Re: co 25.07.2007 06:25
- Re: co 24.07.2007 23:36
- co 24.07.2007 21:17
- Re: Hodnocení 22.06.2007 21:41
- Re: 10b 14.06.2007 12:33
- 10b 14.06.2007 11:17 Rysguf.
- Re: pěkné... 08.06.2007 09:45
- pěkné... 08.06.2007 08:58
- Re: Jde to... 04.06.2007 22:21
- Jde to... 04.06.2007 19:13
- Re: Renault renaultu 31.05.2007 13:08
- Renault renaultu 31.05.2007 13:02
- kuju 28.05.2007 23:12
- 8b 28.05.2007 21:45
- Re: Zabava 27.05.2007 22:05
- Zabava 26.05.2007 09:40 Simcisko
- mělník 24.05.2007 17:58
- Re: Mělník 24.05.2007 07:16 Dylan McKay
- Mělník 24.05.2007 06:17
- RE: tvoje hodnocení 23.05.2007 23:29
- Re: tvoje hodnocení 23.05.2007 23:05
- tvoje hodnocení 23.05.2007 19:55
- Good :-) 23.05.2007 19:17
- díky TGV 22.05.2007 01:10
- No vídíš... :-) 21.05.2007 19:06
- Re: hodnocení 21.05.2007 17:41
- hodnocení 21.05.2007 16:35
Další vozy Renault R21
-
Renault R21 (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 27.5.2007 1010 Majitel 9.47 Uživatelé
-
Renault R21 (1992) Majitel: Stackle
Přidáno: 26.6.2012 1110 Majitel 9.42 Uživatelé
-
Renault R21 (1989) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.5.2007 129 Majitel 9.11 Uživatelé
-
Renault R21 (1988) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.5.2007 149 Majitel 8.58 Uživatelé
-
Renault R21 (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 6.6.2007 78 Majitel 8.17 Uživatelé