Recenze
Technické info
Přezdívka auta Draco Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:194999 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2959 výkon [kW]: 162 kroutící moment [Nm]: 275 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 243 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 490 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 11
Popis vozu
Víte co je zvláštní? To auto jsem koupil v dost špatném stavu. Částečně jsem jej opravil sám, částečně servis. Přestože mě servis stál asi tak dvojnásobek toho co jsem očekával, stejně si při každém nastartování řeknu - TOHLE AUTO STOJÍ ZA TO!. Je opravdu veliká rodst jej řídit. Čáslečně pro to pohodlí při svižném dálničným převozu z bodu A do B a hlavně díky agilitě podvozku a skvělého motoru 3.0 V6 Busso. Pokud nejste úplný suchar, tak vám tahle kombinace při každém průjezdů zatáčkovitými okreskami musí vykouzlit úsměv na tváři! A pak se přistihnete jak máte vypnuté rádio a posloucháte jen ten úžasný zvuk motoru v zátahu při výjezdu ze zatáčky! Kdo by to býval byl do poměrně velkého ssedanu s předním náhonem kdy řekl???
Silné stránky
Tak jednoduše:
- Duše
- Jízdní vlastnosti
- Výbava
- Torzní tuhost karoserie
- Komfort i na 18" kolech
- Zvuk motoru
- Průběh kroutícího momentu
- Komunita
- Antikorozní ochrana až na....
- Velmi příznivě ceny u nás
Slabé stránky
... ty se dají odpusti
- Pověst, obecný image značky
- Náročnost některých servisních úkonů
- Méně dílů z druhovýroby
- Nechuť servisů k opravám
- Koroze prahů některých exemplářů
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Kde začít?
Je potřeba si uvědomit, že se jednalo o auto s motorem 3.0, manuálem a LPG sotva za cenu montáže LPG. Později jsem zjistil, že se na autě předchozí servis vyřádil. A tedy jedna hlava obsahovala vačkové hřídele z motoru s jiným obsahem a toto servisní inženýři dohnali blbým nastavením rozvodů. Ale ne 100%. Vyřešení tohohle problému mě s rozvody stálo 11k Kč. Další problém byla zadní náprava, která spolknula dalších asi 12k Kč a pak pár drobností jako ložisko kola, nevracející se kulisa řadicí páky, lanovody ruční brzdy, výměna tuning výfuku za originál, zarezlé lanko otevírání kapoty. Nějaký "inteilgent" také měnil přední průžiny, ale z jiné motorizace, takže je předek asi o 2 cm výš než by měl být.
O sofistikovanosti předchozího servisu však svědčí i porucha úplně první - nefunkční blinkry. Servis v Teplicích si prý týden nevěděl rady a naúčtoval si několik tisíc za výměny jednotek světel a blinkrů. Inu zajel jsem za známým a vyměnili jsme relátko. Za 2 minuty byly blinkry funkční :-D.
Co mě ještě čeká je výměna teplotního čidla směšovače LPG a kosmetika - lakování.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Pán vlastnící firmu na reklamní polepy. Auto mě nechal projet samotného a po mých poznámkách k problémům byl ochoten ke smlouvání o ceně. Věřím že o dalších problémech sám nevěděl a nic netajil. jak jsme se domlvili,tak vše proběhlo. Takže za mě naprosto v pořádku. Co jsem chtěl to mám :-D
Přidat názorDiskuse: Alfa Romeo 166
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy značky Alfa Romeo
-
Alfa Romeo 166 (2003) Majitel: mura11
Přidáno: 19.6.2007 1199 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Alfa Romeo 166 (2004) Majitel: Chaler
Přidáno: 15.2.2017 28 Majitel 7.83 Uživatelé
-
Alfa Romeo 166 (1999) Majitel: villiersa
Přidáno: 28.3.2014 58 Majitel 7.13 Uživatelé
-
Alfa Romeo 75 (1990) Majitel: fan.mj
Přidáno: 10.3.2016 510 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Alfa Romeo MiTo (2013) Majitel: michalmarek
Přidáno: 4.9.2013 1510 Majitel 9.92 Uživatelé