Recenze

Hangover20 (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Hyundai i20 1,2 DOHC 16V 57 Kw

8.47 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai i20, foto 2 Hyundai i20, foto 4 Hyundai i20, foto 5 Hyundai i20, foto 6 Hyundai i20, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Červený sršeň, angličák Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:50 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1248 výkon [kW]: 57 kroutící moment [Nm]: 118 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

VÝBĚR A NÁKUP

Počátek svého řidičského působení jsem strávil ve Fiatu Punto druhé generace. Bylo to auto poměrně staré, Nemělo skoro žádnou výbavu. Trapili ho technické závady, ale měl jsem ho moc rád. Když jsem začal chodit na VŠ, tak jsme se začali bavit o tom, že bych měl dostat nové auto, které mně nenechá ve štychu na delších trasách a bude i trošku bezpečnější. Asi jsem divný, ale ze začátku jsem z toho nebyl moc nadšený, protože si k věcem buduju citový vztah, k autům zvláště a nechtěl jsem se s Fiatkem rozloučit, ale nakonec jsem přece jen usoudil, že to bude rozumné. Přicházely pro mně v úvahu menší vozy se základní motorizací. To mi ani nevadilo, protože stejně většinou jezdím sám a nebo s přítelkyní a určitá motokárovitost tohoto segmentu mi díky Puntu byla blízká. Měl jsem mnoho kandidátů(Ibiza, Fabia, Aveo, Swift), ale všechno pohořelo na tom, že jsem byl zklamaný, právě z té základní motorizace. Silnější motry zase neodpovídaly rozpočtu. Ty základní prostě nejely a byl jsem z toho zklamaný, protože punto mělo sice taky základní 1.3, ale díky velmi nízké hmotnosti to bylo velice živé autíčko. Na idvacítku jsem narazil až jako na jednu z posledních možností. Design se mi moc líbil, ale od zkušební jízdy jsem toho moc nečekal, ale byl jsem velice příjemně překvapen. Auto bylo velice živé a bylo jediné se kterým jsem cítil, že nebudu skřípat zubama při každém předjetí traktoru. Tedy bylo jasno. Vybral jsem si červenou skladovou idvacítku a za dva dny byla moje.

JÍZDA

S autem není problém jezdit. Řízení je trošku asijsky přeposilované, ale zpětná vazba tam je. Jednička a dvojka jsou moc krátké, ale jinak nemám výhrad. Není to žádný hot-hatch, ale díky tvrdému podvozku, se na hezkém asfaltu dají příjemně krouhat zatáčky s relativní jistotou. Na výmolech je to trošku kostitřas. Opravdu se idvacítkou dá zažít i určitá porce zábavy za volantem, ale ta je adkvátní motorizaci a charakteru vozidla.

MOTOR

Netvrdím, že Hyundai dělá všechny motory nejlepší, ale stojím si zatím, že žádná jiná automobilka nemá v současnosti, tak skvělou malou atmosféru, jako je v mém autě. Motor se nechává rád točit a jeho chod je kultivovaný.

ÚSPORNOST

Nejsem fanatik přes spotřebu a rád se za volantem bavím. Nemám palubní počítač, tak nevím jaká je má průměrná spotřeba, ale zhodnotil bych to tak, že mám nájezd 25 000 km za rok a jako studenta, který nemá peněz jak šlupek , mně to finančně neničí, takže idvacítku lze považovat za úspornou.

VÝBAVA

Na tohle já moc nejsem nemám moc rád elektronické serepetičky, ale i20 má ESP, klimatizaci, integrované radio. To je asi vše z výbavy co stojí za zmínku. Myslím, že je to dostačující.

INTERIÉR

Nejsem olizovač plastů a nějaká ta nitka ze ze sedačky mi taky žíly neutrhne, a interiér není pro mně priorita, ale v autě se cítím dobře. Je tam obrovské množství prostoru. Zvláště vepředu. To je způsobeno absencí středového panelu. Vzadu už je to horší, protože je střecha zkosená, ale zadní sedačky moc nevyužívám. Myslím, že obrovský prostor je jeden z velkých kladů vozu a i já se 190 cm nemám opravdu žádný problém

ZÁVĚR

Auto mám tři roky a byly to tři krásné roky, kdy mi stokrát vytvořilo úsměv na tváři a neměnil bych.

Silné stránky

MOTOR

DESIGN

PROSTOR

Slabé stránky

ZPŘEVODOVÁNÍ

SILNÝ POSILOVAČ

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto mám skoro tři roky a mám najeto 50 000km a za tu dobu jsem nemusel měnit nic ani žárovku. Pouze brzdové destičky, ale ty jsem si zničil sám:-D "sportovní" jízdou.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupeno v GMP mix Ostrava. Mohu vřele doporučit.

Tuning?!?

Tohle slovo nemám rád, a to co jsem s autem dělal bych tak nenazýval. Spíše jsem se ho snažil vizuálně odlišit. Ne z důvodu, abych měl "hustokrutopřísnou" káru. Chtěl jsem, aby v době, kdy jsou všechna auta podobná to moje mělo určitou osobitost a aby se trošku lišilo. Uvidíte na fotkách.

 


Další vozy Hyundai i20



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Žádný problém

praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
1
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
6
kvalita sedadel
7
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…