Recenze
Škoda Felicia 1.6 Laurin & Klement
Technické info
Přezdívka auta Škoda Felicia Combi 1.6 L&K Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:220022 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 136 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 14 * zavazadlový prostor [l]: 447 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.2
Popis vozu
Začalo se psát léto roku 2003 a my jsme se začali poohlížet po novém nástupci již "dosluhujícího" vozu Škoda 120. Byli jsme rozhodnuti pro Škodu Felicii v prostorném provedení Combi. V merku byli levnější, avšak nakonec zvítězila sic o něco dražší (cca 30 tisíc) avšak neporovnatelně vybavenější verze Laurin & Klement v tmavomodré metalíze. Vůz má téměř plnou výbavou (daného roku) vyjma klimatizace a posilovače řízení. Při koupi najeto cca 87000 km o čem jsem začal později trochu pochybovat.
HISTORIE:
Jednalo se o první model na kterém se projevilo začlenění automobilky do koncernu Volkswagen, mimo jiné použitím koncernové podvozkové platformy A02 a zavedením výrobních specifikací, definovaných bázovým modelem a systémem indexů mimořádných výbav. Koncepčně vůz vycházel z předchozího modelu Škoda Favorit, jeho design byl však pokročilejší, vůz byl osazován různými typy motorů a byl výrazně spolehlivější. Oproti modelu Favorit byly zavedeny do vybraných verzí některé nové prvky jako ABS, posilovač řízení aj.
Jméno Felicia továrna převzala od předchozího sportovního modelu Felicia vyráběného v 60. letech 20. století ve verzích s pevnou nebo skládací střechou.
Vozy se vyráběly také ve verzích Combi a Pickup, varianty byly dle vybavení označovány zkratkami LX, LXi, GLX, GLXi, přičemž písmeno „i“ označovalo motor bez karburátoru, vybavený nepřímým vstřikováním paliva. V závodě Vrchlabí byla vyráběna i verze pro volný čas s označením výrobní specifikace Fun. Také existuje luxusní varianta Laurin & Klement, první model značky Škoda sériově osazovaný airbagy.
Představení veřejnosti proběhlo v říjnu 1994 v Praze, v červnu 1995 na autosalonu v Brně se představila kombi verze. Od roku 1995 se vyráběl Pickup. V roce 1998 proběhl facelift, změnil se např. tvar masky chladiče, barva a tvar nárazníků (z černé na barvu konkrétního auta, později se takto změnila barva klik a zrcátek), nápis Felicia a tvar předních světel a mlhovek. V roce 2001 skončila výroba všech verzí, bylo vyrobeno 1 420 441 kusů.
Výroba byla ukončena 20. června 2001 vozem s číslem karosérie 7 367 379, následníkem modelu se stala Škoda Fabia.
CESTOVANI:
Jízda s tímto vozem je relativně klidná, ergonomie ovládání řidiče je na velmi dobré úrovni, velmi dobře mi padne do ruky volant a řadící páka. Zejména volant má ideálně tlustý věnec s koženým potahem a průměr je také v pořádku. Když srovnám tyhle položky třeba s nástupcem v podobě Fabie, tak tam mi to teda vůbec nesedlo, takové jako kdyby člověk seděl na jehlách :D
Velmi nápomocné jsou letní pneumatiky, které díky širšímu a nižšímu profilu přispívají k lepším jizdní vlastnostem a ovladatelnosti. Avšak při přezutí na zimní má první momenty člověk jako kdyby jezdil s posilovačem, jo zvyk je zvyk :D
MOTOR(Y):
Motor je to nejsilnější co jste si do Felicie mohli koupit. Do Felicie se montoval benzin 1.3 (40kW a 50kW) + 1.6 (55kW) a diesel 1.9 (47kW). Do speciální edice L&K se do hatchbacku montovaly motory o objemu 1.3 a verze kombi byly vybaveny vetším motorem o objemu 1.6. Pokud se dobře pamatuji, tka jsem nevidel hatchback s motorem 1.6 litru. Existovalo několik variant verze 1.6 podle stupně výbavy. Měl jsem možnost jet několikrát s verzí 1.3 o výkonu 40kW (r.v. 09) a je to jako nebe a dudy. Jednašestka se mnohem lépe vytáčí a autu dodává slušnou dynamiku. 1. a 2. rychlostní stupně mi přijde, že mají krátkou dráhu, neboť na rozjezdu na křivatce mám pocit, že na to všichni tolik šlapou a nebo se s tim ja tak pomalu rozjíždím :-) (řadím při cca 2000ot/min.) Má to pěkný zátah odspodu a libuje si ve středníh otáčkách, čím blíže k červenému poli, tak trochu dochází elán a síla, ale také jde jen o 8 ventil že..
PODVOZEK, BRZDY:
Je naladěn spíše na komfortní jízdu, takže v zatáčkách je znát náklon. Při vymetení díry je to také docela znát :)
Vpředu kotoučové, na zadních klasické bubnové... když se člověk do pedálu pořádně opře tak to tak nejak brzdí, ale při dlouhodobějším plném zatížení ztrácí na účinku. Brzdy jsou podporovány protiblokovacím systémem ABS, který už nejednou pomohl.
KAROSERIE a PROSTORNOST:
Jsem velmi potěšen prostorností tohoto vozu, na šírku velmi dostatečné, vpředu se spokojeně, a dozadu se také vejdu, jen je tam horší nastupování, neboť mi překáží malý prostor mezi B sloupkem a sedadlem. Avšak když se človek usadí, tak s tím nemám problém.
Největší devízou tohoto vozu je jednoznačně obrovský zavazadlový prostor o objemu 447 litrů. Sedadla jsou dělená v poměru 1/3 vs 2/3. Je několik možností jak je sklopit a to: že sklopíte jen opěradla, čím vám vznikne taková nakloněná rovina, nebo je překlopíte (sedadlo i sedák) za sedadla předních cestujících čímž se prodlouží ložná plocha a nebo jdou jednoduchým způsobem vyjmout úplně. Po sklopení opěradla spojujezdce vznikne takřka "rovná plocha" a můžete převážet rozměrově (zejména na dýlku) větší předměty. V autě jsem několikrát převezl "trámky" o délce přesahující tři metry bez tohož abych měl otevřené 5.dveře.
Jak všichni asi vědí, největší slabinou je antikorozní ochrana. Již byli měnené zadní lemy, což se dalo poznat podle nakouknutí v zavadlovém prostoru. Též klasika páté dveře, spojení zadního blatníku s prahem a slícování prahů (ty již byli opravovány) + tak kde se třeba poškodí lak a podobně se začne kvetena vyklubávat na povrch.
RESUME:
Podle mě "hodně muziky", přestože má i své mouchy. Mezi klady bych zařadil výbavu, prostor a provozní náklady. Mezi to horší přidám zastaralost konstrukce (+ konstrukční "chyby") a bezpečnost (bourat nechci). Takže auto najezdí jestě pár desítek tisíc km než se "dojezdí" jak se říká a pak přijde na řadu něco více novějšího :o)
VÝBAVA:
* 2x airbag
* ABS (anti-blokovací systém)
* palubní počítač
* kožené čalounění (volant, řadící páka a sedadla)
* vyhřívaná přední sedadla s regulací teploty
* elektricky ovládaná zpětná zrcátka
* 4x repro + autorádio Blaupunkt (keykard)
* alarm
* centrální zamykání na DO
* střešní okno
* střešní lyžiny (hagusy)
* přední mlhové světlomety
* závěsné zařízení
* metalická modrozelená barva speciálně pro sérii Laurin & Klement
MOTOR 1.6MPi (55 kW):
* čtyřdobý, kapalinou chlazený, řadový litinový čtyřválec, s rozvodem OHC, 3- cestný katalysator, bez rozdělovače
* vícebodové vstřikování Magneti Marelli
* max. výkon 55 kW při (při 4500 ot./min)
* max. točivý moment 136 Nm. (při 3500 ot./min)
* vrtání > 76,5 mm
* zdvih > 86,9 mm
* kompresní poměr > 9,8:1
* maximální rychlost 170 km/h
* spotřeba:
při 90 km/h - 5,4 l
při 120 km/h - 7,7 l
město - 8,8 l
PNEUMATIKY a KOLA:
> letní - ALU kola značky Borbet obuté na:
* GoodYear GT3 175/60/R14 (původně obuto na Barum Brilant)
> zimní - plechové disky obuté na:
* Michelin Alpin 165/70/R13
Silné stránky
+ prostornost
+ zavazadlový prostor (velmi velký kufr, který jsem nejednou plně využil)
+ levné náhradní díly (na verzi 1.3 jsou ještě některé levnější, k motoru 1.6 již koncernové dražší díly, avšak v normě :)
+ relativně pružný motor 1.6
Slabé stránky
- koroze karoserie - asi nejhorší vlastnost (většina určitě ví > 5.dveře, lemy)
- opotřebování ložisek zadních kol
- kvalita zpracování (občasné vrzání interiéru, kontra věk vozidla..)
- brzdy (při vetším zatížení na delší cestě vadnou)
- podvozek (při "razantnější" jízdě), na normální provoz dostačující
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Mám okolo sebe schopné a ochotné lidičky, takže s opravou si až na výjimky vystačím "doma", v servisu byl asi pouze na výměně airbagu když se rozsvítila kontrolka, nejdříve měli za to že je to kroužek pod volantem, ale pak přišli na to že je to airbagem. Nový orig. za cca 11500,- ..sehnal jsem za 6k a montáž vyšla na necelých tři sta korun. Provozní opravy, jako brzdové destičky, kapaliny, ložiska (velký nešvar) si spravuji doma.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Autobazar Carwest v Plzni na Domažlické - strašně dlouho trvalo "předání" TP. Automobil byl z Ašského reginonu takže se museli doklady vyřizovat tam a trvalo to neuměrně dlouho.
Novinky v recenzi
Brzdy & STK + dáln. známka
/219 000 km - únor 2012/
2 roky utekly jak voda a přišla na řadu technická, vozítko jsem dal mému "private carmekanic" který mi ještě poladil brzdy.. Přední levá se zasekávala > zadrhlej pístek a poloucpaná hadička.. + výměna paken na zadku, ještě taky bylo třeba vyměnit kulovej čep na tom tom samém kole a hurá na technickou kde jsem prošel... včera jsem musel do Práglu, takže nová dál. známka na letošek za krásných 1500,- a když už jsem tam byl, tak jsem se stavil vykoupat auto v Globu za rozumný peníz..ale fronta hrozná..hnedka prokouklo, taky se nemylo ani nepamatuju.. má to smysl? člověk to umeje a když jsou takovýhle sra***, tak je to hnedka špinavý a tenhle víkend hezký počasí, takže bylo na čase trochu prokouknout :)
a taky jsem potřeboval do Práglu autem, tak jsem musel koupit za nekřesťanský peníz dálniční známku..samosebou rovnou na rok, tak jako obvykle, protože ty menší se sakra nevyplatí..
Olej a ložisko ZK
/217 000km - leden 2012/
uteklo to sakra rychle, ikdyž poslední dobou tak jako obvykle, co půlrok, to vyměnit olej.. nějak moc jezdím..ale netuším kdeže to všude lítám, že to tak rychle skáče :D taky to tak různě hučelo, tak se bylo třeba podívat na ložiska..byť vypadalo v pořádku, po výměně to byla úplně jiná..krásné ticho :)
Výfuk
/215 000 km - listopad 2011/
Tak se mi odporoučel středový díl výfuku.. takže novej za cca 600,- + nějaký serepetičky okolo jako klema atd.
Servis /207 053 km/
Čas letí a tak opět výmena motorvého oleje + filtru a taky ještě vzduchový. Též budu muset zkouknout zadnáí kolo..nedrží mi tlak :-(
servis
zase se to nejak zacíná klimbat na špatnou stranu vah, tak tuhle odešla prachovka na pravém předním kole a ještě se tam měnila jedna součástka u kulového čepu, tož 410 Kč, taky nastalo v listopadu času na výměnu oleje, dalších 10 000 km za mnou, čož mě stálo s filtrem 550Kč a vyhlídky? výměna čelního skla, chytil jsem šutřík když jsme jeli z prvního letošního poježdění na horách :-( ale to by mělo jít z připojištění a dále to máme brzdy, pač táhnou ke straně a druhá věc je, že si motor nechce držet provozní teplotu..
nové letní pneu /188 439km/
Tak máme přezuto na nové letní pneu :) Z časových a tak trochu i finančních důvodů jsem koupil Barum Brilantis 175/60/R14 79 H za 1139 Kč za kus od rajpneu.cz kde je měli skladem, což je docela problém sehnat takovýto rozměr pneu aby je měli na skladu.. a dneska jsem byl přezout z původních GoodYear GT3 a nechal jsem tam dalších 600 Kč. A první dojmy? na netu jsem četl bud hanivé reakce a nebo zase typu "pro normálního ok" a co na to říkám já? První dojem byl tak trochu strašný, auto s nimi doceal "plave" oprti tem GY GT3, které mají jak jsem posléze zjistil mnohem pevnější bok pneumatiky, takže tak trochu trpím když čekám na odezvu mezi pneu a korekcemi volantu.. mno uvidíme dále.. zítra vyrážíme směr dovolená, takže x set kilometrů to prověří :)
výměna oleje /187 002 km/
Dalších deset tisíc km za mnou a tak se nachýlil čas na výměnu oleje a filtru :)
výfuk /184 410 km/
fotky + spotřeba-dojezd
Tak tu máte fotky bouchnutého vejfuku :) taky jsem přihodil fotku z PP když jsem natankoval a ujel 62km, a na dispeji dojezdu mi stále svítilo ještě pěkných 825 km :o)
výfuk /184 410 km/
Tak mi večer v neděli po najetí na dálnici ze Zličína bouchnul výfuk..no bylo to něco > auto nechtělo táhnout a pak se ozvala šlupka.. naštěstí nic "vážného" snad a už jsem zase pojízdný, dnes proběhla výměna (výfuk TYLL 600 Kč, klema 28 Kč) fotky dodám později :-)
tak jsem si v neděli doma přepneuservisoval kola a přezul na letní :-)
jupí :-)
tak zase lítam jak drak :-) oprava mě vyšla na 1800,- za olejovou vanu, tmel jako těsnění za 89,- a ještě jsem kupoval nový šrouby za 140,- tj. suma sumárum 2029 Kč. Tož doufám že poslední věc co letos opravuju =D každej měsíc něco opravovat neni nejlepší..
a zase rozbito =D :-( 182 464 km
Tak jsem nechával pod sebou místy loužičky, takže musim koupit novou olejovou vanu > pěkně nam prorezla.. už to radši ani nebudu počítat, když pominutu "podzimní přestávku" tak je to za poslední rok už popáté co se něco vysypalo.. :/ a za poslední tři měsíce potřetí... já to řikam až vyměnim půlku auta tak budu spokojene jezdit =D
zítra budu zjištovat co a jak kde stojí a musim opravit :)
opraveno
tak jsme včera opravili, resp. vyměnili prasklé pružiny. Bylo ještě třeba dokoupit ložiska nad tlumiče, jelikož to jedno na té strašně jak se stočila ta prasklá pružina okolo tlumiče dolu odešlo, tak jsem je koupil na obě kola za 111 Kč. Měl jsem štěstí, pač se mi málem "prodřel" kable k ABSku, to by byli asi mnohem větší výdaje.. měl jsem půjčený stahováky od kolegy z práce a šlo to jedna radost :) tímto mu velké díky za zapujčení. snad už na delší dobu bude pokoj a budu moci jezdit.. Později doplním nějaké nové foto
tak jsem v pátek zase dojezdil 182 039 km
Mam prdlí obě přední pružiny, takže zase odstávka :-( ale dneska jsem byl koupit novej matroš /817Kč za obě - takže spokojennost, na netu jsem viděl několikrát přes 750,- za jeden kus.., jo a ještě jsem musel koupit ložiška nahoru ana tlumič, jedno to jaksi nevydrželo tak rovnou obě dvě na každý tlumič za 111 Kč/ ted už to "jen" to vyměnit..
šup na silnice
tak už jsme zase pojízdný, odešel alternátor a kontrolka dobíjení si hrála na schovávanou :/ oprava altíku vyšla na 500,- a když už jsme v tom, tak se přiblížil konec STK takže nová technická + emise za 1000,- a může vesele frčet dále, hezky jsem to včera protáhnul na tom sněhu, to je prostě paráda, už se těšim až někam vyrazim :-)
tak jsem dneska dojezdil
Tak si jedu do práce a nedojel jsem, problémy s elektrikou :-( takže jsem si to moc neužil od neděle co jsem to dal do kupy, ale pár set km to stihlo, ale má to i jednu pozitivní stránku, už mi zase funguje centrál :-)
servis made by home + spotřeba /180 243 km/
Tak jsem vyměnil vzpěry na dveře od kufru, jaksi odešli, nové za 323 Kč takže spokojeost největší :-) a ještě jsem vyměnil PZ ložisko kola /299 Kč/, pač to tam nějak hučí, částečně problém bude taky v táhle ruční brzdy k tomuhle kolu, tak na to dojde čas potom.. snad to bude zatim takhle v cajku.. když ji nebudu používat..
Taky jsem tuhle počítal spotřebu na jednu nádř a vyšlo mi 6,17 (nějaký kodrcačky po městě a 2x Budějovice tam a zpět) takže spokojenost
servis /178 173 km/
tak naskočilo dalších 10 000 km a tak i čas na výměnu oleje 10W40 a filtru také.
Oprava..
tak už mam zase zpravený autí :-) ale stálo mi to přes 3000 bez práce. Měnila se komora termostatu, a taky se brousila hlava a nový tesnění pod hlavou, šrouby a tak ty serepetičky okolo...
Mezitím jsem jezdil s Focusem II.gen a přesedlání zpět bylo něco :o))
Sype se..
tak mě včera poprvé nechalo v štychu :-/ Uvařil jsem to :-D asi v čoudu termostat nebo já nevim.. a vypadá to že to jede o nějakej válec méně.. ouvej, to bude zase prachu.. neni lepší koupit novej motor a nebo radši celý auto? :-)
Bzdové kotouče + destičky
Tak jsem dneska dopoledne vyměnil brzdové kotouče a destičky. Nebyla to vůbec žádná sranda, jelikož nekterý šrouby byla zarezlý a nešli vůbec uvolnit.. + rozátnout mezeru aby se tam vešly destičky.. mno nakonec se zdařilo :-) Vyšlo mi to na 897 Kč (299kč/ks koutouče a destičky za stejnou cenu postačí) Dole naleznete nějaké fotografie z výměny..
Vídeň
Tak jsme si o víkendu udělali výlet do Vídně; původně se mělo jet busem, ale když jsem zjistil, že autem to bude rychlejší a levnější, tak nebylo co váhat; najel jsem 700 km a podle PP byla průměrná spotřeba 5.8 litru/100 km což je pěkné, žádná brzda provozu a pěkná spotřeba, ještě to propočítám podle projetých litrů, ale nepředpokládám že by se to mělo zvednout, odhaduju max + 0.3 litru nahoru.
EDIT: doplnil jsem pár fotek
označení L&K / Sprintmotor.de
tak jsem doplnil samolepky na bok vozu a ten se opět dostává do původní podoby :-) časem přidám fotografie..tedy jestli se dokoázou obnovit z karty, jelikož jsem fotil a druhý den když jsem chtěl fotit tak mi karta začala hlásit že není naformátovaná a nemůžu se na ní dostat..taže uvidíme, jinak to budeu muset nafoti znovu
A založil jsem si účet na sprintmotor.de, tak uvidíme jaké budou propočty od mých doměnek.
Letní pneu
Tak jsem dneska vytáhl ze sklepa letní pneu a zajel na vyvážení (stálo mě to 270 Kč), odpoledne pěkně přezul, jěstě to trochu umeju (auto i kola na uskladnění) a hurá na výlet, už se těším až se někam projedu :o)
Opravy opravy..
Tak auto se rozhodlo zase stávkovat a tak bylo v servízu, tj. klapka "plynu", alternátor, vyměneny zadní tlumiče pač jeden vyreznul, a jeste takovy ty drobnosti okolo, taky už je v poho kontrolka airbagu :) sumasumárum cena 5000 Kč a to ještě to nebylo za nejvyšší možnou cenu..
a přisli mi samolepky L&K tak až bude nějak čas a počasí tak půjdou aby se zase vrátilo do originálního stavu. (btw: Thx to Jeronimo)
Výměna oleje
Autí už spolikalo zase plno kilometrů a tak nastal čas na výměnu oleje.
Výměna čelního skla
Tak dneska proběhla výměna čelního skla :-) práce a materiál kryty z připojištění..práce proběhly ve W R Car servisu (www.autoskloczech.cz). Přívětivé jednání, rychlá práce /za 1,5 hodiny hotovo/ takže spokojenost
Čelní sklo
měl jsem tu "čest" a chytil kamen do čelního skla a má to následky :/
Výměna ložiska kola
Nadešel opět čas na výměnu ložiska /24.1.09/ , tentokráte PZ
listopad 2008
vyrazili jsme se podívat do hor na výlet a "otestovat" :D gumy byt nebylo tak nějako moc kde, přestože na vrcholu Javoru snížek byl ale tál a dole nic..
tak jsem prvního obul na zimní pneu, avšak to vypadá, že zatim docela teplo, ikdyž ono se to změní a to pak budu zase ve výhodě :o)
říjen 2008
výměna spojky + přítlačného talíře a ložiska, vyměněny přední tlumiče
srpen 2008
Tak Autí vyrazilo s námi na dovču do Rakouska k Alpám (čtyři lidi, vytížení na 110%) najeli jsme 1120 km a podle PP mi průměrná spotřeba vyšla 5.5 (když jsem to spočítal na kolečku tak mi vyšlo 5.8 l/100km). Auto bylo fakt naložený a ikdyž jsme pojížděli kamsi, tak bylo v kufru plno věcí, takže jsem se spotřebou spokojen.
červenec 2008
bude potřeba vyměnit olej, opět se ozývají ložiska :-(
EDIT: Tak jedno zadní ložisko bylo vyměněno a taky se vyměnil Olej
březen 2008
prasklé těsnění pod hlavou - výměna
leden 2008
nový olej 10W40
Přidat názorDiskuse: Škoda Felicia 1.6 Laurin & Klement
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepříjemnost 22.07.2013 22:14 Pufajs01
- Hodnocení 26.02.2012 21:20 Nerez
- Krása 09.08.2010 21:57 ZZagato
- Re: Re: Re: Re: Re: Nepříjemnost 05.05.2010 18:32 dRudi
- Re: spotreba 05.05.2010 18:28 dRudi
- Re: Re: Re: Re: Nepříjemnost 30.04.2010 09:44
- spotreba 29.04.2010 22:21 Jeronimo_
- Re: Re: Re: Nepříjemnost 29.04.2010 19:17 dRudi
- Volkswagen A02 29.04.2010 15:31
- Re: Re: Nepříjemnost 29.04.2010 15:31
- Re: Nepříjemnost 29.04.2010 14:49
- Nepříjemnost 28.04.2010 20:54 FRPE
- chvála 18.10.2009 12:52 Nomadm
- cimbu 01.05.2009 14:02 Jeronimo_
- Re: Cimbu 13.04.2009 12:07 dRudi
- Cimbu 11.04.2009 23:09 Jeronimo_
- Re: UUUUU!!! 05.04.2009 14:17 dRudi
- bez.. 05.04.2009 14:16 dRudi
- UUUUU!!! 30.03.2009 18:11
- Re: Re: Fotky 04.02.2009 22:43 Jeronimo_
- Re: Fotky 04.02.2009 20:49 dRudi
- Fotky 29.01.2009 23:25 Jeronimo_
- Alarm 10.12.2008 15:03 Jeronimo_
- Re: Re: Re: Re: centrální zamykání 28.11.2008 16:14 dRudi
- Re: Re: Re: centrální zamykání 27.11.2008 21:18 Jeronimo_
- Re: Re: centrální zamykání 27.11.2008 19:22 dRudi
- Re: centrální zamykání 26.11.2008 14:47 Jeronimo_
- centrální zamykání 23.11.2008 13:07 dRudi
- naštvanost 13.11.2008 21:51 Jeronimo_
- Sedačky 12.11.2008 22:54 Jeronimo_
Další vozy Škoda Felicia
-
Škoda Felicia (1999) Majitel: Aspire
Přidáno: 3.1.2010 39210 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1997) Majitel: tomasino
Přidáno: 22.11.2009 159 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1998) Majitel: georgerob
Přidáno: 26.5.2009 439 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1995) Majitel: liborauta
Přidáno: 17.7.2009 129 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Felicia (1996) Majitel: ThomasHK
Přidáno: 31.1.2010 359 Majitel 9.87 Uživatelé