Recenze
Suzuki Swift 1.2 GL/AC AUTOMAT
Technické info
Přezdívka auta Gulliver Rok výroby 2013 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1242 výkon [kW]: 69 kroutící moment [Nm]: 118 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13.5 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 211 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.6
Popis vozu
Dobrý den, vítáme Vás u dalšího vydání společenského občasníku Moje auto a já. Dnes Vám krátce představíme aktuální generaci Suzuki Swift. Připomeňme si, že Suzuki Swift v současné inkarnaci se vyrábí od roku 2010 a ač na první pohled vypadá téměř identicky jako jeho předchůdce, použitá technika je zcela nová, narostl rozvor i délka a významné změny zaregistrujeme také v interiéru. Vyrábí se....ale dost řečí, už mezi námi vítám čerstvého majitele této "japonské Fábie", který nám jistě prozradí víc.
"Dobrý den, vítejte u nás"
"Dobrý den, a než začneme, rovnou bych se rád ohradil proti termínu "japonská Fabie". Nechci Fabii nijak dehonestovat, ale ta dvě auta, ač patří do stejné kategorie, jsou značně rozdílná. Já neříkám, které z nich je lepší, to už záleží na tom, co od nich požadujete, ale.....možná vás raději odkážu na srovnávací test O.Láníka na auto.cz, tam to autor napsal naprosto pregnantně."
"Dobrá, nebudeme tady dělat reklamu internetovým portálům a přejdeme raději k věci. Jak jste se ke Swiftu dostal ?"
"To je dlouhá historie, takže jen stručně. Vybíral jsem malé benzínové auto pro městský a příměstský provoz pro svou ženu. Podmínkou byla automatická převodovka a také aby mě to auto aspoň trochu zaujalo."
"A proč zrovna Swift ? I když není v této kategorii automat příliš rozšířen, existuje i tak dost konkurentů. Zvažoval jste některé z nich ?"
"Jistě, sítem mých podmínek prošlo více vozů. Poté, co jsem se rozhodl, že pominu kategorii mini a zůstanu u subkompaktů, volil jsem mezi VW Polo, Opelem Corsa, Renaultem Clio, Fiatem Punto, Toyotou Yaris a Suzuki Swift. Corsu a Punto diskvalifikovala zkušební jízda s robotizovanou převodovkou, Renault bohužel nové Clio s automatem v ČR stále nemá v nabídce. Z těch ostatních rozhodly ve prospěch Swiftu pro mě nejzajímavější jízdní vlastnosti , o něco nižší cena a také určité moje sympatie ke značce. Naopak největší slabina Swiftu, malinký kufr, v mém případě nehrál podstatnou roli."
"A co dnes tak úspěšná Fiesta ?"
"Předně, Fiesta se mi vůbec nelíbí. A kromě toho spojuje automat (Powershift) s 1.6 benzínovou atmosférou a její cena tak ani po slevě nemůže konkurovat nejen Swiftu, ale dokonce ani Polu."
"A jak tedy Swift jezdí ?"
"Dobrá otázka. Swift se v této generaci opravdu výrazně zlepšil v komfortu jízdy. Narostl rozvor i rozchod a náhle Swift mnohem lépe tlumí nerovnosti a je klidnější. Tvrdí se, že na úkor hravosti. Já si to nemyslím, Swift si stále libuje v zatáčkách, má přijatelně použitelné řízení a ve verzi s manuálem i hodně dobré řazení. Navíc se povedlo udržet hmotnost pod hranicí jedné tuny. Samozřejmě, 1.2ka není žádný trhač asfaltu, co si budeme povídat, přesto je ve srovnání s konkurencí, která upřednostňuje klid a pohodu, Swift vyloženě agilní auto. Nemám rád řeči o motokáře, Swift je zkrátka nadprůměrně živé autíčko, které nenudí. Suzuki si za jízdní vlastnosti zaslouží pochvalu. A nejlepší je, že to funguje i s poměrně obstarožním 4.stupňovým klasickým automatem. To spojení se povedlo..."
"Skutečně ? A jaké je tedy chování takového automatu v malém autě s motorem o spíše skromném výkonu ?"
"Tak nemůžete čekat kultivovanost nějakého osmistupně s třílitrovým šestiválcem. Jak známo, všechno je relativní. V rámci kategorie se ale tenhle automat chová "slušně". Reaguje dost rychle, neškube, přizpůsobuje se stylu jízdy. Rozjezd je vskutku bleskový a pokud jedete klidně, poměrně záhy vyčerpáte všechny převody. Když ale začnete na plyn tlačit, automat se přizpůsobí, včas podřadí a drží kvalt déle a do vyšších otáček. Není problém ho vyhnat až tam, kde v motoru chytaj "saze", tedy nad 4000 otáček. Navíc je na voliči z boku kouzelné tlačítko, pro zjednodušení mu říkám Turbo, které vyřadí ze hry čtyřku a automat ji přestane řadit. Je to výborná funkce například pro zatáčkovitou pasáž do kopce. Takže můžete Swifta trochu provětrat. Zároveň ale neprudí ani toho, kdo chce jet lážo plážo."
"A jak vám vyhovuje interiér ?"
"Mno, plastem z palubky bych nejspíš po hlavě dostat nechtěl. Jenže povrch těch tvrdých plastů mě vůbec neuráží, navíc je interiér (aspoň se zatím zdá) dost dobře a bytelně sestavenej. Ale co hlavně, přehlednost a jednoduchost ovládacích prvků, budíky, uspořádání středového panelu - to všechno silně připomíná styl VW. To je pro mě zásadní výhoda, to jen někteří designéři si myslí, že majitel auta má plezír z toho, když hledá příslušnej čudlík ve změti stovek dalších, rozesetých do podivných obrazců po celé palubce, volantu
a bůhvíkde ještě. Jinak bych ještě pochválil sedačky, podle mě ideální kompromis tuhosti a pohodlí, a co musím obzvlášť vyzdvihnout je volant - tak povedenej se v malých autech příliš nevidí. Takže abych to shrnul, s interiérem nemám nejmenší problém. Vlastně jedna věc mě štve, kryt kufru není spojenej s víkem, tudíž ho často zapomínám sklopit dolů a omezuje mi tak výhled dozadu."
"Není Swift při svých vnějších rozměrech přece jen příliš stísněný?"
"Překvapivě nikoliv. Rozhodně ne pro řidiče a spolujezdce. Tam je místa dost. Sezení je spíše vyšší, výhled z auta je výborný, což je v dnešní době pomalu unikát. Navíc řešení středového panelu připomíná Polo a neutlačuje vám tak pravou nohu. Vzadu už to taková sláva není, přestože místa na kolena trochu přibylo. Dvěma dospělým sezení vzadu určitě nezpůsobí trvalé poškození tělesné konstituce ani na delší cestě. Určení auta je ovšem jasné, jeden až dva dospělí vpředu, vzadu dvě děti."
"Při pohledu na váš Swift je zjevné, že se nejedná ani o výbavu GL/AC, ani GLX. Jak to tedy je ?"
"Jedná se o velmi slušnou výbavu GL/AC. ESP, 7 bagů, rádio/CD+MP3+USB, kožený volant s ovládáním rádia, el.okna vpředu, el.zrcátka, dálkovej centrál, klima, trojblik atd. Protože mi ale není jedno, jak moje auto vypadá, nechal jsem ho v rámci originálního příslušenství trochu vylepšit. Originál alu kola, mlhovky, park.senzory a pár dalších věcí. Myslím, že to vzhledu prospělo. Jen drobná poznámka. Opravdu mě vždycky pobaví, jaký štráchy Japonci dělaj třeba s obyčejnými mlhovkami. To vám spíš daj do výbavy parkovací kameru (Yaris)...nechápu."
"A tu barvu jste si sám vybral nebo vám ji přidělil národní výbor ?"
"Fakt vtipné. U Suzuki žádnej velkej výběr barev není, preferovanou bílou perleť mi v podstatě zatrhla manželka, na červenou perleť by se dlouho čekalo, ostatní barvy se nám nelíbily. Takže tahle červená je výběr mojí ženy, ale zas tak zlý to podle mě není."
"A jak je na tom Swift, pokud se týká spolehlivosti ?"
"Podívejte, na statistiky já moc nedám, ale když chcete....Malé vozy Suzuki se v těch známých statistikách TUV a ADAC pohybují výše než třeba Škodovky. A považujete snad Škodovky za nespolehlivý krámy ? Reference majitelů Swiftu jsou taky povětšinou příznivé, takže zbývá doufat, že zrovna ten můj kus nevyrobili dělníci po předchozí smršti Tokaje či Cseresz Barack. Každopádně, za malý poplatek Suzuki nabízí záruku na 5 let, čehož jsem využil."
"Takže závěrem, doporučil byste Suzuki Swift i ostatním čtenářům ?"
"Samozřejmě, ale neudělám to. A víte proč ? Každej z nás má svůj náhled na to, jaké by jeho auto mělo být, jak má vypadat, jak má jezdit. Mně Swift celkem vzato sednul, jinému by ve spoustě věcí nevyhověl. Já to řeknu takhle - podle mého je Suzuki Swift u nás nedoceněné auto, výborně jezdí, dobře vypadá a je za příjemnou cenu. Není to ale auto pro větší rodinu. Myslím, že v ČR naráží hlavně na fakt, že ti, kdo si mohou dovolit kupovat nová auta jako druhá či třetí do rodiny, už většinou mají i na to koupit si něco lepšího - třeba v prémii. A ti, kdo si mohou dovolit koupit jedno nové auto, už dnes kupují spíše v nižší střední a výš, případně prostě chtějí za svoje peníze auto co největší. To ale na kvalitách Swiftu nic nemění."
"Díky za rozhovor."
"Bylo mi potěšením"
Silné stránky
Sympatický vzhled
Agilní jízdní vlastnosti
Nízká hmotnost
Menší než malé rozměry (ve městě)
Vylepšený komfort jízdy
Nízká spotřeba
Spojení motoru s automatem funguje podle představ
Ožívání motoru ve vyšších otáčkách (to ale spíš ocením já než manželka)
Jednoduchost a přehlednost interiéru
Rozměrná zpětná zrcátka
Výborný výhled - i dozadu
Levná pojistka - na Suzuki každej prdí
Slabé stránky
Slabé stránky obecně, některé z nich jsou pro můj případ nepodstatné, ale mohly by vadit jinému zájemci.
Kufr, no jak jinak
Kryt kufru není spojen s dveřmi
Místa vzadu není mnoho
Celkově horší odhlučnění vůči špičce třídy
I přes výrazné zlepšení komfortem na nejlepší ztrácí
PC se ovládá kolíčkem, zřejmě v Japonsku oblíbená činnost, když to tak má i nový Yaris
Dál už mě nic nenapadá, případně doplním
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím nic
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Opět prodejce , u kterého už jsem kupoval, takže jsem věděl. Nejprve mi půjčil Swifta s manuálem a následně alespoň na krátkou projížďku i skladovku s automatem. Dodací lhůta byla o něco kratší než slíbená, doplňky dodány a namontovány kvalitně a rychle....a já jsem to zaplatil. Spokojenost na všech stranách.
Novinky v recenzi
Gulliver po čtyřech letech
Na dohled 50.000 km proběhla čtvrtá servisní prohlídka + STK a emise. Swišť v mezičase nevyžaduje nic jiného než dolévání kapaliny do ostřikovačů a tankování. Jinak za ty čtyři roky nic. Myšleno vůbec nic, nikoliv jak si občas přečtu u některých recenzí soupis, který by vydal na stránku A4, s poznámkou "ale to jsou drobnosti, nic zásadního".
I nadále mě těší, jak dobře funguje teoreticky vražedná kombinace slabé benzínové atmosféry a obstarožního měničového automatu. Stejně jako to, že kromě běžných přesunů Swišť zvládne i hodně zábavnou jízdu.
Shrnuto - momentálně je Swišť jediné auto, se kterým jsem bezvýhradně spokojen a klidně bych ho ve stejné specifikaci koupil znovu. A to přesto, že je konkurence v lecčems objektivně lepší (především odhlučnění, komfort podvozku....a samozřejmě kufr). Jenže zatím každé zkoušení té lepší konkurence pro mě skončilo závěrem "strčte si to za klobouk". Ať už z důvodu jízdy samotné, nebo věcí souvisejících, které by mě po chvíli neskutečně štvaly. Tudíž se žádná výměna v nejbližší době nechystá. Uvidíme za rok, kdy bude končit záruka.
Když není co psát
Swišť absolvoval servis po třech letech. To je asi tak vše, co k tomu můžu napsat. Jo, vlastně ještě něco. Za ty tři roky jsme neřešili jedinej problém, ani prasklou žárovku. V kolektivu je velmi oblíben :D a koupil bych ho klidně znovu. To je ode mě to nejlepší vysvědčení, jaký může dostat.
Jen samá pozitiva a sociální jistoty
Po čtyřech měsících od ročního servisu jsme se přehoupli přes 16 tisíc kilometrů, čili průměrný měsíční nájezd zůstává stále cca 1000 km. Někde kolem 15.000 mi ovšem i při zachování jízdního stylu a způsobu používání začala klesat průměrná spotřeba. Poslední měření stylem plná nádrž-nájezd-plná nádrž prokazují pokles někam k hranici 5.5 litru na 100. S HDM automatem...to tedy smekám.
Jinak bych mohl zkopírovat předchozí zhodnocení. Swišť jenom jezdí a bere benzín, jinak se o něj nemusíte vůbec starat. Olej neubývá, žádné závady, žádné viklání, drnčení nebo jiné nenormální ruchy. Kromě běžných příměstských jízd jsem s ním neměl nejmenší problém dojet např. do Znojma (tam a zpět 600 km), do Plzně (350 km) nebo do Pardubic (400 km). V případě potřeby odvézt nějaký náklad zjistíte, že i přes titěrný kufr je (slovy Tolkienovými) " v tom hobitovi víc než by jste čekali".
A co se týká města, pokud to není nezbytně nutné, jiné auto už si tam neberu. Nejenom z důvodu obratnosti, snadného parkování atd., ale prostě proto, že mě to baví. Málokdy bývám ke svým autům takhle nekritický, ale aktuální Swift považuju za mimořádně vydařené auto. A mám ho rád. Věřím, že nám to spolu ještě dlouho vydrží.
Stručné zhodnocení
Swišť dnes absolvoval standardní roční servis. Jeho první. Kromě běžné výměny oleje, filtru atd. se ještě opravoval následek škrábance na nárazníku po "vymetení" díry. Celková cena 3650 korun českých. Navíc jsem nechal vyčistit klimatizaci.
Za rok jsme s ním najezdili téměř 12.000 kilometrů. Což je víc než se předpokládalo. Většinu času v něm tráví ta něžnější část naší rodiny a chválí si především jednoduchost obsluhy včetně velmi dobře fungujícího automatu a bezproblémový provoz. A skutečně jedinou starostí obsluhy zůstává natankovat benzín, případně dolít nádržku ostřikovačů. A když jsme u toho benzínu, celková reálná průměrná spotřeba se pohybuje kolem 6 litrů. Včetně mých občasných "jakožesportovních" povyražení. Dojezd je běžně nad 700 km, což považuju za naprosto dostačující.
Největší slabina Swiftu, zmiňovaná snad ve všech testech, tedy malý kufr - nám nečiní žádné potíže. To je jistě dáno i tím, že Swift u nás plní roli dalšího auta, ovšem neměl jsem problém tam naložit i "obchodní" nákup z Makra.
Po ročním užívání bych tedy zhodnotil nákup Swiště jako velmi dobrou volbu. Oceňuju především zatímní spolehlivost, sladění motoru a automatu, živost a mrštnost v městském provozu a velmi, opravdu velmi povedený podvozek. Vytknul bych zatím jediné - a tím je náchylnost základního laku na mikroškrábance.
Pro zájemce o automat
Protože 4.stupňový automat s HDM v malém autě by mohl budit oprávněné obavy, dovolím si ocitovat z aktuálního SM (33/2013) zhodnocení, se kterým se téměř 100% ztotožňuji. "Automat má sice jen čtyři stupně , funguje však měkce a změna převodů je téměř neznatelná."
"Poprvé jsme mohli vyzkoušet kombinaci zážehové dvanáctistovky disponující výkonem 69kW se čtyřstupňovým automatem. Ten velmi mile překvapil. A vůbec nevadilo, že má pouze anachronické čtyři stupně a je spřažen s malou benzinovou dvanáctistovkou. Ke svižným rozjezdům z místa to bohatě stačí, dokonce i na dálnici jsme s ním dokázali "pozávodit" auta mnohem větší a silnější. To vše při spotřebě do 6 litrů benzínu. Mozek automatu je totiž naladěn na nízkou spotřebu. Na druhou stranu proto někdy řadí příliš brzo, což podkopává dynamiku. (zde poznámka: automat se přizpůsobuje stylu jízdy, čili tlačením na plyn se "podkopaná" dynamika jako zázrakem vrací) Zajímavostí je, že kromě obvyklé volby D pro normální jízdu dopředu, má automat i stupeň L pro tažení přívěsů. U malých aut je to nečekané. Navíc umožňuje blokovat rychlostní stupně - na ten s označením 2 volí pouze mezi první a druhou rychlostí. Když chcete předjíždět, stačí stisknout tlačítko na boku páky a automat okamžitě podřadí z dlouhé čtyřky na trojku. Zcela bez chybičky ale samočinná převodovka není - rozjezdy jsou s ní cukavější (zde opět poznámka - s tím nesouhlasím) a výrazný příplatek 50.000 Kč proti stejné verzi s manuálním ústrojím znamená u malého auta šestinu pořizovací ceny." K závěrečné výtce jen dodám, že zájemce o Swift v tomto povedeném automatizovaném provedení nechť nehledí na ceník a jde se zeptat k prodejci. Slevy na dražší provedení jsou větší a tudíž se ten cenový rozdíl o nějakých 15.000 zmenší. A to už stojí za úvahu, obzvlášť když přihlédnete k faktu, že konkurenční malá auta s robotem (Punto, Corsa) nebo s variátorem (Yaris) tak dobře nefungují.
Povodně
Do galerie jsem přidal pár fotek z povodní u nás. Dnes jsem projížděl z Ústí do Lovosic, na Litoměřice a dál přes Křešice do Štětí. Cesta spíš připomínala den otevřených dveří (a oken), všude spoušť, místo polí rybníky a na nich rackové...Když jsme na autoserveru, tak kromě již zmiňovaného zničeného dealerství Mercedesu v Ústí, se "namočil" také prodejce VW v Litoměřicích...a možná mnozí další.
Gulliver na cestách
Swišť najezdil za posledních 11 dní dalších téměř 500 kilometrů, stav tachometru je něco přes 1.200 km, a aktuálně tak svým měsíčním nájezdem atakuje Mondeo. Vtipné. Po dotankování do plné bylo zjištěno, že průměrná spotřeba nepatrně klesla na necelých 5.8 litru/100. To je pěkné číslo, když uvážíme provoz převážně na krátkých trasách a ztráty způsobené automatem. Spokojenost tedy trvá a uživatelkami je kromě automatického provozu ceněn především výborný výhled do všech stran, parkovací "pískadla" a velká zpětná zrcátka. Snad i proto Gulliver zatím nedoznal újmy v podobě nějakých ťukanců a škrábanců. Tak ať mu to vydrží.
První výsledek reálné spotřeby
Takže po 17 dnech má Gulliver najeto 732 km a dnes se poprvé dotankovávalo do plné. Něco přes 38 litrů a výsledná průměrná spotřeba činí 5.9 litru na 100. Počítač hlásil 5.8, rozdíl je tedy nepatrný. Nejčastější jsou jízdy do 15 km a městské pojížďky. Dvakrát se jela trasa přes 80 km. Se spotřebou tedy panuje spokojenost. Stejně jako se samotnou jízdou. Obě uživatelky si poměrně snadno zvykly a ovládání jim nečiní potíže. Budou se jen muset potrénovat v provozu, ale to je otázka času. Snad to Gulliver přežije bez šrámů.
Automatic For The People
Název osmého alba známých R.E.M. se dokonale hodí pro dalších pár poznámek, jež by se zájemcům o automatizovaný Swift mohly hodit.
Poměrně zajímavé je, že po rozjezdu se zcela studeným motorem se automat nesnaží dosáhnout co nejrychleji nejvyššího stupně, ale přibližně první kilometr čtyřku nezařadí. Není třeba panikařit, protože trojka u automatu je jen lehounce kratší než čtyřka u manuálu (1,000 vs. 0,966) a 90 km/h tacho jedete při cca 3.000 otáčkách. Po přeřazení na čtyřku otáčky klesnou ke 2.000. Pro jízdu po dálnici je překvapivě automat vhodnější, protože čtyřka má převod 0.697 vůči 0.757 u pětky v manuálu a motor při 140 km/h tacho točí zhruba 3.500 otáček. To je myslím slušné.
Změny převodů probíhají klidně, bez cukání, registrujete je prakticky pouze sluchem při změně otáček. Kdo si v autě pouští techno, tak si toho nevšimne vůbec. :D
Pokud po rozjezdu jedete klidně, automat řadí co nejdříve nahoru a motor si jen ševelí. Pokud hned od začátku dupete na plyn, automat řadí o dost později, při vyšších otáčkách. Při jak vysokých, to záleží na tom, jak moc na ten plyn šlapete. Dnes jsem příkladně vyjížděl ve městě poměrně strmou rovinku. Pokud jen ze začátku dupnu na plyn, abych co nejrychleji dosáhl 60 km/h, automat řadil z dvojky na trojku lehce nad 3.000 otáček a na chvilku mi tam vrazil i čtyřku. Když jsem to jel podruhé, držel jsem nohu na plynu stále a z dvojky na trojku mi to zařadilo až při 4.500 otáčkách. Rychlost vyletěla podstatně nad povolenou a čtyřka se ke slovu nedostala vůbec.
Rozjezdy z místa (semafory, přednosti) nemusíte nijak hrotit, Swift vyráží bleskově. Následně se zklidní a řadí ve stylu klidná jízda. Přidáváním plynu ho snadno dostanete z mrákot a po městě je to opravdu hbitá myška.
Důležitou a pro mě čím dál oblíbenější funkcí je tlačítko na voliči - Vypínač rychloběhu, které ignoruje čtyřku. Samozřejmě je vhodné pro předjíždění, ale využijete ho i ve městě, např. v táhlých stoupáních.
Předjíždění nebo prostě nárazové zrychlení se dá provést dvěma způsoby. Prudkým sešlápnutím plynu automat podřadí. Čím rychleji jedete, tím více musíte sešlápnout plyn. Rychlost podřazení je podle mě srovnatelná, rozhodně ne pomalejší, s manuálním podřazením běžného řidiče. Druhou možností je právě využití tlačítka Vypínače rychloběhu a podřazení je okamžité.
Motor i přes svůj skromný obsah (ačkoliv se spíše obsahem 1242 blíží 1.3) je docela pružnej a celkem jede i v nízkých otáčkách. V tom mu pomáhá sympaticky nízká hmotnost celého auta - 990 kg. Takže pohoda i pro kliďánko jízdu. Mě ovšem nejvíc baví, že u toho nemusíte zůstat a po dosažení 4.000 otáček máte pod zadkem obstojného tahouna, kterej úplně ožije a pěkně vás sveze. Zatím to moc nepřeháním, motor je v záběhu (je mi jedno, co vám tvrděj mnozí prodejci o tom, že dnešní motory se nemusej zajíždět). Jde mi spíš o to, aby nechytl "lenoru" ze soustavného klidného popojíždění.
Spotřeba podle počítače se zatím drží na hodně sympatických číslech. Po městě (včetně toho mého zkoušení) kolem 6 l, za městem padá až k hranici 5 litrů. Samozřejmě podle profilu cesty. Dnes jsem najel 35 km, z toho 20 po městě a počítač ukazuje 5.4 l/100. Nakolik kecá, to se teprve uvidí, ale podle udávaného dojezdu a velikosti nádrže by to možná mohlo odpovídat.
Prozatím tedy spokojenost. Swift nejezdí tak komfortně jako Polo, Clio nebo Corsa, ale o to víc je s ním zábavy na členitých cestách a oproti základním benzinovým 1.2 v Corse nebo Cliu je tento mnohem čilejší. A co je důležité, ten automat funguje perfektně.
Přidat názorDiskuse: Suzuki Swift 1.2 GL/AC AUTOMAT
- Re: Nový Swift? 08.06.2017 08:39 woody-alien
- Nový Swift? 07.06.2017 16:28 rubus32
- Re: Presvedcili ste ma 03.01.2015 22:28 Lackey
- Presvedcili ste ma 03.01.2015 16:28 woody-alien
- Presvedcili ste ma 02.01.2015 22:51 Lackey
- Spokojnosť 12.08.2014 14:39 foxypetoo
- Suzuki Swift 24.07.2014 10:07 nxue
- Re: Freude am Fahren 08.04.2014 22:21 white label
- Re: Suzuki 08.04.2014 20:59 woody-alien
- Suzuki 08.04.2014 18:40 nxue
- Freude am Fahren 07.04.2014 08:52 woody-alien
- Re: Re: Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 19:08 šmoula nešika
- Re: Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 19:02 woody-alien
- Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 18:44 šmoula nešika
- Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 18:39 šmoula nešika
- Re: Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 11:15 woody-alien
- Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 10:16 Ronault.
- Re: Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 10:14 Ronault.
- Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 09:02 woody-alien
- Re: Re: Clio v garáži 24.03.2014 07:33 woody-alien
- Re: Clio v garáži 24.03.2014 00:00 Bud
- Re: Re: Clio v garáži 23.03.2014 23:52 Ronault.
- Re: Clio v garáži 23.03.2014 23:52 Bud
- Re: Clio v garáži 23.03.2014 23:52 Ronault.
- Re: Re: Clio v garáži 23.03.2014 23:48 Ronault.
- Re: Clio v garáži 23.03.2014 23:35 Bud
- Re: Clio v garáži 23.03.2014 21:26 šmoula nešika
- Re: Clio v garáži 23.03.2014 21:15 woody-alien
- Clio v garáži 23.03.2014 21:12 woody-alien
- Re: stierače 26.02.2014 20:28 woody-alien
Další vozy Suzuki Swift
-
Suzuki Swift (2011) Majitel: foxypetoo
Přidáno: 6.12.2013 89 Majitel 9.75 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2016) Majitel: User111
Přidáno: 22.12.2018 09 Majitel 9.54 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2012) Majitel: spiderwolf
Přidáno: 4.7.2014 139 Majitel 9.36 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2015) Majitel: Wojta101
Přidáno: 29.3.2016 610 Majitel 9.27 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2012) Majitel: nick slaughter
Přidáno: 3.8.2013 48 Majitel 8.97 Uživatelé