Recenze
Technické info
Přezdívka auta BÁWO Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:84000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 330 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 480 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8.5
Popis vozu
Vůz jsem zakoupil jako ojetý v Německu dlouho jsem vybíral jaké auto, protože jsem potřeboval auto s vyšší světlou výškou a které má náhon na všechna čtyři kola. Nejdříve jsem váhal nad Bmw x5 3.0d, ale když jsem se byl na auto podívat v bazaru přišlo mi takové nepraktické a nepohodlné bylo tam málo místa nad hlavou a řekl bych hloupý přístup do zavazadlového prostoru přes dvoudílné víko. Ale uvědomil jsem si, že chci bmw, protože jsem měl bmw 3 s automatem, s kterým jsem neměl ani jednu poruchu věděl jsem že bmw jsou auta spolehlivá. Poté jsem náhodně na internetu zahlédl BMW X3 a to mi prostě padlo do oka a říkal jsem si:to auto musim mít. Tak jsem se byl svést s Bmw x3 2.0d v Inveltu Plzeň a přišlo mi velice dobré i motor byl pružný, ale ted má motor 2.0d 130kw ale v roce 2005 mělo jen 110kw tak jsem si myslel jestli to bude stačit. Motor jsem chtěl určitě 2.0d, protože 3.0d je motor o dost težší a složitější. Auto jsem si vyhlídnul na internetu a nechal jsi ho v červnu 2008 přivést. Po prvním svezení se mi motor zdál dostatečný, ale po pár tisících km jsem začal trošku pochybovat, protože auto na jedničku akceleruje no neni to žádný zázrak, ale na dvojku už akceleruje docela dobře. Motor je docela dobré vytáčet až do 4000ot/min(když chcete trošku nějaký ten pěkný zátah). Motor by si zasloužil ještě jedno turbo, protože od nízkých otáček prostě nejede, ale pak se chytí turbo a ráze jste na 3500ot/min. Auto se na 100km/h dostane za 10s a maximálka je 200km/h. Spotřeba byla když jsem auto koupil asi 9,2l,ale ted se (po roce) ustálila na 8,3l. Auto má ale opravku tvrdý podvozek a na nekvalitní okresce budete docela vydrncaní. Auto musim pochválit za široké nastavení sedadel. V terénu je X3ka docela stabá no v lehkém terénu si vystačí bezproblémů, ale v těžším terénu už mu to tolik nejde no tohle neni auto stavěné do terénu, ale dobré je na sněhu tam xdrive funguje bezvadně.
MOTOR:
Motor v mé X3 je ten druhý nejslabší, který se kdy do tohoto modelu dával. Nejslabší je nedavno předdstavený 18d, který má výkon 143PS a točivý moment 350Nm. Motor v mé X3 má výkon 150PS a točivý moment 330Nm. Tento motor bych označil jednim slovem: překvapivý. Když jsem auto kupoval měl jsem docela obavy, jestli bude motor dostatečně silný. Po prvním svezení jsem byl docela i překvapený, jak motor ochotně auto rozpohybovává. Slabost motoru je znát akorát při rozjezdu. Na první převodový stupeň motor má co dělat rozhýbat auto, ale při 2. př. st. auto už ochotně zrychluje. Tento motor je velice kultivovaný a při jízdě neni prakticky vůbec slyšet. Při pomalé jízdě neni vůbec známo, že se jedná o diesel. Na dálnici auto ze 120km/h ochotně akceleruje dál a dál, až na hodnotu 200 km/h
JÍZDA:
Jízda v tomto autě je klidná a tichá. Jízdní komfort ovšem omezuje tvrdé pérování. Už standatní pérování je dost tvrdé a to si můžete připlatit za sportovní. Ale výhodou tvrdšiho podvozku je prakticky žádné náklony karoserie. Ať už jedetee do zatáčky jakoukoli rychlostí auto se ani nehne.
SPOTŘEBA:
Jelikož jezdím převážně ve městě, spotřeba se pohybuje okolo
9,5 l/100km, což je velice dobrá hodnota. Mimochodem motor 3.0d ve městě spotřebuje 12 a více litrů na sto. Spotřeba mimo město se pohybuje okolo 8l/100km a na dálnici se pohybuje okolo 8,5l/100km. A při opravdu úsporné jízdě se dá jezdit i za 7,5l/100km.
Silné stránky
-docela motor
-zavazadlový prostor
-pohon všech kol x-drive
-spotřeba
-široké nastavení sedadel
-jízdní vlastnosti
Slabé stránky
-málo místa u řidiče
-tuhý podvozek
-drahé příplatky
-vyšší hlučnost motoru
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatim běžná výměna oleje a filtrů a také prasklá žárovka předního světlometu. Ale nedavno jsem měl problém s klimatizací dal jsem to do servisu a tam mi řekli, že je zanešený kompresor a tak ho vyndali a poslali spravit a také byl přetržený řemenem celková oprava stála 10 000.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jak už jsem říkal auto je z Německa a s prodejcem nebyl problém auto bylo v záruce. Prodej proběhl bez problémů.
Přidat názorDiskuse: BMW X3 2.0d
- recenze 24.08.2010 15:58 peitr
- servis 11.08.2010 21:32 peitr
- obrázky 09.11.2009 17:11 peitr
- PS: 27.10.2009 16:29 d.a.m.
- no, 27.10.2009 16:23 d.a.m.
- Re: peitr a jeho hodnocení? 18.10.2009 00:18 white label
- To jsem přesně čekal... 18.10.2009 00:05 Sysoj Psojič
- Re: Tatar 17.10.2009 11:05
- Tatar 17.10.2009 00:21 Sysoj Psojič
- Re: peitr a jeho hodnocení? 15.10.2009 16:14 peitr
- peitr a jeho hodnocení? 15.10.2009 13:10
- 7-3-2 13.10.2009 21:45 911
- Re: Re: budíky 13.10.2009 18:24
- Re: budíky 13.10.2009 17:46 Vampix(Diesel Power)
- budíky 13.10.2009 17:42 Parda71 (BMWfans)
Další vozy BMW X3
-
BMW X3 (2008) Majitel: Podmáslí
Přidáno: 23.11.2008 16710 Majitel 9.88 Uživatelé
-
BMW X3 (2007) Majitel: StepTron
Přidáno: 14.11.2011 910 Majitel 9.85 Uživatelé
-
BMW X3 (2006) Majitel: Jeronimo_
Přidáno: 4.12.2008 2110 Majitel 9.81 Uživatelé
-
BMW X3 (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 6.6.2007 299 Majitel 9.62 Uživatelé
-
BMW X3 (2007) Majitel: parkoviště
Přidáno: 9.6.2007 69 Majitel 9.47 Uživatelé