Recenze

pedro26 (muž 44 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Octavia 1,6 TDi Ambition

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 9
Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20
 

Rychlá navigace

Technické info

Přezdívka auta nemá Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:800 palivo: nafta počet válců: 4 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 590 pohon kol: přední

Popis vozu

Octavia třetí generace. Není moje. Jen jsem využil akce Škodovky s názvem "Zažij Octavii" a na naši firmu jsem si ji na dva dny půjčil. Šlo to celkem snadno. Zaregistroval jsem se na netu, po čtrnácti dnech mi volali, vyplnili jsme dotazník a na konci jsem si zvolil prodejce u kterého bude auto k vyzvednutí. Podmínky Škodovky jsou jen 2 - půjčuje se to firmám a ty musí mít aspoň 2 referenční auta. Auto jsem vyzvednul hned po otevíračce, abych měl co nejvíc času si ho užít. Prodejcem byly povoleno ujet 350km, ale jelikož nám to dali špinavý a my s tím museli do myčky, tak nám povolili 500km (bohužel jsem ten limit nevyužil).
Auto bylo ve výbavě Ambition s motorem 1,6 TDi. Najeto mělo 700km. Ve výbavě byla např. automatická klima, vyhřívaný sedačky, dešťový senzor, Start-stop, 6 airbagů, atd. Velký mínus byly 15" plechy - fuj!! Jelikož jsem trošku rozmazlenej ze svojí "dvojky", tak mě přišlo, že je to celkem holátko. Jaký bylo moje překvapení, když jsem si to auto sestavil v konfigurátoru a vylezla mi částka 543000,- To mi přijde zu viel.

Interiér
Povedenej. To nejhezčí jsou podle mě lišty na dveřích zakončeny otvírací páčkou - to se fakt povedlo. Rozhodně mě mrzí tvrdý plasty na horní části dveří (od dvojky krok zpět). Tvrdý plast je v místě který kryje zadní podběh - to bude po několika tisícíh kilometrech asi pěkně omlácený od pásu - nevím, proč do toho teda taky neimplementovaly ten otvor na uložení pásu z Rapidu. Volant je do ruky moc příjemnej. Měl i ty "boule" který držení hodně zpříjemnily. Pod sloupkem řízení je ale obří díra do který neustále vidíte, pokud sedíte vlevo, vzadu na místě spolujezdce. Takhle moc dolů ten volant stejně nikdy nedá, takže to nechápu - foto v galerii. Rádio s CD, a SD už není jen rádio, ale ovládá se přes něj spoustu dalších prvků, jako, svícení, nastavení vozu, nebo třeba ESP (což je podle mě nesmysl, ale asi se počítá s tím, že to nikdo nevypíná - jak kdo). Celkově je to pořád Octava. Žádná revoluce se nekoná. Neustále víte, kde co je a jak se to ovládá (světla, Maxi-dot, klima, loketka, atd.). Přední sedačky jsou i přes svůj menší rozměr pohodlný. Vzadu je opravdu moře místa. Měřím 186cm a kolena si opravdu nemohli stěžovat. Hlava ale bohužel jo - vzadu jsem dost výrazně narážel do stropu, což si pro delší cestování vzadu vůbec nedokážu představit. Kombík tím určitě trpět nebude. Do auta se nastupuje velmi pohodlně. Zadní dveře jsou určitě větší, protože se dozadu mnohem snadněji instalovala dětská sedačka a koneckonců i samotný dítě :-).

Motor
Zná ho asi spousta lidí. 1,6 Tdi - 77kw. Je to common rail, takže určitě tišší než PD. Výkonově je to ale slabota. Pod plynem díra, jak do Macochy. Pro svižný rozjezd je potřeba tomu hodně dupnout na plyn, aby se to rozjelo. Na běžný cestování ale určitě stačí. Jezdil jsem za 6,5L. Až si motor sedne, tak bude určitě živější a úspornější.

Kufr
Velkej jako kráva. Co dodat.

Jízdní vlastnosti
Tak tady jsem byl opravdu zklamán. Naštěstí mám na svojí dvojce na zimu taky 15" plechy, tak jsem to mohl krásně porovnat. Ta nová Octávka skákala jako koza a zvukový projev zadní nápravy mi připomínal vymlácený čepy po 100000km ve služebním autě. Kdo říka, že víceprvek nerozezná, tak je moula, nebo autem moc nejezdí. Na to, že mám ve svojí O2 tvrdý pružiny Eibach snížený o 3cm, tak je jízda s ní mnohem klidnější, jistější a tišší. Pokud si představím, že bych na tu trojku dal 18" pantofle, tak by to určitě bylo hezký auto, ale hrboly bych s tím přejíždět nechtěl.

Celkové zhodnocení
Octávia třetí generace je určitě zase o něco větší, vyspělejší, v některých směrech hezčí, v některých zase "levná". Kdo na ni máte a chtěli byste ji, určitě chybu neuděláte. Budete ale určitě potřebovat aspoň 650000, abyste doma neměli jen auto s nápisem Octavia, ale Octavii na úrovni svojí třídy. Je to dost a já si dobrou investici předstauji jinak. Až bude k dostání ojetá za dobrej peníz, bdu o ní uvažovat.

 


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
8
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…