Recenze
Technické info
Přezdívka auta Pažoutek Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:103800 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 193 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.8 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední
Popis vozu
Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Davca84".
Tak muj maly sen v podobe Peugeota 306 Gti-6 nanabival reality neco v lete minuleho roku kdyz jsem cetl inzerat ze nekdo prodava za slusnou cenu toto Gti... No na prvni dojem z ceny jsem myslel ze to bude nejaka rachotina ktere se chce zbavit a jak jsem rikal tak tomu taky bylo... Fotky ktere mel na netu byli tak akorad odnekad stahle a origos fotky co mi poslal ukazovali jasnou deformace a dulcijky na karoserii... Az jednoho vikendoveho dne jsem v jednom autobazaru objevil To co ted mam a to je Peugeot 306 S16 GTi Rally jedna se nejsilnejsi model 306 s motorem 2.0 litru ktery je jako posledni v tomto starem modelu pod oznacenim Rally v novem modelu se tyhle motory davali standartne jako Gti a se 167 konmi a manualni sestistupnovou prevodovkou to bylo dalsi delo co na silnicich jezdilo a v seriovem provedeni ma slusnych 120kw a s vahou prevysujici neco pres 1150 kilo (verze Rally a jen S16 Gti melo neco malo kolem 1217 kg) je tohle auto proste bomba na ctyrech kolech... A jak uz tady bylo napsano je to nejlepsi predokolka z 90. let a konkurenci jemu bylo jen Clio Wiliams a mensi braska 205 Gti... skutecnost ze bych se nekdy potkal s temito vozy na silnici je miziva ale za vyzvu by t stalo, ikdyz by bylo tezke urcit viteze... Tak jak u mnozi milovnici Peugeotu vi tak v kabine pilota auta se nachazi anatomicka sedadla ktere drzi nadherne telo ridice v jasnem posedu za volantem tyto sedadla jsou potazena kuzi propojena s alkantarou ktera hreje vas zadecek behem jizdy, triramenny volant ktery akorad padne do ruky stejne jako hlaven radici paky ocejchovana cislicemi od 1 az po 6 a samodrejme spatecka,pristrojova deska v cerne barve ktera presne padne k sedadlum vozidla co vybizi auto hnad stale kupredu, jednoduche topeni je velmi rychle a bezproblemu neni problem topit po ujeti par set metru coz si myslim na auto stare neco pres deset let neni spatne... !!!
Silné stránky
Docela silnou strankou je silny motor takze se da jezdit docela svizne zvlast ve vysokych otackach. Auto nelepe sedi otacky 5000ot/min a vys!!! neni problem tocit motor do jeho omezovace ktery je ve 7200ot/min takze si dovedete predstavit jaky to musi byt kdyz se toci jednicka, drojka i trojka do cerveneho pole otackomeru... Sice v nadrzi vir, ale za to svezeni to stoji.. Dale co je silnou stranku auta jsou jeho brzdy... Obycejny S16 brzdi dobre ale Gti brzdi jeste lepe... Kotouce vpredu i vzadu jsou samodrejmost ikdyz je kolikrat dosti potrapim takl stale maji stejnou tendenci me zachranit a poustet se do dalsich kilometru...
Slabé stránky
Slabe stranky automobilu, tak myslim ze tohle je zatim pro me zaklety popis auta...Docela trpi klouby kola a predni svetla pri velkem narazu na predni napravu se stane ze treba prasknout predni zarovky ve svetle a jeste tak mozna ze se rychle zaspini kdyz ho umyjete ale to sem urcite nepatri :-) Jako kazde auto se opotrebava a ikdyz si myslim ze tohle auto spise hodne vydrzi jak jsem poznal sam... Tak myslim ze na nejake slabe stranky tohoto auta je cas ikdyz tohle auto vlastnim uz 4 mesice tak zatim jsem toho sptaneho zatim nepozanal...
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Tak zkusenocti zatim jedine dobre i pri vymene Homokynectickeho kloubu (2400kc bez prace)ktery mi vymenily rychle podle moji potreby abych mohl jezdit takze nemuzu zatim nic rict spatneho co by se tykalo servisu...
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Tak pri koupi tohoto vozu v jednom nejmenovanem autobazaru me obletovali jako vosa bonbon a byli vztric mym potrebam a snum... Tak muj vyber auta byl takovy ze jsem prijel do autobazaru a nevedel jsem co chci za auto. Ma velka prohlidka bazaru me nijak nezaujala, nez jsem uvidel tohle auto... Sotva jsem se u nej zastavil tak hned byl u me prodejce a odpovidal mi na moje otazky... Jen pri jedne otazce jestli se chci svest byla jasna a strucna otpoved ze ANO... tak mych prvnich pet kilometru s autem byl velky zazitek a nejen pro me ale i pro prodavajiciho... Testovaci jizda ukazala par malych nedostatku jak praskla pojistka a jen co jsme prijely tak hned se na nej vrhlo pet chlapu a dali ho tak do pucu... Cisty a vonyv interier byl jen tresnickou na dortu ktery jsem mel...takze podle me byl prodejce vice nez starostlivy...
vse original...
tak pokud si koupim rally auto tak na tom neni co moc toho upravovat pokud nejste tedy silenci do tuningu... nechci tam davat nic takoveho jak jsou tuningove plasty narazniku a kridlo pres celou strechu aby me bylo vsude videt a vyfuk ktery vyoada jako ze skodovky a rve na kilometry daloko aby jsi kazdy rekl co je to za debila s prasklym vyfukem... jen co bych chtel v sezone dat je nevo kola 17palcu a od znacky O.Z. a tim bych byl pak spokojen s upravou auta... menci aparatura na delsi cesty s autem a tim bych skoncil s upravou pac se mi auto libi takovy jaky je ted... Neni to zadna skodovka co si kluci tuni aby vypadali jako nejakci machri a pritom je to rado ze to jede... :-)
Novinky v recenzi
4.2 2008 Jsem si objednal nove svetla na zadni cast vozu z rocniku 99... tak jak budou tak budou i fotly...
Další vozy Peugeot 306
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: Ivkopivko
Přidáno: 25.3.2013 69 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: MilanF1
Přidáno: 3.2.2010 1010 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Peugeot 306 (2000) Majitel: ghotic.ghotic(new Mazlík)
Přidáno: 19.4.2009 24410 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Peugeot 306 (1998) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.11.2009 1410 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Peugeot 306 (1996) Majitel: tai
Přidáno: 30.11.2009 19 Majitel 9.72 Uživatelé