Recenze
Technické info
Přezdívka auta Políčko Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:71500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.8 maximální rychlost [km/h]: 184 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 280 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.8
Popis vozu
Auto je pro mě dokonalé. Využívám ho hlavně na kratší trasy po dálnici (20km) nebo do města, zřídka i na cestu Praha-Ostrava.
Auto je velice tiché (oproti Seatu Ibiza se stejným motorem), je velice komfortní (R15 185/60, měkčí obutí 84), má jisté a čitelné jízdní vlastnosti a je z něj výborný výhled v městě.
Dlouhodobou spotřebu mám kolem 5,7l benzínu. Tankuji u Benziny Efectu 95 + VIF benzin. Pokud se snažím jet extrémně úsporně, spotřeba klesne až ke 4 litrům na 100 (rychlost do 90km/hod).
Auto má dokonce docela dobrý Start/stop systém, o kterém skoro nevím. Například u BMW 730D(F02) mi doslova vadí, protože motor vždy rozvibruje celé auto, ale tady jako nic, prostě jen naskočí a frčí dál.
Auto není špatné ani na dálnici, kde dokáže táhnout i za českým zákonným limitem, a to někam až ke 190km/hodinu.
Motor pořádně tahá od nějakých 1600 otáček až po 5000. Auto má velice dlouhé převody, takže i na dálnici při 130km/hod. motor točí jen 3000 otáček (na pětku).
Silné stránky
Pružný motor
Úsporný motor (1.2 TSI BMT 66kw)
Slušné halogenové světla
Automatické parkovací senzory, když se přiblížím k překážce
Pohodlné sedačky (Comfort line verze)
Slabé stránky
Malý prostor vzadu, měřím skoro 190 a za mě si sedne jen malý člověk či dítě..
Pozice ovládání oken.. člověk musí ruku zvláštně zlomit, aby mohl dát dolů okénka
Dlouhá jednička a dvojka znemožňuje průjezd kruhových objezdů za důchodci na dvojku, a člověk musí řadit jedničku, což je velice otravné..
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím základní servis jako olej, filtry, brzdová kapalina + nové přední brzdy (kotouče i destičky) a komplet to vyšlo asi na 10 000,-
Zatím jiné zkušenosti nemám, ale předchozí 1.2TSI 63kw EA111 doma stále po 100 000km jezdí, tak doufám, že EA211 bude alespoň stejně spolehlivá
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Kupovano v AAA auto na protiúčet za BMW E65 730D. Jednání v Praze o ceně byli velice dlouhé, ale nakonec se dali ukecat.
Úpravy
Na autě jsou polepy jako měla verze Polo WRC R a lité 15 palcové disky. Také jsou nastříkané třmeny brzd na modro, aby ladili s pruhy.
Dokoupena koncovka (85mm) na výfuk + odznáčky R-Line na přední grill, Rkové kryty na dovírání dveří a Rkový odznak na volant.
Novinky v recenzi
Najeto 8 000 km od koupi
Najel jsem 8 000km, spotřeba dlouhodobá 5,7l /100km, protože teď jezdím často dálnice.
Zkoušel jsem dát LED do denního svícení, ale obě po nějakém čase odešli (že by Start-Stop?), tak jsem vrátil zpět halogeny a funguje vše v naprostém pořádku.
Přišel jsem také ale na jeden zápor, a to že couvací světlo svítí velice málo. Budu kupovat z číny nějakou 140-180W ledku, abych viděl v noci kam couvám, protože s touhle základní bludičkou je to občas o nárazník (ještě že mám senzory).
Další vozy Volkswagen Polo
-
Volkswagen Polo (2010) Majitel: DzonyM
Přidáno: 30.5.2010 4910 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Volkswagen Polo (2010) Majitel: Mathes25
Přidáno: 2.11.2010 439 Majitel 9.87 Uživatelé
-
Volkswagen Polo (2010) Majitel: Typhoon
Přidáno: 7.8.2011 8010 Majitel 9.85 Uživatelé
-
Volkswagen Polo (2014) Majitel: GregorZV
Přidáno: 1.9.2014 3810 Majitel 9.80 Uživatelé
-
Volkswagen Polo (2014) Majitel: SuPeCZ
Přidáno: 7.5.2014 5410 Majitel 9.77 Uživatelé