Recenze
Technické info
Přezdívka auta Honda Accord Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:35000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2199 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 380 maximální rychlost [km/h]: 212 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8
Popis vozu
Toto auticko som kupil v roku 2009 od predajcu v Brne. Vozidlo bolo vystavene u predajcu ako predvadzaci voz a v case kupy malo najazdenych 400km. Vozidlo som nasiel na internete a uz na prva pohlad sa mi zapacil podla fotografii. Nasledovala osobna navsteva u predajcu, kde som sa pri pohlade na krasavca okamzite a bez vahania rozhodol. Oproti seriovej vybave "Executive" ma auto aj sportovy paket, volitelne Alu disky, tmave folie na sklach, proste na prvy pohlad individualny jedinec.
Predajca operativne vybavil vsetky exportne formality na Slovensko a este v ten den som s autom odisiel. Uz prve kilometre ma ubezpecili o spravnej volbe. Všetko pekne sadlo do ruky, komfortne sedadla s perforovanou kozou pevne drzi a obopina telo, dlzka sedacej casti pro mojej vyske 180 cm je optimalna. Ovladanie je intuitivne a prehladne.Od toho momentu mi auticko sluzi bez problemov, za pol roka som s nim najazdil 35000 km.
Silné stránky
Medzi silne stranky tohto auta by som zaradil kultivovany motor, hoci v studenom stave hlavne pri silnejsej zime je viac hlucny, ako by sa cakalo od motora tejto kategorie. Po kratkom case vsak ten neprijemny hluk ustava. Hoci pri tomto objeme motora je to slabsia verzia (110 kW), motor poskytuje dostatok dynamiky pri pomerne ekonomickej jazde. Dlhodoba spotreba sa pohybuje medzi 6.8-7.0 l/100km, pricom rucicka rychlomeru sa neraz priblizuje aj k trojcifernemu cisli zacinajucemu dvojkou... Ale da sa jazdit aj podstatne za menej,2500 kilometrovu dovolenkovu cestu v Chorvatsku som absolvoval s 5.9 l/100 km pri priemernej rychlosti 81 km/h podla palubneho pocitaca. Dalsou silnou strankou podlamna je podvozok, ktory spolahlivo vedie a drzi auto na ceste aj v extremnych situaciach. K jazdnemu komfortu prispieva aj audio system, ktory je v seriovej vybave jednou z najlepsich. U konkurencie sa takato hudba da doobjednat za nemale priplatky. CD menic na 6 diskov a USB/AUX vstup zabezpecuju oblubenu hudbu na desiatky hodin.
Slabé stránky
Za najvacsie minus povazujem nestastne tvarovany kufor, co je dan za viacprvkove zavesenie zadnej napravy. Hoci objem v litroch je preimerny, ulozitelnost batoziny je podpriemerna.
Maly detail, ktory mi akosi vadi, je volny chod paky rucnej brzdy. Aj napriek dotiahnutiu v servise sa volny chod uplne neodstranil.
Hoci je vozidlo vybavene Blootooth hands free sadou s hlasovym ovladanim, vyuzivam ho skutocne iba na prijimanie a uskutocnovanie hovorov vytacanych z telefonu. Nastavovanie systemu a ukladanie telefonnych cisel cez hlasove povely je zalezitost na dlhe zimne vecery pre tych, co nemaju na programe prijemnejsiu zabavu. System komunikuje iba v anglictine a zvladnutie celeho ovladania vyzaduje minimalne jednodnovy intenzivny kurz obsluhy.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatial som absolvoval jedinu pravidelnu servisnu prehliadku po 20000 km, vsetko bez zavad. Nakolko v motore nechybal ani olej, v servise sa pytali, ci som nieco dolieval. Ocakavali beznu spotrebu oleja, ktora sa vsak vo viditelnej miere neobjavila.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Skusenosti s predajcom mam pozitivne,po mojom rozhodnuti zobrat si auto okamzite vybavili vsetky formality, pripravili auto na odovzdanie, co prebehlo bez zavad.
Rozlúčil som sa s Accordom...
Po takmer 5 rokoch som sa v máji so smútkom rozlúčil s mojou Hondičkou, ktorá mi spoľahlivo slúžila počas tejto doby s takmer 330.000 najazdenými kilometrami. Za tú dobu sa nevyskytla žiadna závažná porucha, jediným problémom, ktorý sa v poslednej dobe čím ďalej tým častejšie objavoval, bolo zanesenie DPF a následné uvedenie vozidla do núdzového režimu. Čo by som kritizoval, je náhle prepnutie do núdzového režimu, bez predchádzajúceho varovania. Raz mi preplo do núdzového režimu pri predbiehaní, mal som čo robiť, aby som sa zaradil naspäť do môjho pruhu pred stretom s protiidúcim vozidlom!
Vozidlo som predal milovníkovi značky Honda a verím, že bude naďalej v dobrých rukách a nech novému majiteľovi spoľahlivú slúži ďalej...
Miesto v mojej garáži vymenila nová Opel Insignia, o nej prinášam prvé informácie...
Další vozy Honda Accord
-
Honda Accord (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 24910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.7.2010 1110 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: TKD
Přidáno: 19.4.2011 169 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Honda Accord (2003) Majitel: _dabel
Přidáno: 3.5.2007 899 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Honda Accord (2004) Majitel: hugolin
Přidáno: 14.5.2010 2910 Majitel 9.85 Uživatelé