Recenze
Technické info
Přezdívka auta K.I.T.T. Rok výroby 2003 Koupeno nové najeto [km]:153000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 3200 výkon [kW]: 118 kroutící moment [Nm]: 373 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.8 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 615 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10.5
Popis vozu
S autem absolvuji zejména jízdu po okreskách, ale i dálniční přesuny a jízdu po městě.
Auto je vybavené automatickou převodovkou, díky které se nemusíte soustředit na řazení levou nohou (spojku a kvedlat šaltrpákou) a užít si sportovní jízdu. Ve volantu cítíte zpětnou reakci a dostačující porci citu, díky kterému se vám auto zdá lehčí než ve skutečnosti je. Vše je podpořeno progresivními brzdami s dobrým nástupem, které jsou k neutáhání, tipuju i na okruhu. Ještě jsem s ním nebyl, ale letos bych chtěl navštívit Slovakia Ring. Příjemné bylo zjištění, jak se auto chová ve městě. Díky automatické převodovce se pouze věnujete provozu a cestu městem vám zpříjemní střešní okno.
Trochu mně pak zamrzelo, že jde stejně jako u konkurentů typu BMW X6, M-B GLK, případně levnější (a tím pádem horší) Hyundai ix35, popř. Kia Sorento o auto vyrobené spíše pro jízdu na silnici, než na nezpevněné komunikace, jakožto má i sportovní samonosnou karoserii. Hold posun oproti minulé generaci s žebřinovým rámem je jasně patrný. Takže auto se téměř v zatáčkách nenaklání a drží se zvoleného směru jako klíště.
Pod kapotou se nachází čtyřválcový turbodiesel o mamutím objemu 3,2 litru. V době, kdy automobilky upouštějí od víceválcových motorů, jde vidět genialitu japonců, kteří už auto osadili pouze 4-mi válci a přitom zachovali charakteristický zvuk, podobný spíše 6-ti a 8-mi válcovým jednotkám. Zároveň se jim podařilo vyhonit výkon do vysokých hodnot, kdy si říkám, že by stačilo i o dost méně výkonu. Auto je vybavené elektronickým stabilizačním systémem, takže pokud přidáte v zatáčce více plynu dokáže zabránit autu v přetáčivém smyku. Pokud ho ale vypnete, dostanete velmi čitelné reakce a za pomocí korekcí plynu můžete auto vodit v zatáčkách bokem.
Interiér je pak postaven s důrazem na preciznost a zároveň robustnost. Takže krom volantu a dvou páček pod ním se tu nachází i třetí páčka od tempomatu. Sklon světel je standartem, méně už pak nastavení jasu budíku, který je vítaným společníkem při denních přesunech na cestách. Nemluvě o automatické klimatizaci, elektrickém střešním oknu a ne jedné, ale dokonce dvěma odkládacím schránkám před spolujezdcem. Opěrka na loket je už luxusem, která umožňuje podepření uvolněného ohnutého těla, za současného precizního řízení auta levou rukou v horní části volantu. Navíc tím člověk posune hlavu do středové pozice a dostávají se mu pocity ne nepodobné z McLarenu F1.
Kožené sedačky přitom posilují imunitu a otužilost cestujících. V zimních měsících příjemně chladí a zmenšují teplotní šok při přechodu z mrazivého počasí do zmrzlého auta, naopak v letních měsícíh přispívají ke snižování tělesné teploty, potažmo přehřátí, pocením, které po vystoupení z vozu příjemně schladí dotyčného.
Toto auto nebylo testováno na zvířatech.
Silné stránky
Čitelné reakce auta, zásoba výkonu, dobrá přilnavost v zatáčkách, prostor v autě, izolace od okolního hluku, střešní okno, topení.
Slabé stránky
Auto není stavěné pro jízdu v obtížném terénu (uzávěrky diferenciálů beru spíše jako reklamní tah výrobce), pouze 2 otáčky volantu ze středu do krajních poloh (mám rád 2,5), rezervní kolo není pod podlahou kufru.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zkušenosti se servisem většinou dobré.
Poruchy nebyly (je to pořádné auto, co se nekazí).
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Nijak zvláštní od průměru.
Přidat názorDiskuse: Mitsubishi Pajero Wagon
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to ako vazne? 18.02.2012 09:27 Tomstone
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: to ako vazne? 14.02.2012 23:48 kolmar
- Re: Re: Re: Re: Re: to ako vazne? 14.02.2012 17:06 Tomstone
- Pěkná recenze 14.02.2012 10:58 ricz73
- Re: Re: Re: Re: to ako vazne? 14.02.2012 01:37 kolmar
- Druhá fotka 13.02.2012 19:59 Kajuška
- Re: Re: to ako vazne? 13.02.2012 19:46 radekoo
- Re: pajero 13.02.2012 15:27 Tomstone
- Re: Re: Re: to ako vazne? 13.02.2012 15:25 Tomstone
- Re: pajero 13.02.2012 14:41 kolmar
- Re: Re: to ako vazne? 13.02.2012 14:39 kolmar
- Re: Humor 13.02.2012 10:11 ondří
- pajero 12.02.2012 23:56 talio2
- Re: to ako vazne? 12.02.2012 21:27 Tomstone
- Re: to ako vazne? 12.02.2012 20:42 BigBang
- to ako vazne? 12.02.2012 18:06 kolmar
- Konkurenti 12.02.2012 17:01 radekoo
- Re: Re: Re: Humor 12.02.2012 16:31 Nicco
- Re: Re: Humor 12.02.2012 15:13 Destract
- Re: Humor 12.02.2012 14:13 Poustnik
- Humor 12.02.2012 13:08 Slavek-TDM
Další vozy značky Mitsubishi
-
Mitsubishi Lancer (2006) Majitel: faltaIX
Přidáno: 12.3.2011 8010 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Mitsubishi L200 (2007) Majitel: chup44
Přidáno: 2.3.2013 810 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 12.12.2009 649 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Mitsubishi Lancer (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 3.10.2008 259 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Mitsubishi Outlander (2007) Majitel: Kolík80
Přidáno: 4.5.2007 3298 Majitel 9.88 Uživatelé