Recenze

8 Majitel

BMW řada 3 318i AT

8.86 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27
 

Technické info

Přezdívka auta 3 Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:132000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 95 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 206 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 590 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.1

Popis vozu

V roku 2010 som zháňal čo najlepšie auto s automatickou prevodovkou do 450 tisíc Kč. Chcel som nového Chevroleta Cruze v LS výbave. Kamarát ma však presvedčil, že za tie peniaze je lepšie ojeté BMW 3. Nepotreboval som výkonné auto, takže mi stačilo 318i. Doviezol som ho z Nemecka.

Čo sa týka výbavy, je to teda BMW 3 s automatickou prevodovkou, 2l benzínovým motorom v slabšom variante 318i, tempomatom, 2-zónovou klimatizáciou, parkovacími senzormi, dažďovým senzorom, ...

S autom som jazdil 6 rokov a najazdil som ním 70 tisíc km. Po pár prvých pár jazdách si všimnete na českých cestách tvrdší podvozok. Ešte ho znásobujú runflaty. Tie som rýchlo vyhodil a nahradil normálnymi pneumatikami. Tvrdosť podvozku sa však nedá úplne zaprieť. Automatická prevodovka v kombinácii s tempomatom je inak super vec, po tejto skúsenosti by som už manuálnu prevodovku nechcel.

Robím si trochu finančné štatistiky k autu, takže za posledné 4 roky má auto stálo ~11600 Kč mesačne. Z toho bolo:
~3350 Kč za benzín pri nájazde 1250 km za mesiac, 80% v meste
~2150 Kč mesačne za autorizovaný servis
~1450 Kč mesačne havarijné poistenie all-risk
~450 Kč za povinné ručenie
~1,7% mesačne stratilo hodnotu (v priemere 4000 Kč)

Tieto relatívne vysoké mesačné náklady ma presvedčili pre zmenu auta. Predal som ho 10-ročné za 120 tisíc Kč bez záruky (akoby bazaru).

Silné stránky

+ odhlučnenie
+ pohodlné sedačky i na dlhé cesty
+ kvalita materiálov
+ automatická prevodovka
+ tempomat

Slabé stránky

- tvrdý podvozok
- drahý servis
- starším a tehotným cestujúcim vadí nízky podvozok

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Všetky opravy vozu som robil v autorizovanom servise Renocar. Bol som s nimi spokojný, ale sú samozrejme trochu drahí.

V 2010 bolo veľké krupobitie v Prahe, ktoré mi totálne zdemolovalo karosériu. Oprava stála 181 tisíc, našťastie to skoro všetko platila poisťovňa. Opravili to "vcucnutím" důliek, tak aby karosériu čo najmenej poškodili. Kapota je samostatný kus, takže tú vymenili celú.

V 2010 prestal fungovať hydraulický zdvihák kufra, neriešil som to.

V 2011 sa začalo zasekávať zadné elektrické okno, neriešil som to.

V roku 2012 mi odišiel servomotor, oprava vyšla asi na 24 tisíc Kč i s prácou.

V 2014 sa objavil únik oleja z motora a prevodovky, neriešil som to. Dolieval som 1l každý druhý rok a na preskáčku bola kompletná výmena oleja.

V 2015 prestalo fungovať bluetooth hands-free, neriešil som to.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto mi doviezla firma Rakar z Rakovníka. Našiel som ho na mobile.de a doniesli mi ho za tú cenu, ktorá bola na stránke. Čokoľvek si vyjednali ako zľavu, ostalo im. Auto ma stálo 424 tisíc Kč. V tej výbave v tej dobe presne rovnaké, ale nové, auto stálo 920 tisíc Kč. Bolo teda skoro 4-ročné za 46% ceny nového. Určite by sa dalo zohnať aj výhodnejšie, ale bohužiaľ neviem zjednávať cenu.

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
7

menil som servomotor, odišiel bluetooth

praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
7

na české cesty tvrdý podvozok

provozní náklady
4

drahý autorizovaný servis

náhradní díly
4
výkon motoru
7
spotřeba
7
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…