Recenze
Peugeot 306
Technické info
Přezdívka auta Pešek Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:118000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1361 výkon [kW]: 55 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 15 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "valda91".
Jednáá se o benzínovou 8ventilovou 1,4 což určitě kdo jste se svezl víte, že žádný zázrak není. Auto je výborné do města, ale jak vyjede mimo chvilku mu trvá než se rozjede a to je asi jediná věc, která mě mrzí. Jinak spotřeba ucházející, mě jakožto mládenci v učení vyhovuje. V plánu je určitě něco silnějšího, ale to až se bude vydělávat :)) Ale zpět k autu. Při koupi mělo 15"GTI kola, která jsem uvítal, nutností však byla jejich renovace, ale nebyla pro mě díky známostem až tak složitá a myslím si, že se mi povedla.Dále jsem při koupi obdivoval lak, že ještě po těch letech vypadá celkem k světu. Našlo se sice pár šrámů, to však díky zkušenostem z karosařinou nebyl žádný problém a zapomoci kamarádovi hobby garáže jsem vše vytahal, vyrovnal a nasledně celé auto přejel leštící pastou a lešťičkou:))Interiér byl zachovalý až na pár prasklých žárovek v podsvícení budíků.Po motorové stránce bylo auto perfektní, týden po STK, výměně všech náplní, rozvodů, svíček a kabelů od rozdělovače, s novým startérem a po GO brzd. Jediný problém co se auta týká byl podvozek a jeho části, což se ovšem projevilo až později po koupi. Stabilizátor přední nápravy začal nehezky mlátit, došlo tedy na výměnu jeho uložení i s tyčkami. Když už bylo auto zdvižené očistil jsem ještě spodek a nastříkal jsem ho gumovou bází. Liboval jsem si, že není pešek nikde uhnilý, všechny výztuhy, nosníky atd. vše v pořádku. je to zřejmě díky pozinku karoserie, což si myslím, že byl u Peugeota dobrej krok. Pro srovnání např. se Škodou Felicií s téhož roku -> nesrovnatelné. Kdysi měla máma pravě felinu z r.1997 a když jsme se podívali jak vypadá zespod, našli jsme dost nehezké díry a uhnilé výztuhy. Na závěr...myslím si, že kdo nepotřebuje porušovat předpisy, tak se zachovalou 306kou 1,4 i pěkně sveze. Ono ty předpisy ani moc porušovat nejde, ovšem pokud chcete, taky to jde, jen to tomu motoru trochu déle trvá =D
Silné stránky
-Díky 15 kolům se šíří pneu 195, ten můj docela pěkně sedí v zatáčkách.
-Relativně nízká spotřeba
-I přesto že se jedná o 3dv. hatchback, kufr je velice prostorný (subwoofer se vešel a na pár tašek s nákupem, nebo bas piva místo ještě zůstalo=D)
-Líbivý design
Slabé stránky
-Malý výkon motoru
-Nepohodlné sedačky (seděl jsem v novějším a to bylo uplně o něčem jiném, je to tím, že ty moje jsou už prosezené a skutečně na delší cestě je to znát...)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím jsem si se vším poradil své pomoci a pokud se jednalo o něco většího za pomoci kamarádovy hobbygaráže a jeho skušenostem.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejcem byl pro mě pán se kterým jsem pracoval, tudíž jsem si auto detailně prohlídl, prozkoumal vše co jsem potřeboval, svezl jsem se, kup pořádně rozmyslel... to auto jelikož jsem ho viděl denně, mi celkem učarovalo a říkal jsem si, kež by už stálo u mě...koupil jsem.
Tuningu? to snad ne, ale drobná vylepšení ano...
Nadstandartní je v mým autě hudba, vše je perfektně sladěno a vše jsem dělal sám. Povedlo se i kamarádi mi to chválí. Do dveří se usídlili koaxiální 13cm repr. od Pioneeru, na zadní plato se místo orig. nastěhovali nejpreve 13cm od sencoru, jelikož ale začli chrčet a porůznu chrchlat prásknul jsem s nimi o chodník a od kamaráda z druhé ruky koupil 16 cm USBlastery s kevlarovou membránou a zatím hrají skvěle. Do kufru přišla malá basová aktivní tuba přes jejíž zesilovač jsou napájeny i repr. ze zadního plata. Přední repr. jsou posilovány signálem pouze od rádia Pioneer 2100UB, které má v sobě jakýsi MOSFET zesilovač, který dvojici ve dveřích bohatě stačí. Dále na zakázku dělaný laděný výfuk z nerezu a kulatou koncovkou od EVA. Přední snížené pružiny od Jomu. GTI kola ppo renovaci. Lehce zatmavená okna. Na střeše malá hliníková anténa z Penny marketu.V interieru sportovní volant od Victoru, hliníková řadící páka a pedály.
Novinky v recenzi
Sedačky
Jak jsem psal v recenzi posezení v pešku není nic moc, proto se scháním po sedácích z modelu GTi nebo serie Roland Garros. V obou případech se jedná o sedačky s větším bočním vedením. Samozřejmě sklápěcí do 3dv... Kdyby jste někdo o něčem věděl nabídněte prosím, nabízím seriózní jednání a domluvu.
Další vozy Peugeot 306
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: Ivkopivko
Přidáno: 25.3.2013 69 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: MilanF1
Přidáno: 3.2.2010 1010 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: ghotic.ghotic(new Mazlík)
Přidáno: 19.4.2009 24410 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Peugeot 306 (1998) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.11.2009 1410 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Peugeot 306 (1996) Majitel: tai
Přidáno: 30.11.2009 19 Majitel 9.72 Uživatelé