Recenze
Technické info
Přezdívka auta BMW pre chudobných :) Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:250000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 340 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.3 maximální rychlost [km/h]: 225 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 5.6
Popis vozu
Auto sme kúpili ako 3 ročné z BMW v Bratislave. Neviem či to bola predvádzačka alebo nejaký leasing ale malo nabehané len 23 000 km. Bola to uplne zakládná výbava, zatial som iné dalšie BMW v takejto výbave bez ziadnych extra prvkov nevidel.
Pre predstavu uvediem výbavu auta:
4x elektrické okná, Manuálna klíma, základné rádio so 6 timi reproduktormi. A to je asi všetko :), bez tempomatu, ovladania na volante a dalšich vychytávok.
Na druhej strane okrem tempomatu a vyhrievanych sedaciek by som tam asi ani nic viac nepotreboval.
Je to zadokolka a 6st. manuál, 120 kw, s týmito parametrami sa spaja velmi živé a šoférske auto s ktorým bola vždy radost jazdiť. Podvozok je celkom tvrdý čo mi niekedy na velmi polepených cestách dost vadilo ale na kvalitnom asfalte je to paráda. Manuál je presný ale chod je prekvapivo gumený a v porovnaní s našou Mazdou CX-7 to bolo ako radenie na nejakom Hyundai z 90tych rokov.
Interier je velmi kvalitne zostavený aj ked v zakladnej vybave nenadchne, nic sa po 13 tich rokoch a 250 000 km na naších cestách nepokazilo a ani nic nevrzga a nedrnčí. Klobúk dole.
Auto stále máme a zatial sa ho nechystáme predať keďže šlape ako hodinky.
Silné stránky
Motor 2,0d do roku 2008 ešte z predchádzajúcej verzie. Je to velmi spolahlivý motor na rozdiel od jeho nástupcu. Rozvodová reťaz drží a motor jazdí parádne, má dosť sily v celom spektre otáčok, príjemný zvuk na to že to je diesel a spotreba medzi 5,5 - 6,5 litra podla jazdného štýlu.
Tuhá karoséria so športovým pružením a skvelými jazdnými vlastnosťami
Priame a presné komunikatívne riadenie
Kvaline vypracovaný interiér aj exterier
Slabé stránky
Najslabšie je asi miesto vzadu, auto je max pre 4 ludí, vzadu už vykrojenie blatníkov zasahuje do sedaciek a pozdlžnom ani v priečnom smere to neni bohvie čo.
Kufor je sice dostatočne velký ale nakladací otvor u sedanu limituje jeho využitelnosť.
V základnej výbave intérier postráda niektoré až smiešne prvky kvoli ktorým auto neposobí premiovo, napr. má gumenný volant a riadacu páku - aj ked treba uznať že ani po 250 000 kilometroch neni moc vidiet opotrebenie.
Dalšia vec ktorá sa nedá je sklápať zadné sedačky, sú tam natvrdo prišrobované. Asi to bolo tiež za príplatok.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jediná vážnejšia porucha bola asi pri 60 tisicoch km ked sa bratovi na dialnici roztrhla palivová hadička a vytiekla mu všetka nafta. Oprava za 60 eur ale bolo treba odtah.
Inak má auto nadpriemerne odolné súčiastky, Brzdové doštičky vydržia 80 tisích, kotúče 150 tisíc. Tlmiče menené pri 240 tisíc. Pri 230 tísícoch v zime začal motor problematicky štartovať, najprv som myslel že to bude ešte stále originálna batéria, ako sa ukázalo boli to žhaviče, batéria (12r.) ešte ako tak vládala ale aj tak som ju dal vymenit.
Na aute neni ziadna korozia a okrem bodiek od kamiekov lak vyzerá stále dobre.
Predné stretávacie žiarovky sa menia od blatníkov, treba si vytočit kolesá a mať trochu cit v rukach kedže sa to robí na slepo.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto z BMW Bavaria Zlaté piesky, mali sme tam známeho tak neboli žiadne problémy
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320d
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: ypsilon
Přidáno: 5.6.2009 24309 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2006) Majitel: Wiii
Přidáno: 4.10.2009 117159 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2007) Majitel: Vampix(Diesel Power)
Přidáno: 4.9.2009 2549 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: Loki
Přidáno: 9.5.2010 2810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2010) Majitel: Radkos
Přidáno: 17.5.2010 18410 Majitel 9.92 Uživatelé