Recenze
Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC
Technické info
Přezdívka auta vagónek Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:199000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 576 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.3 / 8.5 *
Popis vozu
Po zkušenostech se staršími vozy této značky, bylo rozhodování, jaký kombík střední třídy, vcelku jednoduché. Zpočátku jsem měl obavy z počtu najetých kilometrů u kousků za, pro mě, rozumné peníze, ale můj Accord je najel převážně po dálnicích a navíc jsou věrohodné... nechápu inzeráty např: "Audi A4 nafta, 2002 rok a najeto 110tis", a že takových inzerátů v době koupě nebylo málo. Auto mě padlo ihned do oka a tak po malé slevě ze strany prodávajícího a zkušební jízdě nebylo co řešit.
Výbava je Comfort, takže základní. Obsahuje: 6x airbag, 2 zónovou klimatizaci, ABS, el. okna, zrcátka, 5st převodovku, rádio s ovládáním na volantu atd. Chybí mi tempomat, automat a xenony. Posledně jmenovaný prvek se dá malinko vylepšit výměnou žárovek za bíle-svítící např. Osram - auto má čočky.
Na autě velmi oceňuji tichounkou jízdu, o které se mi v předchozích autech mohlo jen zdát (Octavia, apod). Podíl na tom má jistě rekordně nízký odpor vzduchu, který je mimochodem jeden z nejnižších ve třídě. Jízdu zpříjemňuje dobře navržená a dostatečně výkonná klimatizace, kterou oceňuje zejména drahá polovička, když si může nastavit vlastní teplotu pro své "teritorium". Sedadla, posaz a prostor k "bydlení" je v Acordu výtečný, zejména rozměrná sedadla obepínající velkou část těla uživatele.
Motor je atmosférický dvoulitr s "inteligentním" časováním VTEC a výkonem 114kW. Dostačující na pohodlné cestování, ale ne na rychlejší jízdu... kdybych vybíral znovu Accorda, šel bych určitě do 2.4 iVTEC. Spotřebu sleduji podle natankovaných litrů a údajů z počítadla kilometrů (auto nemá palubní počítač) a vychází nasledovně: dlouhodobý průměr mám 8.5 L/100km (tankuju jen na Shell a Benzině - Verva nebo V-Power), při častějších jízdách po městě vzroste k 10 L/100km a naopak při delší jízdě mimo město klesá na cca 7.5 L/100km, což není nikterak výborný výsledek, ale to si pak člověk musí koupit nějaké 3-válcové chrochtající tdi a to je zase úplně někde jinde nejen co se týče spotřeby, samozřejmě, ale hlavně co se týče jízdního projevu a pohodlí.
Zavazadlový prostor má dostatečný objem, pravidelný tvar, dvojitou podlahu a dá se snadno zvětšit složením zadních sedadel, které proběhne během chvilky - sklápí se automaticky sedák i opěradlo zároveň i spolu s hlavovou opěrkou. U zadní části mám jednu drobnou výtku směřující k nízko se otevírajícímu víku 5.dveří...
Auto má nasazeny sedmnácti palcová kola s pneumatikami 225/45 ZR17 a rádio se dočkalo adaptéru, díky kterému teď přehrává MP3 jak z SD karet, tak i z USB vstupu. Dál je v plánu jemné tónování skel, nový volant od Hondy a nové komponentní repro.
Silné stránky
Na autě se mi líbí:
- je to Honda (srdcovka)
- tichý provoz
- přesné řízení a řazení
- dostatečně dimenzované brzdy
- pohodlné cestování
- velký vnitřní prostor
- výjimečnost v záplavě škodovek
- podsvícení přístrojů
- dostatek odkládacích míst
Slabé stránky
Na každém autě jsou, i tady:
- relativné slabší motor
- absence automatu
- chování spojky, na které si je potřeba zvyknout
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Když něco potřebuji navštěvuji Autogarant Olomouc. Každopádně se už díly začínají objevovat i v druhovýrobě a není nad to, udělat si vše sám, v dnešní době se nedá nikomu věřit...
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Klasický autobazar, nechali mě ale dlouho a v klidu si auto vyzkoušet...
24.10.2009 servis
Vagónek se dočkal servisu oleje (shell), filtrů, svíček a výměny řemene... zase na nějakou dobu pokoj.
Novinky v recenzi
02.03.2010 nové obutí pro vagónek
Nakonec disky BROCK B21 a pneu Continental CSC3, už aby to bylo nasazené... snad to bude brzo:)))
Přidat názorDiskuse: Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC
- Zrýchlenie 2.0 manuál vs 2.4 automat 29.11.2014 15:45 Gabo1
- Re: Re: Re: Re: Re: Nové obutí na léto 2010 19.05.2010 11:26 NItas
- Re: dotaz na spotrebu 19.05.2010 11:23 NItas
- Re: Re: Re: Re: Nové obutí na léto 2010 09.03.2010 16:57
- dotaz na spotrebu 08.03.2010 19:18
- Re: Re: Re: Nové obutí na léto 2010 05.03.2010 20:36 NItas
- Re: Re: Nové obutí na léto 2010 03.03.2010 15:54
- Re: Nové obutí na léto 2010 02.03.2010 18:23 The Stig Driver
- Nové obutí na léto 2010 02.03.2010 18:06 NItas
- cukanie motoru 18.11.2009 21:58
- Re: MP3 a USB 24.10.2009 12:21 NItas
- MP3 a USB 14.10.2009 09:07
- Re: slabsi motor? 16.07.2009 09:54 sybokcz
- slabsi motor? 16.07.2009 09:33 _Teddy_
Další vozy Honda Accord
-
Honda Accord (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 24910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.7.2010 1110 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: TKD
Přidáno: 19.4.2011 169 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: _dabel
Přidáno: 3.5.2007 899 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Honda Accord (2004) Majitel: hugolin
Přidáno: 14.5.2010 2910 Majitel 9.85 Uživatelé