Recenze
Technické info
Přezdívka auta Žábáček Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:146000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1800 výkon [kW]: 107 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8
Popis vozu
Klasický roadster. Motor vzadu, zadní náhon. Žadná elektronika podvozku kromě ABS, nedá se vypnout. Tedy dá, pokud se vytáhne pojistka (uvažuju o vypínači). Elektroposilovač řízení - nedá se vypnout, zas jen přes pojistku, ale jízda bez něj mimo město je jistým způsobem čitelnější. Manuální plátěná střecha. Zadní okno buď slída nebo se dá dokoupit vyhřívané sklo. Atmosférický motor 1800 ccm, VVC, 150 koní. Skvělý zátah od cca 3000 - 7000 otáček. Převodovka manual (samozřejmě), 5 rychlostí. Řazení lanky. Rámová konstrukce vpředu i vzadu (tedy jak celá přední náprava, tak motor se vytahuje ven z karoserie na rámu). Odpružení hydragas, chybí pruźiny, které jsou nahrazeny kapalinovými jednotkami se stavitelnou výškou (musí se cca 1x za rok "dofoukávat" kapalinou). Odměna za složitější systém pérování je komfort jízdy a hlavně vyrovnávání tlaků a tedy i naklánění vozu v zatáčkách (jsou spojeny přední a zadní jednotky vždy na jedné straně). Brzdy ktoučové všechny kola. Tuhá karoserie (od přírody je to roadster, tedy nikoliv hybrid typu CC, kde výrobce pouze uřeže střechu).Spotřeba podle typu jízdy 8-10 l/100 km. Max rychlost cca 200 km/h.
Silné stránky
Zrychlení, čitelnost, v zatáčkách musí být pod plynem, při ubrání se stáva rychle přetáčivým - podle mne je to silná stránka, vím jak se podvozek chová. Ovladatelnost, vzhled. Plátěná střecha.
Slabé stránky
Předchozí majitelé :)
Náchylnost motoru přehřívat se po velké zátěži+těsnění pod hlavou, chce ho nechat vydýchat. Samozřejmě to není na dlouhé 1000 km cestování v kuse. Silná ochota jít do hodin na mokru.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Servis si dělám sám + kamarád.
Změny
Koupeno v dosti špatném stavu, pŕavá strana bouraná (ale jen povrchově). Spodek vymlácený, motor v podstatě v pořádku. Prasklé sklo - výměna.
Motor servis při koupi - rozvody, napínací kladka, oleje, filtry, svíčky, atd.
Výměna všech silentbloků za Powerflex, vyměna tlumičů za seřiditelné GAZy, výměna spodních ramen na zadní nápravě za seřiditelné (odklon). Výměna bzrových kotoučů a desek za EBC. Přidání vzpěr dozaduu nad motor do trojúhelníku a vpředu pod nápravu do křížem (ještě mě čeká vzpěra mezi podlahu a palubku uvnitř). Komplet předělání interiéru - vše do béžové kůže.
Přidat názorDiskuse: MG F 1.8 VVC
- Re: Re: Re: Dotaz 06.09.2010 09:07 roman_mg
- Re: Re: Dotaz 05.09.2010 21:30 Dendy
- Re: Dotaz 05.09.2010 14:32 roman_mg
- Dotaz 03.09.2010 11:39 Dendy
- Re: vzpěry 03.09.2010 08:26 roman_mg
- vzpěry 02.09.2010 17:45 Dendy
- Re: Re: Zadnej FAKE 27.08.2010 15:51
- Re: Zadnej FAKE 26.08.2010 23:25 roman_mg
- Re: Zadnej FAKE 25.08.2010 21:10 Jacoppo
- Re: Re: Nechte mě vydechnout :) 25.08.2010 15:37 roman_mg
- Re: Nechte mě vydechnout :) 25.08.2010 13:21 ypsilon
- Nechte mě vydechnout :) 25.08.2010 11:54 roman_mg
- Zadnej FAKE 25.08.2010 10:52
- Re: Re: Re: Re: Re: Recenze? 24.08.2010 01:27 Jacoppo
- Re: Re: Re: Re: Recenze? 23.08.2010 19:46 brizak
- Re: Re: Re: Recenze? 23.08.2010 14:53 Jacoppo
- Re: Re: Recenze? 23.08.2010 11:02 positivemind
- Re: Re: Recenze? 23.08.2010 02:46 Jacoppo
- Re: Recenze? 23.08.2010 00:55 brizak
- Recenze? 22.08.2010 19:48 Jacoppo
Další vozy značky MG
-
MG F (1997) Majitel: Lotus-Plzen
Přidáno: 3.1.2011 37 Majitel 9.89 Uživatelé
-
MG F (1998) Majitel: Dendy
Přidáno: 29.5.2007 239 Majitel 9.87 Uživatelé
-
MG F (1998) Majitel: Dave
Přidáno: 23.3.2014 08 Majitel 7.67 Uživatelé
-
MG F (1997) Majitel: LookiPht
Přidáno: 9.12.2017 410 Majitel 0.00 Uživatelé
-
MG ZS (2003) Majitel: Pegas
Přidáno: 27.4.2010 3910 Majitel 9.94 Uživatelé