Recenze
Technické info
Přezdívka auta Auta jsou můj život, ale nejsem divnej. Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:105000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1398 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední
Popis vozu
Svou Fabii jsem koupil jako své první auto pro denní užívání ve svých 18-ti letech. Po né moc dobrých zkušenostech s bazary a kolikrát i se soukromníky jsem se rozhodl hledat u autorizovaných dealerů. Svou fábii jsem našel na skodaplus.cz, jednalo se o "hrncově" modrý sedan s motorem 1.4MPi a nevýbavou Classic s nájezdem 44.500km.
Automobil byl prověřený Cébií a jakýmsi podobným systémem Škodovky, který používá ve svých autorizovaných servisech. Vesměs bylo auto opravdu zachovalé, pominu-li kosmetické vady ze sídliště. Interiér neosahaný apod.
O autě:
Komplexně se mi Fabie v sedanu líbí (ano asi jsem divnej). Je to celkem hezké auto, navíc se mi prostě líbí zpracování Sedanů obecně a moc mě mrzí, že hodně automobilek od těchto typů karoserie upustilo. Hrncově modrá barva tomu moc na kráse nepřidala, ale vzorkovník bezpříplatkových barev ve Škodě není ani dnes nijak pestrý. Furt to bylo lepší, než taková ta známá "vyblitá zelená". Takže sedan, za mě super. Karoserie Fabie 1.gen. je zpracovaná kvalitně, je z ní vidět robustnost, pevnost a auto dává pocit bezpečí. Pokud bude člověk pravidelně čistit konce prahů, pod plastovým podběhem, tak to ani neshnije. Interiér je takový strohý, ale neurazí. Velké plus za intuitivní ovládání topení na super místě. Celkově ovládání auta intuitivní, je to klasická Škodovka. Člověk od toho nemůže čekat zázraky. Avšak interiér svýmy léty začal celkem vrzat, začala se po čase odlepovat střechovice, což mělo za příčinu zatékání do auta přes dveře, což je klasická bolest 1.gen. Fábií.
Ještě bych podotkl, že jsem tapce a sedačky vyměnil za černé z 1.gen. pofacelift Comfort výbavy, kvůli hezčímu vzoru.
Motor 1.4MPi
Atmosférický řadový čtyřhrnek 1.4MPi (AQW 50kw). Co o tomto motoru říct. Netřeba ho představovat, vesměs je to takový škodovácký standart již několik dekád. Za mě asi nejlepší benzínový motor, co se do 1.gen. Fábií dával. Moc toho od něj nečekáte a díky tomu celkem i překvapivý. Po koupi byl motor takový znavený předchozím důchodcovským podtáčením. Ale po celkem rychlém zajetí, které jsem mu dopřál se opravdu hezky rozjezdil. Akcelerace pak byla celkem průžná, bezproblémově se s tím dalo jet po dálnici konstantních 140 tachometrových.
Silné stránky
Kvalita zpracování karoserie, bezpečnost, spolehlivost motoru, prostor zavazadelníku, světla
Slabé stránky
Uskákaný podvozek, klasické slabiny fabie, vrzající interiér, hluk v kabině, hrana kufru se zevnitř těžko odhaduje (sedan)
Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia 1.4MPi (AQW 50kw) Classic
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Škoda Fabia
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: Ronault.
Přidáno: 18.11.2015 449 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2005) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 16.10.2009 219 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.10.2008 3710 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2002) Majitel: baca42
Přidáno: 31.12.2010 8110 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Škoda Fabia (2004) Majitel: Trubcic
Přidáno: 26.5.2010 7110 Majitel 9.84 Uživatelé