Recenze
Ford Focus Ghia 1,6 16V
Technické info
Přezdívka auta Ford Focus,(slečna Fordka) Rok výroby 1999 Koupeno ojeté najeto [km]:77777 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 160 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 490 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7
Popis vozu
Takže, donedávna mi sloužil ještě Forman-Black Line, dobrý sluha, odvezl snad vše co jsem potřeboval, ale taky mně v poslední době už dost stál. Chtěl jsem ho vyměnit už nějakou dobu, samozřejmě nejlépe za nové, ale jaksi na to stále nebylo. A vzhledem k tomu, že nemám garáž, ale pěkně mi na auto pořád prší náš "čistý" třinecký deštík, nemohl bych se dívat, jak mi na nové, pracně vydělané a draze splácené auto prší směs všeho možného a praží ostré slunce. Takže po přečtení různých recenzí, jsem se rozhodl koupit starší Škodovku,FabiiII,jedině z první ruky, pravidelně servisovanou,nejlépe se zárukou. Takže přes škoda plus. Ovšem i to se jevilo trochu drahé. Ale taky jsem zároveň už nějakou dobu pokukoval po Fokusu, zjišťoval jak má velký kufr, jak vypadá, ale myšlenka drahého, západního (a současně kvalitního)auta mně odrazovala. Říkal jsem si: "Na to určitě nemám." Už se zdálo, že se spokojím, se svým starým brachem a s hledáním končím, když jsem si v práci všiml pěkného modrého Fokuse a napadlo mně, že bych se naposledy ještě mohl podívat na net na toto milé a krásné auto. A pak už opravdu konec. Potom už to šlo velmi rychle. Fokus, první majitel, serviska, cena do 100tis., vyjela stránka aut, mezi nima jedno velmi krásné, koupené v ČR,málo jeté,následoval telefon, zjištení nejdůležitějších informací, jeden den dovolené a jelo se. Prohlídka auta v autobazaru, návštěva majitelky,zjištění dodatečných info, projížďka a jelo se domů v pohodlném, tichém, novotou vonícím autě.
Výbava:Klima,ABS,vše v el. nastavitelný volant ve dvou osách,výškově nas.sedadlo řidiče,bederní regulovatelná opěrka u řidiče,originál rádio, vyhřívání předního,zadního skla,el.ovládáná zpět.zrcátka,4x airback,servo, centrál,dálkové ovládání i kufru.
ZKUŠENOSTI S JÍZDOU
Takže, protože jsem auto koupil v Uničově u Olomouce, tak první jízda byla po dálnici a přes Olomouc. Někde z kraje po pár kilometrech jsem natankoval plnou a tradá. Celou cestu po dálnici jsme jeli mezi 110 a 130 Km/h, takže asi 120. Brácha jel ve své nově koupené Oktávce combi 2,0. Jelo se moc krásně, auto se pěkně neslo po vozovce, po chvíli, když jsem si už trochu zvykl, jsem si pustil rádio a užíval si krásné svěží a pohodlné jízdy. Když jsem si v jednom úseku všiml, že před námi nikdo není a ve zpětném zrcátku, taky nikoho nevidím, řekl jsem si, že svou novou Fordku trochu vyzkouším. Ale jen z lehka, ať neudělám nějaký karambol. Myslím, že jsem dost opatrný, když mám možnost. Takže jsem zlehka sešlápl pedál plynu o trochu víc než dosud a auto začalo krásně zrychlovat, tak jsem hodil blinkr doleva, zařadil se v levém pruhu(myslím, že tam byli tři pruhy, doufám, že se nepletu,pokud ano, tak mně opravte), no a ze 120 to bylo hned na 130, hned na 140 a když se ručička začala blížit ke 150, tak jsem si řekl, že to už stačí, vidím, že auto jede a pustil nohu z pedálu v domění, že auto začne rychle zpomalovat a bude. Ale kdepak. Autíčko jelo pěkně dál, jaksi se mu zpomalovat nechtělo,zařadil jsem se zpět do pravého pruhu a čekal pěkně dlouho, až rychlost klesne. A tuto vlastnost auta využívám nadále. Je to až neuvěřitelné, jak dlouho a bez zpomalování dokáže toto autíčko jet se zařazenou ryhlostí i na neutrál. Využívám to ve městě i mimo město. Nevím, jestli je to jen gumami(pneumatikami), nebo prostě celým autem, ale můj bývalý Formánek, chudáček toto nedokázal. Ale i přesto byl dobrý. Co se týče rychlosti, tak rychle mi určitě nezdil ani můj první SPARTAK z roku 1956, kterého jsem startoval, pomocí lanka, ani ŠKODA 110, ani starý brach FORMAN 135-Black Line. Poprvé jsem jel tak rychle vlastním autem.
Auto jsem koupil, když mělo najeté přibližně 77300Km. Zatím jsem najel necelých 600, tak až budu tankovat, tak zjistím, jaký má apetit. Necelých 300 (asi 250-270) jsem najezdil po dálnici a mimo město, zbytek po městě. Nejprve jsem se radoval, když po 300Km se ručička benzínu dostala teprve na třičvrtinu nádrže, ale pak přišlo město a ffrrrr. Ručička poslušně přeběhla na půlku a teď je už na čtvrtce. Tak se nechám překvapit. Taky vidím, že toto auto není na ježdění jen po městě. Je ho třeba využívat víc.
JINÁ TECHNICKÁ DATA
Délka - 4365 Rozvor - 2615
Šířka - 1998 Rozchod v předu - 1484
Výška - 1480 Rozchod v zadu - 1477
Exteriér:
Mimo již výše zmíněného:
Lité kola, Pneu - Bridgestone Turanza 195/60 R15
Zástěrky předních kol- velmi praktické, auta jenž je nemají,jsou
dost ostříkané na prazích a předních dveř.
Zástěrky zadních kol - kdysi povinné. Znovu bych to přivítal.
Přední mlhovky
Dálkové zamykání dveří a ochranné boční lišty na dveřích.
Interiér:
Mimo již výše zmíněného:
Dálkové ovládání rádia pod volantem
Varovná kontrolka otevřených dveří - funguje i na víko zavazadlo-
vého prostoru
Stínítka se zrcátky
Digitální hodiny
Stmívač osvětlení přístrojů
Recirkulace vzduchu uvnitř kabiny
Bezpečnostní spínač na zadní okna (možnost zablokování otevíraní
zadních oken)
Držáky nápojů - 2
Kapsy na zadní straně předních sedadel
Silné stránky
Čelní vyhřívané sklo.
Tiché ,robustní a docela silné vozidlo.
Mimo město a po dálnici, super spotřeba.
Velký kufr a jeho dálkové ovládání.
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče.
Klima,el okna.-pohodlí oproti Formanu.
Slabé stránky
Po městě poměrně větší spotřeba.
Při couvání dost brání ve výhledu vysoko položený kufr.
Na palubovce málo odkládacích prostor- ovšem zase se nesbírá žádný nepořádek.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
8.9.2010 - 78200Km. Dnes provedena servisní prohlídka v AHM,a.s. Olomouc. Provedena výměna rozvodů, oleje a olejového filtru, doplnění provozních kapalin. Cena i s prací: 6800 Kč. Jednání příjemné.
9.10.2010 - 79200Km. Konečně provedena výměna vadného klaksonu. Cena i s prací: 400 Kč.
24.11.2011 - 88300Km. Výměna komplet spojky. Vyměněna taky pružinka na řadící páce. Cena komplet 8000 Kč.
24.6.2013 - 99000Km. Oprava el.vedení z baterie do spínací skříňky. Byly poškozeny dráty.
25.6.2018 143000Km. Vyměněny šrouby zadních stabilizátorů. Jeden byl totiž utržen. Vyměněny výfukové svody. Cena 5000 Kč.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto jsem kupoval v Profi auto Uničov. Majitelka ho tam dala na komisní prodej. Prodejci normální, zvedli mi auto, abych si ho mohl prohlédnout, dali projet, kafe zadarmo, akorát o prodáváném autě moc nevěděli, prý proto, že není jejich, ale na komisní prodej. Takže jsem z toho usoudil, že v tomto případě nebyli asi finačně motivováni tolik, jako by prodávali auto již vykoupené. Taky tam bylo jen pár dní i s cestou, tak asi nestihli vše zjistit.
Novinky v recenzi
Zrušení auta
Před 4 léty jsem koupil nové auto a Fordku jsem daroval mladým. Ze spoda bylo už docela rezavé, takže ho nějaký čas ještě užívali a pak ukončilo svůj čas. Motoricky stále perfektní, jen ten spodek hodně zkorodovaný.
Auto má nového majitele.
Na tachometru okolo 165000 km. Auto stále v dobrém stavu, darováno potomkům... :) Je to zatím jedno z nejlepších aut, které jsem vlastnil, po celou dobu mi dělalo jen radost a zavezlo mně, kde jsem potřeboval. Od auta,které má již 21 let skoro neuvěřitelné. Ani jsem neměl v úmyslu ho někomu dávat, ale tak se to seběhlo, máme doma nové auto, manželka jezdí malou Feldou, tá ji vyhovuje, tak jsme auto předali mladým. Můžou s ním v pohodě najet ještě spoustu kilometrů.
155000 km. Nové zadní tlumiče + výměna zadniho lemu a jednoho prahu.
Tak zadní tlumiče už odešly, nahradily je nové. A protože už byla Fordka trochu chycená, vyměnil jsem zadní lem a na druhé straně půl prahu. Dutiny řádně vystříkané, po zimě to nechám udělat asi znova. Plechařina 13 tis., tlumiče 5tis. Celkem 18000 Kč. 😉
152000km, výměna dvou ložisek
Tak, dnes vyměněna dva ložiska, pravé přední a levé zadní. Cena 3800 Kč. Auto jezdí zas potichoučku, jak jsem zvyklý... :)
Zadní díl výfuku, 150000 km.
Tak po dalších 6 létech a 50 tis.km vyměněn opět zadní díl výfuku. Italský Imasaf nezklamal, jako podrobek vydržel pěkně dlouho. Předpokládalo se, že to bude asi na 4 roky, ale vydržel víc.. :) Tentokrát jsem ho už nesehnal.
148000 km. Celoroční pneu?
Tak jsem se rozhodl již přezout. Tentokrát mně napadlo vyzkoušet novinku od Michelinu a to letní pneumatiky s certifikací pro zimní provoz. Konkrétně Michelin crossclimate. Na lyže v zimě nejezdím, v horách nebydlím, tak jsem zvědav, jak se budou v zimně na cestě chovat. Zda to při dnešních zimách vydrží na autě celý rok, nebo jestli budu muset nakonec zajet do garáže a například v lednu hodit na auto zimáky. :) Tak se nechám překvapit. Už se o tom mnoho mluví, někteří to testují na sněhu, dávají to na youtube, ale osobní zkouška je jedinečná.. :)
143000Km.Výměna výfukových svodů a dvou šroubů zadních stabilizátorů.
Výfukové svody byly již dvakrát svařovány, ovšem zase se trochu ozývaly, tak jsem je nechal vyměnit. Jeden šroub zadního stabilizátoru byl utržen, takže se vyměnily oba dva.
5 rychlostní stupeň
Tak jsem se nedávno dozvěděl, proč mi auto jede po dálnici na 5 v nižších otáčkách, než je běžné u srovnatelných automobilů. 130 km/hod. 3300 ot. 160 km/hod. 4000 ot. Je to způsobeno tím, že u těchto Focusů byly dvě převodovky. U základních vybav byla pouzita převodovka s kratším pátým převodovým stupněm, vhodným do města, kdežto u výbavy Ghia byl použit delší 5 stupeň pro dálniční přesuny. 😉 Tož tak...
Spotřeba převážně na dálnici.
Tak jsem si usmyslel, že si trochu ověřím, kolik mi to auto sežere, když mu trochu naložím. :) Natankoval jsem plnou nádrž a vyrazil. 250 km jsem jel po dálnici průměrnou rychlostí 160 km. Někdy 170, někdy 160, někdy 150. Všiml jsem si, že při rychlosti 160 km./hod., točí otáčkoměr přesně 4000 ot./min. Což je naprosto skvělé, když vezmu v úvahu, že kolegova Zafira 1,8 točí 4 tis.již při rychlosti 130. Zbývajících 250 km. jsem najel po městě a mimo město. Takže přesně napůl 250/250. Po znovu dotankování plé jsem naměřil přesně 8 l / 100. Při tak velké dálniční rychlosti jsem počítal aspoň 9, nebo 10 litrů, ale nic takového se nekonalo. Prostě motor Zetec mně stále těší, při normální jízdě se s ním jezdí za 7, když člověk jezdí trochu svižněji, vzroste spotřeba o půl litru a když mu nakládá pod kotel, vezme si osmičku. Není to nádhera?
135000 km.
Výměna zadních brzd-obložení, válečky i lanovody k ruční brzdě, vyměněna příčná tyč stabilizátoru + silontbloky uložení předních ramen a posvařovány výfukové svody.
cena: 9000 Kč.
STK 130 Tis.km.
Tak v sobotu jsem byl s autem na STK. Nejdřív jako vždy na emise, kde jsem byl momořádně překvapen. Obsah CO ve splodinách při nízkých otáčkách (na volnoběh) 0. Při zvýšených otáčkách zase 0. :) Čekal jsem aspoň nějaké setiny, či desetiny, ale naprosto nic. Prostě 0. Na samotné STK to bylo taky v pohodě. Bylo mi doporučeno, abych si do budoucna vyleštil světla, protože jsou trochu za ty roky zašlé.... Jinak super... :)
120 tis.km.
Auto po vyjmutí a dobití baterie, začalo zlobit. Nějak se zasekával regulátor volnoběžných otáček, tak byl vyjmut z auta, v garáži se napojil přes drátky na autobaterii, bylo vidět, že funguje, tak se to zkusilo ještě jednou a namontoval se zpět. Zase funguje jak má. Uvidíme, jak dlouho. Auto už má 16 let a běží mu sedmnáctý rok.Tak se není co divit.
118 000 Km. Opět dutiny a podvozek
Takže před pár dny jsem opět nechal vystříkat dutiny a podvozek Fordky. Doufejme, že to kolega udělal dobře. Cena dobrá 2000 Kč.
Oprava výfuku, gufer a čepu řízení.
Tak nedávno jsem po příjezdu z dovolené dal auto do servisu, protože bylo slyšet něco od výfuku ( z přední části) a požádal o výměnu gufer v převodovce, protože bylo vidět, že už dobře netěsní. Navíc mi vyměnili i jeden čep řízení. Výfuk měl u svodů malou skulinku, která se zavařila, ovšem bylo potřeba svody vytáhnout ven. Taky mi vyměnili přírubu termostatu, protože byla naprasklá a propouštěla pomalu chladící kapalinu.
Takže:
- demontáž, zavaření a zpětná montáž svodů výfuku
- demontáž náprav, výměna gufer a převodový olej
- výměna čepu řízení
- výměna příruby termostatu, výměna chladící kapaliny
suma sumárum 7000 Kč.
105 tis.km. - výměna oleje
Tak dnes vyměněn olej a filtr. Olej Ford Formula 5W-30.
Návštěva STK
Dnes jsem si zajel na STK, abych si po zimně nechal zkontrolovat auto. Počasí je super, už se zase jezdí na výlety, tak jsem chtěl vědět v jakém stavu se auto nachází. Jako vždy vše v pořádku, čepy, řízení, manžety, spodek vozu, ramena, atd. To mně těší...
Střední díl výfuku 104 000 Km
Před pár dny vyměněn střední díl výfuku. Opět italský Imasaf. Cena i s prací 2300 Kč.
Optimalizace výkonu motoru
Dnes provedena optimalizace výkonu motoru a točivého momentu. Výkon navýšen na 81 kW a točivý moment na 160 Nm. Úprava provedena profesionální firmou AutoChip - úpravy vozidel Škoda, s.r.o. .
101 270 Km. STK
Tak dnes mně napadlo, že mám zrovna čas, že bych si mohl odskočit na technickou. Tak jsem tam zajel a už po cestě mně napadlo, že jsem si mohl aspoň všechno zkontrolovat, jestli stírače stírají, blinkry blikají, atd. Ale nechal jsem to osudu. Byl jsem mile překvapen, než jsem stačil zaplatit emise, už neměli kluci na dílně co dělat a čekali, až si vyjedu s autem. Emise hotovy -vše v pořádku. Pak na samotnou technickou do druhé dílny a zase vše v naprostém pořádku. Dokonce mně technik pochválil, že mám velmi dobré brzdy, jak přední, tak zadní, že nemám mezi pravým ani levým kolem skoro žádné rozdíly, že je to super. Tak nač nějaké obavy.
100000 Km. - Po 14 létech výměna zadního dílu výfuku.
Tak a zadní díl výfuku dosloužil. Uhnil přesně před tlumičem. Ale jako originál vydržel docela dlouho-necelých 14 let. Kdyby takhle vydržely i neoriginální... Vyměněn za nový italský IMASAF. Tak uvidíme, jak dlouho vydrží.
Otáčky motoru
Tak včera jsem se byl opět projet po dálnici a napadlo mně podívat se, kolik vlastně motor točí. Myslím, že na atmosféru 1,6 je to docela slušné.
120 km/h - 3100 ot./min.
130 km/h - 3300 ot./min.
95400Km - výměna oleje
Provedena výměna oleje a olej.filtru. Použitý tradičně Ford Formula 5W-30.
Nokian HKPL R
Tak dneska přezuto na zimní. Koupil jsem pneu Nokian Hakkapeliitta R. Je to speciální severská řada, tahle údajně neporazitelná na ledě. Tak jsem zvědav, co to dokáže.
94000 Km.- Brzdy+vzduchový filtr
Provedena výměna brzdových kotoučů a destiček. Vše originál od Forda. Vyměnil jsem i vzduchový filtr.
Nová spojka
Tak dnes jsem dostal opravené auto, komplet spojka vyměněna, lamela, talíř a ložisko. Navíc mi i rozebral kulisu a vyměnil u řadící páky prasklou jednu pružinku, takže se mi zase fajně řadí. Cena i s prací 8000 Kč.
Výměna oleje
88 000 Km. Tak dnes vyměněn olej a filtr. Plná syntetika od Fordu: Formula F 5W-30.
Přezuto
Tak před pár dny přezuto. Koupil jsem dvě nové zimní pneu DUNLOP SP WINTER RESPONSE. Tak jsem zvědav, jak se s nimi bude jezdit.
STK - Najeto 10000 Km.
Tak v úterý jsem byl na STK a jsem rád, že bylo vše v pořádku. Mimochodem jsem najel od koupě 10tis.Km. a musím podotknout, že vše bez závad. Akorát ten zmiňovaný klakson a taky mi přestalo svítit na kufru přídavné střední brzdové světlo. Otevíráním a zavíraním kufru se zlomil drátek-tak se to spojilo a zase svítí.
Foto podvozku ošetřeného antikorozní ochranou
Přikládám 2 fotky podvozku do galérie.
Antikorozní ochrana
82300 Km. Minulý týden jsem nechal Fordce nastříkat podvozek antikorozní ochranou a taky vystříkat voskem všechny dutiny. Tak doufám, že ji to prospěje.
Letni pneu
Předevčírem jsem ošetřil pneumatiky sprejem na obnovu a údržbu pneu. Jsou opět jako nové. Vřele doporučuji. Foto v galerii.
Umytí motoru
Dnes jsem nechal vymýt motorový prostor, je to pěknější i praktičtější. Je libo vyměnit žárovku, zkontrolovat olej či něco jiného? Žádný problém. Všude čisto,klidně i v košili. Fotky z mobilu jsou v galérii.
Fotky dvou různých světel
Tak dnes se mi podařilo vyfotit dvě různá nasvícení. Po pravici svítí světlo z Oktávky se žárovkama Starline, po levici Focus se žárovkama Philips Vision plus. Rozdíl obrovský. Jak v síle světla, tak v délce svitu. Fotky jsou pořízeny mobilem.
Výměna žárovek
81200 Km.- Předevčírem provedena výměna žárovek za Philips Vision + 50. Světlo je o mnoho jasnější, lepší viditelnost na vozovku. Tak uvidíme, jak dlouho vydrží. I dosvit je delší.
Zimní provoz
Zimní provoz- jsem překvapen, že v zimních podmínkách, kdy byly po určitou dobu mínusové teploty, auto zasněžené a zmrzlé na parkovišti, se to vůbec nepodepsalo na spotřebě pohonných hmot. Vzhledem ke krátkým jízdám, které v zimně podnikám, jsem byl nucen trochu dobít akumulátor. Starty už byly slabší. Ale stačilo se trochu projet dál a startuje zas velmi dobře. Také počáteční ostych získaný z předešlého Formana je už pryč, takže motor sem, tam, trochu proženu, i styl jízdy je trochu dynamičtější- ale spotřeba stále stejná. Klobouk dolů před tvůrci tohoto benzínového motoru i auta jako celku.
Zlatý GT-R
Dnes mi před panelákem zaparkoval nádherný zlatý GT-R. Tak jsem ho zvěčnil a přidal do galerie. Je to super, stačí vyjít před panelák a nemuset jezdit do Ženevy.
Ozdobné kryty na plecháče
Přidal jsem pár foto auta na zimních plecháčích s ozdobnými kryty, které jsem přichytil ck páskami.
Zimní obutí
Tak a mám přezuto. Dal jsem tam plechové 14" a na to ozdobné kryty. Pneu Nokian 185/65 R14. A sněhu se bát nemusíme. Taky byla před pár dny vyměněna žárovka H4, nesvítilo tlumené, opravu jsem si provedl sám, cena 48 Kč.
Nové foto v lese
Vloženo 13 nových fotek v lese. Zatím co jsem byl na malém výšlapku u polských hranic, se slečně Fordce nic zlého nepřihodilo, tak jsem jí zato zvěčnil.
Výměna klaksonu
O víkendu provedena výměna klaksonu. Postačil nový na Feldu z Auto Kelly. Takže opět můžeme troubit na řidiče, kteří couvají a nedívají se za sebe. Jak už se mi stalo u Formana, kdy mi v Polsku jeden postarší český šofér Superba rozbil přední světlo. Pak se strašně divil, že mu nefungovaly senzory.
Nové foto
Uložil jsem nějaké nové fotky.
Sedan a velikost jeho zavazadelníku
Včera jsem si zajel na Slovensko pro zimní pneu, ketré jsem před časem koupil od Peto2 a vzal s sebou deky v domnění, že co se nevleze do kufru to pěkně uložím zabalené do dek na zadní sedačky. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že se všechny kola pěkně vlezou a ještě že zbylo místo!! A pak že se do sedanu moc nevleze! Kdepak! Jsem mile překvapen. A že se nedají vozit velké kusy nábytku? Či je snad mé auto nějaký stěhovák? Přiložil jsem foto.
Doplněná recenze
Recenze doplněná o odstavce: Jiná technická data, Exteriér, Interiér.
78200 Km. Servisní prohlídka
Dnes provedena servisní prohlídka + výměna rozvodů,oleje,filtru a provozních kapalin.
Nové foto
Dnes jsem přidal 15 nových fotek,sice venku pršelo, ale na tyhle to vliv nemělo.
Druhé tankování + nějaké další foto
Tak, dnes nastal den D. Natankoval jsem znovu do plna, 41L,na počítadle 585 Km. To znamená 7L. Polovinu jsem najezdil po dálnici a polovinu po městě. To je fajn, to se mi zamlouvá. Myslel jsem, že se pod 8 nedostanu.
Klakson + Doplněná recenze- o něco.
Dnes jsem potřeboval klakson, ale všiml jsem si, že nefunguje. Mám dojem, že fungoval. Taky jsem doplnil recenzi o jízdní dojmy.
Nové foto
Tak se mi konečně podařilo upravit pár fotek,které mi něšly nahrát.
Přidat názorDiskuse: Ford Focus Ghia 1,6 16V
- Re: Re: Re: Re: Unigumy 16.12.2020 20:31 idam.i
- Re: Re: Re: Unigumy 26.02.2019 21:05 Bud
- Re: Re: Unigumy 20.02.2019 17:27 Đawson
- Re: Unigumy 20.02.2019 12:40 Bud
- Unigumy 20.02.2019 12:09 Đawson
- Re: taky jsem ho měl 30.10.2017 09:56 Bud
- taky jsem ho měl 23.10.2017 18:55 Verny_2013
- Re: Krásná ukázka jak je hodnocení relativní. 24.08.2016 08:34 Bud
- Re: Krásná ukázka jak je hodnocení relativní. 24.08.2015 13:28 Bud
- Re: Re: Jízda na neutrál 20.08.2015 09:22 superkutil
- Krásná ukázka jak je hodnocení relativní. 20.08.2015 09:14 superkutil
- sportovní sázení, kvalitní info..,,,.....,,, 18.03.2015 12:15 campese
- Re: Vyfuk a termostat 30.08.2014 16:44 Bud
- Vyfuk a termostat 28.08.2014 13:29 Peto02
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A 22.04.2014 22:01 Bud
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A 21.04.2014 21:13 šmoula nešika
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: A 20.04.2014 22:28 Bud
- Re: Re: Měrka oleje na svém místě 20.04.2014 22:24 Bud
- Re: Měrka oleje na svém místě 20.04.2014 17:30 Bully_
- Re: Re: Re: Re: Re: A 20.04.2014 14:09 šmoula nešika
- Re: Re: Re: Re: A 20.04.2014 12:55 Bud
- Re: Re: Re: A 20.04.2014 12:35 šmoula nešika
- Re: Re: A 20.04.2014 12:17 Bud
- Re: A 18.04.2014 21:19 woody-alien
- Re: Měrka oleje na svém místě 05.04.2014 20:41 Bud
- Měrka oleje na svém místě 04.04.2014 16:48 Bud
- A 03.04.2014 22:34 Bud
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásná projížďka 01.03.2014 20:33 Bud
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásná projížďka 27.02.2014 22:19 DawQa
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krásná projížďka 27.02.2014 19:56 Bud
Další vozy Ford Focus
-
Ford Focus (1999) Majitel: Gorillaz
Přidáno: 9.5.2008 679 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Ford Focus (2000) Majitel: biker7
Přidáno: 10.5.2007 1319 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2001) Majitel: zip2016
Přidáno: 26.5.2008 115110 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 20.8.2008 739 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Focus (2001) Majitel: jvkgrifone
Přidáno: 27.7.2013 810 Majitel 9.89 Uživatelé