Recenze

9 Majitel

Peugeot 206 SW

9.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 206 SW, foto 1 Peugeot 206 SW, foto 2 Peugeot 206 SW, foto 3 Peugeot 206 SW, foto 4 Peugeot 206 SW, foto 5 Peugeot 206 SW, foto 6 Peugeot 206 SW, foto 7 Peugeot 206 SW, foto 8
Peugeot 206 SW, foto 9 Peugeot 206 SW, foto 10 Peugeot 206 SW, foto 11 Peugeot 206 SW, foto 12 Peugeot 206 SW, foto 13 Peugeot 206 SW, foto 14 Peugeot 206 SW, foto 15 Peugeot 206 SW, foto 16 Peugeot 206 SW, foto 17 Peugeot 206 SW, foto 18 Peugeot 206 SW, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta Lucifer Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:137000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 205 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 179 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 1136 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.7

Popis vozu

Toto auto jsem si vybral jako nástupce teď už bývalého vozu Renault Thalia, který se posunul dál do rodiny:-)
Motor 2.0HDi RHY 66kW, výbava XS - automatická klimatizace, el.přední okna, el zrcátka(vyhřívaná), mlhovky, posilovač řízení, centrál na DO v klíči, palubní počítač, kožený volant, anatomické sedačky, výškově stavitelný volant a sedačka řidiče, zámek zpátečky, parkovací senzory, hudba komponentní Audio System MX 165 Plus (vytlumeno STP), zadní stěrač, střešní nosič, letní alu Dezent RE, zimní kola Scirocco

Věděl jsem co od auta očekávám a zatím vše plní na jedničku. Až na váhu vzduchu a ložiška (to ale dle mě není chyba auta, ale stavu našich silnic) jsem spokojený a můžu doporučit.

Silné stránky

Poměr užitná hodnota/výbava/cena!
Slušná výbava, motor 66kW je vzhledem k k lehké váze auta naprosto dostačující a má s ním slušnou dynamiku - dá se jezdit celkem rychle a za rozumnou spotřebu.
Potěší detaily jako jako různé sítky v kufru, háčky, zásuvka 12V v kufru, odkládací schránky, výklopné víko pátých dveří, atd.

Slabé stránky

Převodovka - hrubší chod chod, není úplně nejpřesnější
Méně místa na zadních sedadlech - z mého pohledu spíš vlastnost než vada, vzhledem k "Velikosti auta"
Při couvání v noci skoro nejde vidět za sebe - vysoko umístěná světla a tím pádem zpátečka svítí "do vzduchu"

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Proběhla výměna filtrů a klasické věci po koupi.

146000km - Auto ztrácelo výkon, odešla váha vzduchu. Výměna za VDO 5WK9623Z, Cena 3536,-Kč.
151700Km - Začaly se ozývat ložiska předních kol, slavná D1:-\. Výměna za oboustranné, německé, bohužel značku nevzpomenu. Cena 4000,-Kč

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Automobil byl zakoupen u koncesionáře Peugeot Kopecký v Bystřici nad Pernštejnem po první majitelce, která zde vůz zakoupila nový, a následně jej pak nechala protihodnotou.

Celý proces prodeje od prvního telefonátu až po odjezd vyřizoval p.Vlastimil Roman - člověk na svém místě, profesionální jednání, lidský přístup, klasické věci jako zvednutí na zvedák, atd. nebyl žádný problém, mohu jen a jen doporučit!

 


Další vozy značky Peugeot



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Není najetý dostatek kilometrů pro nějaké soudy, u mě zatím za 10, ale vše ukáže čas. Osobně neodsuzuji žádnou značku, je to vždy o konkrétním kusu. Jak člověk narazí na poruchový kus, tak s tím nic neudělá...

praktičnost
9

Není problém - dá se naložit spousta věcí, je zde spousta ukládacích míst, háčku, pro mladý pár naprosto stačí, možná uspokojí i menší rodinu:-)

prostornost
8

V dané kategorii v pořádku, pouze místa na zadních sedadlech je méně

jízdní vlastnosti
8

Díky těžšímu naftovému motoru je auto mírně nedotáčivé, ale to se pozná až při krajních situacích. Jinak podvozek funguje na výbornou Posilovač řízení jde velmi lehce, až netypicky na hydrauliku, ale přitom nechává zpětnou odezvu od kol.

jízdní komfort
8

Slušně odhlučněný interiér v kombinaci s tichým HDíčkem neobtěžuje hlukem ani při vyšších rychlostech. Sedačky fungují na výbornou a společně s automatickou klimatizací se člověk nemusí bát, např. o mlžení oken atd.

provozní náklady
10

Dokud vše funguje, tak jasná 10ka, v opačném případě může přijít některá z typických bolestí všech dnešních dieselů, ale pokud dotyčný kupuje naftové auto tak ví proč a musí být připraven nést následky.

náhradní díly
8

Dostupné, cenově adekvátní, dají se sehnat repliky, případně z bouraček, nevidím problém. Jedinou vadou na kráse je konstrukce zadní nápravy, která v případě repase stoji několik tisíc korun, takže na ni pozor.

výkon motoru
9

Koní není nikdy dost, ale na takto lehké auto motor naprosto stačí. Dynamika je slušná.

spotřeba
10

Perfektní! Po ujetých cca 18000km reálná spotřeba 5,7l nafty a to jezdím hodně dynamicky, klima Auto, takže za mě spokojenost! S lehkou nohou není problém jít na 5l pokud se dodržuje 50/90/130

hlučnost motoru
9

Prostě nafta:-). Proti koncernovým TDI je motor tišší, hlavně za studena, ale i při běžné provozní teplotě. Tankuji pouze na renomovaných stanicích jako Benzina Plus, Shell, OMV a přidávám aditiva Castrol TDA.

kvalita sedadel
10

Na francouze netypicky tvrdé...a právě proto mi vyhovují:-).Osobně mi vyhovuje vyšší boční vedení,vzhledově ladí k interieru, nemám co vytknout.

brzdy
8

Brzdy lehounce nadprůměr, zabrzdí spolehlivě i naložené auto, takže vše v pořádku

zavazadlový prostor
9

Výklopné víko pátých dveří, plně sklopitelné sedačky vzadu dělají z tohohle malého francouze praktické auto, samozřejmě octavii se rovnat nemůže:-)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…