Recenze
Citroën C4
Technické info
Přezdívka auta Citrón Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:19000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1397 výkon [kW]: 70 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 408 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5
Popis vozu
Zdravím, rád bych se podělil o mé zkušenosti s Citroenem C4 1.4VTi. Původně jsem si nové auto ani kupovat nechtě, ale asi všichni známe stav "vozů" v našich autobazarech. No zkrátka, nemohl jsem si vůbec vybrat. Kolem prosince minulého roku jsem si všiml, že se začalo mluvit o nové C4. Musím říct, že to auto mě naprosto uchvátilo. Mám rád francouzský design, důkazem toho budiž moje dvě předchozí auta. No zkrátka a dobře jsem si asi v lednu šel do nové C4 sednout. Když jsem jí viděl na živo, tak jsem si řekl, že tohle auto si jednou koupím. Asi nejvíce se mi zamlouval interiér( hlavně pevný volant), exteriér je ale taky pecka. Protože byl leden, tak mě nenechali svést s předváděčkou( prý to auto nemělo zimní gumy). Tak jsem se dal do pečlivého sledování počasí, aby bylo stabilně na 7 stupňů. :-) V březnu, když jsem se svezl, jsem byl opět nadšený. Auto bylo neuvěřitelně tiché, a hlavně komfortní. Což je celkem zajímavé, když si vlastně nová C4 stojí na podvozku té staré.
Po předváděcích jízdách (asi třech :-) ) mě čekal ten největší úkol. Přesvědčit mou drahou polovičku o tom, že nové auto je skvělý nápad. Takže na konci dubna jsem si šel objednat svého nového miláčka. Musím říci, že jsem si to užíval. :-)
Je to Citroen C4 1.4VTi,výbava Tendance s paketem Look-Attraction, City a Komfort. Barva je metalická "písková Mativoire", čalunění Hermitage béžová. Mezi doplňky jsem si přikoupil alu disky Oakland 16", chrómované boční lišty a lišta na kufr, nerezové chrániče na práh, kobereček do kufru, deflektory vzduchu a pryžové koberce.
Bohužel jsem si C4 objednával v době, kdy svět postihla pohroma v podobě tsunami v Japonsku. Nikdy jsem si nemyslel, že by mě mohla nějakým způsobem ovlivnit, ale stalo se. Továrna na výrobu řídících jednotek pro paket City jaksi nedodávala a mě bylo řečeno, že čekací doba na tento prvek je půl roku. Takže jsem ho musel nechat vyškrtnout.
Na závěr musím říci, že po cca 3 měsících a asi 4000km panuje veliká spokojenost. Jízdní vlastnosti jsou pro mě vynikající, komfort taktéž.
Update 4.7.2012
Tak Citrónu je už přes rok, tak jsem se rozhodl doplnit do recenze pár faktů.
Vzhled:
To proč mě tohle auto uschvátilo už v prosinci 2010 ještě před zahájením prodeje, je pořád aktuální. Auto je tvořeno sadou dynamických linií. V předu se tváří výhružně, jako kdyby vás chtělo sežrat. Celý přední nárazník je dost kolmý a hlavně vysoký. Tvoří tedy velkou plochu pro zachytávání mušek a různých kamínků. Na druhou stranu, když vezmete chodce, tak ho aspoň nerozpůlíte. Bok auta prolínají dvě linie, které na sebe schválně nenavazují. Je to opravdu zajímavé řešení. Nejednou jsem se už lekl, že mi někdo udělal zásek do dveří. No holt design. Záď vozu je asi nejdiskutabilnější. Mě osobně se líbí, jak je auto oplácené. Když ho postavíte do řady k ostatním autům, tak z dálky vypadá jak kombík (už mi i pár lidí řeklo " Jó ty máš nějakýho kombíka").
V interiéru jsem byl doma už cestou z autosalonu. Vše je zde logicky uspořádané a na dosah ruky. Vše je parádně slícované a utvořené z kvalitního měkčeného materiálu(myslí se tím horní čast palubní desky a dveřní výplně). Opravdu skvělá věc jsou velké kapsy ve předních dveřích, do kterých jsem schopen položit 2l petku od Coca Coly. To se nevidí každý den. Můj interiér je ve dvoubarevném provedení, takže vypadá luxusněji než ten celý černý(má ho můj otec a vždy, když jím jedu říkám si, že je to snad nějaké jiné auto, než to mé).
Praktičnost:
Kapsy ve dveřích jsem už zmínil. Klimatizovaná schánka před spolujezdcem by mohla být větší, ale aspoň v ní nemám tolik bordelu. Místo na předních sedadlech je plně dostačující i pro člověka se 190cm výšky, 95kg váhy a s bolestmi zad. Když si dáte tu práci a nastavíte si sedačku tak, jak má být, není problém i několika hodinová jízda bez zastávky. Cesta KV-Ostrava proběhla úžasně. Přijel jsem, vystoupil a necítil těch 500km za sebou. Což se bohužel nedalo říci rok před tím o otcovo služební Octavii. Místa na zadních sedadlech je celkem dost. Sedák pohodlný, místa na kolena i na místě za mou sedačkou( mám jí celkem vzádu) dost a hlavně nárty se pohodlně dají šoupnout pod přední sedadla. Chybí mi tu jen sklopná loketní opěrka(bohužel až od výbavy Exclusive). Kufr je jeden největší ze třídy( Octavia to opravdu ale není). 380l je pro mé účely až nadbytečné, vozím tam jen náhradní bundu a deku, někdy něco většího.To co frantíci nevymysleli dobře je to, že po sklopení opěradel vznikne schod(nejsou výklopné sadáky). Naopak nakládací hrana se mi oproti jiným recenzentům zdá v pořádku. Velký klad auta je, že má pod podlahou v kufru náhradní kolo, a to prosím 16".
Jízdní vlastnosti:
Je to francouz. Auto je velmi tiché až do cca 110km/h. Podvozek dobře filtruje nerovnosti a zároveň nepouští auto do výrazných náklonů v zatáčkách. Jediné místo, kde znejistí jsou příčné prahy a poklopy kanalizací. Není to ale nic co by neudělalo porovnatelné auto. Motor v mém autě 1.4Vti je zajímavvý. Od začátku jsem ho moc nemusel, ale čím víc s ním jezdím, zjišťuji, že pro běžnou jízdu(v oficiálních rychlostních limitech) je plně dostačující. Když motor podržíte v otáčkách ujede nejedné 1.6 a má přitom zajímavý sportovní zvuk. Velký klad je, že jeho spotřeba není moc ovlivnitená stylem jízdy. Motor si zkrátka pořád drží svůj průměr 6,4 v létě a 6,8 v zimě. Dále se tento motor osvědčí v rychleších průjezdech serpentýn. Svou vahou nezatěžije tolik přední nápravu a auto se ochotně vrhá do zatáček. Nedotáčivost se dostaví až celkem pozdě a to už jí krotí sériové ESP. Další věc, která je na tomto autě skvělá jsou brzdy. Jsou ostré a dobře se dávkují. Přznávám ale že jsem s nimi měl na začátku velký problém( nejednou jsem hlavou sestřelil vnitřní zrdcátko :-) ).
Elektrické vychytávky:
Aneb električtí pomocníci. ABS, EBD, ESP, atd, atd. Je to hoto tu opravdu mnoho. Věnoval bych se blíže systému ITC a Hill hloder. Hill holder, alias držení v kopci, jsem ani původně nechtěl. Říkal jsem si, že se ještě snad dokázu v kopci rozjet. Ale po roce používání musím říci, že je to skvělá věc. Nejvíce tento systém oceňuje má přítelkyně, která mi díky tomu při každé možné příležitosti auto krade. Občas mě ale tento systém i vytáčí a to když couvám po nájezdu od garáže a skoro pokaždé si na něm zastávím. Musím vždy jak b...c čekat 2s něž povolí (2s je na čekání ku podivu celkem dlouhá doba, když víte, že auto by se mělo hýbat a ono pořád stojí). Dále system ITC. Anglicky Inteligent Trakcion Control, česky Inteligentní kontrola trakce. Systém funguje díky čidlům ESP a ABS. Vyhodnocuje záběr předních kol a když zjistí, že jedno kolo se točí rychleji než to druhé, tak to rychlejší přibrzdí. Výsledkem je tedy jako by samosvorný diferenciál, díky kterému až do rychlosti 30km/h projedete i horší terén. Výtečně to funguje na sněhu, kdy jsem letos vyjel autem po velice zasněžené silnici, která vedla vedle sjezdovky, až úplně nahoru. Stál jsem tam já, Pajero a 2 Sorenta. Dost se tehdy podivovali. :-)
Auto mě tedy i po roce pořád baví a já se těším každé ráno na cestu do práce. Musím říci, že koupě opravdu nelituji (což je u mě co říct). Všichni kdo hledají mírně extravagantní, komfortní, dobře vybavené a v celku i levné vozidlo, jen doporučuji.
Silné stránky
Jednoznačně vzhled, lidé se neustále za ním otáčejí, což musím říci se mi líbí. :-)
Interiér, je útulný a perfektně přehledný
Podvozek, je dostatečně komfortní a přitom dlouho drží v zatáčkách, než zasáhne ESP.
Motor, na to že je to 1.4, tak je celkově velmi snaživý a když ho natlačíte na krev, tak i úsporný. Můj průměr je momentálně 6,7
Hill holder, myslel jsem si, že je to věc pro lidi, kteří neumí jezdit s auty, ale musím říct, že je to neskutečně pohodlné nemyslet na nic a jen zařadit a jet.
ITC, je to něco jako samosvorný diferenciál. S tímto systémem si auto poradí s rozjezdem na mokré trávě i v hodně prudkých kopcích bez hrábnutí.
Slabé stránky
Nižší světlost vozu, už se mi párkrát stalo, že si předek hrábnul do hlíny (máme chalupu v kopcích a terénu) a jelikož je celý lakovaný, i ze spod, tak už si nese pár šrámů.
Hill holder, velice mě překvapilo, že funguje i když auto couvá. Prostě jakmile se v kopci zastavíte, tak si musíte počkat 2 vteřiny. :-/
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Potýkal jsem se s problémy s továrními elektrony Boston. Bylo to tím, že nebyli správně vyvážené. Dále pak jsem řešil drobné povrzávání víka 5. dveří. Po reklamaci v autoservisu se nic neudálo, ale pak jsem si s tím pohrál a je to v pohodě.
Citroen za svůj zatím krátký život utrpěl pár dalších šrámů.
Vše začalo před 2 roky, kdy na dovolené v Chorvatsku byl jeden zaměstnanec hotelu natolik hodný, že v rámci úspory místa na parkování mě navedl na armovací drát, který trčel ze země kolmo vzhůru. Tenkrát odnesl celý spodek předního nárazníku. To jsem si ještě zatřel sám.
Následně se ovšem na předním nárazníku podepsal nějaký ….., který se asi učil před Tescem parkovat. Celý nárazník se musel lakovat. Lak se ale nepovedl a loupal se. Tak jsem od Citroenu obdržel úplně nový nárazník. Vysvětlili mi to tak, že při lakováni vycvakávají černé mřížky. JENŽE, automobilka si to pojistila tak, že to lze udělat jen jednou. Podruhé se ulomí upevňovací kolíčky, co mřížky drží. :-) Celá tato sranda stála cca 25000kč, plus má 1000kč za spoluúčast.
Dále se na autě podepsal vandal, co udělal rýpanec něčím tvrdým do zadního blatníku pod nádrží. Toto napravilo přestříkání zadku auta a suma 10000kč plus spoluúčast 1000kč :-)
Dále se o zadní nárazník zaklínila jedna paní, co se nevešla do parkovacího místa. Vše se opět napravilo přestříkáním a sumou 18000kč, plus zapůjčení náhradního auta na 3 dny. Vše platila hodná paní.
Už se těším, co dostanu příště za náhradní vůz. :D
Zdravím všechny co si přečtou tuto aktualizaci. Již déle jsem neaktualizoval, tak toho bude více. Autu bude příští rok na jaře 8 let. Nyní má najeto bez pár km 100.000km. Auto ku podivu jezdí prakticky bez servisních zásahů. Bohužel se na něm podepsali ostatní řidiči a auto prošlo dalšíma 2 pojistnýma událostma. První byla, když do zadku zaparkovaného auta někdo nacouval. Měnil se zadní nárazník, výztuha, chromová lišta a rovnalo víko kufru. Plus lak. Cena cca 30.000kč. Druhá nehoda byla opět když auto bylo zaparkované. Ožralý řidič mi vzal předek auta. Měnil se pravý blatník, puklice a celý přední nárazník, plus lak. Cena cca 35.000kč.
Jinak auto bylo na výměně zadních brzd. Zadní kotouče pří cca 70.000km napadla hloubková koroze a doslova se začali rozpadat. Kotouče s s deskama v autorizáku za 9.000kč. Dále auto potkalo ptáčka v letu při cca 150km/h a odnesl to chladič klimatizace. Komplet práce v autorizáku za cca 7.000kč. Jinak auto již nejezdí do servisu Citroenu, ale Peugeotu, protože v KV kraji již Citroen není. V Peugeotu mě ale berou jako skoro Peugeota a vše probíhá na víbornou.
Auto za dobu mého vlastnictví nikdy nemělo žádnou závadu, která by mě nechala někde stát a ani nikdy nemělo problém s elektronikou(francouz ne? :-D). Do budoucna se chystám vyměnit přední kotouče a destičky a spojkovou sadu(žena ji dává co proto). Dlouhodobá spotřeba se mi výrazně zvýšila a to na 7,5l(80% město, 15% dálnice, 5% okresky). Olej mám 5W40 a měním po 15.tis km již bez úbytku. Celkově jsem s autem spokojený a jednou se mi s ním bude těžko loučit.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto jsem si pořizoval v autorizované prodejně Citroen v Karlových Varech. Lidé jsou tu maximálně vstřícní a ochotní. Nikd jsem tu neměl sebemenší problém, i když jsem u nich servisoval předchozí vozidlo. A navíc mi poskytli takovou slevu, že nebylo o čem mluvit :-)
Novinky v recenzi
Shrnutí provozu za téměř 8 let
Ahoj všichni. Do recenze v odstavci zkušenosti se servisem jsem přidal postřehy a dojmy z provozu auta od 4 do 8 let jeho věku.Doufám, že to někoho potěší, či inspiruje :-)
Shrnutí provozu za téměř 8 let
Ahoj všichni. Do recenze v odstavci zkušenosti se servisem jsem přidal postřehy a dojmy z provozu auta od 4 do 8 let jeho věku.Doufám, že to někoho potěší, či inspiruje :-)
Technická prohlídka a další nárazník
Tak auto vlastním již 4. rok. Minuý týden jsem byl na technické a auto s 70.000km prošlo bez jediné závady. Brzdy prý jsou zcela v normě. Já osobně čekal, že zadek bude již horší, ale jak na předku, tak na zadku byl rozdíl mezi koly do 1% v brzdícím učinku.
Jinak auto opět nějakej blb potunil. Tentokrát to byl zadní názazník. V místě registrační značky celý popraskal a to asi na 3 místech. Dnes jsem si auto vyzvedl a auto je zas jak nové. Mám nový zadní nárazník, černý spodní střed nárazníku a ozdobnou lištu na 5. dveřích. Dle vyčíslení servisu za 24.000kč i s prací a lakem. Ještě, že existujou ty havarijky. :-D
Čtyři roky klepou na dveře
Tak po nějaké době opět doplním nějaké info. Vlastně ani není o čm moc psát. Auto bude mít za pár dnů 4 roky a mě čeká 1. technická. Mám aktuálně najeto 69.000km. Kromě problémů s elektrony a toho, že mi neustálé někdo bourá do zaparkovaného auta jsem nemusel nic řešit. Auto jezdí a jezdí. Vlastně mě napadlo, že jediné co mohu říci je, že při častějších rychlých jízdách po dálnici (často jezdíl přez 150km/h a už C4 pokořila i 200hm/h) auto konzumuje motorový olej.je to cca 1/2 litru za 10.000km. I toto malé množství auto hlásí pokud ho postavíte šikmo na kopec.
Jinak ve všem ostatním auto nezklamalo a je na něj spoleh. :-)
Po dlouhé době nějaké novinky
Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se napsat pár nových zkušeností z provozu již 3 letého auta. Utrpělo pár šrámů(viz servis a poruchy), ale jinak již celých 65 000km šlape bez problémů. Největší nevýhoda je, že v pravidelných intervalech vyžaduje návštěvu čerpacích stanic.:-D Přidal jsem i pár fotek.
Vlastně mě napadá jen jedna příhoda, kdy si auto vyžádalo návštěvu servisu, kdy se zjistilo, že v motoru není skoro žádný olej(byl zkonzumován). Udělala se tedy výměna a o té doby se nic nedeje
Svolávačka
Ahoj kolegové,
taky jste dostali pozvánku na výměnu kabelového svazku k čidlu teploty motoru? Já tam jdu zítra, tak pak napíšu, jak se s tím poprali. Rovnou si nechám připevnit utržený kryt mezi nádrží a nápravou, jsem najel na nějkej kekel a už to tam plandá.
Jinak Citrón pěkně odpočívá v garáži. Služební kára Š.Fabia 2 1.2 HTP už se mnou během posledních 4 týdnů nalítala 2500km a už jsem nasbíral pár poznatků. Stará Fabie byla s tímto motorem daleko svižnější a i míň žrala. Tahle mrcha když se jezdí pomalu tak žere 5-6l(tím pomalu myslím maximálně 70km/h) a když jí zatáhnu za ocas, tak 8-9l. Navíc mě z toho motoru tak třeští hlava, že už v ní preventivně vozím Ibuprofen. Jinak musím říci, že auto je uvnitř nečekaně pohodlné a dobře se i řídí( jen nechápu podvozek, auto furt drží a drží a najednou jede všema 4 ven ze zatáčky, to Citroen drží daleko víc!!!). Kdyby to auto mělo TSi motor, tak bych z něj měl i radost takhle se vždy těším na víkend až někam pojedu svým kočárem :-)
Nové foto
Tak jsem si udělal trochu čas a přihodil nějaké nové fotky. Jinak auto šlape pořád jak má a dělá jen radost. :-)
Velké cestování
Tak jsem se před pár dny vrátil s citroušem z dovolené v Chorvatsku. Předně musím auto pochválit, že na to že bylo evidentně na hranici nosnosti, tak se mělo čile k světu. Dynamika se výrazně zhoršila jen v opravdu táhlých stoupáních. Brzdy nějaký nárůst hmotnosti ani nezaznamenaly a podvozek ještě měl pár cm od dorazů. Díky nárůstu zatížení auta jsem zadní kola nahustil na výrobcem předepsané 2,7 atm. To už znát bylo. Zadek celkem bouchal. Jinak cestování bylo v pohodě. Řídil jsem na jeden zátah asi 600km něž jsem se vystřídal a byl jsem úplně v poho.
Jinak jsem si na autě udělal pořádné šrámy na spodku předního nárazníku. U hotelu kde jsme bydleli byly tak kreté... nájezdy, že bych brečel. :-) a ještě jsem byl překvapen nekvalitou benzínu. Síť čerp. stanic INA je snad kvalitou benzínu horší než ONO. Auto po tom vůbec nejelo a trápilo se. Zhoršil se mi dojezd z původně slušných 760km na 620km ( připomínám, že auto bylo pně zatížené 4 osobami, kufrem plným až po střechu a plnou 300l rakví). Při cestě zpět jsem tu jejich vodu řízl 100 oktanovým benzínem z OMV a měl jsem z auta malou formuli. :-D Celkem jsme za celou dovolenou najeli asi 2700km.
Zkrátka auto uspělo a už se těší na příští dovolenou
Aktualizace recenze
Tak jsem se dnes trochu nudil a napsal jsem ještě pár slov k recenzi. Za pár dnů pojedu s autem konečně pořádnou šteku cca 1200km na dovolenou, takže se těším jak to půjde. Po návratu zde popíšu mé dojmy z jízdy
Geometrie
Tak po přezutí na letní elektrony jsem si hned všiml, že auto chce pořád mizet ze silnice směr příkop. Nějakou dobu jsem to neřešil, ale když jsem při jedné jízdě(cca 250km), kdy jsem v kuse dával kontra, jsem zavítal do nového autorizovaného servisu v KV. Během hoďky Citrónovi srovnali kola na nejmodernější laserové geometrii(jedna z mála v ČR). Stála kolem 6-ti stovek, takže celkem v poho. Auto zase jezdí jak po kolejích. :-) Ještě jsem zakoupil automobilkou doporučené aditivum do benzínu. VTi motory prý dost trpí na kvalitu benzínu a všichni asi známe kvalitu našich pohonných vod. :-D
Až to vyzkouším, dám vědět.
Další slabé stránky vozu
Tak musím objektivně říci, že jsem po delším užívání narazil na věc, která mě u mého auta každý den štve. :-) Pasivní bezpečnost, pro kterou jsem si toto auto vybral mě pěkně doběhla. Při každé nastupování a vystupování buď kopnu do prahu a nebo se bouchnu do hlavy, no komedie . :-) Navíc když otevřu dveře v garáži(není tam moc místa), tak z toho lezu jak vozíčkář.
Jinak jsem včera asi poprvé vytočil otáčky až na hranici omezovače. Musím říci, že ten týpek v pětkovým Golfu se hodně divil, že mu jeho TDI nejede a já ho celkem bez problémů po krátkém boji předjel :-)
Jinak auto po 12.000km pořád šlape jak hodinky, žádné závady, ani problémy.
Zimní radovánky
Tak jsem s Citrónem už byl párkrát na horách a musím říci, že systém ITC (el. samosvor) je ukázková věc. Několikrát jsem se musel v dost hlubokém sněhu zastavovat abych dal přednost protijedoucím autům. Skoro všechny auta přede měla problémy, ale mojemu se lehce protočili kola a pak už jelo dál jak tank. :-) Pak už jsem se nebál zajet nikam, byl jsem si jistý, že vyjedu( řetězy asi zatím teda kupovat nebudu).
Nové okno
Tak jak jsem řekl, Citróna zasáhl kámen a já byl nucen vyměnit čelní okno. Předně musím říci, že chválím rychlost pojišťovny a dále pak i autorizovaného servisu. Nové sklo bylo objednáno a přišlo za dva dny. Samotné čelní sklo(originál Citroen) stojí 6650kč. Plus nějaké příchytky a tmel asi za 500kč. Takže ti šťastní bez senzoru se vejdou do 8000kč i s prací. Já si musel připlatit ještě nový senzor a další práci, takže celkem za 11300kč. :-/
Ještě že to kryla pojistka s připojištěním pro čelní sklo. :-D Jo a celá operace je za dvě hodiny hotová :-D
Prasklé okno
Tak jsem dnes při mytí auta objevil hned vedle senzoru na stěrače prasklinu jak vlašský ořech. Takže mě čeká návštěva pojišťovny a servisu. Pak dám vědět kolik tato drobnost naše miláčky stojí. :-)
Nové zimáky
Tak jsem vážení už přezul do nových bačkor. Nechtěl jsem nic riskovat a nechat se nachytat příslušníky PČR a stát v listopadu nekonečné fronty v gumárnách. :-) Musím říci, že vybrat si pneumatiku, která není přehnaně drahá a přitom v zimně výkonná není lehké. Původně jsem chtěl Nokian WR D3, ale pak jsem šel do Continental winter contact TS 830. Dostal jsem slevu 2000 na sadu, takže nebylo co řešit. :-)
Musím říct, že po přezutí na plecháče je na výmolech auto až neskutečně tiché. To elektrony vždy trošku bouchly. A přitom se bavíme o stejném rozměru 16". No zatím velká spokojenost. Uvidíme, jak se projeví v zimě.
1.delší jízda
Zdravím, tak jsem o víkendu absolvoval 1. delší jízdu do našeho hlavního města Praha. :-) Auto je na delší pobyt v kabině jak dělané. Záda mě ani po 2 hodinách sezení nebolela( docela na ně trpím). Sedačky jsou opravdu pohodlné. Ukazuje se, že motor 1.4VTi je ideální i na tyto trasy. Je příjemně pružný, ochotně akceleruje a průměrná spotřeba byla 5,9l/100km. A to jsem měl ještě celo cestu zaplou klimu.
Jen mě pořád trápí ta litá kola. Auto pořád mírně vibruje. :-( Asi budu muset do servisu ať jim změří házivost a uvidíme. No celkem mě to mrzí.
Jinak samá chvála a čest Citroene. :-)
Přidat názorDiskuse: Citroën C4
- Re: Čágo - DS Roadshow Metropole Zličín 30.11.2014 15:02 Kuski
- Čágo - DS Roadshow Metropole Zličín 14.05.2013 20:37 ZPablo
- Re: Re: Re: fábia vs c4 13.03.2013 19:30 Kuski
- Re: Re: fábia vs c4 13.03.2013 18:30 umo
- Re: fábia vs c4 13.03.2013 17:30 Kuski
- Re: fábia vs c4 13.03.2013 17:21 Kuski
- fábia vs c4 13.03.2013 04:58 umo
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 18.02.2013 17:11 Kuski
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 17.02.2013 14:03 ZPablo
- Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 14.02.2013 17:19 bicak77
- Re: Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 13.02.2013 22:24 Kuski
- Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 13.02.2013 17:23 ZPablo
- Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 13.02.2013 17:22 ZPablo
- Re: Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 13.02.2013 16:23 bicak77
- Re: Re: Re: Kuski, žiješ? 12.02.2013 16:26 Kuski
- Re: Re: Kuski, žiješ? 12.02.2013 16:09 ZPablo
- Re: Kuski, žiješ? 11.02.2013 20:03 Kuski
- Kuski, žiješ? 05.02.2013 21:10 ZPablo
- Re: Re: Re: C4 22.07.2012 23:02 Nerez
- Re: Re: Re: Re: C4 22.07.2012 22:52 Nerez
- Re: Re: C4 22.07.2012 21:05 Kuski
- Re: Re: Re: C4 22.07.2012 21:01 Kuski
- Re: Re: Re: C4 22.07.2012 11:09 ZPablo
- Re: Re: C4 21.07.2012 20:34 Nerez
- Re: C4 21.07.2012 19:50 ZPablo
- Re: Re: C4 20.07.2012 22:25 Nerez
- Re: C4 20.07.2012 21:42 Kuski
- C4 20.07.2012 08:14 Nerez
- Re: Re: Re: Re: Co to tam na té palubce je? 12.02.2012 12:06 Bully_
- Re: ITC 19.01.2012 19:53 Kuski
Další vozy Citroën C4
-
Citroën C4 (2011) Majitel: dino77
Přidáno: 24.6.2012 719 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Citroën C4 (2011) Majitel: bicak77
Přidáno: 12.6.2011 3489 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Citroën C4 (2011) Majitel: pepa_t
Přidáno: 30.9.2011 309 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Citroën C4 (2011) Majitel: Adept
Přidáno: 10.9.2011 419 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Citroën C4 (2014) Majitel: Lacik
Přidáno: 4.1.2014 159 Majitel 9.74 Uživatelé