Recenze
Renault Thalia
Technické info
Přezdívka auta Rendlík Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:115000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 114 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.2 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 510 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
18.1.2014 - prodáno dále do rodiny!!!
Shrnutí za 5let provozu a 100 000km - konstrukčně jednoduché auto s naprosto minimálními náklady na provoz a obdivuhodnou spolehlivostí, jako náhrada Favorita či Felicii ideální. Auto pro člověka, který chce co nejmladší vůz s nejvyšší užitnou hodnotou. Mohu jen doporučit a nedát na předsudky proti Renaultům.!
Koupeno od prvního majitele z rodiny s 30000km, tudíž znám minulost auta, původ a mám jistotu najetých km - kupováno nové v CZ, výbava Authentique navíc pouze rádio s ovládáním pod volantem, jinak holý základ. Já na auto namontoval centrální zamykání na DO s alarmem, parkovací senzory dozadu, elektrické okna vpředu, vyhřívané zrcátka, rádio Pionner s USB, vyměnil přední repro za 165mm JBL, vzadu 130cm Sony koaxiální, denní svícení DRL SJ287CH a v roce 2012 jsem nechal udělat přestavbu na Ethanol 85. Jezdím na 14ti palcových dsicích Dezent.
Auto lze doporučit pro lidi, kteří chtějí co nejnovější auto a nějak neřeší výbavu auta.
Není to auto na parádu, je to v podstatě lepší favorit ale plní svou funkci bezproblému, a pokud člověk překousne drobné závady(které se můžou vyskytnout u jakkoliv drahého auta) tak se jedná o výborné auto za dané peníze
Silné stránky
Poměr užitná hodnota/cena
Perfektně svítící světla
Jízdní dynamika
Brzdy
Spotřeba při klidné jízdě do 6,5l
Dostatek ND i z druhovýroby
Slabé stránky
Využitelnost kufru
Jízdní vlastnosti v zatáčkách
Místo vzadu
Nejnižší výbava nemá servo, bohužel se týká i mě:-(
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Veškeré opravy až na výměnu rozvodů si dělám doma, svépomocí.
Závady občas nějaké byly - auto jezdí 7dní v týdnu.
Závažnější závady:
Na 50000km se utrhla brzdová destička, tím pádem kotouč KO - proběhla výměna kotoučů i destiček za ATE. Zatím maximální spokojenost
Dále jsem vyměnil zadní pakny
Vyměnili se rozvody a další běžná udržba
Jinak drobnější závady byly např.:
častější spotřeba žárovek do předních světel
uklepaný drát serva kufru
netěsnící těsnění u dveří řidiče a jiné drobnosti
Jezdím vesměs do Brna a zpátky, cca 60km, dálnice i mimo. Vždy jsem dojel, nikdy mě auto nenechalo stát ve štychu.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Bral jsem auto z rodiny takže nebylo co řešit - přijel jsem, podíval, odjel.
Další vozy Renault Thalia
-
Renault Thalia (2009) Majitel: fulbo
Přidáno: 6.5.2013 149 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Renault Thalia (2004) Majitel: Julo486
Přidáno: 19.4.2012 29 Majitel 9.00 Uživatelé
-
Renault Thalia (2011) Majitel: majki0711
Přidáno: 22.4.2012 464 Majitel 8.76 Uživatelé
-
Renault Thalia (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.1.2009 1210 Majitel 8.70 Uživatelé
-
Renault Thalia (2003) Majitel: mira18
Přidáno: 17.2.2012 09 Majitel 8.52 Uživatelé