Recenze
Technické info
Přezdívka auta Ochcávka Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:325000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.8 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 560 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.8
Popis vozu
Toto je moja druhá Octavia II generácie ktorú vlastním takže zhrniem skúsenosti z obidvoch.
Prvú som predával pri 570 000 km, mal som ju od brata ktorú ju kúpil ako 3 ročnú s 150 000 km na tachometri, môj brat sa živí obchodovaním takže vela cestuje a auto bolo využívané ako pracovný nástroj a tak sa k nemu aj správal.
Druhú som kúpil pred rokom vo Fínsku kam som sa prestahoval za prácou, kedže som s týmto autom mal bohaté skúsenosti tak som vedel do čoho idem. Auto sa predávalo pomerne lacno kedže bolo vo vizuálne zlom stave.
V tomto začnem prvé porovnanie týchto dvoch Octavií, prvá bola strieborná metalíza a výbava Elegance, druhá je základná modrá výbava Ambiente. Metalíza si zažila ovela viacej kamienkov a kilometrov ale stále vyzerala ako tak dobre, táto zákaldná modrá je na viacerých častiach karosérie matná a vyblednutá, vyzerá to otrasne.
Motor 1,9 TDI 77 kw je klasik, jazdí úsporne ale moc výkonu nemá a traktorový prejav tomu nepomáha, takisto preposilované riadenie, ale zasa vela priestoru a vela rozumných riešiení z toho robia dobré auto na každý deň.
Silné stránky
Priestor = jednoducho je to paráda v každom ohlade, ani 5 ludia moc netrpia a so sklopenými sedačkami som odviezol aj sedačku. Je to jediné kombi do ktorého som naložil hokejovú brakársku výstroj a ešte 2 hráčske do kufra a v pohode zavrel dvere od kufra :)
Usporný motor a spolahlivý motor je dalšie plus aj ked moc nejede
Praktičnost v interíéri
Najlepšie riešená výmena predných žiaroviek akú som videl
Slabé stránky
Málo výkonu
Po rokoch sa tvrdé plasty zacnú ozývať a začne sa kaziť vela malých vecí
Kvalita základného laku je biedna
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Pri prvej Octávii sa menilo turbo pri 350 tisícoch, pri druhej drží ešte originálne pri 325 tisícoch a nepočuť žiadne hvízdanie
Pri obidvoch som mal problémy s kúrením, prvá mala automatickú klímu pri ktorej mi odišiel motorček klapky, opravil som si to sám lebo som mal štastie že to bol ten pri spolujazdcovi, od šoféra by bolo rozobrat celú palubovku. Ako som sa dočítal tak je to problém všetkých VW aut s týmito klimami okrem Audi, problém je v plastových ozubených kolieskach v motorčeku ktoré sa vylámu. Audi má kovové. Pri druhej mi odišiel rezistor ovládania vetráka, naštastie lahká a jednoduchá výmena. Nedávno mi odišli reproduktory vzadu, originálne repro sa dodáva vlisované do plastového medzikusu a ten je prinitovaný k dverám, ak to chcete vymenit za standardné repro treba kupit medzikus a redukciu na káble a nity treba odvrtať.
Z mechanických častí sme nemali neočakávané závady ani na jednom aute. Samozrejme s kilometrami treba vela vecí meniť ale auto nikdy nezostalo stáť na kraji cesty :)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto bolo z firemnej flotily po skončení leasingu, kupované ako nové na Slovensku, pri kúpe nebol problém.
Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia 1,9 TDI
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Škoda Octavia
-
Škoda Octavia (2009) Majitel: ericn
Přidáno: 25.7.2014 139 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2007) Majitel: filko
Přidáno: 1.11.2007 3689 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2007) Majitel: raceday
Přidáno: 1.2.2008 1218 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2010) Majitel: H.Karlik
Přidáno: 4.3.2012 409 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2005) Majitel: pedro26
Přidáno: 23.9.2007 16910 Majitel 9.91 Uživatelé