Recenze

m5t (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Toyota Avensis T27

9.48 Uživatelé

Hodnoceno: 27× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Toyota Avensis, foto 1 Toyota Avensis, foto 2 Toyota Avensis, foto 3 Toyota Avensis, foto 4 Toyota Avensis, foto 5 Toyota Avensis, foto 6 Toyota Avensis, foto 7 Toyota Avensis, foto 8
Toyota Avensis, foto 9 Toyota Avensis, foto 10 Toyota Avensis, foto 11 Toyota Avensis, foto 12 Toyota Avensis, foto 13 Toyota Avensis, foto 14 Toyota Avensis, foto 15 Toyota Avensis, foto 16 Toyota Avensis, foto 17 Toyota Avensis, foto 18 Toyota Avensis, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta Avik Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:45000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1798 výkon [kW]: 108 kroutící moment [Nm]: 180 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.4 maximální rychlost [km/h]: 200 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Zdravím všechny majitele Toyot,mezi které se hrdě hlásím.
Původně majitel Peugeota,ale poruchovost řady končící
7-kou mě odradila a začal jsem hledat nejspolehlivější značku.
Volba byla mezi značkami Honda,Mazda a Toyota. Původně jsem uvažoval o slušné ojetině,ale pak jsem narazil na nový Toyota Avensis a bylo rozhodnuto - dá se říct,že to byla srdeční záležitost. Jedná se o 1,8 Valvematic Multidrive S výbava
Luna(bez vyhřívaných předních sedadel). Koupil jsem ho v Polsku,
tím ušetřil asi 1/4 peněz a to se za trocha komplikací vyplatí.
Od prodejce jsem zadara získal zámek řadící páky,couvací kameru,
koberce interieru a plastovou rohož do kufru. Výbava obsahuje vše
podstatné jako: ESP,aut.klima,lité kola,el.zrcátka s vyhříváním a sklápěním,el.ovládaní všech oken,palubní počítač,audio CD/MP3,imobilizer,ostřikovač předních světel,podélně a výškově nastavitelný volant,elektricky nastavitelná bederní opěrka řidiče,dešťový senzor,samostmívací vnitřní zpětné zrcátko,centrální zamykání dveří,elektronická ruční brzda a spousta dalších serepetiček. Překvapila mě nízká spotřeba - pvní nádrž 6,62(okresky a město),druhá nádrž 6,9(převážně dálnice)- celkově 6,8 l/100Km.

Silné stránky

Bezpečnost,spolehlivost,TICHO,celkem slušné audio,
vnitřní prostor,suprovní automat s bleskovou reakcí na plyn,jedovaté brzdy.Moc se nekrade. Obrovský vnitřní prostor,mnoho
místa nad hlavou i pro nohy. Konstrukce podvozku špičkově eliminuje předklánění,zaklánění i boční náklony. Interiér je díky měkčeným plastům příjemný na omak i na pohled. Vzadu chybí středový tunel - zůstala rovná podlaha,což prostřední cestující ocení. Nevím kam to zařadit,ale zjistil jsem,že při spuštěném motoru nejde vůz zhasnout. Na jednu stranu se o svícení nemusím starat,ale při přesednutí do jiného vozu na to učo zapomenu a poliši budou mít žně.

Slabé stránky

Zatím nic,i když jedna mě napadá-při mé výšce 183 mám po umytí
problém dosáhnout hadrou na všechny místa.Nepraktická černá met.
v době pylové invaze.Protože je to novinka nefunguje zatím druhovýroba a to málo v Toyotě je předražené(např.tažné zař.).
Špatný výhled dozadu a nijak zvlášť dobrý výhled dopředu šikmo do boku díky airbegům umístěných ve sloupku. Elektronická ruční brzda se při rozjezdu automaticky nevypne-s manuálem údajně funguje,u automatu nevím proč ne. Velká slepá vzdálenost vzadu při parkování,kterou mám naštěstí vyřešenou couvací kamerou-doporučuji všem budoucím majitelům. Sešel by se trojblik směrovek.
Zjistil jsem mizerný zvuk klaksonu,jsou to takové minichrastítka (směšný zvuk na tuto třídu)- už hledám náhradu.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nic a doufám,že budou jen servisní prohlídky.
V zimě se mi povedlo doblbnout PP,projel jsem fakt hnusným zimním nečasem a na druhý den po výjezdu z garáže se rozblikaly kontrolky ABS a motoru. Vnější jiný projev žádný,jelo to jako vždy,tak jsem to vzal přes Toy servis.Chlapi na to mrkli,napíchli a když nic nenašli tak to resetovali a bylo po závadě. Od té doby už nic a to doslovně.
Po roce proběhla servisní prohlídka současně s úpravou plynového pedálu(svolavačka),jinak formalita.Cena 3240,-Kč, na Toy slušné.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce Toyota Bielsko Biala obstál na jedničku. Mám ho za humny
a co slíbil to splnil. Komunikace-já na ně česky oni polsky a vše
v pohodě. Stačily tři cesty: jedna pro objednávku,druhá pro doklady a třetí pro vůz.

 

Novinky v recenzi

29.12.2012 22:38

Nezávislý ohřev Webasto

Delší dobu už mě štvalo po mrazivé noci sedat do promrzlého vozu,škrábat okna a za jízdy čučet do zamrzajícího předního skla, zvažoval jsem tedy několik variant jako Defu či predehrevmotoru220V a nezávislé Webasto. Defa je slabého výkonu a předražená,taky zdroj 220V pro můj účel nevyhovoval a proto zvítězilo Webasto. Rozhodil jsem sítě a sondoval jak to pořídit za rozumnou cenu, dost jsem byl sklamán jak v různých nabídkách se žongluje s cenami,prostě skoušeli to,ale se seriózní nabídkou to nemělo nic společného, hlavně jak stříleli cenu montáže od 4 do 12tKč. Tak jsem se nakonec do toho pustil sám a bez jakýchkoliv skušeností dílo dokonáno do úspěšného konce za nějakých 10,5tKč bez ovládače, kdybych použil nové Webasto tak by to bylo do 20tKč - podle cen u autosip.cz (Webasto TT-E plus zástavbový kit pro T27) pro motorizaci do 2litrů,vyšší výkon přijde o 6tKč víc. Jestli o tom někdo uvažuje a je průměrně zručný tak to podle návodu s obrázky(součást kitu) zvládne taky, nejhorší část je instalace palivové jehly do nádrže, je to rasovina bez mont.přípravků a doporučuji svěřit Toy servisu před započetím samotné montáže(hodně to ulehčí a ušetří nervy ). Zbytek je pohodička po odmontování plata se stěračem, jde jen o přišroubování a uchycení do připravených částí vozu z výroby.Ideální pro montáž je dílna se zvedákem, ale stačí i garáž a nějaká rampa pro instalaci vedení paliva a výfukové části. Zásah do el.instalace vozu je v jediném místě a to včlenění do obvodu napájení ventilátoru topení. Snad to někomu pomůže v rozhodování a dosud ho odrazovala cena od různých vykuků,je to pohodička sednout do vozu bez nutnosti šrábání oken a vnitřkem příjemně vyhřátém, motor si taky blahem vrní :-) Dálkové ovládaní lze levněji sehnat na aukru nebo allegru(polovic ofi). Kdo si netroufá může použít ofi servis, ale za komplet řešení dá od 42tKč výš.


Přidat názorDiskuse: Toyota Avensis T27

Další vozy Toyota Avensis



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…