Recenze
Technické info
Přezdívka auta Fofrník Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:250000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Jetej kus v solidní výbavě, takový tunerský základ.
Sport sicny s výhřeven a dofuky, adapt. tempomat, zadní roleta, nápojáky, podsvícení tapecáků, klik apod.
Silné stránky
- celkový fun faktor,
- nenásilnost projevu motoru (prostě pravá noha přitáhne horizont),
- řízení je na poměry Bmw instantní,
- brzdy na běžné použití fungují výborně,
- automat převodovka 6q ZF to tam sype, drží kvalt v zatáčkách či z kopce při brždění, nemám potřebu ji vychovávat,
- zvuková kulisa je rovněž výborná, na to že jde o "obyč model" (sousedova M4 zní jako "prdlavka", jak to označil náš malej),
- komfortní pérování, odkládací místa.
Slabé stránky
- coupe? Takže vystupování na parkovišti mezi auty je kvůli dlouhým dveřím a nízkému sedu přeci jen trochu náročnější. Stejně tak nastupování dozadu není nic pro tchýni nebo ožratého kamaráda.
- při dálniční jízdě nad 140 mi přijde výfuk už moc hlučný (jako tón je pořád cool, ale hladina hluku je moc vysoká).
- spotřeba ve městě/couračky (jasně, kvůli tomu si to nikdo nekupuje, ale třeba N53 dokáže jezdit po Praze kolem 8,5 zatímco tady se bavíme o 12+).
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Rozdělím to na model řadu-e92 a motor-N54.
e92
- praskající rohy plastových blatníků,
- netěsnící okna (špatné seřízení, vadné těsnění),
- nefunkční podavače pásů (jednoduchá oprava),
- zarostlé topení nebo klapky/ventilátor,
- vysvícená světla.
N54
- trpí na zakorbonování (uvnitř i navenek-sací kanály),
- tekoucí olej z pod víka ventilů, vany, olej domku a všude jinde,
- pokud jde nepravidelně, vyplatí se vyměnit najednou svíčky/cívky/vstřiky/,
- turba mají oblíbený wastegate rattle zlozvyk při vyšším nájezdu,
- sériová trubka mezi IC a sáním není věčná,
- el. vodní pumpa/termostat, hadice od chladiče, nad chladičem, expanzka.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jiří Friml, klučina z Plzně, v rámci možností férové a korektní jednání.
Něco málo vylepšit se vždy najde
- 4 píst brzdy + 2 dílné kotouče 340/30
- IC Wagner EVO
- charge pipe
- křídlo na víko kufru
- černé ledvinky, led osvětlení dveří
- Mtech prahy a zadní nárazník
- hifi repro Eton, Match DSP zesilovače, 20cm woofery, rádio Professional s BT/HF
- lehká kola R18 (Alpina Classic II nebo ATS Racelight, příp. O.Z. cokolivLegery)
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: ypsilon
Přidáno: 5.6.2009 24309 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2006) Majitel: Wiii
Přidáno: 4.10.2009 117159 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2007) Majitel: Vampix(Diesel Power)
Přidáno: 4.9.2009 2549 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: Loki
Přidáno: 9.5.2010 2810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2010) Majitel: Radkos
Přidáno: 17.5.2010 18410 Majitel 9.92 Uživatelé