Recenze
Technické info
Přezdívka auta zo zasady nevadam prezyvky Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:215000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.9
Popis vozu
predchadzajuce auta:
Peugeot 406 2.0 HDi 66kw - (neznicitelny a nezabudnutelny kamarat)
Ford Focus 1.8 tdci 55 kw - (hlucny a pomaly - nikdy viac)
Renault 19 - 1.9D (stroj z pekel 450 000 km a stale isiel kym ma nezvlacoval zo zadu autobus)
407 2.0 HDi 100kw -
tak ze toto auto som kupil z holandska povodne na predaj ale zapacilo sa mi hlavne po vizualnej stranke, velmi pohodlny podvozok, vykonny motor tak ze som si ho nechal na dlhsie. Kupene bolo na autoburze asi pri 140000 km dovezene po vlastnej osi. co sta tyka stavu tak interier mal mierne skrabacne pri rychlostke jeden skrabanec na bocnej liste zadnych dveri a maly skrabanec na zadnom blatniku, sedadla ako nove a co je hlavne auto je po nefajciarovi. Dost opotrebovane posobil ovladac okien ale ako som sa presvedcil u ostatnych 407dmiciek tak frantici to s materialom velmi nedomysleli. co sa tyka vybavy ma to ASR(v zime uplna pecka!) ESP, BAS, kopec airbagov, automaticka klima, okna v elektrike, dazdovy senzor, svetelny a kopec inych blbosti ktore nebudem menovat, spomeniem este parkovaci assistent (s tymto autom je ot nutnost) privital by som aj v predu.
Silné stránky
-kopec odkladacich priestorov, do priehradky pred spolujazdcom narvete kludne 4 2-litrove flase!!!
-vykonny motor na dialnici paradne predbiehanie
-makkucky prijemny podvozok
-relativne dobre sedi na ceste len mierne odskakuje zadok po prechode nerovnostou v zakrute
-vzhlad
-bezpecnost a tuhost karoserie
-nulovy zaujem zlodejov
-perfektny na dlhych cestach a dialniciach
-dobre odhlucneny motor
Slabé stránky
-medzi slabe stranky rozhodne patria niektore casti interieru a ich material je proste onicom najviac ma trapi ovladanie okien a ten plast okolo toho
-relativne malo miesta vzadu v porovnani s inymi znackami
-vysoka nakladacia hrana pri kufre
-predny previs - treba davat bacha na obrubniky
-nedrzi si cenu v porovnani s autami v rovnakej kategorii
-povrzgavanie plastov ktore som musel riesit vkladanim gumenych odrezkov ked ze som maniak na ticho v kabine
-zimne starty treba viac krat zhavit ak auto stoji celu noc vonku
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
pri kupe som nemal servisku ale pomocou vinka som si cez dilera pezot zistil historiu auta, vsetko bolo riesene v original servise pezot a mam vsetky zaznamy v ktorych predchadzajuci majitel riesil:
vymena EGR a turba pri 40 000, vymena FAP pri 70 000, vymena simeringu na prevodovke 110000 posledny zaznam okolo 130000 a okrem toho len prehliadky tak ze som sa potesil ze prvotne muchy uz defitivne riesil povodny majitel.
od kedy ho mam ja menil som pravidelne olej a filtre kazdych 15 000, pred dlhsou cestou som vdycky skocil na diagnostiku ci je vsetko v poriadku
- pri 160000 predne dosticky plus capy, kupil som kvalitnejsie tak ze nejakych 150 eur so vsetkym
175000 - zacalo mi trhat servo kvoli nejake vyrobnej chybe co maju vsetky od 2004 do 2006 tak ze som to odstranil vymenou vysokotlakej hadice na servocerpadle a odvzdusnenim serva hadica 80 euro robota 50 aj s olejom do serva olej stal nejakych 12 euro, dal som este vymenit zhavice nepamatam sa uz kolko to stalo
- 195000 upchaty fap - skusil som najprv len doliat aditivum cca 60 eur a nutena regeneracia cez pocitact ale nepomohlo to tak som musel davat novy fap ale zohnal som novy aj s vymenou za 200 eur povodne to malo stat 400
- pri 200 000 som zacal pozorovnat divne zvuky po vytlaceni spojky bol to dvojhmotak, novy plus spojka 400 eur vymena uz neviem kolko ale dal som uz vymenit aj rozvody a zadne dosticky tak ze ma to cele stalo okolo 950 eur
- 208 000 - vymena celneho skla praskol od kamienka, islo to cez poistku platil som spoluucast 100 eur
-hned na to mi urvalo lanko na stahovani zadneho praveho okna novy mechanizmus stoji 65 eur zvazujem kedy si to dam spravit zatial som zabezpecil okno aby nepadalo
-----------------------------------------------------------------
-celkovo nebyt toho dvojhmotaku tak vsetky vymeny boli viac menej ocakavane a z normalneho opotrebenia ceny dielov by som porovnal s konkurenciou v tejto triede
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
- auto kupene z holandska po vlastnej osi, cena ok, stav vyborny nebolo co riesit
PEUGEOT 407 2.0 HDI - 2004 - Sedan
strucna recenzia ziadne priklaslovanie len hole fakty
Další vozy Peugeot 407
-
Peugeot 407 (2007) Majitel: Rysguf.
Přidáno: 9.2.2008 3039 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Peugeot 407 (2004) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.4.2009 1310 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Peugeot 407 (2007) Majitel: BaracudaJ
Přidáno: 14.10.2012 810 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Peugeot 407 (2005) Majitel: M2M
Přidáno: 31.12.2009 3810 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Peugeot 407 (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.6.2010 119 Majitel 9.83 Uživatelé