Recenze

radekoo (muž 39 let) Poslat zprávu
 
7 Majitel

BMW řada 3 318i touring (E46)

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta bawík Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:134000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1895 výkon [kW]: 87 kroutící moment [Nm]: 185 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.2 maximální rychlost [km/h]: 202 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 435 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8.1

Popis vozu

Přidávám recenzi k autu, které už není mé, ale recenzi o něm rád napíšu a popřípadě budu rád pokud někomu pomůže ke koupi, přotože je to jinak skvělé auto, které dokáže zprostředkovat radost z jízdy, přesně tak jak to má BMW ve svém sloganu.
Byl rok 2008 a já jezdíc ve svém červeném peugeotu 106 po dědovi jsem měl kupovat Toyotu Avensis po fl, r.v. 2003 2.0 benzín, po tátovi kolegovy, ale než se to vše uskutečnilo, tak bohužel mu nedalo přednost auto a "moje" Toyota byla na odpis. Tak jsem začal hledat auto o kterém jsem snil a toužil ho vlastnit a to o BMW, původně mělo být v tmavě modré metalíze s oranžovými blinkry se šestiválcem pod kapotou, s pořádným kopcem výbavy a v sedanu... Byli jsme se podivat na cca pěti autech, ale bud byly drahé, nebo bourané a to tak, že jsem to poznal jako laik i já... Pomalu jsem přestával doufat, že něco slušného seženu... Poté jsem projížděl internet a uviděl jsem tam tmavě modré bmw s oranžovými blinkry a srce mi poskočilo, ale náhle přišlo zklamání, protože to nebyl sedan, ale touring a co je nejdůležitější, nebyl to ani šestiválec :-(. No co, řekl jsem si, že se na něj zajedeme podívat... Auto vypadalo moc hezky na první pohled a tak jsme s ním jeli do servisu kde se na něj kouknul mechanik a kromě sjetých brzdových destiček, vadnáho senzoru ukazatele oleje(svítila při každém startu na cca 10s zlutá olejnička) a přesříkané přední kapoty na něm nebyli žádné důvody proč auto nekoupit... Poté jsem se byl project a byl jsem nadšený jak výkonem tak i zvukem, přeci jenom jsem předtím jezdil autem, které mělo 33kw. Takže jsem si druhý den po zaplacení a podepsání smlouvy přivezl svého Baworáčka domů. Teď něco k autu samotnému: je to Bmw 318i touring v tmavě modré barvě. Jedná se o typ před faceliftem s motorem o objemu 1895 ccm a výkonem 87kw, auto mělo výbavu alias socka, tzn. elekrické zrcátka, elektrické okna vpředu, 6 bagů a protiskluz, jediné dvě příplatkové výbavy jsou digi klima a sportovní sedačky... Takže jak sami čtete udělal jsem kompromis uplně ve všem, jediné co z mých požadavků bylo splněno bylo to, že to je BMW.
Autu jsem nechal vyměnit olej a všechny filtry, stěrače, originál brzdové destičky a jezdil... Auto má standartní podvozek a přitom je dost tvrdý, kor na našich skvostných cestách a to i na 15ti palcových kolech, nemluvě o 16, či 17kách. S autem jsem najezdil za 3 roky co jsme ho měl cca 70000 km a pokud mám zhodnotit jeho jízdí vlastnosti, tak dávám za 1, je to naprosto jedinečné auto, dává informace o všem co se děje, prostě máte spoustu info od volantu o kterém si dnešní auto můžou nechat jenom zdát. Pokud to přeženete máte v záloze protiskluz, ale je perfektně nastaveny, tak jak se to čeká od bmw, tzn že vás chvilku nechá jestli si s tím poradíte a poté včas zasáhne, nikdy jsem na mokru, nebo sněhu neměl problém že by auto šlo nečekaně do přetáčivého smyku, auto o tom vždy informovalo dopředu a šlo jen o vás jak jste se s tim vypořádal. A na suchu je auto v zatáčkách naprosto perfektní, citíte tu jistotu s jakou auto proplouvá krajinou. Co se tíče kvality zpracovaní, tak označuji za velmi dobrou, po těch letech v autě nikdy nic nevrzlo, mekčené plasty jsou i dole v úrovni kolen, které je rozhodně platnějsí, než nahoře na palubní desce, které se dotýkam maximálně když jí utírám. Co se týče praktičnosti auta, tak je na urovni MB C combi, nebo Alfy156 combi, zádné velké auta jako Ford Mondeo, či Citroen C5... Místo na předních sedačkách je dostatek, horší je to ovšem vzadu, kde se pohodlně svezou pouze dva lidé, mmj i proto, že jsou sedačky tak vykrojené, Kufr má cca stejný objem jako fabie combi, ale mě to vždy stačilo, protože nejsem žádný chalupář. Poté se stalo něco co osud auta v mých rukou spečetilo. Vyjížděl jsem z parkoviště a neviděl jsem přes vedle mě stojícího Transita projíždějící auto a bylo vymalováno... Na autě se měnilo spoustu věci- blinkr, světlo,čelo, blatník, nárazník, dvoje dveře na levě straně, plus spoustu plastových dílů, oprava vyšla na 87000kč. Po nehodě se auto začalo sypat jak domeček z karet. Do auta jsem během roku investoval přibližně stejně co do opravy. Jednoho dne jsem jel do servisu a tam mi řekli, že se o výměnu hlasí tlumiče a ramna jsem se rozhodl auto prodat po cenou s tím že kupující byl seznámen se stavem vozu. A tím skončilo moje soužití s tímto pro mě výjmečným autem na které budu vždy rád vzpomínat.


Silné stránky

+zpracování interiéru
+vzhled vozu
+jízdní vlastnosti
+zvuk motoru, i když čtyřválcového
+sportovní sedačky
+je to BMW
+spotřeba
+brzdy

Slabé stránky

-komfort
-výbava
-poruchovost po nehodě
-ztězka jdoucí zařazení zpátečky
-světlý interiér

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto bylo servisováno v autoservisu, kde dělali dříve pouze BMW, nyní již tomu tak není.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

kupováno od soukromého prodejce, který auto přivezl na kšeft z Německa

 


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 318i touring (E46)

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
6

po nehodě nespolehlivost

praktičnost
8

pro mě dostačující

prostornost
8

na combi střední třídy v té době podprůměr, pro mě však zcela v pohodě

jízdní vlastnosti
10

je to bmw jak jinak

jízdní komfort
8

podvozek je tvrddddddý

provozní náklady
6

celkově dost vysoké

náhradní díly
6

origo díly jsou hodně drahé

výkon motoru
8

do BMW patří 6 válců a min 170 koníků

spotřeba
8

supr... víc žere i HTP

hlučnost motoru
5

do 3000 ot/min super

kvalita sedadel
10

sportovní jsou bezvadné

brzdy
9

dobré dávkování, nevadnou

zavazadlový prostor
8

je skladný a průmerný






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…