Recenze

gagarin_cccp (muž 42 let) Poslat zprávu
 
7 Majitel

Volkswagen Polo

9.79 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Polo, foto 1 Volkswagen Polo, foto 2 Volkswagen Polo, foto 3 Volkswagen Polo, foto 4 Volkswagen Polo, foto 5 Volkswagen Polo, foto 6 Volkswagen Polo, foto 7 Volkswagen Polo, foto 8
Volkswagen Polo, foto 9 Volkswagen Polo, foto 10 Volkswagen Polo, foto 11 Volkswagen Polo, foto 12 Volkswagen Polo, foto 13 Volkswagen Polo, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Poloauto Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:88 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 997 výkon [kW]: 33 kroutící moment [Nm]: 5 zrychlení 0-100 km/h [s]: 999999 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Čus bus vážení, zdravím Vás, pro některé to bude čtení při ranním kafíčku v práci a tak.....Takže jako vždy musím napsat, že mě ale kur...va serou recenze o hov..ně. Kdy na to člověk klikne v očekávání a kde nic tu nic, ať se to sakra maže! Tak a teď k tomu střepu. Včera máti zjistila, že má plnej foťák a neví co s tím...samo jsem ji helpl, paměťofka nabitá až po poslední pin...a hle,co jsem tam nenašel, fotky mého poloauta z dob hoooodně starých. Stalo se to roku tuším kolem 99-2000 +/- já jako smrad , který byl na střední a osedlával jsem Favorita- mimochodem jeden z nejhezčích Favoritů ve městě jsem se vydal do světa (USA) vydělat nějaké kačky a taky se vrátil. Přemejšlel jsem co by. V té době samozřejmě auta a ceny nebyly nic moc...zkrátka to dopadlo tak,že jsem ve zdejším bazaru koupil VW Polo 3D 1.0 r.v. 1997 tuším na tacháku 88 000 (kdo ví, co tam bylo natočeno) a už si ani nevybavuju za jaký hříšný peníze. Ale bylo to moje auto, hned po Favoritovi, kurňa vážení ještě jsem byl na škole a přifrčel s poloautem před školu, no to byl nářez, ředitel měl nově Astru G a zbytek jezdil Š120-Favorit, no těžko to překousnout....
Ale k tomu mikroautu....kdo by to od toho čekal, musí se uznat, že na tu dobu mělo auto moc pěknej design. Na fotkách už je napadeno rzí,ale já ho udržoval a bylo krásně sněhobílé. Vypadalo nádherně.Já už v té době měl přes 190cm a na přední sedačky jsem se vešel královsky, samozřejmě, co ti vzadu jsem absolutně neřešil. Každopádně místa vevnitř bylo dost a to i na sex na zadních sedačkách...ale dalo se i prcat na kapotě, pokuď jste měli odvahu.
Interiér byl kvalitně zpracován, všechny spínače, čalounění, hejblátka, nastavitelnej volant, vejškově nastavitelný sedačky....och když do toho někdo sedl ze stodvácy! Interiér už byl ten po Faceliftu, už měl novější budíky a některé prvky, co se používaly ve Fabii 1. Jinak výbava= holobyt, skla alá švihadlo, zrcátka na kličky, no prostě nic, jen nastavitelnej volant, sedačka(mimochodem s pamětí na polohu) a vzadu dělená sedačka...joo ještě bych zapoměl na rádio a prachovej filtr!
Ty sedačky byly pohodlný...ať se v nich dělo cokoliv!
Co ale nebylo pohodlný byl motor! 1.0 ;33kW elektronický vstřikování, zapalování rozdělovačem. Prostě úděsnost! výkon stačil ta v jednom, s čímkoliv víc(byť jen s igelitkou s nákupem) se dynamické vlastnosti zhoršovaly rapidním tempem! Nedejbože, když jsme jeli s klukama na prázky v 5ti, to nás mohla i ávie předjet. No zkrátka šílenej lenoch, kde se naučil člověk sakra odhadovat předjíždění a práci s plynem( což by si měl na takovým slabým mezkoj vyzkoušet každej mlaďák s čerstvým řidičákem!) .
Při cca 85km/h to na 5 stupeň točilo asi cca 3000 ot/min, takže si jistě dokážete představit,jak to vypadalo v cca 110 nedej bože ve 130 km/h.
Ale k dobru motoru musím zas říct to,že to byl nezmar a to absolutní, udělaly se rozvody za pár kaček, vyměnil olej, svíčky, dal jsem zapalovací kabely s měděným jádrem Tesla Blatná, filtry a na motor se nemuselo absolutně ani šáhnout! startoval kdykoliv, v jakýchkoliv podmínách (pamatuji i -29) a byl ochoten podávat svůj skromný výkon. Tohle vše mu ke cti! Co se týče podvozku, tuším, že byl stejný jak ve Fábce,tudíž dobrý, měl jsem trochu větší gumy-spíš balóny 175/70 R13 (byly psané i v techničáku) původně tam byly 155 ze skládačky. takže posun jak v držení,tak v pohodlí(vysoký profil) samozřejmě průměr kola se opět projevil na žalostné dynamice! Ale auto jako takové drželo do poslední chvíle a pokuď mu stačilo těch 5t myší pod kapotou v nějakém zatáčkovitém terénu,tak jste mohli leckoho překvapit(jen v těch zatáčkách). Brzdy žádná sláva, v předu větrané kotouče, vzadu bubny. Chvíli to brzdilo,jak se to ohřálo, tak na houvno,ale třeba to bylo skladbou desky/kotouče, nevím....
Posilovač řízení samozřejmě nebyl, na co máte sílu, to si otočíte!
Co by asi někoho mohlo zajímat, tak spotřeba...ta se standartně pohybovala 5-6 litrů, ale nedej bože, jak se jelo přes 90km/h otáčky jdou prudce nahoru a s nima i spotřeba. Takže za to, s čím teď jezdím s Prasetem na dálnici nad limitem jezdím v pohodě a v klidu furt o třetinu míň, než s Poloautem v o něco víc, než poloviční rychlosti.
Pár postřehů.... světla pěkně svítila na to že byly H4, všechny ovladače pěkně po ruce, rychle a kvalitně to topilo, vzadu sedačky pohodlný. Kufr malej,ale skladnej, vysokej rozvor=vysoká stabilita.
No zkrátka bylo to po Favoritu moje druhý auto s kterým jsem žil min. 7 let. Pečoval jsem o něj a pravidelně staral. I když rez si pak našla svá místa, přesto,že to byl chcípák, tak jsem se na něj vždy mohl spolehnout a svou práci odvedl kdykoliv, kdekoliv,za jakýchkoliv podmínek.
Pak ho koupil nějakej mlaďák a hned mu dodal vizáž někde v zákrutě...což mě se za celou dobu nepovedlo.
Každej mladej by si měl vyzkoušet jezdit s nějakou takovou zdechlinou a pak sedlat na vyšší kubatury.
Budiš poloautu vrakoviště lehké, neboť asi není pochyby,že by teď už bylo někde jinde.... díkes vážení že jste to dočetli, ať máte pěknej den, ještě suprovější víkend. Jezděte opatrně a mějte úsměv na tlamě! Pic!!!

Silné stránky

SPOLEHLIVOST
Design...na tu dobu
Kvalitní interiér...na tu dobu
Jednoduchost oprav
Podvozek

Slabé stránky

Holobyt(konkrétní kus)
výkon motoru
spotřeba v rychlostech vyšších,jak 90 km/h
Brzdy po zatížení(může být kombinace kotouče/desky)
...už si nevzpomenu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Většinu věcí samodom.
Rozvody servis
Filtry, svičky, olej sám, zap.kabely, nějaké blbiny v elektrice a mechanické záležitosti.
Ale jinak nebylo nic, co by se nějak vy..sralo nebo byla pecka.
Velice spolehlivej kus!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prostě bazar ,v té době se daly prachy a táhni

 


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Polo

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Volkswagen Polo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

absolutní!

praktičnost
5

třídvéř, bágle na vejlet se tam daly, nákup taky, pět lidí se tam vešlo, prcat se tam dalo a když jsem klátil žirafu,tak šla na kapotu

prostornost
6

jaký si to uděláš, takový to máš...

jízdní vlastnosti
7

když jsi to měl v ruce.....

jízdní komfort
7

žádná natřejsačka řízků

provozní náklady
6

záleželo na pravé noze

náhradní díly
10

všude za pár kaček

výkon motoru
1

zoufalost nejtěžšího kalibru!

spotřeba
6

zas pravá noha

hlučnost motoru
6

přímá úměra rychlosti

kvalita sedadel
7

sedět se dalo, spát taky, souložit taky

brzdy
3

zoufalost

zavazadlový prostor
5

igelitky, basy piva, spacáky...a když jste se snažili i soudek!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…