Recenze
Technické info
Přezdívka auta Kurt Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:204000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 24 objem [cm3]: 2800 výkon [kW]: 142 / 155 * kroutící moment [Nm]: 280 / 300 * maximální rychlost [km/h]: 235 / 250 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 17 * pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Popisovat snad ani nemusím :) Jedná se o tovární vůz BMW 328i ,motor M52B28 , vůz byl skoro v základu,krom el. šíbru,za nějž sem v létě kolikrát děkoval :D ,původní motor M43B18 sem překopal obsahově o jeden litr vejš :) Takže místo prodeje sem řekl že udělám pro dost lidí nepochopitelnou věc a to jest, úprava k obrazu svému.Hudba je místo původních základních repro Nokia daná příplatková US Harman Kardon + Alpine,takže super zvuk :)
Momentálně na autě co se týče exteriéru je skoro hotovo. Plnej ///M-paket.(Tj. přední,zadní nárazník,prahy,M-křídlo, kola origo. 17" M. style-23 7,5palce 225/45 vepředu; zadek 8,5palce 245/40). Interiér se plánuje Mkovej v polokůži.Dovybaveno- el. okna, zrcátka,OBC,samozatmavovací zrcátko,výhřev sedaček. Během roku až bude čas a finance, tak plánuju komplet elektriku,takže eště digiklima a další příplatkové věci. srdce je tedy M52B28 po repasi,podvozek je stavitelný H&R.
Investice by si řekl skoro každý zbytečná ale srdcaři BMW mě určitě pochopí.. auto dělám vyloženě na srazy a občasné vyjížďky. Na jaře už nebudu koukat po další 36ce ale plánuji koupi BMW X5 r.v. 03 buď 3,0D nebo 4,4i na celoroční ježdění :))
Silné stránky
-určitě design
-jízdní vlastnosti
-podvozek
-výkon
-největší plus dávám stavu tohodle kousku,bez náznaku koroze a to se už moc u E36tek nevidí..
-značka sama o sobě ;)
Slabé stránky
- "jakmile jednou nasednete,hned se zamilujete a jinou značku nechcete" :)
-koroze,která naštěstí mýho "Kurta" nepotkala..
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
- zatím mohu zaklepat na kapotu že u tohoto kousku sem krom jedný poruchy nic nemusel opravovat
-servis je dobrý, zručný člověk si dokáže skoro vše vyměnit sám..
-po 150tkm vyměněna hlava v důsledku prasknutí plastové příruby na bloku a pozdního vyměnění..hold smůla ale naštěstí to nestálo tolik :)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
-kupoval jsem v DE a pro další pojedu znova ;)
-super jednání,ochota, všechny doklady dodány..
Tuzing
Tak jako srdcař BMW říkám narovinu že nejsem zastáncem tuzingu u BMW,takže z toho na autě nic nebude, na nějaký chromy si nepotrpim. Kurt je zásadně ve sportovním paketu výrobce,tedy M-paket. Možná jediný co by se k tomu hodilo je podsvícení podvozku ale to eště musim si rozmyslet, spíš ne. Jak se říká v originalitě je krása.. a u BMW by se to mělo dodržovat dvakrát..
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: TritonX
Přidáno: 7.1.2017 210 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1994) Majitel: fusionman
Přidáno: 3.6.2014 78 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1996) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.4.2010 3610 Majitel 9.91 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Parda71 (BMWfans)
Přidáno: 1.10.2009 739 Majitel 9.90 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1995) Majitel: Mi.7o
Přidáno: 23.12.2009 228 Majitel 9.89 Uživatelé