Recenze
Škoda Fabia 1.4 16V 55kW
Technické info
Přezdívka auta Nemá přezdívku Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:282000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 126 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 426 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.8
Popis vozu
...Před několika lety jsem si pořídil jako první vozidlo přes tátovo známýho modrýho favorita 135L z 92 roku. Jezdil jsem s ním asi rok a půl, než přišel čas na technickou kontrolu, kdy mě opravy, aby fáčko vůbec prošlo technickou, přišly téměř na jeho poloviční cenu. Po technický byl favorit téměř jako nový. Radši jsem začal přemýšlet a poohlížet se po novějším voze. Rozhodoval jsem se mezi třemi vozy: Alfa 156 sport vagon 1.9 JTD, Octavií combi 1.9 TDI a Fabií combi 1.4 nebo 1.9 TDI. Asi po třech měsících hledání na netu (konkrétně jsem hledal na "Sauto") se objevila tato Fabka. Chvíli jsem se rozmýšlel, až najednou druhý den zmizela z nabídky. Říkal sem si: "sakra, takovou chvíli v nabídce a už je pryč?" Dál jsem už neváhal a volal jsem hned prodejci. Majitel bazaru mi řekl, že už o ni měl někdo vážný zájem a proto jí nechal stáhnout z nabídky. Dál Nebylo co řešit! Na druhý den jsem se tedy se švárou sbalil sebral případnou akontaci a jeli jsme na výlet směr: Kolín - Beroun (Zdice). Když jsem se po roce a půl ježdění ve favoritu svezl v této fábce, bylo rozhodnuto! Fábie pojede s náma domů! Svezení bylo úplně parádní, tichoučko, nic nevrzalo, neklepalo, držela směr, vše jak nové. Ale příští auto bude určitě diesel. Favorit šel po dvou měsících na prodej protože jsem na něm musel dojezdit zimu. Fabka měla dost ojetý letní kola a nemohl jsem s ní kvůli sněhu dojet ani na evidenčku. Favorita jsem pak vyděl asi po roce na tuning srazu v Milovicích. Z toho, co z něj majitel udělal se mi chtělo brečet (hrůza, děs, vrak).
...Je přidaná jedna fotka jak favorit vypadal před prodejem.
FABIA 1.4 16V:
...Skládat se začla 22.12.2000 a do provozu se poprvé vydala ve 3 měsíci roku 2001. Fabču jsem kupoval v roce 2007 (v den, kdy k nám do Čech přišel hurikán Kyryl) s najetými 86000 km, po prvním majiteli s pravidelně plněnou serviskou. Do ČR ji přivezl jeden pán co tahá auta z Němec. Zařídil přihlášení v ČR, ME a STK. Měl jsem tedy o starost méně. Ještě týž den kdy jsem si fabii přivezl domů, přestala najednou couvat. Zpátečka vůbec nechtěla zařadit, posléze zmizeli i první dvě rychlosti! Prostě tam nebyli? Rozjet jsem se musel až na třetí rychlostní stupeň. Přepadla mě hrůza a říkal si, co jsem to zase koupil za krám. Fabku jsem chtěl obratem vrátit prodejci. Už jsem myslel na nejhorší, že je převodovka K.O. Na druhou stranu se mi zase nechtělo vracet se zpět z Kolína do Berouna a hlavně to rozjíždění na trojku po městě nebo v koloně by nebylo zrovna moc dobrý. Proto jsem zkusil místní servis. Oprava naštěstí nebyla zas tak náročná, jelikož šlo pouze o seřízení táhel. Zároveň jsem v servisu nechal ihned vyměnit olej. Rázem byla moje a mohlo se znovu jezdit. Radost.
...Fabka dostala ještě před výměnou rozvodů sportovní výfuk a něco v interiéru, loketní opěrku, která byla nutností (na delší cestu bez loketky ani ránu) ap. Před výměnou rozvodů, mi ale odešly obě ložiska s rozdílem asi dvou tisíc kilometrů, jejich stav se začal rapidně horšit. Byl to hukot (v kabině), jako když letíš v nákladním letadle. Z venku se zase ozývalo přerušovaný pískání (skřípání), takže rozvody musely počkat. Po výměně rozvodů, mi znovu odešlo na pravé straně ložisko. V místním servisu mi pak bylo oznámeno, že fabie dostala pravděpodobně ránu na kolo a musel jsem nechat vyměnit těhlici a nalisovat už třetí ložisko během půl roku. S těhlicí se samozřejmě vyměnilo i čidlo ABS, jelikož z ní nešlo vyndat a zachránit ho. Tři výměny ložisek i s prací mě přišly asi na 9 tisíc Kč. Musím zaklepat, teď už je zatim od nich klid i po 150tis km!
...INTERIÉR:
Je jednoduchý, žádné složitiosti. Se sedačkama jsem až na věčně vznikající fleky i po obyčejném kápnutí vody spokojen, na toto vozidlo jsou bohatě dostačující, Nicméně RS sedačky by se mi líbily ...moc bych chtěl. Jako doplňkovou výbavu, pro klid a bezpečí, si s sebou vozím hasící přístroj, sadu nářadí. Člověk nikdy neví, kdy to může čapnout.
...MOTOR:
Odhlučení motoru je slušný, je slyšet jen valení kol. Z motoru mi téměř po dvěstěpadesáti tisíci kilometrech nic neteče, ale olej se samozřejmě ztrácí. Ročně tak 1,5L spapá. Používám motorový olej od Parama 10W40.
...PODVOZEK:
Dost majitelů si stěžuje na stabilizátory - taky mi odešly, pěkně to na nerovnostech tlouklo. Doufám, že k těm špatným stabilizátorům (kostím) se nic už nepřidá. Zatim na našich silnicích podvozek dost trpí a za pravdu mi určitě dá hodně lidí, nejen majitelé fabií. Pomalu, ale jistě se u nás stav silnic začíná lepšit (okolí Kolína), tak snad časem budu moct zařadit podvozek mezi ty silnější stránky vozu. Na kvalitní silnici se můžu na podvozek fabky spolehnout, k dobré stabilitě mi pomáhají i širší kola (205/17"), nemusim se bát zvolit i svižnější jízdu. 17-ctky mám zapsané v TP s několika dalšími listinami TÜV. TÜV testy byly provedeny v Německu.
...Další neduhou fabií jsou ty praskající H7-čky, zakoupil jsem si přední svetla made in Thaiwan a mám klid. Hned následovali i zadní lampy. U těchto zadních lamp svítí jedničková světla v horní části o proti origo světlům, kde jedničky svítí v té spodní části zadních světel. Origo jsou ale vráceny o5 z5
...BRZDY:
Proběhla i kompletní výměna brzd za sportovní, jelikož původní brzdily tak z 30% a nezvládaly tak ubrzdit fabii na velkých kolech 205/17". Na vše byla velká sleva.
Dříve jsem použil tuningové pedály od Hot Style, spokojenost ale NEPŘINESLY a letěly do popelnice! Chvilku na to jsem si pořídil RS pedály. Ovládání vozu (brzdy, spojka) je s RS pedály úplně o něčem jiném - paráda! Jestli můžu doporučit z vlastní zkušenosti, nekupujte zbytečné, nebezpečně široké tuningové pedály! eRSka vypadají parádně a ÚČEL PLNÍ o 100% lépe!
...VÝBAVA:
Mám výbavu komfort, el. přední okna, tónovaná okna (zelené z výroby),el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka, stavitelný volant a sedadlo řidiče, odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce, ABS, ASR, nastavení intenzity osvícení budíků, palubní počítač, 4x airbag, hagusy, mlhovky, centrál, otvírání víka nádrže a kufru z místa řidiče, individuální zapnutí parkovaček (nyní Eangel kroužků).
...Ve fabce je motor 1.4 16V 55kW. Je to třetí nejsilnější z vyráběných benzínových motorů do Fabií 1. Také prý nejkvalitnější? Vypadá to že jo.
...Něco málo z technického průkazu:
-Rozměry a hmotnosti:
- Délka (mm): 4 222
- Šířka (mm): 1 646
- Výška (mm): 1 452
- Rozvor(mm): 2 462
- Provozní hmotnost (kg) : 1 170
- Největší technicky přípustná hmotnost (kg): 1 610
- zatížení střechy 75 kg
Silné stránky
- spotřeba, podařilo se mi zajet průměrnou spotřebu i 4,5L na 100km
- jízdní vlastnosti. Na normální silnici, né na výmolech.
- zavazadlový prostor (docela dobře se dá v kufru i vyspat)
- odhlučnění
- tichost motoru
- dostupnost náhradních dílů
- nyní i nový brzdový systém, fabča brzdí jako ďas
- bubnové brzdy. Bubny jsou méně náchylný na nečistoty proti kotoučovým brzdám. Vzadu přeci jen lítá více nečistot. Pokud člověk nemá potřebu všude brznit smykem a na poslední chvíli, jsou bubnové brzdy bohatě dostačující.
- nečekaně pevná střecha, asi ze třech metrů mi na fabku padla lať a je tam jen nepatrné promáčknutí.
Slabé stránky
- náchylný lak na oděrky-škrábance. Metalíza to není no
- podvozek na našich silnicích dost trpí. Mít takové silnice jako mají Němci, patřil by podvozek mezi ty silné stránky.
- vyčnívající, z třetího brzdového světla plastový odstřikovač. Při osoušení vozu, po mytí, se mi z toho odstřkovače podařilo kousek odlomit. Takže jsem místo na zadní okno pouštěl odstřikovač na vozy jedoucí zamnou.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
...Autorizovaný servis je příliš drahý. Nějaký "lump" mi na zahradě vykradl auto. Jel jsem si nechat vyměnit okno do autorizovaného servisu. Než mi auto bylo předáno, zavolali si mne do dílny a řekli mi, že mám ve dveřích prasklý držák motorku. Navrhli mi výměnu celého vnitřku dveří asi za 3 tisíce. Jako druhou možnost mi plast svaří, vyvrtají větší díru, udělají závit a použijí větší šroub. Mělo by to prý vydržet. Práce na 20 min. a ušetřený tři tisíce (druhá varianta samosřejmě bez záruky). Soulasil jsem s druhou variantou. Po převzetí a zaplacení, jsem okno stáhl a vytáhl, na po druhé bylo po srandě. Vymotali se lanka. Musel sem pořídit ještě celý ten vnitřek dveří se stahovačkou. Naštvaný na servis i sám na sebe jsem radši jel už k soukromému mechanikovi. Nakonec sem platil o litr míň a vše pracuje bez problémů. Mám starší model, díly do stahovaček se prodávají až do faceliftů.
Od té doby jezdím výhradně k soukromému mechanikovi, kterýmu můžu věřit, svou práci odvede výborně, rychle a za rozumnou cenu.
...V práci jsem jezdil služebním faceliftem 1.2 Htp s červeným "p" dostávala hroznej kotel (neustále přetížená, studené starty, několikrát do měsíce jízda na plný plyn, denně jízda přez retardéry občas i v 80 km/h (když to bylo nutné). Časté otáčení se v uličkách. Střídali jsme se na ni minimálně tři lidi. Měla najeto přes 120 tis. km a za tu dobu odešly pouze tlumiče, startér, cívka a stabilizátory. Podle mě fabka je držák, když dokáže vydržet takovou zátěž.
Jako náhradu za fabii jsme dostali fungl novýho Peugeota partnera tepee 1.6 benzín. Hrozný krám...
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
....Zkušenost? Dobrý, jen trochu NEvýhodný úvěr, ale člověk v životě příjde ještě o hromady peněz
...Proto "E.S.S.O.X" už nikdy více!
Pár změn od sériovky
- Přední světla:.......(Angel Eyes) - lepší tok světla než u origo světel, kde mi každé druhé vozidlo pouštělo dálková světla do xichtu i přes to, že jsem měl světla skloněná co nejníže to bylo možné. Místo klasických vláknových H7 jsou ve světlech použity diodové H7.
- komplet brzdy.......(ATE)
- litá kola.................(ALUETT) - 205/40 ZR17 s pneu Kormoran
- Diodové blinkry.....(SONAR)
- brzdové třmeny a bubny ve zlaté barvě
- pedály RS
- drážkované hliníkové špalky uzamykání dveří.
- hliníkové chrom. orámování řadící páky (PILOT)¨
- Textilní černé koberce s logem FABIA
- zesílené silentbloky z octávie II.
Novinky v recenzi
Sype se...
...žel se po klempířině ozývají další a další věci. Alternátor, škrtící klapka, řídící jednotka.
Poslední dobou už víc stojí, než jezdí. Momentálně již půl roku bez technické. Ale je již připravena, tak snad to auto roku 2001 v pohodě projde i v roce 2023.
Autoklempířina + eliminování provozních nedostatků
Přesně po dvaceti letech životnosti a najetých 275000km nastal čas zbavit se rzi. Fabia dostala komplet nové prahy a zároveň se ihned provedlo vystříkání dutin a ochranný plastový nástřik nových prahů. Odřezaly se shnilé spodní části blatníků a navařily nové. Opravily se drobné puchýře na zadních lemech, pátých dveří, proveden zelený rozstřik na nové díly v barvě vozu a na celém voze proběhlo rozleštění starého laku. Dostala i komplet nový origo výfuk. Laděný tlumič se zevnitř po třninácti letech rozsypal. Na rychlo jsem podobný s homologací nesehnal, tak proto je zpět origo. Proběhla i výměna komfortních panelů pro červené dveřní osvětlení, el. ovládání oken u řidiče i spolujezdce, oprava výstražných zvukových signálů na nízkou hladinu paliva, zvuku blinkrů a výstrahy nízké hladiny oleje.
Autoklempířina + eliminování provozních nedostatků
Přesně po dvaceti letech životnosti nastal čas zbavit se rzi. Fabia dostala komplet nové prahy a zároveň se ihned provedlo vystříkání dutin a ochranný plastový nástřik nových prahů. Odřezaly se shnilé spodní části blatníků a navařily nové. Opravily se drobné puchýře na zadních lemech, pátých dveří, proveden zelený rozstřik na nové díly v barvě vozu a na celém voze proběhlo rozleštění starého laku. Dostala i komplet nový origo výfuk. Laděný tlumič se zevnitř po třninácti letech rozsypal. Na rychlo jsem podobný s homologací nesehnal, tak proto je zpět origo. Proběhla i výměna komfortních panelů pro červené dveřní osvětlení, el. ovládání oken u řidiče i spolujezdce, oprava výstražných zvukových signálů na nízkou hladinu paliva, zvuku blinkrů a výstrahy nízké hladiny oleje.
REZ
Na fabii se začíná podepisovat zub času. Reznou přední blatníky u prahů a už tam prostrčím i pěst. Brzy přijde výměna. Jinak při 250.000 km fabie vyšlapuje jak švícary
Po dlouhé době....
fabie pořád šlape. I když jsem koukal, že tu je fabka i s půlmilionem, moje má jen 220000. Ale leje se do ní jen olej a benzín. Nic jiného po mě nechce a šlape tak, jak má.
Rok 2013
Behem minulého roku fabie šlapala jak víno. Jen na Vánoční svátky se mi vytvořily dvě díry v laďáku, tak 1 ledna proběhlo přivaření železného plátu na tlumič a rok snad ještě vydrží. Koukal jsem, že budu muset co nejdřív do servisu a nechat přetěsnit vanu. Mám to nějaké poblité od oleje.
Další tecnická
Fabie má za sebou další technickou a servis při 180 000 km. Proběhla výměna čepů řízení, rozvodů a konečně i svíčky. Také se opravil nefunkční zámek u řidiče.
Brzdy, tlumiče
Provedena výměna tlumičů a koplet brzd. Tluniče Sachs, brzdy opět ATE
Barum
Nasazeny nové bačkory na léto Barum Bravuris
Žárovky
Zakoupeny nové žárovky Osram NIGHT BREAKER. Uvidíme jestli budou lepší než obyč H7. Má s nimy už někdo nějakou zkušenost?
Zlaté brzdy
Nově natřené brzdiče a přední tlumiče do zlaté barvy v předu i vzadu. Byly už dost orezlé, tak už bylo nutné je krapet vylepšit (vzhledově)
STK
No a máme po technický prohlídce. Fabie neprošla. Byl jsem vyhozen se závadou tipu C a to kvůli ruční brzdě. Přirezl lanovod, takže se pravýmu kolu nechtělo moc brzdit. Na druhý den proběhla výměna a fabie už prošla bez problémů. Mám ale poskvrněný TP razítkem nezpůsobilé! Hrůza, kdo na tu ručku má pořád myslet, když jí téměř vůbec nepoužívám.
Servis
Dnes proběhla (už po třetí za čtyři roky) výměna zadních silentbloků v ramenech. Začínal jsem z toho už mít nerva, ale nyní byly použity zesílené silentbloky, které mají dvojkové octávie; pasují bez problému. Měly by vydržet víc než ty předchozí. Budu tak moct (o letní sezóně) nazout znouvu 17" kolesa. Proběhla také výměna předního ramene a seřízena geometrie. Za měsíc mě čeká technická, tak snad auto bude v cajku.
Dnes jsem si vyzvedl fabi z SOU Čáslav. Kluci koukli na ABS a zjistili že byla pouze prasklá pojistka. Vyčistili ještě čidlo tlaku vzuchu. Fabie už opět jezdí bez problému. Přidány také nové fotky, kde jsem fabi vrátil staré zadní origo lampy.
Rudoarmějeci v Červených Pečkách
Nové foto z bojiště u Červených Peček. Cesta do vojenského prostoru je šílená, cca 500m úsek jsem jel 40 minut.
140000
Dnes ráno překonáno 140000 km. Aktuální stav vozidla je asi takový: Je potřeba opět vyměnit silentbloky, čidlo tlkaku vzduchu (vyčistit nebo vyměnit). Zatím nejzávažnější závada na voze pumpa (čerpadlo) ABS je K.O. Kdyby někdo věděl o nějakém na mojí motorizaci za rozumnou cenu, tak dejte vědět. Na aukru jsem vyděl že jeden prodejce je prodává za 500,- už se mi ale neozval.
Poslední fotka
Dnes přidána poslední fotka. Více už mě to nepustí :o( Ale vejde se jich sem požehnaně; to se musí nechat ;@)
Opilci
Včera jsem se byl podívat do Vysoký na čarodejnice a nějací ožratý šmejdi mi na fabce ulámali všechny stěrače a poškrábali lak. Už se tam nikdy neukážu!
Opravy
Začaly opravy na fabi po letošní zimně. Proběhla výměna předních pružin, kde jedna praskla při přejezdu přez menší jamku na státní silnici. Po lednové nehodě půjde nárazník do lakovny a budu muset vyměnit podběh s držákem nárazníku a blatníku + nádobku odstřikovačů. viz fotogalerie.
První nehoda
12.1.2010 byla pokřtěna moje fabi vectrou. Jedna paní zapoměla narovnat kola při vyjíždění z parkovacího stání a práskla do mne, když jsem čekal až vyjede ze stání. Po třech letech jezdění s fabií první nehoda. Poškrábaný nárazník,ulomený držák nárazníku, ohnutý blatník a roštípaný plastový podběh. Viz fotogalerie
Výměna oleje
Tak sem po 30.000 km vyměnil olej. Starý olej byl MOGUL racing S PRO. Tento olej už se nevyrábí, tak-že ho nahradil MOGUL EXTREME PD. Při výměně jsem musel sundat i spodní kryt motoru abych se dostal k olejovému filtru. Celkem stál olej i s filtrem 1400 Kč. Zároveň jsem při výměně musel ošetřit a natřít olejovou vanu jelikož byla už dost orezlá.
2 roky - H7
Tak po dvou letech a najetých 25-tisíci kilometrech mi prackla v nových světlech H7-čka. Vyskytnul se také i další problém a to s ŘJ. Při nastartování neragoval plynový pedál a také nešly stahovat el. okna. Na přístrojovce se mi občas rozsvítí kontrolka že je ŘJ v poruše. A po 30 tis.km mne palubní PC prosí o výměnu oleje ;@p v nejbližší době proběhne výměna oleje.
Pár nových fotek.
Při cestě na mácháč se mi při brzdění podařilo připálit brzdový buben.
Taky nafocena výměna pylového filtru.
Jménem zákona!!!
viz. fotogalerie. Prchající neměli šanci ;@p
Tuning sraz
Nahráno pár fotek z Mimoňských válek + erotická myčka
Převážení kol
Dnes sem se stavil v Kolínském Barum servisu, kde mi znovu převážily kola. Na mě jen zbylo odstranit lepidlo po původních závažích. K odstranění lepidla mi pomohlo ředidlo S 6005. kola vypadají končně k světu až na památku v podobě záseku z prvního pneuservisu. :@(
poškození disků
Nahrány fotky poškozených kol. Takto se o ně postarali v pneuservise. Už nikdy vic!
Přezuto, ale ...
Přez zimu sem si nechal opravit litý kola a zakoupil sem nové pneu s rozměrem 205/40/ZR17.
Natěšenej že budu mít parádní kola, sem se zhrozil co s nimi v servise pod Kutlířema provedli. Osekaný hliník, závaží nalepené na límcích a ještě nakřivo. V životě sem neviděl takovou AMATÉŘINU!!! Že by někdo lepil závaží na límce - hrůza! a to to dělal už starší chlap. Prokázal se jako úplnej amatér. Dejte si lidi pozor je to servis kousek za Kolínem, na výpadovce na Český brod - Praha
Jen pro zajímavost
V pátek sme kolegyni předali knihy jízd k zapsání údajů do PC. Po spočítání průměrné spotřeby na vozech se nám protočili panenky. U fabie 1.2 Htp máme průměrnou spotřebu 17 litrů na 100km.
Zima
Doplněna zimní série foto
Překročeno 120.000 tisíc km
Obědnány nové letní pneu KUMHO 205/40 R17 84Y XL E, dopněno pár řádků v recenzi
Doplněny nové fota do galerky. Čištění čalounění a nový kožený névlek ručky a řadící páky. Šedé plasty spodní části palubky, tunelu a dveří budou po čase ve stejně barevné kůži.
Geometrii nakonec nebylo potřeba po nárazu seřizovat. Vyměněn chladič, dekl motoru, podběhy, držáky nárazníku, nárazník svařen.
Tak a fabi je rozbitá 8@( u doktora s nárazníkem, deklem motoru, roztrženým chladičem a rozhozenou geometrií. :-(
Tak sem dnes čerstvě po technický kontrole. Bál sem se emisí ale bylo mi řečeno že má fabi emise jako auto, který právě vyjelo z výrobní linky - špička. Je vidět, že tabletky asi opravdu fungují. Technická téměř bez závad. Největší závada - prošlá lékárnička.
Dnes jedu vhodit do nádrže tabletku na snížení spotřeby a emisí. Sem zvědav co to udělá za zázrak
A je přezuto! Snad připraven na zimu;@p
No a včera sem na bezince poprvé natankoval bezin carrera 100 a byl sem mile překvapen, už tak tichý motor se ještě více ztišil a je krapítek živjejší, uvidíme jak to bude se spotřebou. Při natankování víc jak 40litrů carrery, poukaz na odtah vozidla do 50km (při poruše) a hodina práce zdarma!
Hmm,dnes sem chtěl ject na geometrii, ale než sem na rampě stihl zastavit a vypnout motor, mehanik už kroutil hlavou, že není něco v pořádku. Odešli silenbloky v ramenech, tak ještě znovu zpět do servisu, chjo :-(
Fabi sem si předevčírem přivezl od doktora. proběhla výměna stabilizátorů, RGR ventil, čidlo váhy vzduchu, smazání závad z PC, jen na tu elektriku ve dvřích se nepřišlo. Vše se promazalo, zkontrolovalo, ale pořád se mi vše rozsvicí jako když mám otevřené dveře, když přejedu přez nějakou tu bouli :-(
Jinak sem velice spokojen, krásné tichoučko, žádný tlukot stabilizátorů na nerovnostech, spotřeba klesla, tak good.
Dnes nasazeny RS pedály
Objevil se menší problém u dveří spolujezdce. Během jízdy se mi při přejezdu přez nezovnosti rozsvítí veškeré osvětlení v interiéru i s červenými světly ve dveřích. Občas to bliká jako stroboskop (je to dost nepříjemné hlavně v noci). Uvidím co řeknou v servisu. Nechají se tam rovnou vyměnít stabilizátory a EGR ventil.
Tak sem stihnul přidat ještě dnes nějaké ty fota. Fabka je asi o kilo na každé straně lehčí. Za podběhama byl velký nános hlíny a jemného písku ;-p
Namontovány nové diodové blinkry. Foto přibude snad ještě dnes :-)
Ještě přidám nejaké foto motorového prostoru, ale je to vesměs stejné jako série krom lakovaných šroubů a husích krků
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia 1.4 16V 55kW
- Re: Super 22.05.2023 10:42 vartin
- Super 16.05.2021 12:50 twistedTSD
- Tak to je fakt síla.. 05.01.2014 10:40 poterienko
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 28.04.2011 21:34 The Stig Driver
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 28.04.2011 12:21
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 28.04.2011 08:09 The Stig Driver
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 28.04.2011 03:35 vartin
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 22:55 The Stig Driver
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 21:45 vartin
- Re: Re: Re: Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 21:28 matii
- Re: Re: Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 20:37 vartin
- Re: Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 20:15 matii
- Re: Re: Night Breaker 27.04.2011 19:44 The Stig Driver
- Re: Night Breaker 27.04.2011 19:31 vartin
- Re: Night Breaker 27.04.2011 18:14 matii
- Night Breaker 27.04.2011 11:41 Kolík80
- Re: otazocka 23.05.2010 16:20 vartin
- Re: Re: otazocka 23.05.2010 10:44 Brandon Walsh
- Re: otazocka 23.05.2010 10:09 Special-line
- otazocka 23.05.2010 09:01 Brandon Walsh
- Re: Olej PD do benzínu? 05.08.2009 19:17 vartin
- Olej PD do benzínu? 05.08.2009 18:34 Ajin(MoDo Team)
- Re: Re: Re: Nevinný 21.06.2009 20:09 vartin
- Re: Re: Nevinný 21.06.2009 11:18
- Re: Nevinný 20.06.2009 22:52 vartin
- Nevinný 20.06.2009 21:45
- Zabezpečení pro zlodějům 01.05.2009 23:12 Otravná osoba
- Re: Re: Re: Re: Re: pneuservis 01.04.2009 22:37 vartin
- Re: Re: Re: Re: pneuservis 31.03.2009 16:42 Johnny_P
- Re: Re: Re: Re: Re: pneuservis 30.03.2009 23:17 vartin
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: baca42
Přidáno: 31.12.2010 8110 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé