Recenze

makak (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Honda FR-V

9.78 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda FR-V, foto 1 Honda FR-V, foto 2 Honda FR-V, foto 3 Honda FR-V, foto 4 Honda FR-V, foto 5 Honda FR-V, foto 6 Honda FR-V, foto 7 Honda FR-V, foto 8
Honda FR-V, foto 9 Honda FR-V, foto 10 Honda FR-V, foto 11 Honda FR-V, foto 12 Honda FR-V, foto 13 Honda FR-V, foto 14 Honda FR-V, foto 15 Honda FR-V, foto 16 Honda FR-V, foto 17 Honda FR-V, foto 18 Honda FR-V, foto 19 Honda FR-V, foto 20 Honda FR-V, foto 21 Honda FR-V, foto 22 Honda FR-V, foto 23 Honda FR-V, foto 24 Honda FR-V, foto 25 Honda FR-V, foto 26 Honda FR-V, foto 27 Honda FR-V, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta efervéčko Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:55000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1668 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 154 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.3 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 439 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8

Popis vozu

Honda Fr-v byla představena v roce 2004 na autosalonu v Paříži. Tehdy ji Honda brala jako volného následníka v Americe tak oblíbeného Shuttlu. Ale skutečnost je jiná. Do Spojených států se FR-Včko nikdy nedováželo.
Tento model je zajímavý sestavením sedadel. 3 + 3 se k nám dodává pouze u Fr-v a Fiatu Multipla. Stojí na podvozku Cr-v, což je v zatáčkách někdy znát, ale i za snížených adhezních podmínek drží stopu jak přilepené. Motor má výkon více než dostačujících 125 koní, klidný chod, a hlavně nízkou spotřebu. 6,8 litrů na tak velké a těžké auto jezdící ve většivě případů v obsazení 5 pasažéry je opravdu skvělý výkon. Menší spokojenost je ale s převodovkou. Má lehké a přesné řazení, ale představa, že jedete v rychlosti 40km/h na stejný převodový stupeň jako na maximálních 182km/h, není moc příjemná. Na 130 točí 4500 ot/min. 6ka by se opravdu hodila. Majitel německého auta si také bude nějaký čas zvykat na delší dráhy řadičky do strany. Se zvolenými materiály ani zpracováním nebyly doposud absolutně žádné problémy. Prostě prvotřídní kvalitka. Praktičností interiéru patří také mezi velmi povedené vozy.Za zmínku stojí také zavazadlový prostor o objemu 439 litrů. Velmi překvapí téměř dokonalá základní výbava. Někomu může zazečátku vadit originálně umístěná páka parkovací brzdy nebo řadicí páka blízko u volantu. Ale to je subjektivní názor a už po několika kilometrech si zvyknete. Oranžové podsvícení nijak neruší, ale při zkoumání, jakým způsobem se dá seřídit jeho síla se trochu zapotíte. Řešní je snadné. Kolíkem přepínání funkcí palubního počítače. Stačí otočit a budiž světlo. ( Simply clever ) Trochu zamrzí méně přehledné konfigurování audia a absence usb connectu.
Výroba tohoto modelu byla ukončena v srpnu roku 2009 bez uvedení nástupce, takže ho už jako nové auto zakoupit nelze. Kdyby ale přecijenom někoho z Vás tento vůz zaujal, doporučuji porozhlédnout se na webovkách některého z německých autobazarů. Tamnější vozy bývají většinou velmi zachovalé a prakticky bez známek opotřebení.

Silné stránky

nízká spotřeba
bohatá zálkadní výbava
variabilita interiéru
kvalita zpracování
přesné řízení a řazení
v době výroby skvělá pořizovací cena

Slabé stránky

pouze 5-ti stupňová převodovka
horší boční vedení sedadel druhé řady
nižší výkonnost světlometů ( žárovku lze vyměnit za lepší )
dražší příplatková výbava
v autobazarech vyšší cena oproti konkurenci

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Na jaře 2011 se na voze porouchala klimatizace. Pravděpodobně vinou závady materiálu se v motorové části (přesněji řečeno v kompresoru) přetrhl jeden ze šroubků, držících pohromadě některé rotující části závislé na řemenu. Jeden z právě rotujících kotoučků se za jízdy utrhl a zdeformoval část elektroinstalační izolace. Dále se kompresor zadřel a znečistil klimatizační médium a následné výměník. Cena opravy byla přes 40 000, jelikož bylo nutné vyměnit velkou část klimatizace. Vůz byl servisován u příbramského prodejce, který ochotně auto přijal i v sobotu ve večerních hodinách. O stádiu opravy jsem byl průběžně informován.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Toto auto bylo zakoupeno v pražské pobočce General Automobil, která již neexistuje. Prodejce byl ochotný a ani s protiúčtem nebyl žádný problém.

Dotazy

Na veškeré slušné dotazy k tomuto vozu rád odpovím.

 

Novinky v recenzi

31.8.2009 16:32

Konec výroby

Po pěti letech výroby modelu Fr-v se Honda rozhodla ukončit jeho výrobu do konce tohoto roku bez jakéhokoli nástupce.

20.7.2009 19:41

výhra v J.D. POWER

Všichni Honďáci se mohou radovat z výhry modelu Fr-v ˇv "soutěži kvality a spokojenosti uživatelů" J.D. Power. A Honda si to doopravdy zaslouží. Dokazuje to i můj aktuální počet najetých kilometrů s tímto vozem, který se momentálně nachází na čísle 39749km. A to bez jediné poruchy. "KVALITĚ ZDAR"

12.5.2009 15:21

Facelift

V roce 2007 prošel model Fr-v razantním faceliftem. Změnila se nejen paleta barev, ale také motorů. Původní motory 1,7 a 2,0 nahradil jediný motor o zdvihovém objem 1779 ccm. Tento motor můžete znát ze civica. Výkon je 103 Kw/140 koní a spotřeba je papírově unikátních 7,5 litrů bentínu. Ve skutečnosti se ale lze dostat i na 7 litrů. Dále je v nabídce dieslový motor 2,2 i-CTDi o stejném výkonu. Oba tyto motoru jsou sériově dodávány s 6ti stupňovou převodovkou. Zážehový agregát může být za příplatek 40 000 vybaven automatickou převodovkou nabízející však jen 5 stupňů. "Nové" Fr-v má také obsáhlejší výbavu než bývalá základní sedmnáctistovka. Omlazovací kůrou prošel ale i exteriér vozu. Nové přední i zadní světlomety, kliky, a také maska. Ta se od začátku roku 2009 standartně dodává tmavě chromovaná. V roce 2007 se ale také změnila základní cenovka vozu. Někomu se může zdát "nemravné", že automobilka se rozhodla toto číslo zvýšit, ale pokud si dopočítáte přidanou výbavu a lepší motor, vaše přesvědčení se rázem změní. Tehdy cena stoupla z 599 000 na 619 000. Dnes už je ale cenovka zase na 589 000. Prodeje tohoto modelu v České republice poněkud váznou. Je to dáno především nedostatečnou reklamní kampaní. V Německu se těchto aut prodalo daleko více. Někdo z Vás si to možná nepřipustí, ale ona ta reklama doopravdy ovlivňuje. Výsledky srovníní čísel u nás a u našich západních sousedů jsou jednoznačné. Němci tomuto autu věří, ale u nás se bohužel nějak "nechytlo". Doufám, že příchodem nové generace prodejní čísla zvednou i u nás.


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
6
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
8
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…