Recenze
Audi A6 C6/4F
Technické info
Přezdívka auta A6 Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:272000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 103 / 128 * kroutící moment [Nm]: 320 / 380 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 / 8 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 / 18 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5 / 6.5 *
Popis vozu
Hladalo sa auto na bežný deň, do roboty - mesta ale aj na okresky s dobrou spotrebou, ktoré patrí medzi prémiovejsie, ma pekny dizajn, je pohodlné, za rozumný peniaz....nakoniec nepadla voľba na BMW E60 ale zapáčilo sa mi jedno čierne AUDI a s odstupom času (1,5 roka nelutujem, že som ho kúpil).
Inak preco som nebral 525d ?
1. tvrde
2. viac tuctove ako A6
3. zerie viac ako audina
4. netreba tam robit mpacket (+1000e naklady) autina je krasna aj bez S-packetu
5. v bmw je hlucnejsi diesel
6. ND...bmw je monopol, audi sharuje veci z passatu, inych audin, skody...a v PL je vedi viac nez dost za smiesne peniaze
- Audi A6 4F0 rok 2005
- manual
- motor 2,0 Tdi 140hp@upravenych na 175hp 380nm
- cierna farba
- km nad 250tisic km (aj k poctu km auto vyzera velmi zachovalo)
- NEBURANE (do 200tisic v DE to mal jeden pan, nasledne jeden pan z audi)
- vybava: zatial dost social, multifunkcny volant, tempomat, Rádio/CD, Centrál, El. predné a zadné okná, El. zrkadlá, Automatická dvojzónová klíma, Diaľkové ovládanie, Hmlovky, Imobilizér, Tónované sklá, Vyhrievané zrkadlá, Dažďový senzor, fólie, Svetelný senzor, Sezónne prezutie, Bluetooth...ostatne potrebne sa dorobi, viz nizsie.
- kolesa 18tky
Vyber socialnejsie vybavy pred plnou bol z dovodu spraveneho servisu...za posledny 1,5 rok sa tam vymenilo:
- turbo
- vstreky
(za poslednych 10.000KM)
- filtre
- olej
- rozvody
- vodna pumpa
- kladky
- stabilizatory
- zadne tlmice
- brzdove dosticky+platnicky
- capy, klby, manzety
PREČO MOTOR 2,0 TDI 140 koni ? (ktorý predchádzajúci majiteľ chipol na 175koni a cca 380 nm?) Áno ludia písu, ze praskaju hlavy, su stým také a také problemy ale zamyslite sa kolko státisíc motorov behá po svete a toto je len zrnko problémov, ktoré majú aj iné motory.
Jazdim 80% mesto a to by som mal s:
2,4 - cca 10L ale je to pomale a lpg je 1500e+
3,2 - 12L
4,2 - LPG cena auta je tak o 3000e+ viac ako som zato dal + 1500e za lpg ale jazdil by som v prepocte za 8L...JE to mozny nasledovnik po tomto aute
2,0d - 7-7,5 ? som sam zvedavy...s chipom to ide fajn, necitis rychlost, auto sa stym vobec netrapi aj ked to ma 1600kg+
2,7d - 9L
3,0d - 9,5+ viem ze to je super motor s automatom detto ale ten vykon by som nevyuzil a 5% keby som sa nahanal mi za tie +2L zato nestoji, to mam kazdu nadrz +200KM oproti motoru co tam mam
PO 1,5 roku používania som s automa maximálne spokojný...Za ten čas som vymenil stredovú konzolu, ktorá mala olúpané tlačítka a z hornbachu potiahol lišty fóliou, nech tématickyl adia k stredovej konzole :) Ešte, že máme Polsko, celá táto sranda vyšla do 100 EUR :)
Spotreba:
Mesto = 6,8-7
Dialnicia 5,5-6,5
Okresky 5-5,5
Úpravy :
- kolesá 18 235/40/18...aj leto aj zima, vyborne co sa tyka dizajnu, na snehu to az taka sranda nieje :)
- HID ziarovky, krasny jemen modry nadych, za sucha výborne svietia..za mokra to je uz horsie
- Výmena stredovje konzole s MMI tlacitkami za NOVU + folia na lišty
- koža by sa hodila ale z praktickych dovodov som sedačky nemenil a ani nebudem
- chip na 175 koni (to uz vyriesil predchádzajúci majitel)
- folie vzadu, tmavé ktoré dodávaju autu eleganciu a každý spomalí pri objehaní zlava :)
Auto dosiahlo 13.2.2013 métu 300.000km ! áno asi jediné na SK/CZ kedze vsetky maju 170-230 tisic :-D ale ako vravim, dolezity je stav...
Inak auto je na predaj, menia sa mi nejaké veci a potrebujem auto do mesta, teda čislo benzin+automat :-/ inak by som si ho nechal nadalej. V prípade záujmu PM.
Silné stránky
+ vykon
+ dizajn
+ cierna farba sekne najviac A6
+ miesto vpredu, vzadu, kufor
+ dialničný koráb
+ spotreba
+ aj po 8 rokoch posobí moderne
Slabé stránky
- dvojhmotový zotrvačník
- hlučnost motoru za studena
- šírka pneu 235 na zimu nie je výhra :)
- chýbaju xenony
- elektricka rucna brzda (350e servomotor, kabelaz 50e...keby to bola manualna, staci 1 lanko co sa pokazi za par Eur)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
- mam ho 1,5 roka, odvtedy len bežný servis
- casom by sa oplatilo vymenit dvojhmotovy zotrvacnik :)
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
- dovezené z DE, pravidelne servisované a pred kúpou bol robený servis za 2000e
JE to avant verzia ale iny test som momentalne nenasiel
JE to avant verzia ale iny test som momentalne nenasiel.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Audi A6 C6/4F
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Audi A6
-
Audi A6 (2006) Majitel: citrus
Přidáno: 5.7.2008 15210 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Audi A6 (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.2.2008 13210 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Audi A6 (2012) Majitel: Denjl21
Přidáno: 14.7.2012 10610 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Audi A6 (1995) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.6.2010 1410 Majitel 9.84 Uživatelé
-
Audi A6 (2004) Majitel: AJAX
Přidáno: 19.3.2008 5510 Majitel 9.76 Uživatelé