Recenze

TG007 (muž 60 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Honda City 1.4 S

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 46× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda City, foto 1 Honda City, foto 2 Honda City, foto 3 Honda City, foto 4 Honda City, foto 5 Honda City, foto 6 Honda City, foto 7 Honda City, foto 8
Honda City, foto 9 Honda City, foto 10 Honda City, foto 11 Honda City, foto 12 Honda City, foto 13 Honda City, foto 14 Honda City, foto 15 Honda City, foto 16 Honda City, foto 17 Honda City, foto 18 Honda City, foto 19 Honda City, foto 20 Honda City, foto 21 Honda City, foto 22 Honda City, foto 23 Honda City, foto 24 Honda City, foto 25 Honda City, foto 26 Honda City, foto 27 Honda City, foto 28 Honda City, foto 29 Honda City, foto 30 Honda City, foto 31 Honda City, foto 32 Honda City, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Blesk :-))))) Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:11000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1339 výkon [kW]: 61 kroutící moment [Nm]: 119 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.7 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.6

Popis vozu

Jelikož poslední recenze tohoto vozu je někdy z roku 2006, pokusím se také něco sepsat.
Jak jsem vůbec k tomu autu přišel? Děti pomalu a jistě opouští rodiče se svými novými partnery a staré auto má už 14 let, poslední dobou je jedna závada za druhou. Dohoda s manželkou zní: začátkem roku 2009 nejdéle v březnu si koupíme nové auto. Dobře tedy, abych byl připraven začínám pomalu procházet nabídky prodejců už teď. Stanovuji si priority: auto pro dva + pes, musí se tam vejít rybářské pruty + růzé "rybářské krámy", kterých také není málo, no a na konec musí být schopné přepravit mé oblíbené MTB na kratší či delší vzdálenost ať na střešním nosiči či jinde.

Posilující koruna žene ceny aut z dovozu níž a níž, domácí výrobce Škoda spí na vavřínech a ze seznamu vypadává jako první. Procházíme jeden autosalon za druhým, hromada s prospekty nových vozů doma pěkně rychle roste. Bohužel nějak se nemůžeme dohodnout. Co se líbí mě nelíbí se manželce a naopak. Vezu maželku do práce a cestou domů přemýšlím kam ještě zajet, který autorizovaný dealer nás ještě nepoznal tzn., že jsme ho ještě nepoctili navštěvou. Příští den máme dokonce vyjednanou zkušební jízdu už i u prodejce mimo náš okres. No a na konec mi to došlo, no jo ještě Honda je tu, mám volno nikdo doma tak co zajedu se tam podívat a uvidím.

No abych to skrátil, při obhlídce cen je pro nás cenově únosné auto s názvem City. Ještě v salonu dělám několik fotek a posilám je svému protějšku do práce. Téměř okamžitě přichází odpověď, že to vypadá docela slušně. Jsem překvapen. Stojím a koukám, auto mi přijde poněkud nakopnuté ze zadu, klasický kabát sedana a malá kola. Interier je vcelku slušně zpracovaný a líbí se mi, vše v černé barvě, potahy a vyplně dveří příjemné na omak. To už se mi věnuje jeden z prodavačů a předvádí co vše je v ceně a co se dá vše udělat hlavně se zadníma sedačkama. Mě se to líbí, zapomínám na divný tvar karoserie. Sedám dopředu i do zadu zkouším vše a při tom zpovídám prodavače. Čas letí neuvěřitelně rychle najednou je hodina pryč a já se rychle loučím a odcházím.
Doma pročítám všechny dostupné recenze co jsou na netu, bavím se některými reakcemi v diskuzích a vše si rovnám v hlavě.

Cena: 249 900 Kč.
Výbava: ABS+EBD, airbag u řidiče a spolujezdce, přepínače bezpečnostích pásů, kotoučové brzdy vpředu i vzadu, třetí brzdové světlo,posilovač řízení, všechna okna v elektrice + vnější zpětná zrcátka, centrál, ECU imobilizér, radio s CD přehrávačem, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, kapsa na opěradle spolujezdce, držák nápojů vpředu + vzadu, digitální hodiny, sklopné opěradlo zadního sedadla dělené v poměru 3:2, středová zadní opěrka hlavy, zadní středový 3 bodový bezpečnostní pás, uchycení dětské sedačky ISO FIX vzadu, zrcátko ve sluneční cloně řidiče a spolujezdce, kontrolka zapnutí bezpečnostních pásů, palubní počitač.

Nakonec ještě postupně absolvuji postupně tři zkušební jízdy, doma diskuze, žena je už rozhodnutá, teď je to na mě. Stále přemýšlím v hlavě mám hlavně ten divný zadek a krátký předek, malá kola mě už tolik nevadí. No co, čepici kšiltem dozadu nenosím, příklopec u kalhot mám tam, kde má být a ne u kolen, přibržďovat u chodníku a vyřvávat na holky taky nebudu, auto zadané priority hned na začátku splňuje. Je rozodnuto, tak si ho tedy koupíme, ale teď hned protože sleva 90 000 Kč z původní ceny je jen do konce roku, a kdo ví jak to bude ten příští.

Silné stránky

-spotřeba, zatím se mi nepodařilo jet za víc než 6l/100km.
-veliký kufr a rozumě udělané sklápění zadních sedáků. Rybřské pruty i kolo se tam vejde bez problémů.
-obsah motoru a jeho dynamika.
Naopak mi nevadí tolik kritizovaná směrová nestabilita. Měl jsem i auta se kterýma se ve větru dalo jet pouze s třetinovým natočením volantu proti směru bočního větru a to u Hondy City nehrozí.
-účinné brzdy.
-výborně tvarované přední sedačky, hlavně opěradlo krasně vyvaruje moji nemocnou páteř. Boční vedení by mohlo být větší hlavně u sedáku, ale to mi tolik nevadí.
-velký vnitřní prostor.
-výborná a přesná převodovka je radost s ní řadit.

Slabé stránky

-mělké okládací schránky na straně spolujezdce. Věci co jsem měl ve starém autě se tam prostě nevejdou.
-silné boční sloupky předního skla, mohl by se tam schovat chodec či jiný účastník silničního provozu, mě se to zatím nestalo. Naštěstí.
-bohužel v této výbavě nejsou ochranné boční lišty dveří. Chtěl jsem je koupit, ale musí být ve dveřích otvory pro připevnění. Škoda, myslel jsem si, že samolepící lišty jsou už u všech aut. Místo originálních lišt tam jsou samolepící z Oktávky :-)))
-absence teploměru chladící vody.
-malý popelník, nevejde se mi tam ruka a tak vyndání nasypaných bonbónů či žvýkaček vyžaduje trochu cviku, ale už se lepším.
-není vhodné pro vysoké osoby, díky palivové nádrži pod předníma sedačkama je posez v autě vyšší (no asi to není až tak úplně pravda, protože někomu vyšší posez vadí a někomu ne :-)))

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Žádné opravdové poruchy ještě nebyly, jen se mi zdá, že levý reproduktor nehraje výšky a je celkově slabší než ten pravý, takže půjde k doktorovi.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jedním slovem DOBRÉ. Při zkušební jízdě jsem mohl jet kam jsem chtěl a ne jen předem určenou trasu jako u jiných prodejců.

 

Novinky v recenzi

14.5.2009 07:30

Spotřeba

Spotřeba se ustalila na 5,8l na nadrž. Z toho 80% město zbytek např. výlet do Prahy na motýly do botanické zahrady. Rychlost 160-170 km/h z Černého mostu domů 15 min, spotřeba 7,8l. Jinak bez poruch či klepání, vše funguje tak jak má.

12.11.2008 00:00

Dnes namontovány aero stěrače, zítra dodám fotky.

29.10.2008 00:00

Přidal jsem pozimní fotky. Není pomalu o čem psát auto funguje jak má a zatím veliká spokojenost.

10.10.2008 00:00

Včera jsem si nechal zkontrolovat radio a jeho reproduktory. Vše je údajně v pořádku, ale je zajímavé, že teď se to zdá i mě :-)))) , ale jsem rozhodnutý pro výměnu za komponentní reproduktory a potom se teprve uvidí :-))) Už začínám studovat jaké reproduktory by byly nejlepší.


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím mě nikde nenechalo a doufám, že ani nenechá

praktičnost
10

To co se dá dělat ze zadníma sedadlama je bezkonkurenční

prostornost
10

Pro naše ježdění je to vše co potřebujeme a ještě něco navíc.

jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10

Je kritizovaný za měkčí podvozek, mě naopak vyhovuje.

provozní náklady
0

Zatím doplnuji jen benzin.

náhradní díly
0

Nevim ještě jsem nic nekupoval

výkon motoru
9

Na to, že je to 1339ccm je výkon víc než dobrý.

spotřeba
10

Max. spotřeba je zatím 6l/100km věřím, že s narůstajícím počtem km se ještě sníží.

hlučnost motoru
9

nad 3500 ot. je motor už slyšet v interieru. Zvyšujícími otáčkami je hluk větší. Najetím více km by se měla hlučnost upravit, no uvidím.

kvalita sedadel
8

Na omak příjemné, ale psí chlupy přitahují jako magnet. Naopak tvar opěradla předních sedadel je výborný, boční vedení by mohlo být větší.

brzdy
10

Jedním slovem VÝBORNÉ.

zavazadlový prostor
10

Rybářské pruty (150cm) na šířku bez problémů. Obsah 500l.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…