Recenze
Technické info
Přezdívka auta pažout nebo pašík Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2200 výkon [kW]: 116 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5
Popis vozu
Hezký den, vám přeji milý čtenáři.
bohužel hned na uvod musím říct, že recenze nebude moc velká, auto jsme sice měli 2 roky, ale zhuba polovinu času z toho bylo nepojízdé (asi špatný kus)
(LEPŠÍ FOTKY UŽ JSEM NENAŠEL)
No tak tedy k autu:
Peugeot 607 s trochu netypickým motorem,
byl to totiž 2.2 benzín 116kw v AUTOMATU
Základní výbava (nejvíc se mi líbili vyhřívané zadní sedačky)
co jsi pamatuji, byl tam tempomat (nevadí mi je to příjemný pomocník, ale je to pro mě spíš hračička na dlouhé dálniční chvíle :-D )
Radio Clarion na kazety a příplatkový systém JBL s cd měničem Clarion. A to lidi byla opravdu PECKA!! Myslím že to bylo 12 reproduktoru už ale nevím kolik watů, nicméně jsem si opravdu liboval, parádní audio systém s automatickou převodovkou je jiná dimenze ježdění, ve Fokusu mám taky celkem slušné repráky a když to trochu osolím, hned řadím později a tím i zbytečně spotřeba stoupá, ze zvuku motoru nic nemám, ale lepší než nějaký chrčení bez basů
Když auto jezdilo byla to celkem paráda, ještě jsem asi neseděl v pohodlnějším autě, v klidu se komfort jízdy rovnal Mercedesu E 2004. Špatně se to popisuje, nejlepší je se projet sám ono to totiž nebylo vyloženě houpavý jako třeba Citroen (se kterým mám možnost jezdit teď)
ale zase to mělo tendenci zakleknout a tahat ze zatáčky ven, i když to nebylo až tak hrozné, bylo to asi mnou jsem ještě asi moc mlád na to abych se všude jen ploužil a zároveň jsem ještě hodně sbíral zkušenosti z řízením. Ale při klidné jízdě, teď se musím opakovat, v ničem pohodlnějším jsem nejel! A to už jsem měl možnost vyzkoušet spoustu aut a to ať už na krátké svezení, nebo delší trasy.
Převodovka 4° tiptronic možnost sám mu říct přeřaď je super a celkově si s motorem rozuměla a krásně hladce řadila, zbytečně ho nevytáčela, to auto jako individuální dopravní prostředek nemělo chybu!
Pažout nás dokonce odvezl do své domoviny až ke španělským hranicím a zpět, akorát místo benzínu žádal i každých 100km cca litr oleje, to byl právě náš problém olej.Mezi převodovkou a motorem se ztrácel.
Dlouho jsem o francouzském autě nechtěl ani slyšet, ale dnes už bych to znovu uvážil a když 607 tak buď 3.0 nebo hdi, každopádně bych měl ale stejně strach :-D
Silné stránky
komfort
tiptronic
pro mne i vzhled a celkově majestátnost
Slabé stránky
verze 2.2 benzín automat
u našeho kusu frekvence poruch
Poloosy
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
no tady asi nebudu vypisovat všechno, asi bych si na všechno ani nevzpomněl.
OLEJ je tady hlavní nepřítel, takže jsme přetěsnili víka motoru, 2x se měnil simerng, pak pro jistotu celý motor, pak u teda olej tolik neutíkal, ale pořád to nebylo dokonalý :-D to že je motor na rámu a tudíž se musela pokaždé rozebrat skoro půlka auta, nevím jestli mám zmiňovat. :-D byli tam hliníkové držáky přímo na železném rámu, takže při prvním rozebrání se úplně rozpady(jen originál Peugeot, naštěstí to bylo asi za 2000,-)
A pak už jsme si mysleli že budeme jezdit.
No a ejhle sežral poloosu, bohužel i diferák to trochu odnesl, ale mechanik (celkem packal) vymyslel že se navaří ta poloosa a že v diferáku je nějaká rezerva, stálo to šílený prachy trvalo to dlouho protože se to vařilo po kousíčkách denně. Vydřelo to něco přes měsíc a protočila se znovu, to si nedovedete představit jaký čertík bertík se ve mě v tu chvíli probudil....
na ebay se sehnala jiná poloosa z bouračky ten šikovný mechanik sehnal převodovku (třilitrovou tj myslím 6°) a přesvědčoval mě že je to stejný ten diferák a to co on z ní potřebuje, no tak to složil nejdřív mu nechtěl motor do otáček, 2. den když jsme se na to přijeli podívat, tak už motor točil jak mu člověk šlapal. A ujeli jsme sotva deset metrů od dílny a ERROR převodovky. TO BYLA POSLEDNÍ KAPKA, auto šlo z domu!
ještě bych málem zapomněl, že začala zlobit asi 3. válec a cívky se prodávají jen v liště všechny 4, ale v té době já už měl 2 motory...
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Autíčko jsme koupili od nějakého kšeftaře z Plzně. Možná právě to byla ta chyba.... vubec bych se nedivil úpravě tachometru z nejakých 350tis jinak auto bylo dovezeno z Dánska
Další vozy značky Peugeot
-
Peugeot 607 (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 15.11.2008 89 Majitel 9.76 Uživatelé
-
Peugeot 607 (2004) Majitel: CharlieX
Přidáno: 23.12.2010 310 Majitel 8.93 Uživatelé
-
Peugeot 206 (2003) Majitel: tmaxSVK
Přidáno: 5.8.2023 010 Majitel 10.00 Uživatelé
-
Peugeot 206 (2004) Majitel: tmaxSVK
Přidáno: 16.3.2019 09 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Peugeot 406 Coupe (1999) Majitel: Are
Přidáno: 21.4.2007 2639 Majitel 9.92 Uživatelé