Recenze

tomask22 (muž 46 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Ford Mondeo TITANIUM 1.8TDCI

9.83 Uživatelé

Hodnoceno: 124× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Mondeo, foto 1 Ford Mondeo, foto 2 Ford Mondeo, foto 3 Ford Mondeo, foto 4 Ford Mondeo, foto 5 Ford Mondeo, foto 7 Ford Mondeo, foto 8 Ford Mondeo, foto 9
Ford Mondeo, foto 10 Ford Mondeo, foto 11 Ford Mondeo, foto 12 Ford Mondeo, foto 13 Ford Mondeo, foto 14 Ford Mondeo, foto 15 Ford Mondeo, foto 16 Ford Mondeo, foto 17 Ford Mondeo, foto 18 Ford Mondeo, foto 19 Ford Mondeo, foto 20 Ford Mondeo, foto 21 Ford Mondeo, foto 22 Ford Mondeo, foto 23 Ford Mondeo, foto 24 Ford Mondeo, foto 25 Ford Mondeo, foto 26 Ford Mondeo, foto 27 Ford Mondeo, foto 28 Ford Mondeo, foto 29 Ford Mondeo, foto 30 Ford Mondeo, foto 31 Ford Mondeo, foto 32 Ford Mondeo, foto 33 Ford Mondeo, foto 34
 

Technické info

Přezdívka auta Mondík Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:320000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 8 objem [cm3]: 1800 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.8 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 542 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.6

Popis vozu

Mondeo 1.8TDCi disponuje 125 koňskými silami a má kroutící moment 320Nm při 1800 otáčkách za minutu. Při funkci OVERBOOST je kroutící moment 340Nm. Toť oficiální informace o srdci tohoto auta.

datum narození: 21.8.2007

Jak to všechno začalo:

Po velkých útrapách s mým předchozím autem, jsem se rozhodl skočit do něčeho úplně nového a relativně drahého vzhledem k tomu, že již nehodlám sponzorovat finanční úřady. A tak jsem si vymyslel úplně nové auto na leasing na 36 měsíců s přiměřeně velkou měsíční splátkou. Zjistil jsem, že nebude zase tak jednoduché vybrat auto kolem milionu, protože v této kategorii toho je poměrně hodně. Požadavků na nové auto jsem měl hned několik. Mělo by být velké aby uvezlo hodně nákladu, dost často vozím náklad v podobě objemných krabic se zbožím, a také věci mojí přítelkyně plní pravidelně zavazadlový prostor auta. Dále by mělo mít více než sto deset koní (výkon mého posledního auta), to člověk prostě ocení, hlavně při předjíždění. Samozřejmě by mělo mít nějaký ten sportovnější vzhled, přeci jenom mám ještě hodně daleko do starého usedlého staříka. A také jsem si pohrával s myšlenkou odpočtu DPH vzhledem k tomu že jsem plátce.

Probíral jsem se nabídkou rychlých kombíků, terénně vypadajících SUV i klasických hatchbacků. Mezi hlavni favority patřil PEUGEOT 407 SW, ŠKODA OCTAVIA II RS, MITSUBISHI OUTLANDER, AUDI A4 AVANT, VOLKSWAGEN PASSAT. PEUGEOT 407 je jeden z nejkrásnějších kombíků, které jsem kdy viděl, ale bohužel spolehlivost vozů této značky mě odradila od koupě. Octavia RS ve žluté barvě a motor 2.0TDI se 170 koňskými silami mě velmi vzala za srdce, zapoměl jsem na odpočet DPH a už jsem málem objednal tohoto skoro závoďáka. Dost mě ale lákalo auto kategorie SUV, a proto jsem také vážně uvažoval o OUTLANDEROVI. Audi A4 AVANT by rozhodně nebylo špatné a krásné auto, ale s výbavou kterou bych si navymýšlel by šla cena hodně přes milión a ta pojistka...VW Passat mě zase až tak moc nebral díky svému strohému německému designu.

A pak když jsem opět odcházel pěšky ze servisu PEUGEOT, kde opět léčili moje staré auto, zahlédl jsem hned vedle autosalón FORD a před ním nový FORD MONDEO. Srdce se mi rozbušilo když jsem viděl ty nádherné ladné tvary a sportovně vyhlížející čumák. Slovo dalo slovo a již jsem se vezl na testovací jízdě tímto korábem. Avšak zjistil jsem, že nebude vůbec jednoduché takové auto mít, přece jenom byl červen a nové MONDEO se mělo začít oficiálně začít prodávat až v září a já auto potřeboval hned. A na auto na objednávku se čeká 4 měsíce. Tak dlouho jsem nemohl čekat a tak jsem zase oživil myšlenku na žluté RS, které by bylo tak do měsíce. Bohužel mé přítelkyni se RS ani trochu nelíbí, přišlo ji zbytečně drahé na to že je to jenom oktávka. A tak jsem ji vzal do AUTOPALACE SPOŘILOV, kde mají mazdy, fordy, a mitsubishi na jednom místě. A tam ho uviděla již i ona. Nejdříve jsem ji ukázal MAZDU CX-7, která mi taky nedala spát, ale zatím do ní dávájí nesmyslný motor. A tak si tedy vlezla do OUTLANDERU, ale hned z něj zase vyskočila. Posez v něm nebyl vůbec příjemný. A když jsem jí ukázal nové MONDEO, tak vůbec neprotestovala. Vzal jsem ji na testovací jízdu a moc se jí líbilo. Sice je to dost velké auto, ale díky skvělému řízení a podvozku je ovládání tohoto auta hračka. A tak slovo dalo slovo a už jsme hledali nějaké auto, které by bylo hned. Koutkem oka jsme ještě koukli na FORD S-MAX, ale díťáky ještě nemáme, takže takové auto zatím nepotřebujeme.

Pár kusů nového FORDU MONDEO bylo již vyrobeno na skladech v ČR, a tak by se na auto nemuselo ani moc čekat. Volba padla ihned na výbavu TITANIUM, a pokud možno černá barva, a nějaký ten dvoulitr v naftě. Nakonec z toho byla 1.8 TDCi se 125koňmi. Není to sice úplně závodní motor, ale díky vysokému krouťáku táhne také velmi dobře. A navíc jezdí za 6 litrů a to se počítá s mým velmi velkým ročním nájezdem. Barva SEA GREY, je myslím velmi dobrá náhrada černé. A v kombinaci s chromovými doplňky, stříbrnými ližinami a 18ti palcovými koly to prostě nemá chybu.

Zde je kompletní seznam příplatkové výbavy (tu standardní si najdete jistě někde v katalogu):

- Bixenonové adaptivní světlomety - xenonové světlomety, automatické nastavení sklonu světlometů
a ostřikovače světlometů
- Střešní ližiny – stříbrné
- Příprava pro handsfree sadu B – Bluetooth® systém hlasového ovládání
- Tempovat
- Parkovací asistent s předními a zadními senzory
- Tmavě tónovaná zadní skla (od B sloupku)
- Přední sedadla vyhřívaná s regulací teploty
- Automatické stěrače s dešťovým senzorem a nastavitelným seřízením citlivosti
- Metalický lak
- Alu kola 18 + 18 pneu

Prvních 5000 kilometrů:

Je to divné, ale po měsíci ježdění mám už najeto přes pět tisíc kilometrů. A to jsem skoro nikde nebyl. A když jsem viděl kolik mě už stála nafta, podlomily se mi kolena. No ale nové auto je holt nové auto, a musí se pořádně zajet. A tak mě to zase už tak nebolí. A jakých bylo prvních 5000 kilometrů ???

Silné stránky

Co mě zaujalo jako první na autě:

18TI PALCOVÁ KOLA, tomu autu prostě dost sluší. Pneumatiky DUNLOP SPORT MAXX o rozměru 235x40 jsou již pěkné válce. Doufám, že mi vydrží mnoho šťastných kilometrů. Přeci jenom dát 7000 za jednu gumu je už docela dost.

BI-XENONOVÁ SVĚTLA - tak ty nemají chybu. Jet v noci a vidět jako ve dne, tak to jsem opravdu nikdy nezažil. Světla svítí opravdu dost, a občas mě problikne nějaké to protijedoucí auto, kterému se světla zdají až moc jasná. Nicméně mají automatické řízení sklonu podle zatížení a náklonu auta. Takže světla stále vyhodnocují v jaké situaci se auto nachází a tak například když jedu do kopce tak se sklopí do spodní polohy a naopak. Zároveň se v zatáčkách rozsvěcí světla, která osvětlují zatáčku.

MOTOR - 125 koní není nejmíň, vysoký kroutící moment 320Nm při 1800 otáčkách vystřelí auto jak raketu. 6-ti rychlostní převodovka je velmi dobrá, a řazení docela přesné. I na šestku je motor celkem pružný. Ale pokud ho naložíte až po strop, tak v rychlostech nad 130km/h nezrychluje již nejrychleji. Každopádně motor má velmi tichý chod, a když jsem ho slyšel poprvé, tak jsem ani nevěřil že je to diesel. Zvuk bych spíše přirovnal k benzínovému motoru. Přede opravdu tiše i ve vysokých rychlostech. Možná mu nějaké koně přidám CHIPEM na 150 koní, a kroutící moment vzroste na 360Nm. Ale ještě uvidíme. Nicméně průměrná spotřeba se pohybuje mezi 6,5-7 litry. Zatím motor není ještě úplně zajetý, a ani moje noha není z nejlehčích, takže se dá očekávat nějaký ten pokles spotřeby až se to všechno včetně mě uklidní.

INTERIÉR - interiér je hodně luxusní, leckterá luxusnější auta by mohli mondeu závidět. Titanový interiér v kombinaci s měkčenými plasty nemá chybu. Nikde nic nevrže, vše přesně lícuje. Vévodí mu displej FORD CONVERS+. v přístrojové desce. Má velmi vyvedenou grafiku, na které se Vám zobrazí vše co potřebujete. Také audio aparatura od SONY je velmi výkonná. A za měsíc provozu mě z ní dost bolí hlava. Hluboké basy na maximální hlasitost, to prostě nemá chybu. Díky měniči na 6CD a formátu MP3 nebude písničky nikdy konec. Elektricky stavitelné sedadlo řidiče je velmi dobré, škoda jen že i v té nejnižší poloze sedíte poměrně vysoko. A toho místa co všude je. Jak ve předu, tak i vzadu. Dali jste si někdy v autě nohu přes nohu?? V mondeu to jde, jak ve předu tak i v zadu. Sympatický je vstup na MP3 přehrávač ve schránce u spolujezdce. Škoda jen, že schránka není také chlazená. Dá se to objednat, jenomže nevím, jestli to lze dodělat i do již vyrobeného auta. Loketní opěrka také nemá chybu, kromě odpočinku loktu, slouží i jako dvojitá, velmi objemná schránka na ledasco. A docela lituji, že jezdím v autě hlavně jako řidič, jednou mě totiž přitelkyně vezla a já seděl v zadu a to je něco. Mondeo má výdechy klimatizace i pro pasažéry na zadních sedadlech, mají i svoji elektrickou zásuvku, například na nabíjení notebooku a při sklopení zadní loketní opěrky se cítíte opravdu velmi dobře. Někdy bych chtěl aby mě mondeem někdo odvezl na dovolenou a ja seděl vzadu.

PODVOZEK - jak již bylo všude psáno, tak nový FORD MONDEO má nejlepší podvozek ve své třídě. A to mohu potvrdit. I když nemám aktivní podvozek s různými provozními režimy, tak funguje velmi dobře jak při jízdě po rozbitých silnících, tak i při extremní jízdě ve velkých rychlostech. Auto se zbytečně nenaklání, a špatné silnice skoro necítíte. Akorát vyjeté koleje mu dělají díky velmi širokým gumám trochu problémy. Ale jinak to nemá chybu. I když trochu snížit a rozšířit by to možná chtělo...no třeba časem...

Slabé stránky

TROCHA TÉ KRITIKY - zdá se Vám, že píšu na nové mondeo samou chválu ??? Však ono si ji zaslouží. Možná jednu výtku bych měl. A to na přepážku, která odděluje nákladní prostor od prostoru pro cestující. Český to vynález na odpočet DPH. Díky ní, je auto homologováno jako nákladní automobil skříňový. Sice je posuvná a posuv není zase tak moc komplikovaný. Avšak začala vydávat při přejezdu nerovností velmi divné šramotivé zvuky. Z těchto zvuků jsem málem vyskočil z kůže. Nakonec jsem utěsnil místo doteku gumových dorazů a přepážky a je již klid. Na druhou stranu, přepážku nevyrábí FORD, takže kritika FORDU opravdu není na místě.

No a další věc souvisí s celkovou přestavbou na vůz kategorie N1. Výhled dozadu je docela kritický, jednak díky přepážce, ale i neprůhledným fóliím na zadních bočních oknech. Takže couvání lze pouze podle zrcátek a parkovacího asistenta. Ale už jsem si zvykl...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Na první sevisní kontrolu jsem jel až v 27000km...klasika, výměna oleje a filtrů

30000km - rozsvítila se kontrolka ABS a ESP a ne a ne zhasnout. Prestalo tak fungovaat ABS a ESP. V servisu zjistili uhnily kabel, je treba vymenit svazek vodicu vedouci k ABS.

Při druhé servisní kontrole v 50tisících byly komplet vymeneny brzdove desticky, oleje, filtry...Trochu se ozyvaly v cca 1500 otackach vibrace od leveho predniho svetla, bylo tam neco uvolneneho a to tam rachotilo, po kotrole je to zase OK

140 000km
Auto začalo na volnoběh docela vibrovat...v servisu zjistili netěsnosti na vstřikovači 3. válce....oprava stála 2300,- ale moc se to nezlepšilo..prý je závada spíše v setrvačníku, což znamená 15000 + 5000 za spojku :(((

....A ještě zjistili malé trhliny na výfukovém potrubí, což je cca 10000Kč....takže časem budu muset řešit i výfuk...

Takže tohle mě teda vůbec netěší...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AUTOPALACE SPOŘILOV můžu doporučit, velmi ochotný a profesionální přístup prodejce mě velmi potěšil

 

Novinky v recenzi

24.6.2017 06:34

327000km

Mondeo mě začíná pěkně okrádat.
Před měsícem výměna chladiče klimatizace.
Před 2 roky už se jednou měnil. Bohužel neoriginální vydržel přesně 2 roky a po záruce byl děravý.
Takže jsem se rozhodl opět pro originální.. Což je cca 10 tis.

No a v posledních měsících jsem se potýkal s problémem na zadní brzdě, která se přestala vracet. Takže výměna brzdiče...

A veškeré problémy byly korunovány výměnou Egr ventilu. Auto mělo problém občas nastartovat, občas se dusil motor a ztrácelo trochu výkon.

Po výměně EGR všechny problémy zmizely, a mám i subjektivní pocit že auto lépe táhne.

Ikdyž jsem do mondea v posledním roce nasypal dost peněz (cca 100tis) pořád je to pěkné auto, které mi dělá radost. Nicméně cítím, že doba kdy auto půjde pryč se blíží....

24.4.2017 10:29

320000km

Tak ve cca ve 320000km mě začala zlobit spojka. Spojkový pedál se postupně přestával vracet, až jednoho dne zůstal ležet na podlaze...následoval odtah do servisu a výměna spojky + setrvačníku....taky se přestala dobíjet baterie...myslel jsem že už má život za sebou, takže jsem pořídil novou....nakonec byla závada v alternátoru....takže před Vánoci jsem do auta nasypal poměrně dost peněz...nicméně nyní je vše OK a auto zase funguje bez problémů...

27.5.2016 15:38

300 000km

Tak mám najeto 300 000km....auto stále funguje....a asi ještě chvíli fungovat bude....

Někde ve 250 000 km jsem absolvoval poměrně drahou (cca 30) opravu motoru. Začalo v něm něco pískat, byl problém s těsněním pod hlavou, bohužel se musel rozebrat celý motor a přebrousit trochu hlava motoru, protože se trochu zkroutila....

Jinak auto funguje docela bez problémů. Vyměnil jsem v interiéru nějaká tlačítka na kterých se začal loupat lak, také hlavici řadící páky, která byla už docela ohmataná...a ještě asi vyměním tlačítka na volantu, která se začala nějak vlnit...

Udělal jsem si radost a vyměnil jsem originál rádio SONY s CD měničem, který přestal fungovat, za multimediální rádio s dotykovým displejem a systémem android....

17.6.2013 12:34

180000km

Tak začíná docela dost reznout výfuk, letošní slaná zima ho hodně nahlodala. Také jsem po výměně předních tlumičů + ložiska. Při zatáčení se ozývalo divné lupání, které je díky výměně těchto ložisek odstraněno. Tlumiče jsem musel vyměnit z důvodu proraženého předního kola od výtluku. Další velká investice bude ve 200 000km, kdy se budou měnit rozvody, a možná spojka a možná vodní pumpa a možná kdoví co dalšího :-( Hold už to není nové auto.

17.7.2012 10:41

160000km

Tak už mám auto 5 let a zatím stále slouží docela v pohodě...sice musel být vyměněn dvouhmotový setrvačník ve cca 150tisících (oprava 13000,-) a zavařeny nějaké netěsnosti ve výfuku (1300,-) Vše u známého v servisu (V autorizovaném servisu by to stálo megapeníze :)

Jinak spotřeba je stále velmi velmi dobrá - kolem 4,5l-5l/100km....

12.10.2011 15:51

140000km

Auto začalo na volnoběh docela vibrovat...v servisu zjistili netěsnosti na vstřikovači 3. válce....oprava stála 2300,- ale moc se to nezlepšilo..prý je závada spíše v setrvačníku, což znamená 15000 + 5000 za spojku :(((

....A ještě zjistili malé trhliny na výfukovém potrubí, což je cca 10000Kč....takže časem budu muset řešit i výfuk...

Takže tohle mě teda vůbec netěší...

19.5.2010 15:47

Spotřeba

Hraju si stále na slušného řidiče...a jezdím za 4,6litru...na to jak je auto težké a velké je to velmi slušný výsledek. Dosahuji toho velkým procentem jízdou na tempomat, většinou po rovině mimo město..

11.2.2010 23:15

Stovka se blíží

Tak už se blížím ke sto tisícům kilometrům. Pozoruji pokles spotřeby, která se nyní pohybuje kolem 5,5 litrů. Je pravda, že jezdím teď denně tak 70km po rovině přes pár měst, a trochu jsem zvolnil rychlost jízdy, ale i tak je spotřeba velmi zajímavá.

Bohužel v té největší zasněžené zimě mi přestalo opět fungovat ABS a ESP, opět problém s kabely, v servisu opraveno už mimo záruku za 1100,-, prý to lépe zaizolovali, tak snad už nebude problém.

Další problém se týká světel, na dálnici mi přestalo svítit levé xenonové světlo. Po restartování auta, světla opět svítí bez problémů. Obávám se opět nějakého špatného kabelu, nicméně závada se znova neprojevila.

23.7.2009 12:58

Už ho mám skoro 2 roky

Blíží se 2. narozeniny mého auta. Za dva roky nebyly s autem žádné problémy. Kromě výměny gum a brzdovejch destiček auto nepotřebovalo žádné investice. Občas jsem se však setkal s pobliknutíám XENONOVÝCH světel, což doufám, že mi na servisní kontrole ještě v rámci záruky opraví. Jinak auto slouží skvěle a doufám, že tomu tak bude i další roky..

18.10.2008 00:00

Začal jsem vážně uvažovat o chiptuningu. Po úpravě by mohl mít motor 155 koní a kroutící moment 360Nm..až si to pořádně rozmyslím a zrealizuji to, hodím sem info, jak auto lítá po úpravě

10.8.2008 00:00

Vyhodil jsem z auta prepazku na N1, diky tomu jsem se zbavil spousty zvuku a pazvuku a navic se ted velice dobre manipuluje se zavazadlovym prostorem, do par sekund muzu vyuzit maximalni prostor, zavazadloveho prostoru, ktery mondeo ma...navic se i zlepsil vyhled vzad, kdyz clovek nekouka pres mriz..

21.5.2008 00:00

Tak a máme tu první poruchu. Z ničeho nic se mi rozvítila kontrolka ABS a ESP. Auto se jinak chovalo normálně, až na to že přestalo fungovat ABS a stabilizační systém. V servisu odhalili uhnilý kabel ve svazku vodičů vedoucí k ABS..tak čekám až dorazí aby byl v rámci záruky vyměněn

26.11.2007 00:00

Tak a už mám najeto cca 12 tisíc. A jaké jsou dojmy po dalších cca 7000 km ?? Z auta jsem pořád dost nadšený, stále mi dělá jenom radost a vše funguje bezchybně. Teď už je dost zima, takže na auto putovali zimní 16-ti palcová hliniková kola, originál Ford. S nimi už Mondeo není tak krásné, avšak stále budí všude kam přijedu dost velkou pozornost. Na sněhu i na ledu se díky velkému rozvoru i díky ESP stává z Mondea ledoborec Lenin. Kluzký povrch mu nedělá žádné problémy a zimni gumy NOKIAN se překvapivě dobře a lepivě chovají na zimních silnicích. Startování v mrazu je bezproblémové, skvělé je vyhřívané přední sklo, které se automaticky začne vyhřívat když nastartuji, stejně jako zadní okno. Také sedačky hřejí moc dobře, a pokud je nastavím na maximum, tak je to velmi velmi příjemné za mrazivého rána. Až bude auto někde na horách trochu obalené sněhem, určitě hodím nějaké další fotky. Co se týká spotřeby tak ta se pohybuje kolem 6,6 litru a to nejezdím zrovna pomalu ani ekonomicky, takže si myslím že je to velmi slušné.

11.10.2007 00:00

Auto dostalo na přední skla bezpečnostní fólie s propustnostní světla 20%, takže do interiéru již není vidět a ani do něj již nepálí sluníčko, a hlavně vypadá to velmi dobře ;-)

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Ford Mondeo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Auto zatím jezdí bez problémů

praktičnost
10

Luxusně velký kufr nemá chybu

prostornost
10

Prostoru je vsude dost

jízdní vlastnosti
9

125 koní není nejmíň, ale ani nejvíc.

jízdní komfort
10

Podvozek je nejlepší ve své třídě

provozní náklady
10

Momentálně jezdím za 5,1l...

náhradní díly
7

Setrvačník 15000, spojka 5000, výfuk 10000

výkon motoru
8

Výkonu není nikdy dost

spotřeba
9

Je adekvátní těžkosti mé nohy

hlučnost motoru
10

Motor je velmi tichý..Nepoznáte že jedete v naftě.

kvalita sedadel
9

Nestěžuji si. Ikdyz mohli by mit trochu mensi posez. I na nejnizsi vyskovou polohu jsou dost vysoko. A ja jsem z predchoziho auta zvykly sedet skoro az na podlaze

brzdy
10

Jedovaté jsou dost a nevadnou

zavazadlový prostor
10

Obrovský, ale trochu místa žere přepážka. Lyže lze prostrčit dírou v přepážce, nicméně mohla by být i větší. Snowboard lze podstčit mezerou pod přepážkou. Nicméně nejlepší by bylo ji z auta vyhodit.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…