Recenze
Škoda Fabia vRS
Technické info
Přezdívka auta vRSka Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:123400 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 96 kroutící moment [Nm]: 310 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Rozhodl jsem se recenzi přepracovat,aby si vůbec zasloužila současné ohodnocení.
V roce 2003 nastala změna služebního auta mého otce a jelikož máme oba rádi malá auta a ve výběru byla pouze tuzemská značka (omezena byla také cena),padl výběr na Fábii.Původně jsme zvolili hatchback s motorem 2.0 jako nejlepší benzínovou variantu modelu.Po různém dovybavení však vycházela relativně draze.Naštěstí prodejce vyšel vstříc a nechal nás svézt a porovnat.Na prodejně měli také tou dobou zcela novou verzi RS,na které nám však vadil právě tolik diskutovaný dieslový motor.Svezení však i nás - odpůrce přesvědčilo,že když není jinak tak i s naftou lze relativně sportovně jezdit a bylo rozhodnuto.Prodejce dal pak ještě slevu i ze základní ceny.
Výbavu jsme si proto nemohli dál vymýšlet,je tedy v podstatě základní.Ale i ta je na Fábii slušná: xenonové světlomety, sportovní sedačky v bíločerné kombinaci, velurové koberce, autorádio Symphony na CD, kožený tříramenný volant a ruční brzda, ASR, přihrádka pod sedadlem spolujezdce, poloautomatická klima...
Z příplatků mi tak dnes chybí pouze elektrická zrcátka, zadní elektrická okna a maxi dot.
Jako služební sloužilo auto 3 roky a kromě závady hadičky k ostřikovačům se s ní v podstatě nic vážného nestalo.Relativně pravidelně jsem jí měl možnost používat a oproti předcházejícímu vozu (Škoda Felicia 1.6GLX) to bylo exklusivní auto.Já osobně jsem do doby koupě jezdil s Escortem Combi 1.6,který byl zase co do užitné hodnoty daleko vpředu.
Po třech letech ve službách firmy jsem auto odkoupil,otec nucený podobným výběrem jako před 3mi lety (ale větší finanční rezervou) zvolil Octávii II Combi RS TDI (opět donucen volit naftu).A od té doby začala Fábia zlobit.Za nějaký problém si můžu sám svou blbostí - nutnost výměny náboje předního kola po tvrdším najetí na obrubník - ale přibývaly další,ikdyž třeba malé poruchy.Zkrátka je to již spotřební zboží,na kterém je věk znát i po relativně dobrém zacházení.
Nyní k samotné jízdě... Ikdyž stále připomíná,že hothatch toto auto není,zábavu při jízdě udělat umí.Motor je spojen s velmi dobře fungující 6ti stupňovou převodovkou,překvapuje mne,že některá daleko dražší auta nedokážou přesnost této ani naznačit.A samotný motor s přihlédnutím k používanému palivu je velmi dobrý.96kW není nijak vysoká hodnota a papírově auto váží 1305kg,ale hlavně díky 310nm kroutícího momentu,dostupného od cca 1900ot/min. je auto velmi dynamické a hravé.Motor při rozjezdu vyžaduje velmi rychle řadit (ještě že tedy převodovka funguje) a dokáže protočit přední poháněná kola i na 3.stupeň,pokud tedy vypnete ASR.To naopak funguje dost drsně,obzlášť v zatáčce - protáčená kola zabrzdí a motor jakoby udusí ve výkonu.Přesto je zrychlení zajímavé a tovární hodnota 0-100km/h podhodnocená.Velmi příjemná je síla motoru na dálnici,pružné zrychlení mnohdy překvapí i kolemjedoucí a rychlostí 150km/h,kdy motor točí na 6.stupeň 2500ot/min se dá cestovat velmi pohodlně (tedy po kvalitní vozovce).Maximální rychlost na tacho je cca 230km/h,ale na to Fábie zcela stavěná není.
Podvozek je kapitola zvláštní.Mám velmi rád sportovně tvrdá auta a měl jsem možnost hodně jich vyzkoušet (jako nejpovedenější uvádím Imprezu WRX STi, BMW 130i, Mazdu 3 MPS) a ikdyž jsou tato auta o několik tříd jinde,podvozek by být nemusel.Ale je.Standartní Fábie je poměrně tvrdé auto a tato snížená a ještě přitvrzená verze sice nabízí ještě větší jistotu v zatáčkách,ale zároveň jí rozhodí jakýkoliv výmol.A po těch letech provozu začíná být značně rozklepaná.Zavěšení tím dost trpí,těžký motor tomu ještě přitěžuje.Např. ve zmiňovaném BMW 130i M-paket je pocitově podvozek ještě tvrdší,ale auto se nenechá zdaleka tolik rozhodit výmoly.
Brzdy si také oproti standartní Fábii polepšily,přední větrané kotouče a zadní normální odvádějí slušnou práci,ale při skutečně razantní jízdě značně vadnou a ABS reaguje až přehnaně vehementně i na suchém povrchu při vjetí na hrbol a současným brždění.
Zkrátka sportovní auto na okruh to rozhodně není,do města je po odmyslení zbytečně tvrdého podvozku však ideální, vejde se skoro všude i v provozu (skvělé myškování) a i při razantní jízdě po městě si neřekne o víc než 8l/100km. Průměr mám 6.5 a při klidnějších dálkových jízdách 5.5l/100km.A ikdyž mi chybí větší zavazadelník a prostor hlavně v zadu,jsme s autem spokojený až do doby,kdy budou finance na pořádný hothatch,nebo ještě lépe STi!
Silné stránky
Na prvním místě spotřeba, jsem zvyklý jezdit svižně a tohle auto to dovoluje i při rozumné žravosti. Pak pěkný kopanec klasického turbodieslu, kdy v 1900ot/min se někdy nestačí člověk divit (a náprava mnohdy taky, než zasáhne omezovatel ASR). Diví se pak i ten za mnou, kvůli oblaku dýmu:-). Velikost auta hlavně do města - lidi v SUV sice chápu,ale logiku to nemá. A pak již zmiňovaná převodovka - radost zařadit. Podvozek je silný i slabý - přitvrzení pomohlo náklonům,ale příčné nerovnosti jsou utrpením,stejně jako jízda ve městě. Porovnání s BMW 130i viz výše,na druhou stranu je podvozek velkým pokrokem oproti Felicii.
Slabé stránky
Zábavnost motoru je omezená, stejně jako spolehlivost celého auta. Není to zásadní,znám i horší auta,ale slabá stránka to je. Velikost na delší cesty je na mezi přijatelnosti, kufr je symbolický. A pak již zmiňovaný podvozek na naše silnice.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Za mého vlastnictví špatné. Auto je dál servisováno v prodejně,kde bylo jako nové koupeno,ale než přišli na ohnutý náboj (závada byla vrzání předního kola), který zohýbal kotouč, musel jsem tam třikrát a měnili zbytečnosti... Už nikdy tam,co nezvládnu sám,udělá šikovný známý.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce nového vozu viz. servis, jinak kupovat auto od rodiny je velmi výhodné...:-)
Co dál atd.
Trochu jsem si s přibývajícím časem upravil názor na tuning. Do teď jsem se auto upravovat bál. Jednak z důvodu relativní zánovnosti a spolehlivosti auta a taky kvůli nutnosti každodeního používání. Sice auto dál používám denně, ale s novým rodinným přírůstkem si mohu dovolit v úpravě "ustřelit" a přesto bude čím jezdit.
Takže plánuji malý performance tuning (optický v podstatě žádný):
- brzdy EBC Turbo Groove a Green Stuff (přední již jsou)
- pancéřované brzdové hadičky a kvalitnější brzdová kapalina
- kompletní sada tlumičů a pružin KW (-30mm)
- podložky pod kola (15mm front, 20mm back)
- chip (ještě nevím u koho) na cca 164PS, 400Nm
- origo litá kola do titanové barvy
Jako zajímavost mohu napsat srovnání s dalším polosportovním modelem Škoda - Octávií II RS TDI Combi.Nebudu popisovat rozdíl v užitných vlastnostech (ty jsou skutečně na zcela jiné úrovni),ani luxusní stránku (Octávia působí daleko kvalitnějším dojmem),ale motoricky jsou podobné a zaměřením také.Sice je paradoxem samotné použití dieslu ve "sportovních" modelech,ale oba motory mají síly dost.Hlavním rozdílem je tak právě chování v provozu.Fábie je skutečně hravá,dovoluje rychlé změny směru,ikdyž s vrozenou nedotáčivostí a do 120km/h je dokonce rychlejší,než o 40koní silnější Octávia.Skutečně i ve zrychlení!Octávia totiž trpí svou hmotností a rozměry vůbec,nepřidá ani ještě víc nakrátko zpřevodovaná převodovka,kdy první dva stupně lze měnit v podstatě ihned.Pro Octávii mluví naopak podvozek - také tvrdý,ale i na 18" kolech jí najetí na hrbol nerozhodí a celková stabilita je jistější.Škoda jen,že jsme nemohli zvolit 2.0TFSI,tam už se o sportovním zážitku okrajově mluvit dá.
Novinky v recenzi
A je konec :-(
Tak můj příběh tohohle celkem povedeného auta končí. V rámci snahy o splnění snu bylo prodáno.
Ještě minulý rok před Vánocema dostalo RSko obnovené brzdy, které v Mostě na okruhu dostaly tak zabrat. Nové zadní kotouče EBC a kompletní nové brzdové desky (předek i zadek) EBC Yellow Stuff slibovaly lepší účinnost a alespoň v normálním provozu auto zase brzdilo jako nové.Úvahy o stavitelném podvozku, nebo chipu vzaly za své, protože jsem si řekl, že tohle prostě není správný základ pro zábavné sportovní náčiní.
Takže s novou technickou přišla úvaha o prodeji a po dvou měsících nabídek se auto stěhuje do Jablonce. Zamáčkl jsem slzu a začínám plánovat, za jak dlouho budu moct zrealizovat svůj sen!
Srazy a okruhy
No tak MoDo Team se sice odstěhoval z MA.CZ na FB,ale přece jen budeme i zde občas aktualizovat.RSko stárne a nedostatkem času ubývá i zájem o pečlivou péči.Takže na vrzání, oděrky a špínu už nehledím,auto funguje a vyzkoušelo si i trochu rychlejší jízdu na Mosteckém okruhu.Celkem příjemné svezení,ikdyž časy žádná sláva (ale to nemusí být nutně autem :-) a ikdyž jsou mírně upgradované, nejvíc nevydržely brzdy...
V Mostě jsem jezdil,takže nefotil,tak alespoň pár fotek z našeho oblíbeného klidného místa srazů.
Výměna rozvodů a oleje
Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych nechal v najetých 113.670 km vyměnit rozvody.A nakonec sem v dnešní době šetření zvládl tuto nutnost celkem příznivě - materiál koupen od "Pivrnce" originál VW a práce byla spojena s výměnou oleje (nakonec zvolen Texaco) a filtrů + drobné práce (vyklepání malého ťukance blatníku, výměna parkovaček za LED). Suma sumárum 6tis korunek... není to málo, ale v originálním servisu škoda chtějí jen za výměnu rozvodů i s materiálem 16tis :-)
Nakonec to nejlepší
Tak nám asi skončilo zapůjčovací období celého sortimentu M-B, ale nakonec "zbylo" to nejlepší. Sice jsem vysazený na auta jiného typu, ale užívat si jízdu za krásného počasí v novém SL350 byla taky nádhera. Za tu dobu zkoušení už jsem si zvykl na automatickou převodovku (u SL 7G s pádly pod volantem) a ikdyž je 3,5l V6 druhý nejslabší motor v nabídce (305PS), pomalé auto to rozhodně není. A Mercedesu se povedlo vyladit také zvuk motoru (nebo spíš výfuků), takže s nebem nad hlavou a plynem u podlahy to byl sluchový ráj. Jízda kabriem je skutečně zážitek a nepotřebujete ani závodit. No a pak v takovémhle kabriu (ikdyž je SL na trhu už hodně dlouho, stále působí majestátně) přitahuje kdejaké oko kolemjdoucích a jedoucích, obzvlášť za tak krásného počasí, které o víkendu vyšlo. Děkuji za své ženě a M-B za možnost tak krásného zážitku!
Konečně léto a půjčené SUV od Mercedesu
Tak Fabka je zase konečně na letních kolech (a pneu samozřejmě).Sice bylo nutné kromě vyvážení nechat dvě litá kola srovnat (asi po pár výmolech byly od vrtule),což není zrovna levné,ale aspoň to nebude házet s volantem.Čekají mě rozvody a kvůli těmhle "malým" výdajům jsem se stále nedostal k dalším úpravám.
Zato jsme měli možnost vyzkoušet všechny tři řady SUV od Mercedesu.Začalo to klasikou ML 280 CDI - motor celkem stačil, zato základní nenastavitelný podvozek byl jak houpačka.Provedení ale solidní a vysoký posaz navodí příjemný pocit bezpečí.Ještě víc to platí pro GL 420 CDI - tady byl motor naopak famózní, jak výkonem, tak hlavně kultivovaností.Zkusili jsme i mírnější terén a tady už fungoval dokonale vzduchový podvozek, jak snížený na dálnici, tak na štaflích v terénu.No a nakonec bohužel bez fotek (nebo bohudík?) GLK 320 CDI - trochu kontroverzní design v autě, které je poloviční SUV a proto jeho význam moc nechápu.Tvrdý podvozek se silným motorem na silnici funguval pěkně,ale posaz jak v lavici k tomu neseděl.Poslední pučené nové E 350 CDI jsem si zařídit nestačil, moje milá z něj byla unešená!
Novinky v garáži i chvilkově mimo ni
Tak už se nám trochu pohnul čas a Fábie není jediné auto, které vlastníme. Z důvodu příprav na rodinu jsme pořídili rodinné auto. Výběr byl samozřejmně omezen hlavně cenou a tak i v době slušných slev na nové vozy jsme hledali v ojetinách. Rodinný sen v podobě Subaru Legacy Outback jsme museli opustit a český sen Octávia nám moc neseděl. Ještě se nám líbilo Volvo V50, ale to nakonec bylo moc malé... V galerii vidíte tedy Mazdu 6 Wagon 2.0i, příjemné a pohodové vozítko, na které určitě přibyde recenze.
No a s novými možnostmi využíváme i osobní zkušenosti s vozy Mercedes Benz. První B200CDI mě příjemně překvapila, čekal jsem více nudnosti a méně prostoru v autě vyšší stavby. Až po jízdě v C220CDI kombi jsem si zase uvědomil, že je Béčko trochu MPV. S Céčkem už se dalo příjemně žít i z důvodu elektrických zadních dveří (v době bahna fakt luxus). V tom autě jsem si zvykl i na automat. S E220CDI jezdila jen moje milá a jako zajímavost uvedu, že jelo dynamičtěji než C...
Nyní nás čekají všechna SUV od M-B, tak zase dám zprávu.
Byl sem donucen pořídit nové zimní pneu... a jelikož jsem vybíravej,tak sem začal vybírat... nakonec jsem se rozhodoval mezi dvěma: Goodyear UltraGrip 7+ a Vredestein Snowtrack 3. Původní Matadory měly rozměr 185/55 R15 T, jenže já si teda nakonec vybral Vredesteiny (zkušenost i z minulého auta výborná), ale ty měli jen v rozměru 195/55 R15 H. Dlouhým rozmýšlením,jaký vliv to bude mít na auto jsem dospěl k závěru,že malý a pořídil je (průměr kola výpočtem se zvětšil oproti letním kolům o 5mm). Zatím je zajíždím na "suchu", uvidíme jak si povedou hlavně na sněhu. Ještě bych je chtěl dát na nějaké lité disky...
Tak zase přidáme něco nového. Kromě pár nezaviněných ťukanců, které mi pijou krev,ale neni čas je opravovat,má Fabka najeto už přes 100tis km a dopřáli jsme si nové přední kotouče a destičky - EBC Turbo Groove a Greenstuff. Sada za cca 8.500,-Kč funguje slušně (ty staré byly zohýbané,tak aby nebyl znát rozdíl,že) akorát jsem si musel zvyknout na "cvrdlikání",které je dané asi drážkama na kotoučích. Snad se mi je povede taky někdy vyfotit...
No a stejně jako u Ostávie jsem musel zkusit úžasný Beltronic a nejlepší čas 0-100km/h je 8.38s Takže opět slušný rozdíl oproti udávaným hodnotám,ale závoďák to prostě neni.
PS: měření se zúčastnily i zajímavější (997 Carrera, Lexus IS-F, Audi RS4, BMW 335i...) a tam se pozná,co je skutečně sportovní auto - večerní vítěz Porsche 911 Carrera 0-100km/h za 4.68s!
Ikdyž se tato novinka netýká přímo tohoto vozu,trochu jeho užívání ovlivňuje. Na část víkendu jsem mohl vyzkoušet svůj sen – Subaru Impreza STi 2004. Na samostatnou uživatelskou recenzi to tedy není a jelikož jsem koupi toho auta nakonec vzdal,tak víkendovou zkušenost popíšu aspoň takto. STičko bylo oproti sérii ještě značně upravené, což je možná právě důvod, proč sem si koupi rozmyslel. Auto má mít cca 400ps, ovšem nepodařilo se mi přesně zjistit,co vše tomu dopomohlo. Po vyzkoušení ale nemám důvod tomuto údaji nevěřit. Kromě úpravy el.jednotky je přidán Blow-off ventil HKS, instalován stavitelný podvozek a značně zkráceno řazení (jak dráhy řadící páky,tak jednotlivé převody). Z toho je zřejmé,že úpravy byly dělány hlavně za účelem maximální akcelerace – trochu to zavání klasickým tuningem. Zábava to však rozhodně byla – až na nutné zastávky u čerpacích stanic. Za dva dny jsem projel skoro 2 nádrže (tedy cca 70litrů Shell V-Power Racing) a najel max. 300km Za víkendový zážitek to stálo,ale na běžnější používání pro mne beznaděj.
Ale pocity z auta jsou skutečně úžasné. Už zvuk vás nutí k závodění a ostatní řidiči vám raději uhnou. Krátké řazení znamená velmi rychlou výměnu kvaltů, takže nevadí,že při 100km/h je zařazená už 4ka za nádherného řevu boxeru a odfukování blow-off ventilu. Na dálnici to pak znamená 6ku ve 190km/h na 4500ot/min a tím pádem monumentální zrychlení do 230km/h,kdy zasáhne omezovač otáček. Na klikatých silničkách přijde vhod snížený a přitvrzený podvozek,jistota přilnavosti je obrovská – když tedy snesete tvrdé naklepání na jakékoli díře a hrbolu. Když to nerozhodí řidiče,auto zůstává v klidu.Jediným omezením pak zůstávají pneu (Bridgestone Potenza RE070),které sice lepí dokonale a pohon 4x4 jim v tom ještě pomáhá,přesto výkon dokáže auto utrhnout.Jistotu tak skutečně nebudí pouze brzdy – zde sériové, pouze se závodními deskami. Už jsem na STi zažil lepší…
Měl jsem možnost STi porovnat ještě s Imprezou WRX 2007 (viz. foto). Myslím,že bylo WRXo blíž mé představě o Impreze,než toto STi. Zátah a zvuk aut byl hodně rozdílný, přesto by i toto STi musel řídit špičkový řidič,aby WRXu ujel. To naopak díky sériovému podvozku dávalo pocit většího klidu v zatáčkách na rozbité vozovce i přes větší náklony karoserie. Upravené STi tak jednoznačně patřilo spíš na okruh. Extrémní povahu auta potvrdilo i pár dalších uživatelů MA.CZ, kterým děkuji za trpělivost dlouhodobě slibované ukázce. Zatím tedy zůstávám u RSka a plány na budoucí auto nabírají více rodinný směr :-)
O víkednu proběhla výměna prasklého xenonu, nakonec jsem vyměnil xenonové výbojky obě,aby to svítilo stejně.A nalákán Hanssem jsem nahradil parkovací žárovky ledkami,jenže i ve zpárované sadě LEDek jedna svítí správně bíle a druhá hodně do modra.Xenony jsou 4300K,takže bílé a symetrie svícení tím vzala za své... no zatim na to kašlu,protože výměna je docela náročnější,v servise by asi sundavali i nárazník.Hlavně že to zase svítí,teď šetřím na brzdy.
Tak jsme s naší vRSkou opět vyrazili na hory a konečně jsem mohli vzít něco s sebou,sporťák dostal náhradní kufr na střechu.Nevypadá s ním tak blbě ne? Zato po odpočinku na mrazu se tomu TDI PD vůbec nechtělo nastartovat, když už se nahodil, alespoň řval, že nemá chladicí kapalinu (což si po zahřátí rozmyslel). Jinak v zimě to snad ani nemá cenu mýt...
Tento víkend jsem byl s Ajinem, RadkemT a bráchou Dave6 na výstavě Emmotion 07.Trochu nás tato přehlídka luxusu zklamala,alespoň oběd s debatou pak byl fajn.No a já se ještě stihl stavit za Hanssem a 0609 s jejich Audinami,probrali jsme toho také dost.
No a RSka je přezutá na zimní bohužel Matadory 185/55 R15 na plecháčích, trochu se zvětšila spotřeba (dáno i tou zimou) a auto je neustále špinavé... Zato mám nabídku na fajn brzdy EBC,tak jdu šetřit,moc by autu pomohly.
Měli jsme konečně pořádný sraz s lidma z moje.auto.cz Dokonce by se dal nazvat druhým neoficiálním,protože se tam sešlo slušných 9 aut.Pořadatelem byl Os,takže místo konání kolem Domažlic na nádherných tratích bylo perfektní.No a pár postřehů z vlastní jízdy: moje RSko zas tak hrozný na takové okresky není,ikdyž podvozkově se Miníkům rovnat nemůže.Zátahem ale ano a omlouvám se vinchimu za trochu dýmového opojení při krátké jízdě za mnou (pak si asi nechal odstup,aby mohl dýchat).Ovšem stejný odstup jsem měl i před sebou,neboť místní borec Os vzal do vleku Radka s 330i a táhl ho "na laně" až do cíle.Kromě toho mě svezl svojí úžasně udržovanou M3 laitt,myslím,že takovéto srazy by měli být pravidelnou součástí tohoto webu... tak zas příště!
Přidáno video,které našel Os,ale opravdu se mi líbí :-)
Přidány nějaké fotky,akorát jsem auta nějak nezvlád naleštit... bylo hezky,oddech po obědě,tak jsem jen něco nafotil.
Jinak byla Fabka na výměně oleje (a dorovnání nárazníku po malinkém ťuknutí) a můj mechanik koupil olej,který tam dávali i původně v origo servisu - Shell Helix Plus 5w40... 5l za 3500Kč.No trochu mě to dostalo,ale aspoň je stejný.Sice je také asi příčinou prosakování oleje z hadice k mezichladiči (je hodně řidký),ale to je prý relativně běžný jev - no o turbo bych se bál.
Sice to s mym autem úplně nesouvisí,ale sem to určitě patří.Po zjištění,že se na servru moje.auto objevilo konečně STi sem se pustil do diskuze,kde se majitel dostal do palby ostatních,zda je jeho představené auto pravé.Nakonec se z toho vyklubala příležitost pro mě,kdy mě skutečný majitel auta svezl a jako dík dávám fotky tohoto srazu alespoň sem.Projížďka byla sice krátká,ale zábavná.Kromě všech úžasných "závodních" zvuků,co tohle auto (STi) vydává,taky úžasně jede,na úzkých rozbitých okreskách dokonale sedí a neklepe se,takže se člověk nemusí bát,že se mu pod rukama auto rozpadne.Což je momentálně hlavní věc,která trápí moje vRSko a moc zábavy si s nim tak užít nelze.
Na další akci chystáme setkání s Cooperem S,kde by se mělo ukázat,jestli český "hothatch" alespoň trochu stačí na malé britské BMW.Zas dám vědět!
Tak mi včera mechanik vyměnil stabilizační tyčky na přední nápravě,ale klepavý zvuk,který měla výměna utišit nepřestal.Naštěstí jsem auto nedal do orig.servisu,tam by chtěli jen další peníze.Nakonec jsme zjistili,že byly povelené dva šrouby u pravého kola na řízení a po dotažení všeho je RSka zase tichá (teda od podvozku).Ale těch decentních pazvuků je stále dost,holt už to neni nový auto.Chystám se na kompletní mytí (včetně motoru,snad ho tim nerozhodim),tak budou další fota.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia vRS
- Re: Re: velka gratulace!! 22.06.2010 00:17 STi (Modo Team)
- Re: velka gratulace!! 08.06.2010 18:34 ypsilon
- Re: velka gratulace!! 08.06.2010 11:32 rarsch
- velka gratulace!! 07.06.2010 23:15 ypsilon
- Re: Upřímnou soustrast 13.03.2010 00:48 STi (Modo Team)
- Re: Re: jedna epizoda... 13.03.2010 00:45 STi (Modo Team)
- Re: jedna epizoda... 10.03.2010 21:22 ZonixX
- Upřímnou soustrast 10.03.2010 11:09 Hitachi
- jedna epizoda... 10.03.2010 00:22 ypsilon
- :-) 23.07.2009 15:04 tomike
- Re: Á pan STi 25.06.2009 10:12 STi (Modo Team)
- Á pan STi 25.06.2009 08:04 Ajin(MoDo Team)
- Re: SL 350 18.05.2009 22:26 za-mirec
- Re: SL 350 18.05.2009 17:38 STi (Modo Team)
- SL 350 18.05.2009 17:21 za-mirec
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:43 - Radek -
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:39 - Radek -
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:38 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:32 STi (Modo Team)
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:29 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:23 - Radek -
- Re: Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:16 STi (Modo Team)
- Re: Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 11:04 Poustnik
- Re: Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 10:03 STi (Modo Team)
- Re: Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 10:00 Poustnik
- Re: Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 09:28 STi (Modo Team)
- Tak Mazdáááááá?????!!!! 23.03.2009 04:24 Poustnik
- Re: Re: Ten vzorek 16.01.2009 08:16
- Re: Ten vzorek 18.12.2008 10:51 STi (Modo Team)
- Ten vzorek 18.12.2008 09:13 Hitachi
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: baca42
Přidáno: 31.12.2010 8110 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé