Recenze
Volkswagen Passat
Technické info
Přezdívka auta ziadna Rok výroby 2015 Koupeno nové najeto [km]:13000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 340 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.9 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 650 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.6
Popis vozu
Klasicke 2.0 TDI 110kW s 6* DSG.
Alternativy
1. Mazdu 6, bohuzial pri 195cm som sa s textilnymi sedadlami proste dnu nezmestil.
2. Nove mondeo - bohuzial prekvapivo tazkopadnejsie, citlivo pomalsie a vyssia spotreba. Tiez ma interier velmi neoslovil
3. Superb - velmi zaujimave, ale v dobe kupovania nebol este ani na trhu, a ceny boli vysoke
4. P 508 - pohodlne, ale proti vrchnym modelom naozaj velmi silna nedotacavost
5. C5 - stare a dizajn ma neoslovil
6. A4, C-t, 3 touring - cena a vnutorna velkost
7. V60 - mam rad symetriu, bohuzial ten interier ...
8. insignia - vysoka vaha a otazna spolahlivost..
9. laguna - starobylost
Silné stránky
a) Skvela tuhost karoserie, nic nevrzga ani nekruti.
b) Obrovsky priestor, velky a hlavne dobre pristupny kufor
c) Ticho v kabine je skvele
d) Asistencne systemy - mrtvy uhol velmi pomaha, drzanie v jazdnych pruhoch ked clovek na moment da dole oci tiez a brzdenie pred prekazkou - zlata vec, nezrazil som psa
e) Sedacky 'ergocomfort' ktore su defaultne v Highline vybave
f) Podstatne menej unavy pocas jazdy proti predchadzajucemu Subaru Outback
g) Nizka spotreba, za tych 12ooo km som skoncil na 5,6 l/100km, jazdim mainstreamovo.
h) Plnohodnotna rezerva
Slabé stránky
a) Tvrdost podvozku, na 17" znesitelne, 18" na klasickom podvozku su uz dost zle. Ak passat, tak vazne ak to je co i len trochu mozne, tak URCITE doplatit za DCC, je to velmi dobra investicia.
b) Elektricky posilovac riadenia - funguje dobre, ale je to veeelmi divny pocit.
c) Ovladanie tempomatu - Ak vypnete tempomat gombikom 'Off', nezapne sa znova po stlaceni 'Set', znova je potrebne stlacit gombik 'Off' a zapnut tempomat.
- maly problem pri postkomunistickej jazde dialnicou je najmensia nastavitelna vzdialenost adaptivneho tempomatu, naozaj je zakonne na dve auta - konstante sa vam do medzery natlacaju auta :)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
-
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Skvele - Porsche Inter Auto Bratislava
Přidat názorDiskuse: Volkswagen Passat
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Volkswagen Passat
-
Volkswagen Passat (2015) Majitel: topesto
Přidáno: 1.3.2015 3410 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2017) Majitel: Rasto
Přidáno: 20.10.2021 89 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2014) Majitel: vondry87
Přidáno: 27.12.2017 1910 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2016) Majitel: Holdik22
Přidáno: 24.2.2016 269 Majitel 9.75 Uživatelé
-
Volkswagen Passat (2019) Majitel: adamzprahy
Přidáno: 20.8.2019 288 Majitel 9.71 Uživatelé