Recenze
Technické info
Přezdívka auta Orlík Rok výroby 1994 Koupeno nové najeto [km]:150 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3500 výkon [kW]: 211 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 450 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 18
Popis vozu
Vozidlo zakoupeno jako předváděčka v roce 1994 přímo v USA. U nás tehdy stálo 1,2miliónu korun českých. V kontejneru došlo do Hamburku. Firma za toto vozidlo zaplatila včetně dovozu atd. 850000,-Kč. No a protože to byla Amerika a navíc v automatu a dlouhá 5,12m nafasoval jsem vůz jako služebně nejmladší já. Orlík se už v roce 1994 vyznačoval zadní nápravou Chapmann, která toto auto tak rapidně odlišovala od tehdejších amerických těžkotonážek s tuhou nápravou!! I dnes si troufám tvrdit, že pokud by se zrušil omezovač ve 190km/h!!!, tak to natře v každé zatáčcce kdejaké Oktávce RC.
Silné stránky
Perfektní motor a automat, výkonné klima, superaparatura Infinity (byť s mgf) s dvanácti repry v základu!!! Motor vydrží stoprocentně 500000km. Převodovka prý při dobré péči rovněž.
Nejsilnější stránkou tohoto auta je míra bezpečnosti. Jen jednou jsem ho půjčil svému známému (já seděl jako spolujezdec) a ve 140km/h nám nedal přednost opilý řidič žigulíku (prý bývalý dopravní policista v důchodu - 1,8 promile!!!) Auto zkráceno o metr (počítačem řešené deformační zony). Žigulík letěl 15m, my bočním smykem 50m!!! Pneu na pravé straně bouchly a hlinikáče v asfaltu vyryly 1,5cm hluboké a 25m dlouhé rýhy. Auto se nepřevrátilo!!! Při nehodě nedošlo fakticky k žádnému zranění zúčastněných. Já osobně měl nakopnutý pravý palec a pásy jsem cítil ještě 14 dní. Airbagy vzhledem k hodnotám zpomalení nebouchly. Od této zkušenosti dávám přednost velkým autům.
Slabé stránky
Špatně zpřevodované řízení. V rychlostech kolem 160km/h auto šlo dravě za plynem do zatáčky, tractionkontrol odváděl superpráci, ale tak nějak jste nestíhali točit kormidlem. Mizerné a rychle odcházející brzdy.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Žádné, protože toto autíčko žilo pouze půl roku a pak po totální havárii šlo na odpis. Z poruch jediná: v 10000km se přidřelo LP kolo a došlo ke sjetí brzdové destičky na kov.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
V Americe superjednání - ale nebyl jsem u toho.
Kde teď je?
Toto auto je sice dávno po smrti, ale pár fotek zbylo a občas jej uvidíte na silnicích se značkou Chrysler Vision, či Chrysler Concorde. A milovníci amerik se mezi čtenáři určitě najdou. Toto auto se dnes dá sehnat už kolem 50000,-Kč!!! V plné výbavě!!!Auto mi dnes neříká pane, byť jsem jednoho času uvažoval, že jej zakoupím.
Přidat názorDiskuse: Eagle Vision
- Otazka 09.06.2008 13:34 Midlosek
- dneska... 18.07.2007 23:47 Novic (Porsche team/GT-R team)
- kde jsi boural? 29.06.2007 11:16 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Držme smutek... 28.06.2007 21:45
- prosim te 15.06.2007 22:43 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Nevím 14.06.2007 20:01 petrzel1
- Re: vision 14.06.2007 20:00 petrzel1
- Re: vision 13.06.2007 14:54 Barrichello
- žije?? 12.06.2007 20:19
- Re: vision 12.06.2007 10:56 petrzel1
- vision 09.06.2007 01:16 jmurjr (H22A7)
- Proč? 04.06.2007 11:34 petrzel1
- 10b 03.06.2007 19:00
- Re: hodnoceni 03.06.2007 18:53 petrzel1
- hodnoceni 03.06.2007 18:46 Novic (Porsche team/GT-R team)
Další vozy značky Eagle
-
Eagle (1977) Majitel: Lotus-Plzen
Přidáno: 3.1.2011 409 Majitel 9.65 Uživatelé