Recenze
Chrysler Concorde
Technické info
Přezdívka auta Prcek Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2800 výkon [kW]: 149 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 100000 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 11
Popis vozu
Jelikož konečně zdražil trochu benzín a doma i ve firmě se přemnožily auta na CNG (taktéž se rozepíšu v jiné recenzi) a já vlastně už ani nevím jak benzinka vypadá, pojal jsem geniální nápad koupit si něco co mě návštěvu benzínky umožní a to poměrně často. Jelikož se u mně asi začíná už projevovat krize středního věku a taky uběhlo poměrně dost času od doby co jsem prodal Henryho (Ford escape) uvědomil jsem si, že celý život toužím po velkým čistokrevným émerickým pekáči bylo rozhodnuto. Jelikož se ceny těchto vozů propadly na minimum a pár mrzkých grošů jsem nastřádal ze sociálních dávek, začal jsem mudrovat co vlastně koupit, abych nebyl v rodné výsce za pitomce. Když jsem oblažil své okolí touto myšlenkou a čekal lásku a pravdu - dočkal jsem se pouze ťukání si na čelo a nějaký moudra o tom , že patřím do blázince a že su magor atd. Já jsem si fšak zcela jist, že konám moudře a jdu tou správnou cestou. A když ameriku tak jedině "krajzlera" i když ho posledních pár let przní německej Helmut mercedes. Já jsem včak bodrý vesnický proto jsem hledal pravou ameriku . Tož napadlo mě nejdřív koupit cháčko 300M (na C nemám groše neb sběrem železného šrotu se neživím ), ale pak jsem objevil, že americký prduchové vymysleli ještě větší potvoru a to LHS nebo Concorde (i když je to samozřejmě z 90% stejný jako tříkilo) a když jsem viděl délku kufru zamiloval jsem se na první pohled skoro jako tenkrát do Máni na zábavě po sedmi rumech a začal plánovat jak budu vozit mrtvoly. Začal jsem to trochu studovat, páč nejsu žádná trubka a internet mám bezdratowy. Ale zjistil jsem , že je lepší nic nečíst a nestudovat, protože zjistíte , že všechny tyhle auta americký jsou naprd a na řiť. Buďto jsou zadřený už z výroby nebo nejde automat atak dále - no prostě šunky co nikdo nechce a serou se jen se na ně podíváš, nedej bože v nich kejcheš nebo si uprdneš. Trochu mě to zezačátku vyděsilo, ale jelikož nebožtík Henry vydržel hrozný věci a kamarád z Júesej co tam už nějakej rok zachraňuje ekonomiku českejma ručičkama mě to nakonec politicky vysvětlil a trochu tím uklidnil. Pravil - je to jednouduše tak, že tyhle auta běžně naběhaj v émerice 300-400 tisíc mil a nespravují se v servisu typu Baslíř a syn, aneb co jsme doma našli to jsme Vám tam pane namontovali. A když to auto má koněčně umřít dají ho do kontejneru a pošlou ho lodí do EU aby se mu splnilo jeho poslední přání před smrtí - mít přetočený tachometr a stat se opět mladým . O kilometrech (teda mejlích) jsem si udělal jasno hned u prvního auta ,kde jsem měl pocit, že na volantu zůstala jen kůže co opadala z rukou řidiče, když objíždel po šestý zeměgulu. Nakonec jsem si vybral auto co jsem před rokem okukoval kdesi vnitru moravského království a ono za ten rok zlevnilo asi na polovinu né-li víc a vypadolo přesně podle mých představ. Vyrazil jsem tedy s tou mojí na výlet, že jako jen hodím nezávazně voko. Bazárista hledal vyděšeně chvilku klíče a dle rok propadlý technický se mu ani nedivím. Sedl jsem do toho otočil klíčkem a bylo vystaráno a dokonáno. Trochu jsem truchlil , že se narodil v Kanadě a ne v USA ale nějak jsem to rozchodil a vysypal groše na stůl. Připlul jsem jsem domů a čekal kdo první zavolá do Bohnic, ale byl jsem rychlejší posadil jsem je rychle do auta a vyrazil na předváděčku. Po pár minutách bylo po kecech a nikdo nechtěl vystoupit - divný že ? Hlavně jsem se bál aby mi ty perský tépichy naši trhači hned nepobl..., páč se to auto trochu houpe.Usnuli hned po prvním kilometru jak indický kobry, takže test prošel a auto schválili i zástupci zvířecí říše.
Takže k autu samotnýmu ať nenapínám. Obrovská loď s maximalně pohodlnýma sedačkama a absolutním prostorem. Sice je to břichoplaz a sedíte skoro na silnici, ale i tak je to pocit parádní. Auto si potichounku přede a lehce se pohupuje po silnici jako loďka. Motor bručí po šestiválcovsku (okolí musí slyšet bručení jinak jsou to vyhozený peníze) a automat řadí jak v 89 revoluce, tak jak jsem si to přál. Je to sice obyčejnej tupej 4 kvedlák bez tiptroniku, ale od automatu chci aby řadil von a né já. První šok jsem utrpěl už při cestě z bazáru po ujetí 100km co jsem se musel asi 60 km držet v koloně co jela předpisově 80-90km v hodině . Na počítači svítil průměr 7,9 km, takže je to určitě rozbitý. Americkej mastodont a hovado nemůže mít takovou spotřebu to se přeci nesmí to musí bejt potrestaný. Druhý den jsem se rozhodl, že konečně dosáhnu spotřeby 20 litrů a potěším všechny škodovkáře z okolí svým zdrceným výrazem a histerickou scénou u benzínky při placení. Dával jsem mu do těla, kopečky, předjížděčky, kickdownovačky atd. prostě jezdil jsem jak prase ve dvojkový oktávce. Ale fakt mě concord nas-al ! Spotřeba vylezla na 14,8 litrů - za víc to neumíš srabe ?. Tak nevím chtěl jsem potěšit Kalouska, že jako tou daní co vybere na benzínu pomůžu rozpočtu a vono mi teď po cca 1000 km ukazuje průměr 10.1 což jsem absolutně nečekal a vlastně jsem plánoval , že budu jezdit jen v pátek do mastny pro bůček a v neděli za babčou do chudobince pro její důchod páč na víc mi nezbyde i přes to že naši zatím v lybii vítězí a bojují za levnější ropu.
No ještě jsem neřekl co tam vlastně mám za motor - je to ten nenáviděnej 2.7 HTP co se prej každýmu zadře nebo vypadne na zem a na internetu je jeho vlastnictví považováno za posednutí ďáblem . Ale já vím tajemství - vono totiž se prej musí ten volej taky měnit panáčkové, tak se nedivte, že se vám to zadře, když jezdíte 3 roky na volej z lídlu co slejvaj švédi z rybiček . No uvidím, když se i přes to zadře nevadí - králící budou mít luxusní králíkárnu - už se moc těší smradi ušatý.
K interiéru auta asi takto. Naši měli v 70 letech takovou hnusnou šedivou sedačku, která byla super pohodlná a vydržela jim asi dvacet let. Pak ji vyhodili na smeťák. Podezdřívám vrahy z Wallstreetu, že ji čorli a dělají podle ní ty sedáky do aut. Vůbec se mi z těch sedáků nikam nechce jaký jsou měkoučký a pohodlný úplný azuriti.
Výbava: Průměrnej americkej černoch vlastně umí dát jen D a zapnout rádio a když má střední školu a byl dvakrát v íráku pustí si klimu a zapne stěrače. Jiný knoflíky vlastně nepotřebuje a já taky ne, takže pohoda. U volantu je jedna páčka kde je všechno - stěrače, blikry, ostřikovače, vztyčovák americký vlajky. Marně jsem ale přemýšlel nad počítačem co je ve stropě. Ten má víc funkcí jak Obama poradců tak nevím jestli to zvládaj kluci černý - možná je to chytrá menšina a nejsou dyskrymynovaný.
Vzhled vozu - podle mě famozní a nepřehlédnutelný. Budí poměrně velkou pozornost a u Tesca s ním nezaparkuje, protože se s takovou 5 a půl metrů dlouhou krávou prostě nevejdete. Mám americkou verzi s červenejma světla, oranžovejma pozičkama, nesklopnejma světlometama -no prostě jsem na trest smrti. Čekám až mě místní renžrs pověsej na ráhno. Zatím mě nechávaj žít maj strach, že z toho vyleze čak norys a zmastí je propiskou. Spíš maj strach, že s těma fobijema 1.2 htp co jim radek džon nechal (protože přeci nechlastaj) mě asi nedohoní. Maj recht - vono to fakt pádí 200 km a pocit při velkej rychlosti je jak ve skutečným konkordu .
Závěr - moc jste se toho asi nedozvěděli, technický data mě moc nezajímaj.Já to prostě koupil páč se mi to líbilo a chtěl jsem bejt jinej. Dnes je teplej večír , hodím nějakej krujzing stavím se na hamburgr k číňanům a zaparkuju někde na louce, pustím si z mámou kazoš se starejma hitama. no prostě si uděláme hezkej letní večer a tohle auto nám ho určitě zpříjemní. Tak se mějte - nebourejte !
Jo a komu vadí ja blbě píšu a mluvím vězte , že hlavní je celosvětový mír a né právopíís.
Silné stránky
Je to americký auto má všechno silný
Slabé stránky
Nemá žádný je to přeci americký auto - vlastně jednu jo -couvat s tím je fakt frajeřina - prdel jako kráva
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím nespravuji není co a můj mechanik když to viděl požádal o politický azyl v rumunsku
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Dal jsem prachy - voni auto - tak to má bejt víc od bázaristů nečekám. Kdo jo - je romantik
Přidat názorDiskuse: Chrysler Concorde
- Re: Re: Re: Re: Re: Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 28.06.2011 20:12 salazar
- Re: Re: Re: Re: Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 27.06.2011 21:05 Poustnik
- Re: Re: Re: Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 27.06.2011 19:36 salazar
- Re: Re: Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 27.06.2011 18:56 Poustnik
- Re: Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 27.06.2011 18:39 salazar
- Salazare, Salazare, copak nám sem přidáváš za netechnické fotečky?? 27.06.2011 11:07 Poustnik
- Re: Re: Další auta majitele 03.06.2011 08:43 Brandon Walsh
- Re: Další auta majitele 02.06.2011 23:00 salazar
- Re: Re: Náhradné diely 31.05.2011 09:52 Barrichello
- Re: Re: Doporučení 31.05.2011 09:51 Barrichello
- Re: Náhradné diely 29.05.2011 21:54 salazar
- Další auta majitele 29.05.2011 21:28 Brandon Walsh
- Náhradné diely 29.05.2011 20:51 gld
- Re: Re: Vencos 28.05.2011 13:42 Vencos
- Re: Doporučení 27.05.2011 15:49 salazar
- Jinak 27.05.2011 14:19 Barrichello
- Doporučení 27.05.2011 14:16 Barrichello
- Re: Vencos 27.05.2011 13:03 salazar
- Vencos 27.05.2011 11:09 Vencos
- To je aspoň pořádný sedan... 26.05.2011 18:00 Psychobolos
- Re: Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 13:41 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 13:40 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 12:50 Krispos
- Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 12:47 Krispos
- Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 12:11 JanPribik
- Re: Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 12:06 JanPribik
- Re: Re: reakce na příspěvky 26.05.2011 11:17 salazar
- Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 11:00 salazar
- Re: Re: Re: Cool 26.05.2011 09:32 Poustnik
- Re: Re: Cool 26.05.2011 08:59 JanPribik
Další vozy značky Chrysler
-
Chrysler 300C (2005) Majitel: Barrichello
Přidáno: 12.4.2010 819 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Chrysler 300C (2007) Majitel: sam74
Přidáno: 10.2.2011 5310 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Chrysler Town Country (2005) Majitel: Johnny_M
Přidáno: 23.10.2008 09 Majitel 9.73 Uživatelé
-
Chrysler 300M (1999) Majitel: parkoviště
Přidáno: 29.3.2008 119 Majitel 9.72 Uživatelé
-
Chrysler Sebring (2001) Majitel: Barrichello
Přidáno: 11.7.2007 509 Majitel 9.64 Uživatelé