Recenze

radekoo (muž 39 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Volkswagen Golf 1.4 TSI 90kw

9.28 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 13 Volkswagen Golf, foto 14 Volkswagen Golf, foto 15 Volkswagen Golf, foto 16 Volkswagen Golf, foto 17 Volkswagen Golf, foto 18
 

Technické info

Přezdívka auta Golfík Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:7000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 90 kroutící moment [Nm]: 200 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.5 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 350 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2

Popis vozu

Po té, co mi pomalu, ale jistě, začaly docházet nervy s mým autem, do kterého jsem neustále jen dával peníze za opravy, jsem se rozhodl pro změnu...
Nadchlo mě VW Polo. Vše bylo fajn, až na to, že to auto je pro mě moc malinké, do budoucna s ním tudíž moc počítat nejde... Tak jsem se začal koukat po něčem větším...
V užším výběru zůstal jen Opel Astra, Ford Focus a VW Golf.
Astra je, dle mého názoru, velmi povedené auto, velmi hezké a to jak z venku, tak i zevnitř. Byly tam pro mě důležité přeplňované motory. Jako jediné minusy vidím to, že váží o cca 200 kg více než golf a nízké prodejní hodnoty při následném prodeji...
Pro Focus hrálo do plusu to, že má perfektní podvozek, je extériově povedený, stojí dobré peníze (bohužel pouze v základu), ale vadila mi absence přeplňovaných motorů, pro mě ošklivý interiér (stříkané plasty na stříbrno) a rychlejší pokles hodnoty, jak je to u Fordu obvyklé.
Pak jsem se byl svézt v Golfu 1.2 tsi 77kw, a byl jsem unešený, motor jsem ani neslyšel, interiér se mi také líbil, až na rádio RCD 310 (vadilo by mi bílo-červené podsvícení a rádio jediném v modrém). Při zkušební jízdě se mi líbil podvozek. Krásně polykal nerovnosti a motor, i při vytočení, téměř nebyl slyšet. Je pravda, že jsme vjeli na dálnici a bylo vidět, že je to 1,2 v rychlostech do 130 hezky zrychloval, ale nad 130km/h už ne. Bylo potřeba podřadit a to se mi nelíbilo - šaškovat s řadící pákou i na dálnici.
No z uvedené trojice aut, mě asi i nejvíc zaujal vzhled golfu, takový prostě šmrncovní (vím, že spousta lidí má jiný názor) a chtěl jsem silnější motor...
Nakonec jsem, po bezesných nocích a mnoha hodinách na internetu, objednal VW golf 1.4 tsi s 90kw v bílé barvě (chtěl jsem šedou united metalízu, ale přítelkyně... no však to znáte :-) ).
Auto jsem si nakonfiguroval dle svých potřeb a přání. Objednal jsem paket comfort + sport, rádio RDC 510, tempovat + senzory - vpředu i vzadu, palubní počítač plus, climatronic, paket světla - výhled a zrcátka 2 a loketní opěrku, chtěl jsem ještě bi-xeony, ale přes 30 000 Kč jsem dát už nemohl. Po asi 4 měsících mi volal prodejce, že Golf je na prodejně a za 4 dny bude k přebrání... Těšil jsem se jak malý kluk, to víte první nové auto. Když nastal ten den, tak jsem odjížděl se smíšenými pocity, co ta bílá barva, jak bude vypadat, neměl jsme si raději vybrat Astru, ale když jsem ho uviděl, tak jsem byl rád i za tu bílou barvu a i za to, že je to právě Golf.
Odjížděl jsem z autosalonu a první věc, kterou jsem byl nadšený, byla asistence rozjíždění do kopce, přeci jenom je to lepší a ušetří to spoustu nervů, když se vám někdo zastaví 15 cm za nárazníkem.
Prvních 500 km jsem auto jen lechtal a nepodtáčel, pořád kolem 2000 otáček. Do 2000 km jsem ho občas vytočil do 4-4,5 tisíc a po 2000 km už klasika... Auto táhne od 1600 otáček na kterýkoliv rychlostní stupeň a kolem 4000 otáček je to pecka, ale tak do 5500, pak mi přijde, že nezrychluje. Maximálka je kolem 225km/h (tachometrových), auto má veliké tachometrové odchylky narozdíl od mé bývalé E46. Na autě se mi líbil podvozek, příjemně tuhý a tichý, nikde žádné rány při vlítnutí do díry, ale na zimních 15´ palcových kolech. Na těch auto moc nedrželo v zatáčkách. Úplně jinak se teď auto chová na letních 225/40/18, není tiché, ani komfortní, ale drží v zatáčkách jak přibité. Ale jakmile je v zátáčce nějaká nerovnost, tak auto poskakuje jak koza ...
No a teď ke spotřebě. Pokud jezdíte piánko, máte kolem 7, pokud ale jezdíte svižněji počítejte se spotřebou kolem 8,5 litru a pokud na to šlápnete tak přes 10, což není málo ale tak trochu jsem s tím počítal... A co mě nemile překvapilo je zvuk motoru zvenčí , na volnoběh mi přijde jak splašené htp. Ale uvnitř je to fajn, protože to neslyšíte a kolem 4000 otáček je zvuk hezký, skoro jako u BMW .
Celkově mi auto přijde jako hezké, kvalitně postavené, prostorné a s velmi dobrým motorem

Silné stránky

+jednoznačně motor, má dostatek výkonu na předjetí, na dálnici není potřeba podřazovat, ani při plném zatížení, skvěle táhne již od 1600 otáček a je velmi tichý
+kvalitní zpracování- nikde nic nevrže, nedrnčí, příjemné povrchové materiály
+převodovka
+sportovní sedačky
+radio RDC 510
+6 st. převodovka
+odhlučnění motoru
+dvouzonová klima
+velký vnitřní prostor

Slabé stránky

-spotřeba
-já mám průměrnou spotřebu za 7000 km 7,9 litrů, což není zas tak málo, ale mohlo by být hůř
-menší kufr
-v kufru nejsou háčky na tašky a zásuvka
-palubní počítač- maže údaje po dvou hodinách
-tlačí mě středový tunel do nohy po cca 300 km

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Mám najeto 7300 km a už je tady první závada... Kolem 4000 ot/min auto přestane táhnout a cuká... Na středu 13.4.2011 jsem objednaný na servis, tak uvidím co mi s tím udělají.

Tak auto už mám v garáži, bylo to vysokotlaké čerpadlo paliva + přehrání softwaru. Auto jsem měl hotové za půl dne.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval v Porsche Praha Smíchov. Spokojený jsem byl ve všech směrech, od objednání, až po převzetí, jen prodejce měl trochu zmatek jaké pakety výbav se mohou či nemohou kombinovat...

 


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf 1.4 TSI 90kw

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
9
spotřeba
5
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
8
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…