Recenze
Hyundai i30 1,6 GDI
Technické info
Přezdívka auta Hyundai i30 Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:31 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1591 výkon [kW]: 99 kroutící moment [Nm]: 164 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 378 pohon kol: přední
Popis vozu
V redakční garáži se na delší dobu zabydlel nový Hyundai i30. Auto jsme převzali počátkem února 2012 přímo v továrně v Nošovicích s 31 km na tachometru.
Oficiálně dlouhodobý test startuje v březnu, kdy má i30 na počítadle už více než 5000 km. Kromě téměř každodenního nasazení totiž už absolvovala cestu na autosalon do Ženevy. V rukách redaktorů se bude střídat až do září. Čeká ji ještě spousta cest po ČR i do zahraničí.
Během následujícího půl roku se proto budete s "naší" i30 pravidelně setkávat v obsahu Auto.cz. Po tuto dobu budeme také průběžně aktualizovat recenzi a doplňovat nové fotky.
Motor je nejsilnější benzinový 1,6 GDI o výkonu 99 kW, výbava Trikolor s paketem Premium, metalízou a navigací. Cena je 345.990,- Kč + 99.900,- za paket Premium + 13.000,- za metalízu + 25.000,- za navigaci. Celkem tedy 483.890,- Kč za prakticky plně vybavený vůz (chybí jen systém start-stop a panoramatické střešní okno). Místo 17palcových kol určených pro Premium jezdí naše auto na zimních pneumatikách R16.
Proč zrovna nejsilnější benzinový motor? Měli jsme na výběr benzinový 1,6 GDI a dieselový 1,6 CRDi. Dali jsme přednost zážehovému motoru, který zatím známe z modelů Hyundai ix35, Veloster a Kia Sportage. Auto velikosti i30 je podle našich očekávání optimálním uplatněním takového motoru. Navíc příplatek proti základní čtrnácstistovce činí velmi přijatelných 30 tisíc korun, proto se může značná část zákazníků dost dobře přeorientovat na silnější motory. Na turbodiesel se samzořejmě dostane taky, k hatchbacku nám ale víc ladí benzinový motor.
Novinky v recenzi
O Velikonocích jsme přezuli na letní 17palcové gumy. i30 má najeto už 7500 km, za jejím volantem jsme strávili už téměř 120 hodin.
Přidat názorDiskuse: Hyundai i30 1,6 GDI
- Slabší motorizace 06.05.2012 23:41 King of rain
- Re: Re: Re: Re: Re: Nádrž? 04.04.2012 22:23
- Re: Re: Re: Re: Nádrž? 02.04.2012 12:31 Pavko111
- Re: Re: Re: Nádrž? 31.03.2012 12:43
- Re: Re: Nádrž? 30.03.2012 17:17 Ronault.
- Re: Nádrž? 30.03.2012 11:07
- Navigace 29.03.2012 20:09 Pavko111
- Re: Re: Re: Odhlučnění podběhů a tlumiče 29.03.2012 17:25 Ronault.
- Re: Re: Odhlučnění podběhů a tlumiče 29.03.2012 16:59
- Re: Odhlučnění podběhů a tlumiče 29.03.2012 16:05 Ronault.
- Odhlučnění podběhů a tlumiče 29.03.2012 15:18 Pavko111
- Nádrž? 28.03.2012 10:23 pali.sk
- Re: Kufr 27.03.2012 11:12 Dlouhodobý test Auto.CZ
- Kufr 27.03.2012 07:52 Nerez
Další vozy Hyundai i30
-
Hyundai i30 (2012) Majitel: mikkian
Přidáno: 20.10.2012 319 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Hyundai i30 (2012) Majitel: doktorbartollo
Přidáno: 15.9.2012 4610 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Hyundai i30 (2014) Majitel: vorlajz
Přidáno: 8.11.2015 3010 Majitel 9.80 Uživatelé
-
Hyundai i30 (2013) Majitel: chetoos
Přidáno: 13.6.2016 39 Majitel 9.71 Uživatelé
-
Hyundai i30 (2016) Majitel: Stephen
Přidáno: 27.10.2016 89 Majitel 9.71 Uživatelé