Recenze

Rados (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Dacia Duster

9.72 Uživatelé

Hodnoceno: 20× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Dacia Duster, foto 1 Dacia Duster, foto 2 Dacia Duster, foto 2 Dacia Duster, foto 3 Dacia Duster, foto 4 Dacia Duster, foto 5 Dacia Duster, foto 6 Dacia Duster, foto 7
Dacia Duster, foto 8 Dacia Duster, foto 9 Dacia Duster, foto 10 Dacia Duster, foto 11 Dacia Duster, foto 13 Dacia Duster, foto 14 Dacia Duster, foto 15 Dacia Duster, foto 16 Dacia Duster, foto 17 Dacia Duster, foto 18 Dacia Duster, foto 19 Dacia Duster, foto 20 Dacia Duster, foto 21 Dacia Duster, foto 22 Dacia Duster, foto 23 Dacia Duster, foto 24 Dacia Duster, foto 25 Dacia Duster, foto 26 Dacia Duster, foto 27 Dacia Duster, foto 28 Dacia Duster, foto 29 Dacia Duster, foto 30 Dacia Duster, foto 31 Dacia Duster, foto 32 Dacia Duster, foto 33 Dacia Duster, foto 34 Dacia Duster, foto 35 Dacia Duster, foto 39 Dacia Duster, foto 41 Dacia Duster, foto 42 Dacia Duster, foto 43 Dacia Duster, foto 44 Dacia Duster, foto 46 Dacia Duster, foto 47 Dacia Duster, foto 48 Dacia Duster, foto 49 Dacia Duster, foto 50 Dacia Duster, foto 51 Dacia Duster, foto 52 Dacia Duster, foto 53 Dacia Duster, foto 54 Dacia Duster, foto 55 Dacia Duster, foto 56 Dacia Duster, foto 57 Dacia Duster, foto 59 Dacia Duster, foto 60 Dacia Duster, foto 61 Dacia Duster, foto 62 Dacia Duster, foto 63 Dacia Duster, foto 64 Dacia Duster, foto 65 Dacia Duster, foto 66 Dacia Duster, foto 68 Dacia Duster, foto 69 Dacia Duster, foto 70 Dacia Duster, foto 71 Dacia Duster, foto 72 Dacia Duster, foto 73 Dacia Duster, foto 75 Dacia Duster, foto 76 Dacia Duster, foto 77 Dacia Duster, foto 78 Dacia Duster, foto 79 Dacia Duster, foto 80 Dacia Duster, foto 81 Dacia Duster, foto 82 Dacia Duster, foto 83 Dacia Duster, foto 84 Dacia Duster, foto 85 Dacia Duster, foto 86 Dacia Duster, foto 87 Dacia Duster, foto 88 Dacia Duster, foto 89 Dacia Duster, foto 90 Dacia Duster, foto 93 Dacia Duster, foto 94 Dacia Duster, foto 95
 

Technické info

Přezdívka auta Apolenka Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:7000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 84 kroutící moment [Nm]: 148 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 475 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Tak Dustera mám doma už dva měsíce a navíc mám dnes volnou chvilku, tak je na čase auto trošku popsat a zdělit Vám své
dosavadní zkušenosti a postřehy. Recenzi budu postupně doplňovat a aktualizovat.

Auto bylo zakoupeno jako nové v únoru roku 2017. Dacie Duster je vůz za velmi rozumnou cenu už v základní výbavě,která příjde na 249 900Kč. Proto jsem se rozhodl jít do druhé nejvyšší výbavy Arctica, která je dostupná už od 297 900 a když k tomu přidáte ještě nějaké doplňkové věcičky navíc a pohon na LPG tak máte celkem slušně vybavené a i vypadající auto za 335 tisíc korun. Celková výbava vozu zahrnuje XY položek, takže je asi zbytečné je tady všechny rozepisovat ale přeci jen uvedu že má Duster 4x airbag vpředu, ABS s elektronickým rozdělovačem brzdných sil EBV, brzdový asistent(AFU) stabilizační systém Esc a protikluzový sys. ASR. Všechna okna v elektrice, rádio mp3 s usb a bluetooth a také ovládání rádia pod
volantem, tempomat, palubní počítač, ECO režim,start-stop systém,litá kola atd atd.

Tak, o výbavě už toho máme dost ,takže teď se zaměříme na to,co auto pohání. Duster má atmosférickou jednotku 1.6 sce,která má původ v Nissanech, má hliníkový blok
a rozvod DOHC s proměnným časováním sacích ventilů a ještě více prodlouženou dlouhozdvihovou konstrukcí (78,0x83,6) které přineslo více výkonu proti předchozímu motoru. Výkon motoru je 80kw a točivý moment 148N.m a uplatňuje se zde nepřímé, vícebodové vstřikování paliva MPI a splňuje emisní normu Euro 6. Dynamika a pružnost vozu je podle
mě celkem dobrá, Ikdyž v nízkých otáčkách se zdá býti zrychlování poněkud vláčné, nad 3tis. otáček auto výrazně ožije a dostaví se tak řádný zátah motoru. Takže v tomto ohledu jsem velmi spokojený. Horší je to až na dálnici ve vyšších rychlostech, kde vůz začíná bojovat se špatnou aerodynamikou.
Duster kolem rychlosti 140-150 začíná rezignovat s prorážením vzduchu kolem sebe a dále zrychluje už velmi vláčně a zde se opět dostáváme do hodnot fabie htp. To je dáno i nižší maximální rychlosti, která činí podle TP 167km/h. Mě se zatím povedlo jet něco málo přes 150, asi hodně záleží na směru větru který šel přímo proti autu. Jelikož, ale takové vysoké rychlosti nevyužívám jsem s autem a jeho celkovým projevem velmi spokojen. Spotřeba je sice vyšší než u HTP, ale stím se dalo počítat. Podle výrobce (město/mimo město/kombinace) 8,0/6,2/6,8. Při pohonu na LPG o litr víc a v reálu
bych řekl že spíš o dva. Takže spotřeba není určitě předností tohoto motoru. Konzumace paliva roste především na dálnici. Zatímco při 110km/h se dá jezdit vklidu kolem 7litrů, ve 130 si narokuje o dva litry vice. Do dusteru natankujete 50litrů benzínu a 34l plynu.
Na jednu takovou plynovou nádrž ,ujedu cca kolem 370 km, což u fábie jsem najezdil zruba o 60-80km více. Každopádně pravidelný a tichý běh motoru je úplně jiná písnička.
Co je velkou vyhodou motoru 1.6 sce je síla motoru při zatížení, hlavně když taháte přívěsný vozík. Zhruba po půl roce používaní dostal duster tažné zařízení jelikož je třeba pořád něco tahat na chalupu která prochází rekonstrukcí. V případě že naložíte na vozík 1000kg nákladu, duster odhodlaně jede kopec nekopec jakoby nic.
Podle tp. je možné s Dusterem a touto motorizací vláčet nebržděný přívěs o hmotnosti 640kg a brzděný 1500kilogramů.
Pružnost motoru

na 4.rych.stupeň (60-100km/h)......7,8s
na 5.rych.stupeň (80-120km/h).....13,5s

Duster se chová jako typické levné SUV a díky kompromisnímu naladění podvozku a utaženými tlumiči, sem tam přenáší do kabiny takové tupé rázy. Na druhou stranu se ale v zatáčkách naklání méně, než by se od takového auta čekalo. Na hraně je vůz citelně nedotáčivý a při takové situaci rázně zasahuje stabilizace. Světlá výška se nachází vysoko nad silnicí. Duster se může pochlubit velmi slušnou hodnotou, která činí, u nezatíženého vozu 210mm, čímž předčí nejen například Škodu Yeti (180mm) ale i další konkurenční SUV.
Jízdu v terénu usnadní i dobré nájezdové úhly které jsou v přední části vozu 30° a vzadu 36° a přechodový 23°.
Na poměry dnešních SUV mi přijde duster postavený odolně a účelně.
Auto jezdí na 16-ti palcových kolech a má obuty pneu o rozměru 215/65.

O co tu ale v první řadě kráčí je prostornost vozu. Auto působí velmi vzdušně a přes velká okna i prosvětleně. V podélném směru bych řekl,že až tolik nevyniká, ale na šířku (ve předu/vzadu(142/144)cm) je rozdíl
celkem převratný. Když si vezmu jak se nepohodlně sedělo ve fabii vzadu ve třech lidech. Na delší cesty to byl nemožný úkon. V Dusteru se toho nemusíte vůbec bát. Tři lidi si dozadu sednou s přehledem a pohodlně. Nad hlavou mají i dlouháni dostatek prostoru.
K příjemnějšímu posedu za volantem by přispěl podélně nastavitelný volant, který Dacia
nezná. Tak se spíš musíte přizpůsobit k autu vy. Tak a postupně se dostáváme k zavazadlovému prostoru. Po otevření zadních výklopných dveří, kdy je zámek 1880 mm nad zemí, na vás vykoukne pravidelný otvor široký 980mm a vysoký 795mm. Ten je velmi dobře přístupný a tvarově využitelný. Udávaný objem činí 475l bez započítaného prostoru pro rezervu. Jelikož mam verzi s pohonem na LPG, na rezervu už místo nezbylo. V boční odkládací schránce kufru se nachází pouze lepící sada na defekty.
Rozměry kufru v centimetrech činí 97cm na hloubku, po sklopení sedaček se délka ložné plochy zvětší na 154cm a (1570L). Na šířku má v nejužším místě, mezi podběhy 101cm a na výšku asi 47 po vrchní plato. Obdivuhodná je i užitečná hodnota zatížení která bez jednoho kila činí 600 Kg. Na to, že auto působí velmi robustně, činí jeho pohotovostní hmotnost v mé výbavě pouhých 1280kilogramů což je pouze o 80kg více než moje předchozí Fabia Sedan s minimální výbavou.


Délka x šířka x výška (mm)
4315 x 1821 x 1634

Pohotovostní hmotnost mého Dustera je 1280kg

Duster je takový univerzálně funkční vůz za rozumnou cenu, ve kterém se dá cestovat i na delší vzdálenosti.

Silné stránky

-Univerzální využití

-Robustnost

-Jízdní pohodlí na špatných cestách

-Celkem moderní desing

-Kapota s plynovou vzpěrou

-Dobrý výhled z vozu

-Levný provoz na LPG

-Z vyššího posedu bezpečný pocit

-Za dobrou cenu bohatá výbava

-Levný provoz na LPG

-Spolehlivý motor

Slabé stránky

-Vyšší spotřeba

-Chybějící podélné nastavení volantu

-Přeposilované řízení

-Vyšší hluk při rychlostech na 130km/h

-Vyšší spotřeba

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné...auto po roce pořád šlape na jedničku

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo zakoupeno v Dacia Ostrava jako nové.

 

Novinky v recenzi

24.12.2022 00:51

První závada

Při 97 564km se mi rozsvítila kontrolka motoru a auto začalo běžet na tři válce. Po dojetí do servisu bylo zjištěno, že na třetím válci odešla zapalovací Cívka, která se navíc naprosto zapekla do svíčky. Takže proběhla výměna všech svíček a cívky.

4.9.2022 04:25

Výměna oleje

Tak, Duster nám překročil 90 tisíc ujetých kilometrů, tak byl nejvyšší čas mu vyměnit olej. Poprvé od konce záruky svépomocí. Nový olej jsem zvolil od výrobce Shell 5w40, který splňuje danou normu. Pro zajímavost, do Dustera se vleze 4,3 litrů oleje. Jinak auto nadále slouží jak má bez jakéhokoli problému i přesto, že se sem tam opravdu nadře. Naposledy nám dovezl paletu na které se nacházelo 16 kusů obrubniků (100x250x1000mm) o hmotnosti 900 kg, samozřejmě na
dvounápravovém přívěsném vozíku.

12.4.2022 23:43

Letní pneumatiky

Jelikož tu máme jaro a sním i období přezouvání, bylo nutné na Dustera koupit nové letní pneumatiky, páč staré už po pěti sezonách dosloužily. Vybral jsem pneu značky Nokian WetProof SUV ve standardním rozměru 215/65 r16. Pneumatiky by se měla vyznačovat dobrými vlastnostmi na vodě a v nízké hlučnosti. Tak jsem zvědav, jestli budu mile překvapen. Aktuálně najeto 86 430km. Auto si zatím stále neřeklo, krom pravidelné výměně oleje a svíček, o nic jiného a šlape jako hodinky. V příštím týdnu přezuji na letní také fabii.

6.8.2021 22:27

Letní dovolená

Tak máme za sebou s Dusterem letní dovolenou. Za celou cestu jsme najeli téměř 3 tisíce kilometrů. Spotřeba plynu na dálnici, (120-150km/h) byla v průměru okolo 8.45l na 100km. (Dva dospělí, nějaké ta zavazadla, malý pes a rezervní kolo) . Když došlo LPG pokračovalo se na benzín, kde musím říct, že motor táhl daleko lépe a ochotněji než na zkapalněný propan butan. Co se týká celkového dojmu z takové daleké cesty, tak hodnotím naprosto kladně bez problémů ve všech ohledech. Aktuálně najeto 70 000km.

24.7.2021 13:01

Brzdové obložení

Tak dneska přišla na řadu plánovaná výměna předních brzdových destiček. Destičky jsem zvolil typ TRW GDB1789. Na původní jsme najeli lehce přes 66 tisíc km. Na to, že jezdím i sem tam s přívěsným vozíkem, tak celkem slušné.

26.5.2021 19:28

Jízda s vozíkem

Tak, po nějaké té době si Duster zase trošku máknul, bylo třeba navozit 10ks dvou a půl metrových pražců a z toho jeden třímetrový (cca 800kg plus vozík) a 830kg štěrku. Jízda s takto naloženým vlekem, se mi jevila jako naprosto v pohodě co se týká komfortu jízdy, kromě pomalejších rozjezdů na sebe auto nedává znát, že by mělo za zadkem tunu. Přes šířku auta, člověk na vozík ani nevidí. Co se týká spotřeby paliva, tak se zvedla zhruba o litr a půl než při jízdě bez vozíku. Přidaná fotka

20.4.2021 18:09

Přezouvání

I když to venku na jaro zatím nevypadá, tak jsem Duster nahodil už na letní kolca. Při výměně jsem si všimnul, že původní celoroční pneumatiky jsou tak na poslední sezónu a příští rok už dostane nové. To samé se týká i brzdových destiček, které jsou už zhoblované na dobré 3 mm, ale ty přijdou na řadu raději už příští týden. Aktuálně najeto lehce přes 66 tisíc kilometrů a Duster stále šlape jako hodinky.

21.3.2021 12:30

Drobná nehoda

Včera byl bohužel smolný den a Duster si z cesty přivezl domů pořádný šrám. Řidič autobusu nevypočítal odbočování a trefil mě. Naštěstí to odnesly pouze plasty, zadní nárazník a zadní světlo je trošku škrablé. Přikládám foto. V pondělí míří auto na opravu.

2.2.2021 17:51

STK a měření emisí

Tak dneska poprvé po čtyřech letech byl Duster na technické kontrole. Vše proběhlo bez problémů a máme na další dva roky klídek. Aktuálně najeto rovných 60 tisíc kilometrů. Nikde nic nevrže ani nebouchá, takže naprostá spokojenost.

21.11.2020 13:59

55 680km

Duster má za sebou překonáno 55tisic kilometrů bez závad, což je super a zároveň nastal čas na výměnu motorového oleje a filtrů. Zároveň jsem nechal vyměnit i ten palivový. Použitý olej opět Castrol Edge 5w-40.

28.7.2020 22:26

Dovolená v Tatrách

Tak máme za sebou dovolenou v Tatrách tak přináším pár poznatků. Duster během těchto pěti dní najel cca 1200km. Průměrná spotřeba činila 8,06l lpg, což při aktuální ceně vychází na 1,01kč na kilometr. To vše se zapnutou klimou a jízdě po dálnici od 110 do 150km/h. Na horských nekvalitních cestach se cítil jako doma. Celkově jsem si cestování užíval a bez zaváhání vždy dojel tam, kam jsme měli namířeno. Aktuálně nakouleno lehce přes 50 000km. Přidány zase nějaké ty nové fotky. :)

20.4.2020 22:25

Revize LPG

Tak Duster má za sebou 45tis km, tak jsme zajeli na revizi pohonu lpg. Vše proběhlo bez problémů, akorát se pro jistotu vyměnil filtr kapalné fáze. Při jednom jsem i přehodil Dustera na letní pneu, které jsou již obuty na nově zakoupené disky. (Foto)

28.12.2019 20:01

Nová sada kol

Tak, abych pořád nemusel jezdit do pneuservisu při každém přezouvání pneumatik z letních na zimní a zase obráceně, rozhodl jsem se Dusterovi koupit druhou sadu originálních alu disků, které byly i s pneumatikami za velmi výhodnou cenu. Přidáno na foto.

10.12.2019 21:34

Výměna oleje

Tak Duster má za sebou 42 127km, takže si zasloužil už vyměnit starý motorový olej za nový. Opět použit olej Castrol edge Titanium 5W-40 a olejový filtr Filtron OP 643/6.

15.6.2019 10:29

Výletování

Tak léto se pomalu blíží a začíná čas dovolených tak jsme to s Dasťou rozjeli už od konce května ve velkém. Návštěva Vysokých Tater, Jeseníků a Krkonoš si připsalo na počítadle během měsíce takřka 2000km. Nyní má nalítáno 35tis. kilometrů bez jakékoliv problému. Průměrná spotřeba je nyní kolem 7.8L plynu.

1.4.2019 21:56

2.Garanční prohlídka

Tak máme za sebou druhý rok provozu, tak bylo na čase nechat auto zkontroloval a nechat vyměnit filtry a motorový olej. Stav najetých kilometrů je nyní na hodnotě 32 057 kilometrů.
Za tuto dobu nenastalo ještě nic, čím by mě auto nepříjemně překvapilo. Celkově i s prací jsme se dostali na přijatelnou částku 3009kč. Při jednom jsem už nahodil Dustera na letní obutí :)

Motorový olej Castrol Edge Titanium 5w-40 fst..4,2l 1134 kč
Olejový filtr Bosch...200kč
Vzduchový filtr Mann...379kč
Kabinový filtr Valeo..395kč

6.3.2019 16:19

Ťukanec

Tak se mi během jarních prázdnin, které jsme strávili ve Vysokých Tatrách zadařilo. Během otáčení se u chatky, kde jsme byli ubytováni, jsem nacouval do konce zábradlí, které jsem při tomto manévru přehlédl. Viz. přidané foto. Celkem by mě zajímala cena opravy :/ Jinak v průběhu tohoto týdne najeto 1200km a auto přeskočilo přes 30 tis. Km

20.2.2019 18:56

Výměna žárovky

Dnes, jsem si náhodně v odrazu nákupního centra všimnul, že Duster svítí pouze na jedno potkávali světlo. No nezbývalo mi nic jiného, než dojet domů a pustit se do výměny spálené žárovky H7. S vědomím, že mi výměna zabere maximálně minutu jako u fabie jsem ale tvrdě narazil. Né že by samotná výměna byla nějak složitá, to ne, ale co se prostoru týče k manipulaci, to má duster velmi špatně vyřešeno. Všude samé hadičky a kablíky a aby toho nebylo málo tak se vám v horní části zařezává po celou dobu výměny ostrý plech do předloktí. Samozřejmě, že výměna se musí dělat v tomto velmi stísněném prostoru pouze jednou rukou a i ta má sama problém, aby se tam vůbec vešla. Bože Proč?! Jinak aktuálně najeto 29 067km :)

30.12.2018 23:28

Aktuální stav

Tak auto má za sebou po téměř dvou letech 28 000 km a stále, což je jen dobře, se nenašla ani jedna závada, která by mi zkomplikovala život při každodenním používání kromě defektu předního kola zrovna minulý týden. Stejně jako do Fabie leji do benzínu palivové aditivum značky Vif. Zhruba za měsíc nás čeká po roce, výměna oleje.

22.10.2018 12:06

Zimní čas

Jelikož se zima pomalu blíží, a ranní teploty jsou už jen lehce nad nulou, tak jsem se rozhodl přezout Dustera na zimní pneu, letos opět pneu značky Fulda, které byly dodány zdarma při koupi auta. Mám novou zkušenost při tahání dvounápravového, 2,5m dlouhého přívěsného vozíků, který měl na sobě nahozeno 1150kg písku. Po připočítání hmotnosti vozíku, Duster tahal 1330 kilogramů. Vše proběhlo naprosto vpohodě. Aktuálně najeto 25 000 km.

27.6.2018 19:35

Výletování

Tak, Duster má za sebou další dva výlety. Jeden do Vysokých Tater, kde najezdil i s cestou tam a zpět zhruba 900km a druhý do města Krakow, což bylo 370km, které Duster zajel na jednu plynovou nádrž. Průměrná spotřeba se zastavila na hodnotě 8,3L a každý kilometr jízdy vyšel na 1.20 kč. Nyní má auto najeto přesně 21tisíc kilometrů a zatím vše funguje bez jakéhokoliv zaváhání. :)

22.4.2018 20:39

Spotřeba paliva a Eco režim

Po více jak roce provozu, jsem se rozhodl napsat tu zase nějaké ty postřehy, tentokrát co se týká spotřeby paliva na pohon Lpg. Takže, do nádrže se dá natlačit 34L plynu, což je na takhle velké auto zbytečně málo. I fabie má objem 36L. Na takto naplněnou nádrž se dá ujet poklidnou jízdou od 350 do 380kilometru, což činí dlouhodoubou průměrnou spotrebu 8.7L. Na benzín udává vyrobce hodnotu 7,1litrů na 100km. Když ale přejdete do režimu ECO, dá se směle najet o cca 50km na jednu nádrž více. V tento moment se ale z celkem slušně jedoucího auta stane lenivý šnek který od 90km/h zrychluje jen velmi rozvážně:/ proto do města režim ECO ano, za městem ale už opravdu NE! Celkem by mě zajímalo, jak se stimto režimem popere například Sandero s motorem 1.0Sce který má 54kw a 97Nm...?

17.2.2018 20:46

1.Garanční prohlídka

Ták, rok utekl jako voda a máme za sebou první servisní prohlídku po roce provozu a po ujetí 13756km. Práce chlapcům trvala lehce přes hodinku a finální cena byla 3200kč s předepsanou výměnou oleje, filtrů a vyčištění klimatizace.

Olejový filtr....348kč
Motorový olej Elf evolution 5W-40 (4,5l)...999kč
Pylový filtr...348kč
Těsnění...49kč
Vše proběhlo naprosto vpohodě. Maximální spokojenost

12.12.2017 21:56

Po delší době

Tak po delší době je třeba napsat nějakou tu novinku co jsem s autem za ujeté kilometry prožil.
Co mě dnes příjemně překvapilo bylo to, že jsem do kufru naložil 250kg obkladového kamene, a auto jakoby nic. Přišlo mi, že jedu jako obvykle prázdný. To s fabii nešlo. Párkrát jsem vezl v sedanu kolem 180-200kilo a zadek byl dole. Auto mi přijde po 8měsících ježdění stále čím dál tím víc příjemnější na pohodové svezení jak na krátké i delší vzdálenosti. Kdybych si dnes pořizoval auto, rozhodnul bych se stejně, akorat bych počkal na druhou generaci, která bude v prodeji příští rok :) aktuálně najeto 10 000km jinak na zimu má auto pneumatiky značky FULDA kristall control Hp2 215/65 R14 které byly součástí při koupi auta

5.8.2017 12:57

Tažné zařízení

Tak během minulého týdne jsem se rozhodnul pro montáž tažného zařízení na Dustera stejně jako měla Fabie sedan. Pořád je třeba něco vozit na chalupu, tak nebylo o čem přemýšlet. Vybral jsem tažné od firmy Galia s odnímatelnou koulí. Cena 3800kč za tažné, 1000kč kabeláž a 1200 práce. A nebyl bych to já, abych to hned neotestoval. Takze se jelo na nákup kamene. Celkem jsem naložil podle váhy 730kg plus hmotnost vozíku 130kg což je celkově 860 kilogramů. A co jízda s Dusterem s takovým nákladem? Úplně v pohodě. Auto se ani nezapotilo oproti fabii. Přidané fotky..

5.7.2017 21:21

Problém vyřešen

Tak problém se svítící kontrolkou tlaku v pneumatikách vyřešen. Po kontrole bylo vše v pořádku na všech čtyřech kolech, tak jsem jednoduše pomocí tlačítka znovunastavil a tím i vynuloval chybu a už se znova kontrolka nerozsvítila. Dnes jsem Dustera trochu okoupal a přidal nějaké ty fotky.

22.6.2017 11:25

Kontrola tlaku v pneumatikách

Včera se mi z ničeho nic rozsvítila kontrolka tlaku v pneumatikách. Po kontrole všech čtyř kol jsem zjistil, že je vše vpořádku ale kontrolka stále svítí zvesela dál.


Další vozy značky Dacia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10

Auto působí velmi prostorně a vzdušně.

jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
9

Díky Lpg super!

náhradní díly
9
výkon motoru
9

Na 1300kg stačí.

spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…