Recenze

el-diablos (muž 38 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Opel Vectra

9.81 Uživatelé

Hodnoceno: 16× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Opel Vectra, foto 1 Opel Vectra, foto 2 Opel Vectra, foto 3 Opel Vectra, foto 4 Opel Vectra, foto 5 Opel Vectra, foto 6 Opel Vectra, foto 7 Opel Vectra, foto 8
Opel Vectra, foto 9 Opel Vectra, foto 10 Opel Vectra, foto 11 Opel Vectra, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Opel Vectra Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:100000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1910 výkon [kW]: 110 maximální rychlost [km/h]: 222 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Od roku 2004 mam vodicak a aj moje prve auto. Tym bola Skoda 120 L. :) snad netreba predstavovat. Na Skode som si odkrutil prve kilometre. Od roku 2006 som rok jazdil na Mitshubishi Colt rok vyroby 1994. Na toto auticko mam velmi dobre spomienky.
V roku 2007 som kupil svoj prvy Opel a to Vectru B Caravan, rok vyroby 1999. Po dvoch benzinovych motoroch pribudol prvy diesel a to 2.0 dti. Musim povedat, ze velmi spolahlivy. Na aute sa kazilo vselico, ale motor funguje dodnes. S tymto autickom som jazdil az do februara 2010, ked pomaly prestavalo sluzit a opravy pytali cim dalej viac. Na tachometri mala cez 220000 km.
Kedze v rodine mame viac Oplov, hned som rozmyslal nad touto znackou. Zacal som studovat inzeraty na Slovensku, Cechach a Nemecku. V mojom hladaciku boli modely Signum a Vectra. Nakoniec mi do oka padla Vectra C. Po skusobnej jazde, pozerani vsetkeho podozriveho som sa napokon rozhodol kupit ju. I ked na Slovensku som sa tomu dlho branil. :) Slovaci vieme preco! :)
Tak teda sem s nou. Opel Vectra C 1,9 CDTi, rok vyroby 2005, najazdene km na urovni 95000 km. Vykon 110 kW.


Výbava: - Cosmi
6x airbag
4x kotúčové brzdy s vnútorným chaldením
Tempomat
Interaktívny podvozok IDS
Antiblokovací sýstém ABS
Brzdový asistent
Elektronické rozdelenie brzdnej sily
Elektronický stabilizačný systém ESP Plus
Elektronický imobilizér
Systém uvolnenia pedálov v prípade nehody
Elektrické ovládanie predných a zadných okien
Elekto-hydrauliký posilňovač riadenia závislý od rýchlosti
Volant nastaviteľný v dvoch smeroch
Stredná lakťová opierka s odkladacím priestorom a držiakom nápojov
Stredná lakťová opierka na zadných sedadlách s odlkadacím priestorom
Elektricky nastaviteľné a vyhrievané zrkadlá
Stmievacie spätné zrkadlá
Možnosť prevozu dlhších vecí ako lyže, uzmykací otvor v zadných sedadlách
Štvor-ramenný volant v koži
Dvojzónová automatická klimatizácia
Predné a zadné parkovacie senzory

Rádio s navigáciou CD NAVI 70, 8 reproduktorov, prehrá aj MP3

17 palcové disky s pneu 225/45 R17 94W a modrosivá metalíza


Silné stránky

Jazdne vlastnosti: Auto perfektne drží na ceste, dobré zrýchlenie, výkon motora v kombinácii so 6 st. automatom je úplne perfektne nadstavený. Zatiaľ som nemal najmenšie problémy. Takisto nie je problém prepnúť na poloautomatický režim. Na automobile som presiel zatial 5000km a som s ním veľmi spokojný.Jazda v aute je veľmi dobrá, jazdne vlastnosti su na jednotku, ja osobne som sa zatial v lepsom neviezol. Ked to porovnam s VW Passat, Opel ma mierne navrch. Zakruty sa daju prechadzat aj vo vyssej rychlosti. Maximalku som zatial neotestoval. Mojim maximom je zatial 170 km/h, co toto auto samozrejme zvlada bez problemov a nema zmysel to tu rozoberat :) auto je aj pri vacsich rychlostiach velmi tiche.

Spotreba: pri stredne ostrej jazde drží na úrovni 6,8 l/100 km. Na nádrž prejdem tých 850 km. Zabudovaná navigácia funguje 100%, s aktuálnymi mapami na cd som maximálne spokojný. Pri kombinacii s tempomatom sa clovek vie dostat aj na 6 l/100 km.

Bezpecnost: v aute sa citim velmi bezpecne a pohodlne. Mohutna karoseria so 6 airbagmi a aktivnymi prvkami bezpecnosti na bezpecnosti len pridava. Nehodu som este nastastie nikdy nezazil, ale citim sa v nom ovela bezpecnejsie ako pri mojich minulych autach.

Vzhlad: to je samozrejme vec nazoru, ale mne sa automobily Opel vzdy pacili a kupil by som si ich znova. Dizajn Vectry C je decentny, mohutny a nicim "nekrici". Na exterii sa mi paci teda hlavne jeho jednoduchost a mohutnost auta.
Interier takisto mozno posobi pre niekoho trochu fadne, mne sa vsak paci mohutny stredny panel, ktory sa dobre ovlada a je prehladny. Vsetko sa zobrazuje na velkom 4" displeji. Takisto ovladanie na volante je velmi funkcne a dokazete nim ovladat takmer vsetko. Displej je umne vsadeny do stredovej konzoly a tak aj pri silnejsom slnku je nan dobre vidiet.

Vnutorny priestor: Auto je podla mna velmi priestorne. Vpredu aj vzadu je vela miesta, oproti Octaviam a Passatom ovela viac. Batozinovy priestor takisto staci aj pre rodinu. Ja som sam, cize no problem :)

Motor a prevodovka: V aute som chcel jednoznacne diesel, nakolko predtym som mal tiez diesel a bol som velmi spokojny. Na Vectre B som mal starsi oplacky motor DTi a to 2,0. Spotreba bola okolo 5,5 litra a aj v zime fungoval velmi dobre.
V novom aute som chcel mat motor o nieco silnejsi a tak sa moje hladanie upriamovalo na motory cdti. Tieto motory som pozeral v dvoch vykonoch. 88 kW a 110 kW. Nemal som presnu predstavu a tak som pozeral viac moznosti. Prevodovku som takisto nemal vytipovanu, nebranil som sa ani automatu, ani manualu. Mal som moznost jazdit na oboch, cize vedel som porovnat. Nakoniec teda doma skoncila motorizacia 1,9 CDTi 110 kW so 6 stupnovym automatom.
Motor je velmi zivy s dobrym zrychlenim a super spotrebou. Slape uz nizsich otacok. Maximalny vykon som vsak este netestoval :) Sprevodovanie je spravene podla mna velmi kvalitne i ked drobnu odozvu je poznat. Najma pri sportovejsej jazde. Automat ma vsak moznost prepnut aj do poloautomatickeho rezimu, ked si clovek radi sam a ja som vyskusal najma pri agresivnejsej jazde pri hustejsej premavke. Tam je radenie velmi presne a bezproblemove. S vyberom automatickej prevodovky som velmi spokojny, zatial som vsak na nej odjazdil iba 5000 km, cize moje postrehy su zatial velmi cerstve. Postupne pridam dalsie postrehy.

Slabé stránky

Auto mám krátko, aby som vedel objektívne nájsť jeho slabé stránky. Zatial som si vsimol, ze v aute je menej odkladacich priestorov.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servisujem ho v original servise OPEL Trenčín. Som maximálne spokojný. Ako rodina tam máme zľavy a prístup je veľmi kvalitný a profesionálny. Doteraz som nemal ziadny problem.

 


Další vozy Opel Vectra



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Auto mam zatial iba dva mesiace, cize toto hodnotenie este nemoze byt objektivne. Zatial okrem par mensich vylepseni ma nestalo nic.

praktičnost
9

Auto ma optimalny vnutorny priestor a takisto velky batozinovy priestor. Bez problemov by stacilo aj 4-clenej rodinke.

prostornost
9

V aute vacsinou jazdim sam a ako sofer mam velky priestor. Na zadnych sedadlach je vsak v porovnani s inymi autami v tejto triede takisto vela miesta.

jízdní vlastnosti
10

Na jednotku. Som maximalne spokojny. Vynikajuce drzi na ceste a clovek ma pocit bezpecia a komfortu aj pri vyssej rychlosti.

jízdní komfort
10

Taktiez maximalna spokojnost.

provozní náklady
9

Je to automat a takisto tam mam vacsie pneu, cize automaticky je vyssia spotreba. Ale aj tak sa dostanem do 7L/100 km, takze z mojho pohladu velmi dobre.

náhradní díly
8

Zatial som menil iba olej a filtre, cize neviem zhodnotit.

výkon motoru
9

Moj najsilnejsi motor, aky som doteraz mal. 150 koni je celkom slusny vykon a clovek sa aj vyblazni raz za cas :)

spotřeba
10

Super!

hlučnost motoru
10

Kedze je to diesel je tam trosku vacsia hlucnost ako pri benzine, ale auto je dobre odhlucnene a ani pri vyssich rychlostiach to nenarusa jazdu.

kvalita sedadel
8

Sedadla by som zaradil ku standartu v tejto triede. Dobre drzia telo aj v zakrutach, su pohodlne aj na dlhsie cesty. 700 km na jed sup som urobil a uplne pohoda.

brzdy
10

Pri automatoch boli vzdy o nieco silnejsie brzdy a v kombinacii s elektronikou auto brzdi vynikajuco. No caka ma vymena platniciek. Pri automatoch zhruba kazdych 100-120000 km.

zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…