Recenze
BMW řada 3 335Xi coupe
Technické info
Přezdívka auta BMW 335i Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:27000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 2999 výkon [kW]: 225 / 255 * kroutící moment [Nm]: 400 / 490 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 / 5.1 * maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 430 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 12 / 13.5 *
Popis vozu
Zdravím všechny čtenáře. Tentokrát trochu jinak. Zvu Vás pouze na krátkou přojížďku (žádné stohy fotek ani popisu, jen krátké syrové info o ne úplně tradičním autě. Někdo zřejmě bude zklamaný,ale nemám v úmyslu konkurovat top 10, budu rád když se krátce zabavíte nad mým vnímáním tohoto auta).
BMW 335Xi coupe.
Přemýšlel jsem co si tak koupit na rychlé přesuny po dálnici a občas si zablbnout, prostě jen tak pro zábavu.
Požadavky zněly jasně a jednoduše: výkon nad 200kw, cena do 1,5milionu kč, schopné být pohodlné a v případě potřeby nekompromisně rychlé.
Postupně jsem vyřazoval konkrétní kategorie. Hot-hatche vypadly hned z kraje kvůli výkonu. Sportovní sedany zase mají výkonu dost, rychlost v přímce jim nechybí,ale v zatáčkách to jsou spíš mastodonti. Zbývají mi kupé... hm vlastně proč ne, 2x dveře mi stačí a zavazadlový prostor už dávno není jen na kartáček a kreditku.
Projížděl jsem internet,četl celé hodiny...konečný výběr padl na 4ku ve složení Camaro,Infinity G37,CLK 350 a 335Xi.
Camaro - vzhledově impozantní, ovšem jízdně jednoduše slabé a tak jaksi tupé.
Infiniti G37 - skoro perfektní, škoda jen příliš stísněného interiéru.
CLK - vlastně proti němu nic nelze mít, ale na mě je moc tiché,moc pohodlné, chybí mi "sportovnost".
BMW - no nebudu to prodlužovat. Sedlo mi ve spoustě ohledů.
Paradoxně tak nejužší finále sváděla M3 s 335Xi, pro i proti byla různá, cena M3 podle mě není přemrštěná, ovšem z pohledu jízdy a výkonů má 335Xi lepší poměr cena/výkon a praktičnost.
Karoserie vypadá elegantně, neřve do světa, že je to drsná kára,z které si sedneš na prdel. Ovšem jistá skrytá agrese v ní je. To mi stačí, nemusím být středem pozornosti za všech okolností.
mačkám Start => efektně na Vás bliknou všechny kontrolky, připomíná to nějakou osvětlenou reklamu z Newyorskýho mrakodrapu.
Odhlučnění na volnoběh je i za studena velmi dobré, nastavení sedadla a volantu je otázka okamžiku. Zjišťuju,že sedadla s elektrickým nastavením bočnic jsou dobrý nápad, nejsem žádný sumo a mám rád když mě auto pevně drží uvnitř.
Pomalu vyjíždím, ohřívám motor a zkracuji si chvíli poslechem audia. Nezní špatně, vlastně zní naprosto dostatečně pro obyčejného člověka, který není audiofil.
Jízda v BMW je zvláštní. Celé to působí naprosto přirozeně, jakobych s tím autem jezdil roky. Brzdy jsou skvělé a je na ně vždy spolehnutí. Motor táhne bez kopanců prakticky z jakýchkoliv otáček. Prostě ho požádáte o zrychlení a on to udělá. Po městě neprotestuje ani kolem 1500 otáček. Prostě se jen převaluje a přitom to není nuda, jak říkám, zvláštní.
Turbodmychadla vyrobená japonskou Mitsubishi Heavy Industries jsou malá, mají malý moment setrvačnosti a díky tomu se snadno roztáčejí do vysokých otáček. Co to znamená? Jedete v koloně 5 aut, všichni 80kmh. V protisměru je mezera tak 8-10vteřin. Plyn na podlahu, motor letí do otáček, míjí 4,5,6,7000 , celou dobu jsem silně zaražen do sedačky, mohutná síla motoru Vám chce zalomit hlavu a ukázat vám čalounění stropu. Všechna kola jsou zakouslá do asfaltu na 100%. Svět kolem je rozmazaný. Další kvalt se snažím řadit bleskurychle a ostatní řidiči kolem jen slyší burácení 6válce a sledují zadní diodová světla. Celé představení je krátké, ale naprosto oslnivé, rychlost se během okamžiku vyhoupla vysoko nad dálniční limit.
Dunivý zvuk šestiválce Vám zní v hlavě ještě chvíli potom a v těle se Vám vše rozpumpovalo a nejde to zastavit...
Po pár vteřinách odeznívá skoroorgasmus a už opět hledám další lovnou zvěř a nejraději bych si je poskládal jen pro takové manévry. Můžete to dělat celý den a nepřestane Vás to bavit.
Ovšem není to žádná ulejvárna. Řídit ho a chtít po něm maximální výkony znamená stejné požadavky auta od Vás.
ve zkratce:
- X-drive funguje znamenitě, trakce je parádní a umocňuje tak zrychlení i pocit jistoty v zatáčkách.
- xenony jsou skvěle nastaveny a svítí kam mají, ne celou cestu 3m před auto do silnice.
- odhlučnění motoru je ideální stupeň mezi tichem a přílišným hlukem.
- zvuk motoru baví víc nez zvuk oblíbených CD.
- nestrhává na sebe přílišnou pozornost.
- výhled vzad je špatný.
- výhled na semafory je ještě horší.
- palivová nádrž relativně malá (63l).
Pokud auto používáte k tomu, k čemu bylo určeno, je to bezproblémový a skvěle fungující stroj. Za 1,3milionu (cena nového) v základu koupíte parádní svezení, image, dobrý pocit i závist ostatních.
momentálně je na prodej.Více případně pres SZ.
Silné stránky
-motor
-vzhled
-image
-jízdní komfort a jistota
-účinné brzdy
Slabé stránky
-zpracování interiéru není 100%
-kvalita značkového BMW servisu neodpovídá cenám
-hmotnost
-ostatní viz v textu
Novinky v recenzi
naučíte mě orientovat se v diskuzích?
akorát jsem se nasral, po dlouhé době jsem tady tomu dal šanci a chtěl si číst v diskuzích. Jenže prostě nedokážu najít začátek každého delšího tématu. Dřív to nebyl problém. Když dám zobrazení 80 příspěvků na stránku, místo 20, tak se mi to světe div se zobrazí zase na 20 :) asi bych si přečetl co nesmím. Takže jsem blb jen na půl, když dřív jsem to uměl. To bych se z toho poblil.
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 335Xi coupe
- Re: Re: naivní zoufalec 22.07.2011 15:17 Plechus_
- Re: zoufalec 22.07.2011 11:14 kexxik
- zoufalec 19.07.2011 13:17 lotus-esprit.cz
- Re: Re: prober se 24.04.2011 11:12
- Re: Re: prober se 24.04.2011 10:58 kexxik
- Re: prober se 24.04.2011 10:54 kexxik
- Re: Re: prober se 24.04.2011 10:45 erbe
- Re: prober se 24.04.2011 10:21
- prober se 06.04.2011 10:54 Adams
- Re: Re: Proč tu ten fejk pořád je, aby mohl uživatel hodnotit? 03.01.2011 23:16 Dylan McKay
- Re: Proč tu ten fejk pořád je, aby mohl uživatel hodnotit? 03.01.2011 23:06 Aspire
- Proč tu ten fejk pořád je, aby mohl uživatel hodnotit? 03.01.2011 22:42 Dylan McKay
- Re: Re: Re: Re: FAKE 27.03.2010 08:26 kexxik
- Re: Re: Re: FAKE 27.03.2010 00:16 Ricardo
- Re: Re: FAKE 26.03.2010 22:26 Dylan McKay
- Re: FAKE 26.03.2010 22:21 Ricardo
- Re: Re: FAKE 26.03.2010 22:08 Dylan McKay
- Re: FAKE 26.03.2010 21:48 David Silver
- FAKE 26.03.2010 21:33 Dylan McKay
- Re: Re: Re: Re: Re: Fake? 21.03.2010 02:06
- Re: Re: Re: Re: auto do 1.5 ??!!!!!!!!! 18.01.2010 08:27
- Re: Re: Re: auto do 1.5 ??!!!!!!!!! 18.01.2010 01:37
- ... 17.01.2010 19:54
- ... 17.01.2010 19:52
- co řešíte kolegové::??? 17.01.2010 19:50
- Re: Re: Fake? 17.01.2010 19:16
- Já bych využil tu tvojí třetí větu. 17.01.2010 18:53 FRPE
- Re: Fake? 17.01.2010 18:42 Johny.Rico
- Fake? 17.01.2010 18:34
- Re: Re: Re: Re: auto do 1.5 ??!!!!!!!!! 17.01.2010 18:12 ypsilon
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: ypsilon
Přidáno: 5.6.2009 24309 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2006) Majitel: Wiii
Přidáno: 4.10.2009 117159 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2007) Majitel: Vampix(Diesel Power)
Přidáno: 4.9.2009 2549 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: Loki
Přidáno: 9.5.2010 2810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2010) Majitel: Radkos
Přidáno: 17.5.2010 18410 Majitel 9.92 Uživatelé