Recenze
Hyundai i20 Hyundai i20 Start
Technické info
Přezdívka auta Hyundai i20 Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:63350 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1248 výkon [kW]: 57 kroutící moment [Nm]: 118 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.9 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 295 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Takze dalsia „nudna", nic nehovoriaca historka o kupe „obycajneho“ auta nie prveho ( snad ani posledneho ) s trochou podnetov a postrehov zapisaneho pohladom majitela a neberuce do uvahy ostatne pre neho nepodstatne faktory. Fotky vzhladom na pocasie pri kupe ( -19°C v horsom pripade a v lepsom len -12°C a do 80cm snehu ) ,spravene az neskor ( a naviac len mobilom, ale snazil som sa odfotit vsetko podstatnejsie ). Lepsie doplnim ked zmizne sneh a bude lepsie pocasie a auto sa umyje ( 3.3 som par doplnil, dalsie doplnat priebezne ).
Kupa :
Kedze cas postupil a predosle auto uz malo takmer 4 roky, bolo na case vyberat nieco dalsie.
Poziadavky boli jasne :
1. Nove auto ( po predoslej bezinvesticnej skusenosti nebolo o com )
2. mierne vacsie\vykonnejsie ako predosle
3. ziadna uplna novinka a pokial mozno ziadna zbytocna vybava ( okna v elektrike, klimatizacia, vyhrievane zrkadla.... )
4. normalna skladovka ( ziadne cakanie )
Inak kazdodenne jazdenie do prace, predpokladany rocny najazd 20.000 az 25.000km ( takze uz pomenej, predosle roky to vychadzalo cca. 32.000 - 34.000km rocne ), situaciu na cestach dnes poznate ( par kw naviac vacsinou nepomoze, kedze aut je vsade plno a cloveka co vas predbieha stretnete o 15 minut na krizovatke... dnes potesi skor nizsia spotreba a naklady )
Opat zacalo obchadzanie autosalonov, zbieranie materielov a studovanie informacii.
Na rozdiel od predosleho vyberu bola ponuka naozaj bohata ( strop som stanovil na 10500€ ).
Niektore auta vypadli rychlo ( suzuky swift, peugeot 207, opel corsa .. ), proste male. Pierove hodnoty niekde posobili slusne, ale realna vyuzitelnost ... proste hladam nieco ine.
Na niektore som sa bol pozriet, ale nepresvedcili ( dacia sandero, suzuky sx4, chevrolet aveo, opel astra, fiat punto, Kia Rio, Citroen C3 ).
Niektore nepresvedcili kvalitou, ine "praktickostou", ine pomer cena/vykon.
Nakoniec zostali vo vybere : Dacia Duster, Skoda Fabia, Hyundai i20, Kia Soul.
Ako dopadol vyber uz viete, este skusim objasnit preco to tak dopadlo :
Dacia Duste - pomerne vela poruch na diacia forach, ziadna normalna skladovka, predsa len mierne vyssie realne naklady
Skoda Fabia - skladovky s HTP ( zato plno vybavy ?!? ), naviac auto celkom uzke, ked som chcel kombinaciu motoru TSI a ziadna elektrika tvarili sa ze nikto nic take nikdy nechcel ?!? a o HTP 44kw naozaj nemam zaujem ( to naozaj kazdy chce HTP v plnej vybave )
Kia Soul - celkom zaujimava skladovka, ale nepresvedcila ( pre pasazierov bez problemu, ale maly kufor, naviac vlastne vacsia podvozkova platforma i20 )
i20 - pre mna kombinacia zaujimava cena, skladovna, pozadovana vybava. ( naviac aj dobra skusenost s predchodcom Hyundai Getz )
Popis vozu :
Takze moje auto ( prevzane 4.2.2012, vyrobene 7/2011 ) :
Hyundai i20, farba : electric red, motor : 1,2 57kw, dalsie : 2x sada pneumatik ( 175/70 R14 ) + folia na oknach ( 3M ), celkova cena 8280€.
vybava : Start + originalne radio + povinna vybava + koberce.
Rozmery : 3940 x 1710 x 1490 mm
Razvor : 2525 mm
Minimalna svetla vyska : 150 mm
Polomer otacania : 5m
Podovoz : predna naprava Mcpherson, zadna tuha torzna ( klasika v tejto triede )
Pneumatiky : Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie II ( + letne Pirelli P4 Cinturato na diskoch )
Vybava :
airbag 6x ( celne, bocne, okenne ), ABS a EBD, aktivne opierky, centralne zamykanie, elektricky posilovac riadenia, 4x reproduktor ( realne vsak 6x a vseky funkcne ), integrovane radio, delene zadne sedadla ( pri sklopeni je schod ), vyskovo a pozdlzne nastavytelny volant, otackomer, teplomer chladiacej kvapaliny ...
Nic podstatne pre bezne jazdenie nechyba ( snad len tempomat, ale na moj najazd sa to da prezit )
Dizajn :
To je dost individualna vec. Podla mna auto ani neurazi, ani neprekypuje emociami. Skor nenapadne, ale celkom elegantne. Nezaprie podobnost so starou generaciou Opel Corsa ( pripadne napr. Toyota Yaris ) a pritom ide vlastnym smerom.
Jazdne vlastnosti, radenie :
ked porovnam Getz je to posun o pol generacie ( nezaludne, drzi stopu, mensie naklananie v zatackach ), na spicku v triede samozrejme nema, ale ziadnu zasadnejsiu vyhradu nemam. Podvozok je naladeny tvrdsie, ale Getz bol tiez naladeny podobne ( znatelne viac sa vsak naklanal v zatackach ). Radenie obstarava 5 stupnova manualna prevodovka ( presne, lahke, mierne dlhsie drahy ), uz nie je problem pri radeni spiatocky ( co bol problem nielen getzu ). Neda vsak nedodat ze konkurencia vie ponuknut lepsie ( vw, skoda, seat,opel ), ale aj horsie ( fiat, dacia, chevrolet ..). Spojka je prijemne makka a zabera pomerne vysoko, ked pouzivate aj ine znacky je to nezvykle, ale aj u dalsich modelov Hyundai/kia je to podobne . Brzdy ( vpredu kotuce, vzadu bubny ), reaguju dobre ( abs som vzhladom na pocasie uz mal tiez moznost otestovat ), dobre davkovatelne aj ked pre plny ucinok treba riadne zatlacit. Jedine negativum je horsia izolaca ako od motoru ( o tom nizsie ), tak aj od podvozku ( pocut kazdy kamienok a aj odvalovanie pneumatik ), v kazdom pripade v tejto triede je tazke najst nieco vyrazne lepsie ( tj. najlepsia akusticka pohoda je na kvalitnejsich cestach ).
Riadenie je citlive ( hlavne v stredovej polohe, takmer neexistuje "mrtve miesto" ), na mensie korekciu smeru staci naozaj len 1-3mm pohyb volantu, ale citlivost sa v krajnich polohach znizuje ( citit tu uz po cca. 0,5 obratke ). Spatna vazba od kolies takmer nejestvuje ( co je vsak dnes uz takmer standart ), pri beznej jazde to vsak nie je probem. Tiez pri vyssich rychlostiach riadenie stuhne ( co je ovela prijemnejsie, auto sa podstatne lepsie ovlada do tohto rezimu by mohlo prechadzat podstatne skor, najlepsie hned "za mestom" ). Nepotesili pouzite pneumatiky ( rozmer ), hlavne vysoke profilove cislo na druhej strane vsak mierne kompenzuje tvrdsi podvozok.
Motor :
asi najvacsie prekvapenie. vlastna konstrukcia Hyundai ( kappa ).
Objem 1248cm3, DOHC 16V, 57,2kw pri 6000o/m, 118nm 4000o/m.
Tichy, nema problem posluzit uz od nizsich otacok ( toho som sa u 16v celkom bal ), ak by som nevedel jeho udaje, kludne by som mu tipoval aj viac kw.
Udavana spotreba : mesto 6.4l/100km, mimomesto 4.5l/100km, kombinovana 5,2l/100km
Priame porovnanie v rovnakej triede napr. Opel Corsa 1,2 ( starsia 59kw, ci aktualna 63kw ), Fabia 1,2 ( 51kw ), alebo Renault 1,2 clio ( 55KW ) - je jednoznacne v prospech hyundai motora. Corsa ma viac kw, ale pri jazde som mal pocit ze su len vymyslene ( nezmyselne sprevodovanie ), fabia ( slusne sprevodovanie/dynamika mesto, ale nad 70/80km/h uz je to bieda ), Clio ( asi najlepsi konkurent, ale viac straca dynamiku ked je auto obsadene ).
Do interieru sa hluk od motora zacina viac dostavat az po prekroceny cca. 3500o/m ( a dlhodobo vadit zacina nad 3800 - 4000o/m ).
Slusna jazdna dynamika ( vzhladom na dnesne plne cesty, a jeho objem ) je dosiahnutelna zhruba do 110km/h. Potom uz ho nama vyznam nahanat ( asi nikto si taketo auto nekupi na pravidelne jazdenie v dialnicnych rychlostiach ), takze to beriem ako dostatocne.
Prekvapil "asistent radenia", pri ktoreho doporuceniach otacky klesaju az niekde k hodnote 1600o/m ( ale na pocudovanie motor neprotestuje ), takze 5ku doporucuje uz pri cca. 60km/h. ( osobne tuto funkciu beriem ako zbytocnost )
Spotreba :
Uz mam za sebou prvych 21300km, takze zhodnotenie uz je mozne ( aj ked objektivnejsie to bude najskor po jednej sezone ).45 tankovani, priemer 5.55l/100km. ( priemer vsak stale kazi "zabiehanie" v teplotach -12 az -19°C ). Hodnoty ktore udava vyrobca su viac menej realne ( v meste sa da jazdit teda urcite za menej ako 6,4 a to hlavne u nas kde ziadne naozaj vacsie mesto nemame ), a mimo mesta pri ustalenej rychlosti nie je problem udrziavat priemer pod 5l/100km.Dialnica znamena zvysenie spotreby, ale ziadna tragedia to nie je ( hlavne ak respektujete predpisane rychlosti ).
Vysledok :
http://www.spritmonitor.de/en/detail/497474.html
Ak nebehate na dialnicu ( alebo sa snazite jazdit maximalne 110km/h ) spotreba je cca. 5,1 - 5,3L/100km.
Pri zaradeny dialnice ( cca. 30% na nadrz ) a dodrziavany max. 130km/h stupne priemer k : 5,5 - 5,8L/100km.
Cisto mestke jazdenie a kratke trate ( nie zavodenie od semaforu, skor predvidava a dynamickejsia jazda ) : 5,6 - 6,1L/100km
Pri predpisovej jazde mimo mesto bez problemu aj 4,7 - 4,9L/100km.
Vnutorny priestor :
Slusny ( hlavne vzhladom na rozmery auta ), uz Getz sa nemusel hanbit. Jedine co sa mierne zhorsilo je miesto na kolena vzadu ( dovodom je podstatne hrubsie predne sedacky, ktore uberu aj pri vacsej ploche cca. 2-3cm ). Sam za seba sa posadim ( mam 188cm ), ale miesta uz je menej ( nad hlavou je ho vsak dost ). Pozitivne je miesto na sirku, kde je ho naozaj viac ako vacsina konkurencie ( az prekvapivo ), hlavne ked sadne clovek napr. do swiftu, 207, alebo Fabie ( rozdiel je casto aj 10cm ) a pritom vonkajsie rozmery su casto podobne.
Presne to plati aj pre kufor ( 295 litrov ), ale dobre pouzitelny ( nie vysoke a uzke ). Trochu zamrzia chybajuce bocne priehradky ( na rozne drobnosti ). Celkovo ma prekvapuje ake su udavane litre nespolahlive, niektori to snad hodnotia po strop :) ( ale to som zistil uz pri getzi )
Interier:
Slusne vyzerajuca palubna doska, horsie vyzerajuce vyplne dveri ( snad tie iste ako getz ). Fadne tmave potahy sedadiel a tvrdsie aj ked celkom pohodlne sedenie,ktoremu nechyba ani bocne vedenie a maju celkom slusne tvarovanie. Interier proste bez vystrelkov a celkom funkcne ( na druhej strane trochu nuda ).
Tvrdsie plasty pre mna nie su problem ( ziadna udrzba, nenarocne cistenie... ), v tejto cenovej kategorii proste klasika. Niekedy az nechapem neustalu kritiku - naozaj sa niekto neustale dotyka palubnej dosky?!?
Trochu negativne na mna posobia chromove plasty v interieri, je to taka past na oko ( clovek na prvy pohlad vie co to je, radsej to mohol zostat cierny plast )
Ergonomia :
Jednoznacne posun oproti getzu ( ovladace praktickejsie zdruzene na packe ), vsetko v priamom dosahu. Jedinu vyhrada smeruje k ovladaniu sklonu svetiel, za jazdy sa takmer neda pouzit.
Vyhlad spoza volantu je velmi dobry, extra neprekazaju ani predne stlpiky ( mnohe nove auta su na tom aj horsie, hlavne ked vitazi dizajn nad funkcnostou ).
Rozmerna schranka pred spolujazdcom je dobre pouzitelna aj pristupna ( bez problemu aj dokumenty formatu A4, naviac ucelne rozdelene na 3 casti ). Dostatok miesta je aj na napoje a dalsie veci ( okuliare, drobne, cukriky, mobil, rozne papiere ... atd. )
Co ma nepotesilo su mierne mensie spatne zrkadla ako mal Getz ( ale da sa na to zvyknut ).Pri jazde to nepredstavuje problem, horsie je to vsak pri cuvani, kde sa vacsia zabrana plocha vzdy hodi.
Vymena ziaroviek v prednych svetlometoch ( H4 ) je problematicka ( servis uz dnes chce zarabat snad na vsetkom ), ale nie je to nezvladnutelne.
Osvetlenie ktore produkuju je priemerne ( osadene long life Philips ), takze po vymene mnohi hodnotia zlepsenie ucinnosti.
Kam sa auto zatial pozrelo :
Za 11 mesiacov nebolo extra vela casu na behanie, takze zatial len okolie Rakusko ( 3x ), Madarskor ( 11x ), Rumunsko ( 2x ), Polsko ( 6x ), Ceska republika ( 4x ), Ukrajina ( len 1x )...
Silné stránky
Dostatok priestoru vzhladom na triedu vozidla ( ako pre posadku tak aj "naklad" )
Zatial nezaujem zlodejov o tuto znacku
Slusne jazdne vlastnosti
Dobra bezpecnostna vybava
Slusna zakladna motorizacia ( niektore znacky maju podobnu az za priplatok )
Vybava ( mam podstatne viac ako pozadujem, nieco by som uz kludne aj ozelel )
Nove auto ( vona, manualy, letaky v rodnom jazyku :) )
Folie - naozaj prakticke, naviac to celkom dobre vyzera
Pneumatiky - Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie II , naozaj slusne. Vzhladom na tochtorocnu zimu ( cca. 10 tyzdnov snehu a stale mrazy ) som ich mal moznost dokladne otestovat ako na cerstvom snehu, ujazdenom snehu, lade, snehovej "kasi", ale aj suchom mraze ( cca. do -19 °C ) a to v meste/dialnica/hory (cca. do 1200 m.n.m). Dufam ze zima v roku 2012/2013 uz bude miernejsia. ( zmena z Matador MP52 je markantna hlavne na cerstvom snehu a lade )
Pirelli P4 Cinturato - slusne vlastne na kazdom beznom povrchu ( sucha cesta, vlhko, mokro a dazd ). Na ceste stabilne a tiche, uvidime aky bude km najazd.
Slabé stránky
Horsia izolacia od hluku ( hlavne podvozok, ale vzhladom na triedu ziadna tragedia )
Len dojazdova rezerva
Slabe standardne stierace ( maju problem odstranit aj mensiu spinu )
Fadny interier ( to vsak moze byt aj klad, proste ziadna extravagancia )
Farba - ak by som mal auto objednavat, urcite by som si ju nevybral
Vrzga sedacka vodica ( uz nie je aktualne, sadlo )
Riadenie - nelinearne naladenie posilovaca riadenia ( trvalo snad 6000km kym som sa prisposobil, ale vdaka mierne inemu naladenie je vzdy trochu sok presadnut do ineho auta - par km treba na prisposobene )
Rozsirenost - ( kym Getza som stretaval 3-4ks, i20 je v okoli cca. 10 - 12ks ), takze dufam ze sa to negativne neprejavy pri tom zaujme zlodejov.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
zatial nic ( predchodca bol v tomto smere ukazkovy , tak snad nebudem musiet nadavat :) )
10.3.2012 - vymena oleja + filtra po zabehu ( 3012km 36 den vlastnictva auta )
21.4.2012 - prezutie na letne pneumatiky Pirelli P4 Cinturato ( 6031km )
22.4.2012 - vozidlo sa rozhodlo nerespektovat maximalnu povolenu rychlost, ale poplatok som panovi pri ceste musel zaplatit ja :). ( 6270km )
13.6.2012 - nehoda ( mnou nezavinena ), 9118km a auto putovalo do servisu :( ( pridane foto ) 7.7.2012 som auto prevzal, celkova cena opravy 4865,18 € ( este ze to ide na poistovnu vynnika ). Auto pri prevzati ocistene ( ako exterier tak interier ), kvalita prace slusna ( ani pri hlbsom skumani nie je poznat rozdiel v laku, alebo "nelicovanie" dielov ).
28.8.2012 - samovolne praskol plast na snurke co drzi plato kufra ( 12824km )
1.11.2012 - prezute na zimne obutie ( 16030km Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie II )
6.12.2012 - 1x servisna prehliadna 18890km - 128,71 € DPH
10.1.2013 - mnou nezavinena nehoda ( viac novinky - 20265km ), prevzate 22.1.
4.1.2013 - 1 rocne vyrocie, najazdene 21285km
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Oproti situacii spred krizy je to znacne lepsie ( predsa len auta v mojom rozpocte sa uz nachadzali aj v nizsej strednej triede ), pred krizou to bola len zakladna vybava lacneho modelu. Snaha predajcov predat prave svoje auto je podstatne vyssia, ktitika smeruje stale len k "domacej" znacke ( skoda ), nechapem ich ponuky a ani skladove zasoby ( vsetko len zakladne motorizacie a vyssie vybavy ), naozaj chcu vsetci ludia k 44kw ( ci pripadne 51kw ) motoru klimatizaciu a vsetko v elektrike + rozne oblepene plasty? Na co maju v cenniku zaujimavu cenu na 1,2 TSI ked najlacnejsie auto ktore maju s touto motorizaciou skladom je takmer o 2000€ drahsie ( a ked tak cakacia doba je cele mesiace ). Motorizacia 1,2 63kw mi bola totiz velmi sympaticka ( a bol som ochotny akceptovat aj niektore slabsie vlastnosti ), ale ponukane skladove vozidla atakovali cenovku 11300 - 12000€ ( co je podla mna znacne nerealne ) a pri takejto cene by som uz uvazoval o inom aute.
Moj predajca mi vybavil aj znacky ( nie len prevozne ), nalepil folie. Dodane zimne gumy osadil na moje disky ..., ale uplne 100% to nebolo. ( vsak sme vsetci ludia ).
Dalsia i20
Zhodou okolnosti som 3 tyzden pouzival dalsiu i20, vybavu Euro2012 Edition v striebornej farbe ( oznacenej ako Sleek Silver ), motorizacia 1.2 57kw ( pri prevzati mala najazdene cca. 1005km )
Vybava naviac obsahuje :
Dialkove ovladanie centralneho zamykania, elekticke ovladanie prednych okien a zrkadiel, manualnu klimatizaciu a palubny pocitac.
Porovnanie :
Vybava naviac je fajn, ale az na elektricky ovladane zrkadla je to skor na skodu. Necitlive ovladanie okien sposobuje ze ich otvaram na niekolko krat ( nic take sa mi na inom aute nestava ), neprijemne je to hlavne na strane vodica ( proste nie a nie trafit tu spravnu polohu co clovek chce ). Jedine co je na tom klad ze sa da bez natahovania otvorit aj spolujazdcova strana.
Klimatizacia - malo ucinna ( ale takuto mam skusenost aj s dalsich aut v tejto triede ) a naviac hlavne v meste je jej pouzitie citelne na vykone.Vychladenie auta trva dlho, niekedy je jednoduchsie proste stiahnut okienka. Za taketo nieco by som naozaj nedoplatil ani 5€.
Naviac ma trochu zaskocila vlhkost ( zrejme pre klimatizaciu ), ktora sa zdrziava v aute. Zahmlievanie okien ( hlavne rano ) aj ked je teplo?!?
Palubny pocitac - velmi optimisticka spotreba ( neustale okolo 5 - 5.2L/100km ), inak naozaj nechapem jeho funckciu ( to uz tie 2 veci naviac ktore zobrazuje mohli dat aj do zakladu ).
Ostatne : je to proste i20, inak plati vsetko co som pisal vyssie o mojom aute.
Strieborna mu celkom svedci, ale zrejme by som si ju nevybral.
Zaverecna statistika : najazdene 851km ( snazil som sa behat naozaj len co som potreboval ), natankovane 45,57l PHM. Priemerna spotreba 5,35L/100KM ( celkom zaujimave len na mestske jazdenie a kratke trate ).
Novinky v recenzi
Takze mam dalsi prispevok k nehodam ( opat nezavinene - 10.1. o 8:45 ), zas banska bystrica ( 2x ) a opat auto znacky fiat ( tiez 2x, tentoraz "nove" Bravo ). 64 rocny vodic ktory uz na ceste ocividne nemal co pohladavat ( asi problem s ocami ), nedal mi prednost pri vychadzani z bocnej cesty ( ja som isiel po Zvolenskej )... a mna uz cakal len naraz do boku jeho auta ( cca. 40-45km/h ). Co ma najviac prekvapilo bolo ze clovek uz v okruhu BB sposobil aj dalsie havarie ( dokonca ho uz vysetroval zasahujuci policajt ). Cudne bolo aj neochotne spravanie, prekrucanie situacie, nechcel ani prezradit meno... atd. a este aj pred policiou sa snazil prekrucat ( ale vzhladom na miesto narazu, a situaciu dostal odpoved ze to moze tvrdit... ale v tom pripade mu bude na mieste odobrate vodicske opravnenie, a dalsie sankcie ).. takze nakoniec dost neochotne prisvedcil. Nechapem taketo spravanie, este stastie ze sa nikomu nic nestalo. Uz bude asi potrebne nainstalovat si do auta kameru, nech ma clovek dokaz ked pojde sam. Pridane foto.
10 mesiacov
10 mesiac pouzivania ( 8,5 mesiaca jazdenia ), doplnena recenzia a prva servisna prehliadka. Auto absolvovalo cestu po ukrajine ( uspesne, konecne zas normalnejsia cena benzinu ).
Slovensko
Tazke zvykanie... vysoka cena PHM ( pre co takmer 60% ceny tvori dan ), kazdy sa niekam ponahla ( kam ked to mame vsade kusok ) , v neposlednom rade neustale manualne radenie a naviac zmena casu, ale doma je doma :).
zmena
Na par tyzdov odchadzam "za velku mlaku" , takze i20 zostava tu .. som zvedavy na jazdenie/situaciu na cestach v tejto krajine, ako aj ake auto "nafasujem".
Moja i20 ma uz takmer 8 mesiacov, najazdene 14631km, takze ziadne velke jazdenie ( skor menej a podla "planu" ). Mierne doplnena recenzia.
6 mesacne vyrocie
Uz prebehlo pol roka pouzivania auta, najazdene 11300km. Priebezne doplnana recenzia.
Nehoda
Dnes ( tj. 13.6.2012 ), do mojho na prechode stojaceho auta nabural ponahlajuci sa vodic Fiatu ( zostal nepojazdny, ja som odisiel "po svojich", ale len do servisu. Musim vsak pochvalit poistvnu Allianz, okamzite vybavena oprava aj vsetko zariadovanie + nahradne auto ( strieborna i20 ) zdarma. Najazdene 9118km. Po pristupe v Generali slovensko, naozaj prijemne prekvapenie.
Update recenzie
Mensi update recenzie. Najazdene 7815km.... bez problemu.
Vyrocie :)
Dnes je to stvrtrocne ( alebo 3 mesiace ) vyrocie vlastnictva auto, najazdene 6776km, takze ziadne velke jazdenie. Postupne mierne upravena recenzia.
uz 67 dni ...
Takze 67 dni pouzivania, najazdene 5535km. Bez problemu absolvovane rumunsko. Spotreba stale mierne klesa.
43 den
Takze 43 den vlastnictva auta je takmer za mnou, bez problemu najazdene 3721km. Trochu upravena recenzia.
update
Mensi update recenzie ( aj vymena/doplnenie par foto ) + pridanie textu. Naviac vymeneny olej ( po zabehu ) + filter. Olej Total Quartz 5w40.
foto
Cez vikend doplnene nove foto ( konecne vykuklo slnko a po 10 tyzdnoch mizne sneh ). Auto umyte, a kratka cesta "na juh" na odfotenie. Po 29 dnoch ( 1 mesiac, kedze februar bol dlhsi ) najazdene 2801km.
Přidat názorDiskuse: Hyundai i20 Hyundai i20 Start
- Ahoj 26.01.2020 10:50 Gabo1
- Re: štartovanie 06.12.2012 11:44 random
- štartovanie 29.11.2012 23:52 umo
- Re: Recenzia 20.09.2012 07:55 random
- Recenzia 19.09.2012 09:39 Kokino
- Re: Re: Re: dobrý výber 17.08.2012 09:31 random
- Re: Re: dobrý výber 12.08.2012 21:30 objekt21
- Re: dobrý výber 04.03.2012 19:57 random
- dobrý výber 04.03.2012 19:15 umo
Další vozy Hyundai i20
-
Hyundai i20 (2011) Majitel: Bartiik18
Přidáno: 24.3.2013 118 Majitel 9.63 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2009) Majitel: amaize
Přidáno: 31.5.2009 2010 Majitel 9.42 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2011) Majitel: vasekk
Přidáno: 26.6.2011 39 Majitel 8.97 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2012) Majitel: pro2n
Přidáno: 2.2.2013 69 Majitel 8.50 Uživatelé
-
Hyundai i20 (2009) Majitel: Hangover20
Přidáno: 12.6.2012 1810 Majitel 8.47 Uživatelé