Recenze
Honda Accord
Technické info
Přezdívka auta Honda Accord Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:45000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2200 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.5 maximální rychlost [km/h]: 217 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 420 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8
Popis vozu
Accor sedan 2,2 i-DTEC, výbava něco mezi Top Executive a Executive. Jde o dovoz z Maďarska. Nevím, jak to tam hoši plácali, ale auto vyšlo na cca 700 tis. Když se podívám na české ceny, tak nevěřím svým očím...úspora cca 250.000,- Kč a to se počítá a odpouštím tím vozu i jeho chyby (viz dole).
Značku Honda jsem měl odjakživa rád, kdysi jsem slintal nad jejich Hondami CR-Z a Civic (tenkrát pro mě nedostupnými). Když se mi tedy naskytla tato výhodná koupě, neváhal jsem. Honda je automobilka, která se i přes F-1 snaží sebe prezentovat jako sportovní značku. Kdysi to tak bylo a občas to i teď dokáže. Moje svezení s Hondou S2000 patří k mým nejlepším zážitkům za volantem. Proto mě mrzí, kam se dostaly její "normální" modely v současnosti. Skoro všechny normální auta od Hondy (Civic, Accord, CR-Z) navozují přes svůj sportovní exteriér pocit, že i jízda bude sportovní a na vrcholu třídy. Bohužel opak je pravdou. CR-Z je parodie na sporťák, Civic s motorem 1,4 s nejnižším točivým momentem ve třídě taky a Accord s ubohou nabídkou motorů - 2 tragické 4 válcové benzíny, bez výkonu a s velkým apetitem a jedním naprosto průměrným dieslem s výkonem 150 koní (pravda, teď nabízejí i 180 koňovou verzi, ale ta v době kdy jsem auto kupoval nebyla a stejně to není žádná bomoba), který ještě není bůhvíjak úsporný (na továrních 5,7l/100 km jsem se nikdy ani při opatrné jízdě mimo obec ani nepřiblížil)to je bída....Honda velkohubě prohlašovala, že opustila hladiny mainstreamu ve střední třídě a je plně srovnatelná s prémií. Není a hned tak nebude. Může za to tahle tragická nabídka motorů (proč sakra nedají do Type S motor z Hondy S2000....!!!), absence šestiválce (v USA ho mají, ale nedováží se do Evropy a ten design...), čtyřkolky, slušného automatu, výbavy atd. Kdyby alespoň byla tak spolehlivá jak se o ní říká...viz dole. No ale dost breku, já jsem vzhledem k ceně a exteriéru spokojen, ale kupovat to za ty prachy v ČR, tak bych body ještě ubral...
Silné stránky
Jednoznačně vzhled. V černé nebo bílé po umytí vypadá fakt na auto za 1 mega.
Podvozek. O tom by se majitelům Octávek mohlo zdá v jejich načipovaných mokrých snech. Jen by mohl lépe zvládat nerovnosti. BMW to holt zvládá lépe...
Kultivovaný motor - když se zahřeje, tak ho není skoro slyšet.
Celkový dojem z řízení. Sedí se docela nízko, volant je skvělej, řadička po vyměnění taky (ta sériová byla hrozná - asi to taky pochopili a teď při faceliftu jí vyměnili)
Sedadla - kdo neseděl, nepochopí. Takhle by se měla dělat standardní sedadla u všech ostatních aut a ne za ně chtít příplatek 50 tis.!!!
Výbava jako taková. Je toho tam docela dost. Něco opravdu potřebné(parkovací kamera, tempomat, navigace, kůže, el. sedadla, připojení pro Iphone, bluetooth handsfree, sklápnění zrcátka při couvání atd.) a pár zbytečných (el. střešní okno, CD changer, ovládání hlasem)
Slabé stránky
No je toho dost, možná mě někdo označí za šťourala, ale sakra u auta za 1 mega mě fakt štvou.
výkon - 150 koní je slabota
žhavení motoru - v zimě 5 sekund, v létě 3. Bída.
Kapota motoru bez plynových zvedáků - to musela Honda opravdu stráááášně vydělat, že tam dala použe tyč. Takže vždycky když dolévám ostřikovače, tak jsem jak prase...
Když jsem u ostřikovačů - chybí ukazatel hladiny.
Kufr - velikost ještě ujde, ale ten tvar!!! A u horního víka je changer na navigaci. Vždycky když tam dávám něco objemnějšího, tak se bojím že ho urazím.
Otvor po sklopení sedadel - to je výsměch na ntou. Nechápu proč to vůbec udělali, když tím nic neprostrčíte.
Háčky v kufru - nejsou a nebudou
Barevné sladění interiéru - proč každý plast a koberečky mají jiný odstín černé (myšleno plastů, které mají v kontextu tvořit jednolitý celek)? Asi víc výrobců....
Interiér je vůbec srandovní, můžete si objednat dvoje ozdobné panely. Stříbrné a stříbrné o odstín míň. Fakt. Mrkněte do příslušenství. Oboje samozřejmě pouze plastové. O kovu v interiéru Honda nikdy neslyšela (platí i pro kliky dveří).
Ruční brzda - vždy vzpomínám na svojí Felicii r. 1996. Byla jí hodně podobná. Ale alespoň se pořád nepovolovala....
Navigace - tu musel dělat blázen. V západní Evropě fajn, ale u nás bída s nouzí. Nejen rozlišení, ale i ovládání. Centrum města to nezvládá, takže když jedete do nějakého neznámého, tak musíte zadat buď náměstí (a modlit se že je ve středu) nebo otevřít mapu a zadat podle ní..... Vůbec všechny displeje v autě vypadají divně. Rozlišení 1*1 pixel. Jako by to vyráběli Rusáci a ne Japonci...vot těchnika
Bixenony. Nejsou. To samé natáčení - o tom u Hondy taky neslyšeli...
Nastavení Bluetooth handsfree. Za to by někdo měl dostat Nobelovu cenu. Nastavuje se POUZE hlasově!!! Jsem člověk, co je technicky docela zdatný, skoro nikdy nepoužívám návody a je to vždy hračka, nicméně tady jsem po 1/2 hodině zkoušení rezignoval a začal listovat v manuálu. Po další 1/2 hodině bylo hotovo - sranda je, že musíte anglicky říct několik vět a pak zadat kód. Hezky hláskujete a pak Vám slečna řekne:"pardon" a jste v pr... a jedete znova. Paráda. Bohužel slečna skoro nerozumí. To samé platí pro hlasové ovládíní vozu. Řeknete třeba "tempečr tventy van" a máte přeladěné rádio na první uloženou stanici......Ještě že to není v japonštině.
Jo a málem jsem zapomněl - auto NEMÁ pozinkovanou karoserii, takže po dvou letech má kapota několik ťukanců od kamínků co začaly reznout, tak jsem vzal do ruky štěteček a matlal a matla....paráda. Když jsem se vztekal v servisu, tak mi pán uklidnil, že Mazda také nemá....
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
No na spolehlivou Hondu je toho dost.
V 5 tis. začalo něco vrzat u pásu. Občas vrže, občas ne - s tím do servisu nepojedu. Aby mi rozmontovali půl auta a vrzalo pak všechno ostatní....
V 15 tis. výměna levého repra - chraptělo. Záruka
Ve 30 tis. výměna zadních destiček - sjeté na mrť. Nejezdím nijak rychle. Cena 10.000,- Kč
Ve 32 tis. mi někdo ukradnul stěrače - 1.000,- kč
Ve 35 tis. praskly obě žárovky osvětlení klimatizace - opraveno bez záruky za 1.000,- Kč
Ve 42 tis. - výměna spojky. Na záruku. Nejsem prý první s tímto problémem...čekání na díl cca 3 týdny. Naštěstí to bylo ještě před tsunami. Nedovedu si představit, jak dlouho by trvala oprava nabouraného auta.....odhaduju na půl roku....
Ve 45 tis. výměna druhého, tentokrát pravého repra. Záruka.
Přidat názorDiskuse: Honda Accord
- centrum mesta 21.08.2014 14:41 Lucaslegend
- souhlas 20.04.2013 11:51 tereni_zajic
- Motory 07.04.2011 14:45 ricz73
- Krásný kus 27.03.2011 12:34 multidiabolical
- Re: Veeery nice 26.03.2011 11:37 ebm007
- Veeery nice 25.03.2011 19:12 will83
- Re: Re: ?? 25.03.2011 14:19 ebm007
- Re: Re: Re: Recenze 25.03.2011 14:15 ebm007
- Re: Re: Recenze 25.03.2011 14:14 ebm007
- Re: Recenze 25.03.2011 12:54 _Teddy_
- nejhezčí japonskej sedan 25.03.2011 12:37 blowiik
- Re: ?? 25.03.2011 09:50 Nicco
- Recenze 25.03.2011 09:43 Dundee_cz
- ?? 24.03.2011 23:35 ROBERTOO
Další vozy Honda Accord
-
Honda Accord (2009) Majitel: PavelL
Přidáno: 8.4.2009 4610 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Honda Accord (2010) Majitel: vysoxx
Přidáno: 23.6.2010 119 Majitel 9.80 Uživatelé
-
Honda Accord (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 21.7.2009 3410 Majitel 9.69 Uživatelé
-
Honda Accord (2009) Majitel: MakG
Přidáno: 30.7.2009 209 Majitel 9.69 Uživatelé
-
Honda Accord (2008) Majitel: Petko27
Přidáno: 18.10.2013 69 Majitel 8.27 Uživatelé