Recenze

medvedi (muž 49 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Nissan Navara Double-Cab 2,5 dci 4WD

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 57× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Navara, foto 1 Nissan Navara, foto 2 Nissan Navara, foto 3 Nissan Navara, foto 4 Nissan Navara, foto 5 Nissan Navara, foto 6 Nissan Navara, foto 7 Nissan Navara, foto 8
Nissan Navara, foto 9 Nissan Navara, foto 10 Nissan Navara, foto 11 Nissan Navara, foto 12 Nissan Navara, foto 13 Nissan Navara, foto 14 Nissan Navara, foto 15 Nissan Navara, foto 16 Nissan Navara, foto 17 Nissan Navara, foto 18
 

Technické info

Přezdívka auta Hroch Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:1700 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2500 výkon [kW]: 126 kroutící moment [Nm]: 403 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.8 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 1500 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

Nissan Navara Double Cab 2008, výbava LE, navíc vybaveno - originál hardtop, zadní parkovací asistent, boční a přední lemy dveří, resp. blatníků a nárazníků - dále systémy zabezpečení. Jedná se o spíše Off road s možností přepravovat slušnou porci nákladu ( na korbě cca 800 kg, na kouli až 3 tuny ). Interiér odpovídá modelu Nissan Pathfinder. Za zadními sedačkami končí kabina a následuje korba. Přprava dvou dospělých, dvou dětí v sedačkách ( tři sedačky se mi tam vešly také ), kompletního vybavení na víkend či dovolenou včetně kočárku a zároveň přeprava velkého psa ( ten můj má teď 50kg a ještě 15 nabere ) je bez problémů. Pokud přeci jen dojde místo dá se na střešní nosič ( ve standardní výbavě ) naložit dalších 100kg. Měl jsem před tímto vozem kombi nižší střední třídy a pokud jsem naložil psa nedokázal jsem odvézt další věci. Navíc vzhledem ke schopnosti mého psa úžasně slintat vypadal můj kombík i přes mou náklonnost k pořádku a čištění jako auto co zásobuje JZD v prostoru kabiny. Proto jsem chtěl aby pes cestoval odděleně od cestujících a v úplně jiném prostoru ( přepážka nebo síť můj problém vyřešit nedokázala ). Čas od času potřebuji zásobovat malý rodinný provoz - takže náklad jako sudy, pytle brambor, jablek, stavební materiál, nábytek apod - naprosto bez problémů.

Silné stránky

Robustnost, problém s uhýbáním před rozjetým vozem na silnici nemají už ani řidiči "Oktáfek f dízlu voe....." zařazování z pruhu do pruhu, připojování v nájezdech apod je daleko snazší. Bezpečnost ( ano o crash testech vím, už je to napraveno, v této recenzi jde jen o mé subjektivní pocity ) - Od masky k čelnímu sklu je to skoro metr a půl, ABS, AIR BAGY - čelní, boční, hlavové. Pohodlnost - mám 195cm a 115kg :-))) pohodlíčko v sedadle je super, boční vedení nic moc, ale jinak sedíte jak v křesílku doma u telky. A za mnou se "malý" dospělý vejde - děti úplně bez problémů, pokud se trošku přisunu k volantu má vzadu dost místa i standardní dospělý. Jediné nepohodlí pro dospělého na zadních sedadlech skýtají ohnuté nohy, které jsou ohnuté více než by bylo na dlouhé cesty zdrávo. Pokud ale vepředu pojedou "prckové" bude vzadu místaspousta. Já byl místem vzadu překvapen a to významně příjemně. Spotřeba, opravdu příjmené překvapení - dle servisky je auto čerstvě po "záběhu" v návodu uvádí 1600km netočit nad 3000 ot, nezrychlovat a nebrzdit prudce, nejezdit ve stálých otáčkách dlouhou dobu, netahat přívěs atd. No prostě teď mi ukazuje počítač průměrku 8,2 ltr/100 jezdím podle pravidel 50/90/130 a s citlivou nohou - už jsem se dostal pod 8 ltr. Bral jsem naftu 3x 76 ltr, 71 ltr, 72 ltr. Ta třetí je stále ještě plná v autě. Takže průměrka: na 1700 km spotřebováno 147 ltr to jest 8,6 ltr / 100. Schopnosti motoru v kombinaci se 6st. manuálem. Naprosto super - odpadá přemýšlení co tám dáte za rychlost, prostě krouťák je obrovský. Schopnosti v terénu - trať pro motokros v Ředhošti projetá celá a to na origo silničních pneu. I motokrosaři, kteří tam byli koukali co všechno si nechá mazlík líbit. Standardní výbava pohon zadních, uzamknuto 50:50 P/Z , redukovaných 50:50 P/Z a uzávěrka zadního diferenciálu. Transportní možnosti - korba s boudou objem 1500 ltr ( bouda se dá oddělat je uchycena na 6ti čelistích ke korbě - nikde žádné vrtání plechů a podobná zvěrstva a pokud je povolíte a odpojíte zástčku na elektriku sundáte boudu během chvilky a máte náklaďák - naložitelné 800 kg ( do korby jsem nechal dát plastovou vložku po celém obvodu a po celé ploše - kvůli psovi ) - plus koule až 3 tuny - plus střecha 100kg. Výbava - vše včetně duální klimatizace, tempomatu, bluetooth rádia s možností handsfree telefonování, ovládání na volantu, spousta odkládacích prostor, vyhřívání předních sedadel ( nekožených ). Pozor servisní interval 30.000 km, nebo 2 roky :-)))

Slabé stránky

Jsou - hlasitost změn CD v měniči vypadá to jako by se hodlalo něco vyřítit na vás z prostoru od autorádia, ale nakonec to CD najde a hraje. Nemožnost nastavit hlasitost dopravních informací na rádiu ( defaultně nastavena úroveň tuším 15 a normální poslech je tak kolem 8 ) dokážete si představit co to udělá s dítětem, tkeré právě usnulo v sedačce poté co posledních 30km křičelo a spát nechtělo. ( ANO jdou ta hlášení vypnout úplně, ale to není ono. Já hlášení chci a rychle ztišovat hlasitost manuálně není ono, prostě nastavení hlasitosti DI by pomohlo ). Potěšila by mne ještě jedna 12V zdířka v kaslíku před spolujezdcem - kaslíky jsou tam dva a ani v jednom není ( X trail toto má a povauji to za chytré řešení např. pro napájení externí navigace ). Zdířka 12V je na přístrojovce a druhá v loketní opěrce - no nevim tam jí asi nevyužiju. Další nepříjemnou blbostí jsou odkládací prostory na středové konzoli - chrastí a jsou tam 4 - takže tam buď nic nedáte, nebo to budete hledat po autě a navíc to bude šíleně drnčet. Vyřešil jsem to transaparentní oboustrannou páskou a takovou tou "bublinkovou gumou proti klouzání" Vztekal jsem se jedno odpoledne, ale už to nechrastí a nevypadá to špatně. Další závažnější problém je kulisa řadící páky. Vše chodí v pořádku, ale trojka ne - její umístění mi trvalo než jsem ji našel, ale už vím kde je a tak jde hlaďoučce jako cokoliv jiného. Prostě z normální polohy uprostřed není "jen dopředu", ale asi 0,5 cm až 1 cm pákou mírně směrem k jedničce. Takže čtyřka jde standardně ze středu "dozadu" a trojka se musí mírně "posunout" k jedničce. Tímto neduhem trpělo i auto, které jsem měl půjčené jako předváděcí. Ostatní rychlosti jsou v poho a pokud jsem tohle objevil a naučil se tak nemám problém a vše hladké, ale to překvapení s novým autem, když tam ta trojka nešla dát to bylo nedobré. Typ, struktura potahů sedadel. Nissan dává do výbavy LE buď kůži na přání ( tu rád nemám ) nebo látkový potah - ten vypadá jako síť z malých kosočtverečků, která je natažená na spodní vrstvě potahu ( vypadá to krásně ), ale pokud vám tam dítě nadrobí rohlík tak ho jen tak rukou nesmetete.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné. Byl jen jeden dotaz a to když jsem auto prolézal tak jsem si všiml, že pod sedadlem spolujezdce je jeden kabel vyvedený zpod koberce ( jako ty ostatní ), ale že nikam nejde zapojit ( alespoň jsem neviděl kam by šel a to ani po zkontrolování sedadla řidiče ). Tak jsem jel do servisu a řekli mi ať ho klidně šoupnu pod ten koberec, protože to je kabel pro navigaci - pokud bych měl origo navigaci tak ta je pod sedadlem spolujezdce a kabel tam je předpřipraven. Tak jsem se uklidnil. Snad to tak je. Jediné co nevím je fakt, že v otcově X-trailu pokud se nepřipoutá řidič, nebo spolujezdec tak to od 30 km/h pípá. V navaře to funguje u řidiče, ale ne pro spolujezdce - tak nevím asi se na to ještě přeptám při servisce.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno nové v ČR a bez problémů. Jen trochu folklóru při přebírání vozu za to ale nemůže prodejce ale servis. Auto přistaveno a čelistí držící boudu na korbě nebyly dotažené. Když auto zavezlido servisu a dotáhli čelisti pokračovali jsem v přejímce auta a ukázalo se, že na zadním skle ( je to to co směřuje na korbu ) zústal nápis "voskovkou" z přerpavy vozu na lodi, nebo kde. A vzhledem k tomu, že bouda na korbě už seděla pevně a mezera mezi sklem a boudou je tak 3cm ( ruka prostrčit nejde ) tak opět do servisu sundat korbu vypucovat "voskovku" a opět dopřejímat. No o zdržení kvůli montování ochranných misek pod kliky dveří, které předcházelo estrádě s boudičkou nemá cenu psát. Jo vlastně jo když jsem pro auto dorazil tak jsem byl dotázán zda "ten construct tam chci hned, nebo mi ho tam dají až přijedu na servisní prohlídku....." nechápal jsem byl součástí objednávky, kterou měly cca 6 týdnů. No vše jsem přečkal a auto odvezl, už se tomu směju. Já jsem na auto spěchal a oni se snažili. Jen problém s velkým TP. Auto na leasing a na velký TP jsem čekal přesně 17 dní. Vše už je nyní v pořádku.

Další zkušenosti

Dnes 17.6.2008 najeto 3500 km, spotřeba stále v pohodě, s lehkou nohou i pod 8ltr pokud se svezu je to tak 10,5. Na nadrz je mozno dolitnout cca 900km, nadrz na 80 ltr, vzdycky se ji snazim "vyjet co nejvice" a ujedu 900km a nafty beru tak 72ltr. Myslim ze by se dala ujet i tisicovka na nadrz. Maximalni rychlost - po ceste na dalnici jsem se bavil, kdyz me predjela vytunena Oktavka, ktera jela z Tuning party v Panenskym Tynci a problikavala mne na 70 ze jedu fakt jen 80 - nebezpecne misto silnice "smrti" R7 - tak mne prdjel a ja se uz nepustil a to az do 180km podle tachometru, pak to vzdal a v praze na semaforech na evropsky jen nechapave a mozna i uznale kroutil hlavou

 


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím žádný problém, vždyť je to nové auto. Takže vše co jsem od něj chtěl zatím splněno na 100%

praktičnost
9

Absolutní až na parkování ve městě. Mě to nevadí takže pro mne 10. Chápu ale obecné požadavky a velikost parkovacích míst u nákupních zón takže dávám nižší.

prostornost
9

Vpředu bez výhrad, vzadu pro děti, nebo malé dospělé bez výhrad. Pokud by vzdadu jel velký dospělý a vpředu prcek tak také bez výhrad, ale zkusil jsem si to a i přes to že vzadu nikdy nepojedu dávám kvůli pokrčeným nohám (musel jsem "za sebou" více krčit)

jízdní vlastnosti
10

Bez problémů při jízdě 50/90/130 super pohoda a klid. Pokud chcete na semaforech závodit směle do toho, ujede vám jen sporťák.

jízdní komfort
10

Ano opravdu komfort, včetně vybavení pro posádku.

provozní náklady
10

Zatím překvapivě nízká spotřeba, Servisní interval 30000km, nebo 2 roky.

náhradní díly
10

Bez zkušeností

výkon motoru
10

Optimální, silný zátah, od nízkých otáček, snadné rozjíždění i pro něžné pohlaví.

spotřeba
10

8,5 ltr/ 100km průměr ( min 7,9 max 11 )

hlučnost motoru
10

Uvnitř příjemně brumlavá, Zvenku dostatečně "plašící". V zásadě při klidné jízdě de facto nehlučné ( subjektivně ).

kvalita sedadel
8

Pohodlné, široké, stavitelné ve všech směrech, Horší boční vedení těla a dle mého názoru nepraktické čalounění.

brzdy
10

Zatím nezkoušené v kritické situaci. Vše co jsem od nich chtěl splnily bez výhrad.

zavazadlový prostor
10

Pro normálního člověka NADBYTEČNÝ.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…