Recenze
Technické info
Přezdívka auta Mazda Rok výroby 2015 Koupeno ojeté najeto [km]:107000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 121 kroutící moment [Nm]: 213 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 maximální rychlost [km/h]: 214 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 522 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7.4
Popis vozu
Svou druhou Mazdu jsem koupil vlastne nahodou , kdyz jsem se pomalu zacal divat po nahrade Mazdy 3 sedan 2.0 DISI 111KW. Jelikoz jsem docela casto pendloval mezi DE a CZ, chtelo to neco pohodlnejsiho a vetsiho. No a nahodou jsem narazil na tuhle krasavici, ktera slouzila jako servisni auto v Kodecar Ostrava. Projel jsem si ji tesne pred vanoci a po vanocich jsem si ji vyzvedaval. No a od te doby mi slouzi. Pri srovnani s predchozi trojkou musim rict, ze ta se mi zdala zivejsi. Pricital jsem to velikosti a hmotnosti auta, nicmene rozdil mezi obema vozy je pouhych cca 70kg, coz neni tak moc na to, ze sestka ma o 14 koni vice. Take v porovnani maximalni rychlosti jsem s trojkou dokazal dat tachometrovych 225km/h, nu s sestkou byla max 212km/h. Inu novejsi auto, jina prevodovka, emise, proste auta jsou cim dal tim vice utlumena. Kamarad mi na to rekl, zvykej si, tak si zvykam. I presto vsechno je radost sestku ridit. Asi bych to popsal slovy: "Jsou auta a Auta. Vsechny nas dovezou kam chceme, ale u nekterych chceme jet dal a nechceme vystoupit"
Silné stránky
- pocit z jizdy. Mazdu je zkratka radost ridit.
- atmosfericky motor (se vsim vsudy)
- i presto, ze je tu s nami mnoho let, porad vypada skvele a neokoukane
- nizka spotreba (pri klidne jizde na okrskach se dokazi dostat na 6l, bezne pri dalnicnim tempu mam kolem 7.5l, no nejvic jsem mel kolem 10l, ale to byla nocni jizda na nemecke dalnici, takze 180kmh a vic)
Slabé stránky
- automaticke sterace (proste nedokazu pochopit jak ten algoritmus funguje a i po 4 letech zkouseni a davani mu sanci, radeji pouzivam manulni rezim)
- motor by mohl mit vice sily (nevim jak je na tom G194, ale prijde mi ze G165 je tak trochu na hrane, respektive nedokazu si v tom aute predstavit slabsi motor)
- tloustka laku je jednoznacne znama bolistka Mazdy, prijde mi, ze ten lak poskrabu snad i nehtem
- premiovy audiosystem BOSE mi zas tak premiovy neprijde a to i povytlumeni dveri a kufru
- po 100tis km vypada kozeny volant, ze uz zazil min. dvojnasobek (u predchozi trojky to bylo to same), ale je fakt, ze s ackoliv jezdim s mnoha auty, tak zadne jine krom mazdy jsem nemel tak dlouho
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Auto bylo zakoupeno jako rocni v Kodecar Ostrava. Servisovano bylo, ale nasledne uz v Nemecku.
- vymena litych kol v ramci zaruky, bohuzel nikoliv v CZ, ale v DE. Kola mely poskozeny kryci lak (viditelne se loupal), kdyz jsem na to poukazal pri nakupu, bylo mi receno, ze takhle to kupuji a nebudou s tim nic delat. Asi s tim taky jezdil kdejaky pablb, protoze vsechny 4 kola byly taky odreny a od toho se nejspis taaky zacal loupat ten lak. Rekl jsem si OK. Pri prvni servisni prohlidce v Nemecku mi servisak sam rekl, ze ty kola zkusi dat na reklamaci. A vyslo to, kola vymenena v ramci zaruky.
- zadni brzdove kotouce mely viditelne ryhy z vnitrich stran. Vymeneno v ramci zaruky
- pravy predni reproduktor BOSE zacal pri basech dost citelne drncet. Ukazalo se, ze je to znamy problem, kdy se zadni membrana odlepila diky korozi reproduktoru i s krycim lakem. Opraveno sekundovym lepidlem a zase hezky hraje
- kdyz uz jsem tu zminil, ze auto servisuji v nemecku, tak cenovy rozdil mezi CZ a DE servisem je zadny, ale rozdil v pristupu je diametralni. V nemecku se mnou servisak kompletne auto projde i na zvedaku a probere vsechny vady a potencionalni problemy nez si ho prevezme. To jsem v CZ nikdy nezazil, vzdy se jen sepsal protokol, predali klicky a prijdte za x hodin
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Jednani s Kodecar bylo v poradku. Byli prijemni, vstricni a rychli. Se servisem v Ostrave uz zkusenost nemam.
Odhlucneni
Jedinou upravu, kterou jsem na aute delal je, ze jsem ho nechal kompletne odhlucnit u ahifi Brno. Auto se tim vyrazne ztisilo a od te doby spokojenost s vnitrnim hlukem.
https://www.ahifi.cz/clanky/detail/mazda-6-odhlucneni-2.htm
Přidat názorDiskuse: Mazda 6 2.0 G165 man. Revolution
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Mazda 6
-
Mazda 6 (2015) Majitel: frogman
Přidáno: 7.4.2015 10510 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Mazda 6 (2015) Majitel: v.marek
Přidáno: 24.8.2015 4110 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Mazda 6 (2014) Majitel: Vaclav_M
Přidáno: 28.3.2015 2110 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Mazda 6 (2013) Majitel: ebm007
Přidáno: 31.7.2013 149 Majitel 9.67 Uživatelé
-
Mazda 6 (2015) Majitel: butrus
Přidáno: 13.2.2016 1510 Majitel 9.24 Uživatelé