Recenze
Technické info
Přezdívka auta Dráček Rok výroby 2012 Koupeno ojeté najeto [km]:22000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 95 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.4 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.5
Popis vozu
Koupeno jako roční vůz s 5000km u prodejce škoda v Brně za rozumnou slevu proti novému - 65.000Kč. Jde 3D verzi 1,0 44KW s výbavou Ambition Plus - tedy ESP, klima, rádio, el. okna, 4 bagy a litá 14" kola. (Na fotce jsou zimní plecháče.)
Vybráno kvůli nízké spotřebě při dojíždění do práce, aby člověku neco z toho platu taky zůstalo.
Silné stránky
Super spotřeba, nejsem nějaký ecojezdec - s Fabií HTP jsem měl 6,8 dlouhodobě, s Octavií 1,9 TDI kolem 5,5 s Meganem 1,6 mám 7,1 a se stejným stylem jízdy se tady drží 4,8 dlouhodobě. To tak pro porovnání.
Perfektní pro parkování ve městě.
Překvapivě tiché při jízdě po dálnici. Díky dlouhým převodům točí při 145km/h méně než 4000ot a překvapivě klidně pluje v levém pruhu. To jsem opravdu nečekal. Samozřejmě má to tři předpoklady - né kopce , né hrbolatá panelovka a né boční vítr. Tyto předpoklady pohodlnou jízdu po dálnici značně komplikují. Ale i tak. Tichostí a lehkostí s jakou udržuje 140tku strčí Fabii HTP do kapsy (mluvím o první generaci, druhou jsem nevlastnil, neznám)
Slabé stránky
Místo a pohodlí na zadních sedadlech - je to prostě vozítko typu 2+2 (2 pohodlně + 2 nouzově), ale to je spíše vlastnost co se očekává než vada nebo slabá stránka.
Horší odolnost podvozku na špatných cestách. Auto jsme nuceni provozovat na hodně nekvalitních okreskách a je znát už po 20tkm že podvozek na toto není stavěný - přenášení tvrdých ran do karoserie + povrzávání. Vůle ale na podvozku žádné nejsou. Je také možné, že jsem zmlsán Meganem s obutím 205/65 a cokoliv co drncá více, mi přijde vadné a rozbité :-)
Převody jsou až příliš dlouhé a tak se studeným motorem musíte roztahovat 2ku na 50km/h, aby jste vůbec byli schopni zařadit za 3 (myšleno jízda do kopce). 5Ku si na okresce taky moc neužijete, začíná brát mírné kopečky až v rychlostech nad 100km/h.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servisní prohlídka bez problémů za 2 hodiny s cenou do 2000kč, spokojenost.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Kupováno jako roční vůz u prodejce Škoda, vybráno, koupeno, zaplaceno a předáno během 24hodin.
Přidat názorDiskuse: Škoda Citigo 1.0 MPI 3D Ambition Plus
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Škoda Citigo
-
Škoda Citigo (2012) Majitel: Pavlas
Přidáno: 5.2.2013 309 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Škoda Citigo (2012) Majitel: Mexis
Přidáno: 4.6.2012 689 Majitel 9.62 Uživatelé
-
Škoda Citigo (2016) Majitel: Mikyp
Přidáno: 17.3.2016 610 Majitel 9.26 Uživatelé
-
Škoda Citigo (2013) Majitel: Đawson
Přidáno: 5.8.2013 48 Majitel 9.24 Uživatelé
-
Škoda Citigo (2013) Majitel: houzvic
Přidáno: 27.3.2013 149 Majitel 8.83 Uživatelé