Recenze
Škoda Fabia Combi 1,2 HTP
Technické info
Přezdívka auta Hátépéčko Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:53000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 47 kroutící moment [Nm]: 112 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16.4 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 426 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Toto auto je si myslím na české poměry dosatčující a zejména ve městě s ním nejsou poblémy..uzké..krátké..dobré parkování.
Pod kapotou je verze pohonné jednotky 1,2 12V. Na tří-válec slušně zatahuje. Při akceleraci se auto ochtoně vytáčí až do zásahu omezovače (6200 ot/min.) Vytáčení je ale tak jediné co dělá....je sice pravda, že když se při 5400 ot/min pustí rychle spojka a dá se tam dvojka tak to zahrábne, ale to bude spíše již zmíněným puštěním spojky. Do 90 km/h auto dobře zrychluje, ale pak už mu to trvá.. Na dálnici max. rychlost 190km/h, ale motor byl už na konci sil a bylo to z mírného kopce.... Stačilo by ubrat na váze několik desítek kilo a hned by to jelo jinak. Na druhou stranu by to ale ubralo na bezpečnosti, která je u fábií na velmi dobré urovni.... Stejně přdpisy jsou 50km/h, 90km/h a 130km/h..a to fábka udělá i s rezervou.
Jízdní valstnosti jsou velmi dobré a i při vyšších rychlostech v zatáčce se auto moc nenaklání a hezky drží stopu. Tlumení nerovností je teké na dobré urovni (není to žehlička).
ABS,MSR,dual rate
2x airbag
centrál-safe system
ele. okna a zrcátka
palubní počítač
zamykání zpátečky
autorádio Pansonic 4x50W, Mp3
8xrepro
zadní loketní opěrka
střešní nosič
zástěrky 4x
mlhovky
alu. kola
výškově nastavitelné sedadlo řidiče
intenzita osvětlení přístrojů
+ bežná výbava jak všichni známe Fabia Ambiente
Rozměry :
Objem zavazadlového prostoru - 426 l
Objem zavazadlového prostoru po sklopení sedaček - 1225 l
Délka vozu - 4222 mm
Šířka vozu - 1646 mm
Výška vozu - 1452 mm
Rozvor kol - 2462 mm
Rozchod vpředu - 1435 mm
Rozchod vzadu - 1424 mm
Silné stránky
Nízká spotřeba..nízké povinné ručení..spolehlivost..celkem i dobré zpracování detailů.
Fábie po faceliftu budou mít stále moderní design...(můj názor).
Na třídu malých vozů je to dost vyspělé auto si myslím a patří ke špičce v této třídě. Ticho při jízdě (když motor netočí). Povedené řízení a přesnost s jakou zapadají rychlsotní stupně.
Audio sousatva hraje povedeně..je to určitě taky příplatkovými čtyřmi reproduktory v zadních dveřích a v kufru. Na celkem malé auto dost velký kufr. Nikdy se mi (nám) nestalo, že by byl kufr malý a musela se dávat nějaká rakev na střechu.
Projížděl sem zatáčky na novém asfaltu který byl položen na staré silnici mezi polema a drží to moc hezky. Auto samozřejmně nedotáčivé. Sedačky mají celkem dobré boční vedení, které v zatáčkách podrží.
Nesmím zapomenout zmínit spotřebu. Není problém se v létě mimo obec (kde nejsou velké kopce) dostat na spotřebu 4,7l. Trasa z Jablonce nad Nisou do Brna přes Hradec a Svitavy spotřeba 4,7l.
Slabé stránky
Určitě motor. Vybrující polstrování dveří při vyšší hlasitosti rádia. Odlupující-se lak na kapotě ve slícováním mřížky chaldiče, ketrá je z umělé hmoty.
Pátý převodový stupen mohli udělat delší...na dálnici to hrozně točí..
Špatný výhled vzad..někdy je to opravdu risk jestli o něco zastavim, nebo ne:D:D
Mohla by mít aktivní posilovač řízení..při jízdě po dálnici když fouká tak to docela háže s autem a i s volantem. Neustále se špinící víko kufru.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jednoho dne jsem fabku nastartoval a chovala se nějak divně. Motor běžel jen na dva válce. S vypětím všech sil se dojelo do nejbližšího servisu a tam mi řekli, že odešla zapalovací cívka na jednom z válců. Za 850,- provedena výměna i s prací. Vozím v kufru radši jednu rezervní..pro případ opakované poruchy.
Nějaký Vůů...l mi odřel a promáčknul levý zadní lem. Všimnul jsem si toho až druhý den ráno. Oprava vyšla na 2800kč. Není poznat:)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Spokojenost...byli ochotní. Super autosalon na nákup, ale děs na opravy. Proto se jezdí do Jiného autosalonu Škoda.
Novinky v recenzi
Smazány fotky z mobilu a přidány z fotáku!
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia Combi 1,2 HTP
- HTP 29.01.2008 22:50
- Re: maximalka 29.01.2008 22:37
- Motůrek traktůrek 23.01.2008 19:01
- rychlost 28.11.2007 16:01 Libor.89
- Re: maximalka 21.11.2007 20:01 Ronnyp (RSKa)
- maximalka 21.11.2007 20:00
- Recenze 10.10.2007 20:11
- Tak zase autíčko, 17.09.2007 01:00 Poustnik
- Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!! 25.08.2007 19:40
- Re: Re: 10 bodů 02.08.2007 18:06
- Re: Škoda motoru 17.06.2007 21:41 Libor.89
- Škoda motoru 17.06.2007 18:55
- Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!! 11.06.2007 14:45
- Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!! 11.06.2007 08:30 Libor.89
- Re: Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!! 11.06.2007 08:08
- Posilovač řízení odešel po 60 000 km !!! 11.06.2007 07:42
- Re: 9b. 08.06.2007 13:07 Libor.89
- 9b. 08.06.2007 00:01
- body 07.06.2007 06:53 Focusman
- hodnotenie 06.06.2007 21:29
- Re: Můj šálek kávy 06.06.2007 21:20 Libor.89
- Můj šálek kávy 06.06.2007 21:15 Sprint
- 9 bodíků pro HTP 02.06.2007 12:53
- Re: 10 bodů 01.06.2007 09:08 Libor.89
- 10 bodů 31.05.2007 21:58
- 9.b 31.05.2007 14:34
- Re: body 31.05.2007 13:23 Libor.89
- 8b 31.05.2007 12:47
- body 31.05.2007 12:25 Aischylos
- Devět... 31.05.2007 10:10
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: baca42
Přidáno: 31.12.2010 8110 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé